Eetcafé De Opera

Poelestraat 17 9711 PG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Opera

Genieten in centrum Groningen

Vlakbij de Grote Markt in Groningen, op steenworpafstand van de Martinitoren, vind je Eetcafe de Opera. Een perfecte plek om je dagje Groningen te eindigen of juist je avondje stappen mee te beginnen. De chef bereid de lekkerste dagmenu's die je kunt verorberen aan een van de tafels in het sfeervolle, rustieke interieur binnen of halfbuiten in de charmante serre. Geniet van je dagje of avondje Groningen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Opera

- Bar 16:00 - 03:00

louisringnalda .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Na een hartelijke ontvangst hadden we de keuze uit 2 tafeltjes. We waren met z'n vieren doch ruimte genoeg! De bediening was erg betrokken en vriendelijk en duidelijk in de menukeuze. De drankjes kwamen snel en het eten was goed. Lekker vers stokbrood met kruidenboter, pompoen- en mosterdsoep vooraf en een malse varkenshaas en vis als hoofdmenu. Uitstekend! Ook het toetje in de vorm van ijs was voldoende en heerlijk! Terugkomen dus!
elsdz .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gezellig eetcafe. Leuke vlotte bediening. Met ah bon voldoende keuze. En het was heerlijk. We hadden beide wat anders maar beide erg tevreden
Mischa T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten van goede kwaliteit: smaak en hoeveelheid waren in juiste balans. Als voorgerecht hadden wij een soep van de dag' champignons roomsaus' en een Groningse mosterdsoep, beide soepen smaakten goed. Als hoofdgerecht hadden wij een eendenborst filet en tonijn steak gegeten, dit geserveerd met een salade, broccoli en frietjes. Zowel de eendenborst als de tonijn steak waren heerlijk mals! Punten van aandacht: poleren van bestek, opschep bestek voor bijgerechten en borden geserveerd op tafel. Als dessert hadden wij beide de chocolade truffel taart mét karamel saus en een framboos, man- o man wat een lekker toetje!
H. O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij hadden het keuzemenu van AH. Het eten was erg goed en ruim voldoende. Beter dan je bij het predikaat eetcafé verwacht. Wij waren zeer tevreden!
Magda M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was lekker.
De bediening was vriendelijk en netjes.
Niks op aan te merken.
zeker de moeite waard om weer heen te gaan.
efwalters .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met leuke bediening. Mijn man heeft voor het eetst zijn toetje verslonden, terwijl hij normaal niet meer dan een paar happen neemt.
Wieteke -.
Wij vonden alles prima.
Eten was goed en de bediening vriendelijk.
Kortom tevreden klanten.
We gaan zeker nog een keer heen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
AH restaurantactie: soep werkelijk hemels, hoofdgerecht vegetarische quiche teleurstellend (slap en overdaad aan kaas), toetje ijs heerlijk / taart redelijk.
mwilting .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met de AH-actie geweest. Het was best druk in de eetgelegenheid. Het eten (stokbrood met tapenade, ceasarsalade, eendenborst, varkenshaas, trio van ijs en chocoladetaart) was prima. De bediening correct en attent. Enige nadeel was een scheur in de sitting van de stoel.
Chaim U.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Lekker menu van goede kwaliteit: prima deal! Mals vlees & erg goede vis. Vriendelijke service, mooie ligging in centrum.
shae-lynnspaargaren .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hartelijk ontvangst en een snelle service. Het voor en nagerecht was erg goed. Het hoofdgerecht helaas wat minder.
Toen het drukker werd ging de service minder vlot maar dat was begrijpelijk omdat ze maar met zijn drieën waren.
T S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zilte gerechten voor een eetcafe , kan alleen maar zeggen super
jjmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de AH spaarzegelactie. Er was een speciaal actie-menu van € 29,95 met voldoende keus in voor-hoofd- en nagerechten. Het eten was goed klaargemaakt, de bediening was vriendelijk en snel.
Johnny A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten alleen jammer van een lange haar in mijn soep waar geen compensatie voor plaats vond, enkel een excuus.
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was prima. Iets te grote portie m.b.t. het hoofdgerecht, maar een kniesoor die daar op let. Maar goed een van de disgenoot kon het niet op.
Voor een eetcafé prima entourage. Goeie bediening. Prima prijs kwaliteitsverhouding.
Zeker een aanrader!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten van voorgerecht tot nagerecht. Goede sfeer en vriendelijke bediening.
Zouden hier zeker weer naar toe gaan.

L koops
nicolesarolea .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijke ontvangst en bejegening aan tafel gemoedelijk en geïnteresseerd, sfeervol plekje, lekker eten en redenen genoeg om eens terug te gaan.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima keuze AH menu gehad, wij hebben gekozen voor de dagsoep, kabeljauw (heel goed gebakken) en koffie na omdat wij geen dessert liefhebbers zijn, bijgerechten waren ook erg lekker, huiswijn ook goed kortom prima avond gehad!
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met een goede vriend hier gaan eten met de AH-actie. Het eten was prima. Mosterdsoep en soep van de dag waren erg lekker. Zo ook de toetjes. De bediening was zeer vriendelijk en de wachttijden kort. Goede prijs-qualiteit verhouding mer de AH actie.
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De maaltijd was smakelijk Maar niet heel bijzonder. Van de bediening was de helft prima en de andere helft niet in een goede bui. Geen broodje bij je soep is wat kaal en een euro extra voor de mayonaise vind ik ook wat apart.