Eetcafe de Pleats

Waechswal 2 8551 PE Woudsend Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eetcafe de Pleats

Dit is een plekje waar iedereen zich meteen thuis voelt. Een gastvrij Fries ontvangst in een restaurant dat van alle markten thuis is. Een gezinsrestaurant waar ook plek is voor de kleintjes en waar ze kunnen genieten van een fijne speeltuin. Herkenbare en goed verzorgde gerechten op het menu maar met altijd veel ruimte voor jouw wensen! Voor gezinnen, groepen of gewoon met z’n tweeën omdat je zin hebt in een gezellig avondje uit!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Pleats

Woensdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur