Eetcafe de Pleats

Waechswal 2 8551 PE Woudsend Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Pleats

Dit is een plekje waar iedereen zich meteen thuis voelt. Een gastvrij Fries ontvangst in een restaurant dat van alle markten thuis is. Een gezinsrestaurant waar ook plek is voor de kleintjes en waar ze kunnen genieten van een fijne speeltuin. Herkenbare en goed verzorgde gerechten op het menu maar met altijd veel ruimte voor jouw wensen! Voor gezinnen, groepen of gewoon met z’n tweeën omdat je zin hebt in een gezellig avondje uit!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Pleats

Woensdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur
Maandag en dinsdag gesloten

Avana42 V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij hebben met 4 personen hier gegeten. Het was erg druk i.v.m. mooi warm weer. Terras zat vol en binnen waren ook meerdere tafels bezet. Wij hebben met zijn vieren een lekkere ouderwetse garnalencocktail gegeten als voorgerecht. Subliem. Hoofdgerecht kabeljauw op de huid gebakken met daarbij pommes frites en salade. Heerlijk. Toe onze favorite de Dame Blanche.

Alles was erg lekker en goed klaargemaakt. Hier komen wij terug.!
Jan .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015