Eetcafé De Oude Ketting

Voordelig
Erg kort
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
de ketting is een wegrestaurant met een nieuwe eigenaar sinds januari waar je snel goed kunt eten we waren met een groep van 7 personen en hebben er goed gegeten lekkere soep en een goed stuk vlees met verschillende groentes friet en aardappels, je kunt er ook stampoten eten. en ze doen erg hun best om het je na de zin te makken .
J R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Na een pittige wandeling streken we hier neer voor een verfrissing en wat te eten en dat dat was een goede keuze.
Het terras zat vol maar toen het begon te regenen vluchtte iedereen (en wij ook) naar binnen want het terras is niet bepaald regen-proof. Ik bestelde een Italiaanse bol met mozzarella en zo ook mijn partner. Het broodje was heerlijk, weliswaar veel mozzarella maar prima van smaak.
Al met al heerlijk gezeten hier, fijn gegeten en prima bediend. De entourage, daar kun je wat over zeggen maar als het eten goed is dan is dat minder belangrijk. Aanrader!
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
we waren met 12 personen te gast bij de ketting, maar of de bediening daar blij mee was weet ik niet. de drankjes werden op het dienblad op tafel gezet en niet uit geserveerd dat moesten we zelf maar doen. het tweede rondje was volgens de ober het zelfde als het eerst want hij nam niet de moeite om te vragen wat we wilde drinken maar zetten gewoon weer een dienblad neer. het eten was redelijk wel erg weinig groenten, een tafel van drie personen kreeg drie schaaltjes en wij met twaal personen 6 dus goed delen dan maar. al met al best te doen voor een gewone hap.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Vanmiddag op terugreis van Den Bosch gegeten bij "De Oude Ketting" in Boxtel. Dit eetcafé is al jaren een pleisterplaats voor truckers en vertegenwoordigers. "Grootmoeders groentesoep met balletjes" was niet van het soort groentesoep dat mijn grootmoeder opdiende, al was het bord soep wel rijkelijk gevuld met verse gehaktballetjes. De "Scholfilet" die daarop volgde was echt groot en goed bereid. Tot slot een "Coupe Tricolore" die goed smaakte. De bediening is, zoals je in een truckerseetcafé mag verwachten, eenvoudig, maar wel vriendelijk. De inrichting is sober.