Eetcafé de Preuverie

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Preuverie

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Wiel S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Via Groupon bij De Preuverie geland. Heerlijk gegeten. Voorgerecht : goulashsoep en stokbrood met kruidenboter. Hoofdgerecht : varkenshaas in roomsaus, sate. Nagerecht : ijs (dame blanche). Alles was lekker, vers en voldoende. Attente bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We komen zeker nog eens terug !
Gpanaco .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Zeer karig menu (grouponbon), doorgekookte groente, te lang gebakken zalm met een felgekleurde smakeloze saus, jammer. Goulashsoep, friet, koffie en dame blanche waren goed. We waren het grootste deel van de avond de enige gasten.
CurlyBean B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Afgelopen week tijdens een vakantie in Limburg hier gegeten. Zag er van de buitenkant al knus uit waardoor we toch even een kijkje gingen nemen. Binnen erg leuk ingericht.
Service was uitstekend. Heel attent en zorgzaam. En ze leggen alles even uit en als je wilt uitgebreid uit.
Het eten is heerlijk (de tomatensoep, de forel en het zuurvlees in ieder geval). De wijn ook. Gekozen voor een (voor ons) onbekende Limburgse wijn en kregen en een gratis korte uitleg over de verschillende Limburgse wijnen bij. Erg leuk!
Als we weer eens in Valkenburg komen dan komen we hier zeker terug.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Heerlijk zuurvlees gegeten bij dit restaurant. Goede wijn. De bediening was erg vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was. Aanrader!