Eetcafé De Pastoor

Hortsedijk 52 5708 HD Helmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Pastoor

Elinevdhurk .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk geluncht met een broodje parmaham met truffelmayonaise! Vorige keer de carpaccio gehad en die was ook heel erg lekker. Gezellig, behulpzaam en attent personeel en een gemoedelijke 'bruin café'-achtige sfeer in het restaurant.
AnjaKe .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Altijd weer een fijne avond als we daar gaan eten. Hartelijke ontvangst, heerlijk eten. Leuke aanbiedingen elke dag van de week. Prijs / kwaliteit verhouding geweldig.
Evelinejanssenn .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Ik had de burger gegeten, deze viel echt tegen. Hij was nogal rood aan de binnenkant maar aan de buitenkant zelfs een beetje zwart. Op de tonijnsalade zat te veel dressing.
Haa J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en er werd meteen gevraagd of we op deze hete dag iets wilden drinken. Dit werd erg snel gebracht met het menu. Voor een eetcafé stonden er verassende dingen op het menu daarnaast een aantal, al dan niet seizoensgebonden, gerechten. Onze keuze viel op de asperges op grootmoeders wijze met ei en krieltjes de diamanthaas met gamba's en kreeftensaus. Geserveerd met groeten en frietjes.
Ook hierbij was de bediening er vlot en beide gerechten waren heerlijk. De pastoor is een aanrader.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Mooie entourage. Bruin café gaf een gezellige indruk. Service was verschillend van vriendelijk Tot ongeïnteresseerd. Voorgerecht Was lekker. Ik had de gambas. Andere voorgerechten waren ook prima alleen naar verhouding beste grote porties. Ik had als hoofdgerecht spare ribs. Lekker gemarineerd alleen maar soppig en waren denk Ik niet gegrild. Andere hoofdgerechten waren volgens de eters matig tot goed. Al met al een gezellige eetcafe met eten wat goed is maar niet vergelijkbaar met restaurant kwaliteit
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
We hebben aan het eind van n dag met mooi weer lekker buiten kunnen zitten op het terras achter De Pastoor. De kogelbiefstuk was heel mals en lekker, de schnitzel was goed, de frietjes erg lekker en de groenten die we erbij kregen waren vers en n goede combinatie. Biertje erbij en je hebt n leuke plek om gezellig te eten. Doen!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Hier voor de eerste keer ge eten en het was goed, in de zomer een keer een soep en een salade maar nu gedineerd.

Het voorgerecht was voor mijn vouw een rijk gevulde vissoep met o.a. mosselen garnaaltjes en diverse soorten vis.
Voor mij spicy gamba’s, dit waren gamba’s met een pittige saus op een bedje van noedels met een zoet zure saus dit was heerlijk.

Het hoofdgerecht was voor mijn vrouw een Tonijnsteak met als groente zeewier en een salade hier bij werden frietjes geserveerd.
Voor mij een hazenpeper met rodekool, gebakken spruitjes en cashewnoten hier bij was een aardappel puree.

Na gerecht een lekkere koffie.

De wijn die wij hier bij hebben gedronken was een Sancerre 2012 heerlijk.
Het is een eetcafé veel gasten nemen enkel een hoofdgerecht, maar jij kunt er ook best compleet dineren, de kaart is niet groot, maar wel goed.
Tot de volgende keer.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Onverwachts in Helmond en mede door de positieve recensies op Iens ervoor gekozen hier te gaan eten. Een goede keuze bleek achteraf! Heerlijk eerlijk eten in een gezellig sfeervol en schoon eetcafe. Vooraf een zeer smakelijke grote kom uiensoep met een geroosterd kaasbrood boven op de kom. Daarna een ruime portie lekkere sate met goede frites erbij. Als vegetariër had ik als hoofdgerecht gekozen voor een combinatie van 2 gerechten: de wrap kampioentjes en de salade geitenkaasje. Was geen probleem voor de keuken en smaakte beide heerlijk! De bediening is vriendelijk en je krijgt hier meer dan je bij een eetcafe zou verwachten. Eetcafe met een plus zou ik zeggen!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Het is een eetcafe,maar het is er goed vertoeven.

Het was 33 graden toen wij hier kwamen maar wel in de schaduw,bij het tweede gerecht kwam de zon als nog in ons gezicht en mochten als wij dat wilde naar achter daar was wel schaduw mooie service..

Het eerste gerecht Chinese Tomaten soep heerlijk lekker zoet zo als het hoort,mijn vrouw een goed gevulde Vissoep volgens haar super.

Het tweede gerecht beide een Tonijnsalade let op geen Nicoise,maar met verschilende soorten sla en Ansjovismayonaise.

Wij hebben beide lekker gegeten geen kaart met veel verschilende menu's ,maar wel van goede kwaliteit.

Als wij weer gaan fietsen gaan wij hier nog een zeker naar toe.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Eenvoudig eetcafe met gerechten die reeds jaren bekendheid hebben, dat maakt het ook wat saai. Mijn vriendin had een vispotje wat kneiter heet was, na 1 uur nog niet fatsoenlijk te eten.