Eetcafé de Oude Leest

Peperstraat 8 5171 EC Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé de Oude Leest

Moderne beleving in oude setting

Terug in de tijd van de schoenmakers en leerlooiers die Kaatsheuvel vroeger draaiende hielden. In de Oude Leest liggen nog altijd de mooie houten vloer in visgraat patroon. Maar ook donkere muren en is het plafond paars verlicht. Leuk is hun experience menu, een vast bedrag voor een onvast aantal gangen, zolang je de Frans georiënteerde lekkernijen op kunt!

Halve fles mineraalwater

Corine B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Niek218 H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
We zaten in de ruimte aan de straatzijde, knus en een beetje huiskamerachtige inrichting. Netjes opgeknapt en met tussendeuren met glas-in-lood, ziet 't er tip-top uit! Allervriendelijkste en attente bediening.
Alle gerechten zijn ook in kinderporties, dat was voor de meisjes van 14 en 15 meer dan genoeg. Hun satétjes waren wat aan de zoute kant, maar toch nog te doen. Mijn biefstuk kwam medium aan terwijl ik m rare had besteld. Kreeg keurig een nieuw mals en rare exemplaar geserveerd, jammer dat we daardoor niet samen ons hoofdgerecht konden eten. Daarom cijfer voor het eten lager gewaardeerd, moet nl. in één keer goed zijn, vind ik.
Toetje tiramisu was écht heel erg lekker, dus daar moet je zeker een gaatje voor overhouden.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Knus eet café waar we bijna voorbij liepen. Via social deal hier terecht gekomen. Decor is eenvoudig. Tafels zijn wat aan de krappe kant. Personeel vriendelijk. Komen net iets te vaak vragen of alles naar wens is. Mag wat minder. Ook het meteen weghalen van een glas met nog een laagje drinken zodra je opnieuw besteld is wat minder. Eten is lekker en voldoende. Leuk zaakje om lekker van een goede biefstuk te genieten. Aanrader.
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Op 1 oktober 2015 daar gegeten. Klein, knus gezellig restaurantje. Alles was bijzonder smaakvol en tot volle tevredenheid, en ook het personeel toonde zich van haar beste zijde. Wij was er niet eerder geweest, maar wij zullen gezien onze ervaringen er zeker nog terug gaan komen.
TonieJoossen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Best okay eten en het decor ziet er netjes verzorgd uit. Beetje flauw is het wel dat je niet een karafje water kan bestellen, zelfs wanneer je uitgebreid aan het dineren bent. We voelden ons toch enigszins bekocht toen we 25e voor wat water moesten betalen. De serveerster schaamde zich er ook voor maar had helaas weinig keus.
Khhelene .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Heerlijke garnalen en mooi opgemaakt bord, een heerlijke biefstuk, super mals! Een aardbeien Romanov met heerlijk sorbetijs. Prijsvriendelijk en leuke bediening, wijn op juiste temperatuur. Jonge mensen maar koken kunnen ze, goed op weg, ga zo door! Ga binnenkort ook een keer lunchen want de lunchkaart ziet er ook goed uit. Het terras is leuk en heerlijk rustig en dat midden in Kaatsheuvel.