Eetcafé de Padang

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Padang

7,2
Marreco .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Inmiddels een vertrouwd adres en dat is niet voor niets zo. Deze keer genoten van een speciaal 5-gangen kerstmenu (ja, ja, in dit eetcafé met Noord-Afrikaanse keuken is dat geen enkel probleem) De altijd correcte en vriendelijke bediening van eigenaar Abed ondersteund door een degelijke keukenbrigade zorgde voor een gezellige familie-avond met heerlijk eten. Geen extreme porties, maar meer dan voldoende van alles, zeer gevarieerd en heerlijk op smaak.
Nog steeds een aanrader. (en voor de Hollanders onder ons: zeer betaalbaar!)
Lynn T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Weer lekker gegeten, ruime porties en altijd met een volle buik weer naar buiten. Jammer dat het binnen vaak wat donker is en de inrichting wat verouderd is. Gelukkig maakt het eten heel wat goed
Daniëla B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Al een paar keer heerlijk gegeten voor weinig geld. Laatst met vriend en schoonmoeder, ze genoot ook van de smaken. De gevulde deeg met gehakt en groenten waren beide heerlijk op smaak. De zelfgemaakte tapenade en kruidenboter zijn lekker fris en goed van smaak. De hoofgerechten kofte, kiptagine en kofte in tomatensaus...heerlijk! Daarbij goed op smaak gebrachte groenten in bouillon , lekkere saus voor over de couscous enik raad aan om eten te delen, wel zo gezellig. De sfeer is van een eetcafe. Ik zou zeggen tegen de eigenaar; begin een restaurant !
Margay .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Onverminderd goed eten keer op keer. Ik stap tot nu toe niet af van het notengerecht, maar de zalm die mijn tafelgenoot had, was ook erg lekker! De omgeving heeft een beetje een oude kroegsfeer met wat vaste stamgasten. Kom er niet heel vaak (ca. 1x per driekwart jaar), maar zie toch steeds dezelfde krantlezers voor het eetcafé zitten. Zegt vast wat over de gezelligheid. Binnen mag het er van mij iets minder 'bruine kroeg' uitzien. Qua bediening: zeer vlot en vriendelijk. Enig minpuntje waren de stevige cowboylaarzen waarmee de serveerster toch vrij vaak heen en weer kloste...
Johanna R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Mijn vegan dish was wat saai, maar door alle bijgerechten werd het toch een feestmaal. Lekkere salade, couscous, (nog meer) warme groente en lekker pittige saus maakten het helemaal af.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Laatste jaar weer drie keer gegeten in dit fijne Marokkaanse eetcafé.
Vriendelijk goed betaalbaar en goede smaken. Goede ingrediënten. Geen probleem een (gratis) extra salade erbij voor vier man, goede wijn. Aardige mensen en als je wat vraagt over het eten komt de kok het persoonlijk vertellen. Moeten meer mensen gaan eten!
Zasma .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Het is even zoeken naar Eetcafé de Padang. Verscholen in een woonwijk zit een, op het eerste gezicht, bruine kroeg. Toen we eenmaal binnen waren, werden we verrast. Een vrolijke dame wees ons een tafel. Omdat we niet konden kiezen kozen we voor een vegetarisch menu voor €25,50 per persoon. Sowieso al een feest om te kunnen kiezen uit vijf vegetarische gerechten, dit maak ik niet vaak mee.
We namen een fles overheerlijke Marokkaanse Merlot en een karaf kraanwater met citroen was geen enkel probleem.
Het voorgerecht was super: warm brood met tapenade en kruidenboter en een Marokkaanse groentesoep. Heel anders dan we gewend zijn, maar zo ontzettend lekker! Als hoofdgerecht kregen we een vegetarische tajine en een notenschotel. Vooral de notenschotel was onze favoriet, wat is dat een goed recept. Mijn vriend, een gigantische vleesliefhebber, gaf aan het vlees helemaal niet te missen. Een must voor elke vegetariër om de notenschotel eens te gaan proeven. Als dessert kregen we goede baklava en een pot muntthee.
De omgang met de dame achter de bar was prettig. Ze was in voor een grapje en schonk aandacht aan het uitleggen wat de gerechten en de vier (!) bijgerechten inhielden. Wij waren helemaal verrast en raden dit eetcafé zeker aan als je op zoek bent naar een avond heerlijk eten in een ongedwongen en prettige sfeer.
Michaël B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
een fantastisch eetcafe midden in de korrewegbuurt. het eten liet even op Ich wachten, maar dat was ook gelijk aangekondigd. de lams- en grillgerechten waren helemaal top, de mayonaise/saus bij de aardappels niet; echter , de pittige rode saus bij de gierst was wer uit de kunst. aanrader!
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Heerlijk gegeten vanavond. Aan bediening uitleg gevraagd over gerechten, waarop ze ons de vega notenschotel en taijne met rundergehakt met een pittig sausje aanbevool. We waren geneigd de veilige weg te kiezen maar advies opgevolgd. Wat heerlijk en een rijkdom aan smaken. Na het vorige bezoek zelf een taijne aangeschaft vanwege overenthausiasme, maar dat haalt het natuurlijk niet bij wat de kok hier maakt. Couscous, groente en salade ook lekker. Aanrader!!!
Huisvesting eenvoudig maar gezellig.
EmGH .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
We hebben hier op 2e kerstdag gegeten. Het was voor mij al een poosje geleden dat ik hier at. Nu weet ik weer waarom ik steeds terugkom naar de Padang.
De ontvangst was erg gastvrij en vriendelijk en ook verder werden we prima verzorgd. En dan het eten: na het warme Marokkaanse brood met pesto en kruidenboter had ik het vegetarische notengerecht, mijn vriendin de Naïda. Geserveerd met couscous met kikkererwten, rode saus, warme groenten, waaronder pompoen en een rauwkostsalade. Mijn vriendin dronk droge witte wijn en ik de rode Sidi Brahim. Allebei prima van smaak. De smaken van alle gerechten waren tongstrelend. Elke keer weer een verrassing als ik hier eet. Als dessert hadden we de Marokkaanse yoghurt, met noten en honing besteld. Daar was deze keer nog verse fruit aan toegevoegd.
Tenslotte kregen we de koffie aangeboden van het huis, met een bonbon waarin een hazelnoot zat. Bij de rekening nogmaals twee bobons.
Al met al een avond om in te lijsten en ik wacht niet weer zo lang voordat ik in de Padang ga eten.
Koosenhennie .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
wij hebben met twee personen gegeten. Prima eten en een bediening die top is. Uitleg bij ieder gerecht.En vriendelijk. Het eten was zeer goed en smakelijk.De inrichting is vriendelijk en eenvoudig, dit stoort niet, iuntegendeel.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Wat gezellig weer om eens bij de Padangbar te eten. Vroeger deed ik dat vaker, maar ja, het zijn krappe tijden. We hebben met 2 personen gegeten voor 72,50; voor-hoofd en nagerecht en 6 drankjes. Oja, en koffie met likeur. ),0 % alcoholvrij bier hebben ze ook, dat mankeert vaak op kaarten. Je kunt bij de Padangbar lekker relaxed zitten, het interieur is basic, maar het heeft ook iets van een gezellige huiskamer. De lamsbiefstuk was voortreffelijk en de Berberse kip overheerlijk. En wat was die couscous lekker, met die tomatensaus. Ook lekker veel verse seizoengroente. En een salade. Heel erg veel waar voor je geld! De kok komt na afloop alle tafeltjes bij langs om te vragen hoe het je beviel. Niet opdringerig, maar oprecht geïnteresseerd. Eén kleine maar; bij het toetje mogen wel 2 stukje baklava in plaats van één, vond mijn disgenoot.
Erwin_uut_Grunn .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk thuis gegeten. Onze zoon was ziek geworden. Helaas direct naar huis en toch hebben ze het eten voor ons het ingepakt. (ook nog aangevuld).

Prettige omgeving, prima eten en top service!
Joostvannoord S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Lekker gegeten in een leuke kroeg. Eten was goed, goede porties en een lekkere tajine, service vrolijk en vriendelijk. Prijzen redelijk. Wat dit eetcafe erg leuk maakt is dat je hier graag langer blijft zitten. Het is een erg gezellige kroeg.
JoseH .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Heerlijk gegeten de Padang. Qua decor lijkt het een bruin café en verwacht je niet dat je er heerlijk Marokkaans kunt eten.
We hadden beide een tajine. Die van mij was met kip, gestoofde groenten en pittige saus. De smaak was super en het zag er ook verzorgd uit. Als bijgerechten kregen we couscous, salade en gestoomde groenten. Allemaal lekker.
In de bediening een hollandse, blonde jongeman, die ons heel vrolijk, vriendelijk en op eigenwijze manier bediende. We hebben genoten!
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Wat een ontzettend gezellige plek om te eten en gewoon te zitten borrelen en te kletsen. Dit Marokkaanse eetcafe is tegelijk ook gewoon een gezellig ingericht buurtkroegje.
En niks geen beperkte kaart hoor! Kun uit heel veel heerlijkheden kiezen. En als dat niet genoeg is kun je de kok vragen iets anders klaar te maken. En dat doet hij, met fantasie en met plezier om de gast te verrassen! Mijn tafelgenoot moest wegens gezondheidsredenen een dieet volgen en de kok kwam met creatieve oplossingen. Onze tafel stond op een gegeven moment helemaal bommetje vol met allerlei heerlijkheden, te veel om allemaal op te eten.
Lekkere huiswijn.
Super bediening, zelfs met een kop koffie over onze kleren :-)).
Toen we de rekening kregen waren we nog eens blij verrast!
Aanrader!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Een zeer goed eetcafé met een beperkte kaart, waarvan vrijwel alle gerechten heerlijk zijn. Reserveren is belangrijk, aangezien het een klein café is. Dit geeft het zeker in de wintermaanden een bepaalde charme.