Eetcafé De Paerdestal

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Paerdestal

7,2
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vind dat er een gezellige sfeer hangt. Leuk tafeltjes op een verhoging achterin en het zat helemaal vol.
We hadden alleen een hoofdgerecht en een aantal een dessert. Ruime portie en smaken over het algemeen prima (niet mega bijzonder maar daar betaal je ook niet voor). Ruim voldoende frietjes en aardappeltjes. Prima locatie om gezellig een hapje te eten.
Horecavrouw .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Lekker gegeten bij de Paerdestal.
Vooraf doorgegeven dat ik geen gluten mag eten, een tafelgenoot geen gluten en lactose.
Was allemaal geen probleem, gelukkig.
Vooraf de carpaccio (zonder croutons), smaakte erg goed. Wel een enorme portie maar toch bijna helemaal op gekregen want het smaakte erg goed.
Als hoofdgerecht de Black Angus biefstuk. Heerlijk mals, perfect medium gebakken.

De bediening was vriendelijk, met een klein irritatiepuntje: de tas van mijn buurvrouw, die stond in de weg en werd verplaatst door serveerster 1. Even later word ik ietwat geïrriteerd aangesproken door serveerster 2 dat die tas toch wel flink in de weg stond en hij werd weer verplaatst.
Maar ach ze waren verder erg aardig en hielden goed rekening met de allergieën.

Mui .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten was lekker, maar we zaten boven en zagen op alle spullen die daar staan ter decoratie een laag stof liggen. Vind dat dit mag. Aan de lampen hingen stofragen, moet er niet aandenken dat dat in mijn eten valt.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Vanavond met mijn vrouw een hapje gegeten bij de Paerdestal. Mijn vrouw vlees en ik vis.
Het gerechtje van mijn vrouw was werkelijk perfect. Perfect stuk vlees en leuk opgemaakt. Ik zeebaars. 2 stukken op het bord in een bouillondrapje met een bolletje van iets wits wat al direct vragen opriep. Een volstrekt smakeloze bende. Keurig een nieuw gerecht aangeboden gekregen: vis in tempurabeslag. 2 stukken op een kaal bord verder. Niks gerecht. Na een tijdje geobserveerd te hebben blijkt dat wat niet uit de open keuken in de zaak komt wordt klaargemaakt door een paar jochies in de keuken er achter.
Conclusie: je kunt perfect eten in de paerdestal, maar vraag altijd om vlees.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Op een zwoele zomeravond waren vanzelfsprekend alle tafeltjes buiten bezet. We kwamen voor een snelle maaltijd en kregen een tafeltje binnen. Een karaf koud water werd vlot naast de bestelde wijn neergezet en met deze warmte ook zeer welkom. We namen chef's steak en een eendenbout. Allebei de gerechten waren zoals bedoeld: mooi mals eendenvlees en de chef's steak medium en rundvlees van goede kwaliteit. Vlak voor dat onze maaltijd werd serveerd, werd gevraagd of we toch buiten wilden eten; er was een tafeltje vrij gekomen. Prima service. Het is echt een no nonsense restaurant, maar ze geven wat ze beloven.
RiaVlaar .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Een heel goed stuk vlees maar de patat te doorbakken en salade zeer matig. Appelmoes kon beter met een rietje gedronken worden. Bediening met hoofd al bij de volgende tafel, wel beleefd maar niet betrokken.
Matty1978 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
De geitenkaassalade vind ik de lekkerste van Hoorn. Rustieke sfeer, alles van hout en lekker warm en knus. De bediening is goed en ervaren. We komen al een aantal jaar hier en we komen toch iedere keer weer terug. De Californische cabernet sauvignon is heerlijk. De hoofdgerechten zijnwel wat recht toe recht aan, een beetje saai, maar kwalitatief altijd erg goed. De prijs kwaliteit/verhouding is erg goed, voor 60 euro eet je een 2 x voorgerecht + 2 x hoofdgerecht + 2x3 drankjes.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Gewoon goed,

Eigenlijk hoef je hier ook niet zoveel woorden over te vertellen. maar het eten is heerlijk vooral de black angus.
Maar ook de voorgerechten zijn heerlijk, en laten we de toetjes niet vergeten.
je krijgt heerlijk eten voor een goede prijs. en zit je vol naar twee gangen kan je altijd nog om koffie met bonbons vragen. mmmmmm zo een goede keus.

Els K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Geweldig lekker gegeten met 4 personen. Ondanks niet gereserveerd te hebben, tijdens 'n overvolle drukke avond, was er toch n plek voor ons: zeer gastvrij! Bediening vriendelijk, meedenkend, plezierig!
Diverse voor-, hoofd- en nagerechten meer dan smakelijk! (Vooral de biefstuk in de jus, uitmuntend lekker!!)
Ambiance: echt een heerlijke sfeer zoals een eetcafé betaamd!
Hier komen wij zeker en graag nog een keer terug!!
Madeleine J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
Sfeervol eetcafe met vriendelijke bediening.
Het eten is uitstekend met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Leuk dat er ook gerechtjes buiten de kaart zijn, zeker als je vaker komt.
Een topper!
Mariannejohan .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Wij hebben met 8 volwassen en 2 kinderen hier heerlijk gegeten,perfecte biefstuk,varkenshaas,echt alles was even heerlijk.Ook de toetjes, allemaal even lekker.Ook de bediening was prima en de sfeer heel leuk en knus, Wij komen zeker daar weer terug, kan geen duur restaurant tegen op!