Eetcafé De Opera

Poelestraat 17 9711 PG Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé De Opera

Genieten in centrum Groningen

Vlakbij de Grote Markt in Groningen, op steenworpafstand van de Martinitoren, vind je Eetcafe de Opera. Een perfecte plek om je dagje Groningen te eindigen of juist je avondje stappen mee te beginnen. De chef bereid de lekkerste dagmenu's die je kunt verorberen aan een van de tafels in het sfeervolle, rustieke interieur binnen of halfbuiten in de charmante serre. Geniet van je dagje of avondje Groningen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Opera

- Bar 16:00 - 03:00

Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was prima. Iets te grote portie m.b.t. het hoofdgerecht, maar een kniesoor die daar op let. Maar goed een van de disgenoot kon het niet op.
Voor een eetcafé prima entourage. Goeie bediening. Prima prijs kwaliteitsverhouding.
Zeker een aanrader!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
nicolesarolea .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijke ontvangst en bejegening aan tafel gemoedelijk en geïnteresseerd, sfeervol plekje, lekker eten en redenen genoeg om eens terug te gaan.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima keuze AH menu gehad, wij hebben gekozen voor de dagsoep, kabeljauw (heel goed gebakken) en koffie na omdat wij geen dessert liefhebbers zijn, bijgerechten waren ook erg lekker, huiswijn ook goed kortom prima avond gehad!
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met een goede vriend hier gaan eten met de AH-actie. Het eten was prima. Mosterdsoep en soep van de dag waren erg lekker. Zo ook de toetjes. De bediening was zeer vriendelijk en de wachttijden kort. Goede prijs-qualiteit verhouding mer de AH actie.
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De maaltijd was smakelijk Maar niet heel bijzonder. Van de bediening was de helft prima en de andere helft niet in een goede bui. Geen broodje bij je soep is wat kaal en een euro extra voor de mayonaise vind ik ook wat apart.
S_mariska .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijk personeel, voorgerecht (mostersoep/stokbrood met kruidenboter en pesto) en hoofdgerecht (varkenshaas met pepersaus) waren goed! Via de ah actie daar gereserveerd en krijg je een aparte kaart. Je had per gang 3/4 keuzes. Jammer dat ze geen rekening houden met mensen met bijv een melkallergie, er was geen alternatief voor mij. Moest het doen met een kopje koffie terwijl de rest zat te smullen van ijs en andere toetjes. Plek waar we zaten was niet ideaal, meteen naar de wc dus steeds de deur tegen je stoel. Andere plekken in het reataustaurant zagen er comfortabereler uit. De lampjes (kroonluchterachtige lampjes) aan de muren waren vervelend, keek er steeds tegenin als ik mijn tafelgenoot aan wilde kijken, steeds vlekken voor mijn ogen. Misschien een tip om daar kapjes omheen te doen of matte lampjes.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten, en erg vriendelijke bediening! Mooi plekje bij het raam,er was genoeg te zien :-). Een aanrader!
Juul T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten en leuke bediening! Het toetje (de chocolade caramel taart) was overheereeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Judithjager .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
In augustus bij de opera geweest , toen was het niet zo goed bevallen. Na mijn recensie van toen een uitnodiging gekregen om nog eens langs te komen. Dat hebben we gedaan.
Deze keer zeer goed ontvangen, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Bedankt Opera , het was een gezellige avond.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Nagerecht was een heerlijk chocolade taartje! Vlotte bediening. Grote keuze uit verschillende speciaal biertjes.
Kruidenboter met verse kruiden.
E.b J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gewoonweg heerlijk eten. Met bediening die het oprecht interesseert of alles naar wens is. Ik kom snel nog eens langs voor de boterzachte gegrilde tonijn.
Of om de fascinerende voedsellift in werking te zien :-)
Bedankt voor u mooie ressentie.tot snel
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zijn met z"n vieren geweest.
Heet attente bediening ,gezellige ambiance en voor een eetcafe prima eten.
We vonden de menuprijs ,in relatie tot wat verder aangeboden werd , wat aan de dure kant.
Hebben een prima avond gehad.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de actie van Albert Heyn hier gegeten. We konden diverse gerechten kiezen uit het actiemenu. De eendeborst was heerlijk, de sfeer was prima. Aanrader!
Harmina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH spaaractie. Wij konden kiezen uit een menu kaart met vlees vis en vegetarisch. Het zag er allemaal verzorgd uit. Er was ook genoeg voor iedereen.
Een tip zou kunnen zijn om te laten kiezen tussen friet en (gebakken) aardappelen.
Er was nu alleen friet. Het was druk, maar geen belemmering om met elkaar te praten. De sfeer was gezellig.
Wij hebben een hele gezellige avond gehad met lekker eten. Een echte aanrader.
Anna03 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk eetcafé, bediening doet zijn best. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. personeel doet zijn best, maar het is te druk
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vrijdag 4 november 2016. Erg lekker gegeten, prima menu. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje: er werd gevraagd of we mayo bij de frites wilden, er werd niet bij gezegd dat dat 1 euro extra kostte. Die ene euro maakt me niet uit, maar zeg het er dan duidelijk bij. Los van dat, zeker voor herhaling vatbaar.
Geke Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We zijn op 10-9-2016 met de AH actie geweest, wat bestond uit een speciale actie menu. Het weer was prachtig weer dus konden buiten zitten.
Het eten vonden wij matig, we hadden de XXL burger, het duurde redelijk lang voor er wat kwam. de groente wat er bij was was erg karig en het oranje prakje op het bord geen idee wat het was was droog.
Verder was de bediening netjes.
Voor ons is het niet voor herhaling vatbaar.
Martti .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na de toewijzing van een tafeltje kregen we het Aktie-menu [ we hadden gereserveerd met AH-dinerzegels ].
Het was een drie-gangen menu voor 29,90 Euro [!] .Ik had vooraf de mosterdsoep. Helaas zonder broodje erbij,
wat gold voor alle voorgerechten. Als hoofdgerecht de quiche en als toetje ijs. In het algemeen goed van smaak,
zeg maar doorsnee eetcafé, niet bijzonder. Daardoor was de prijs-kwaliteit wel heel scheef. Ik vond het duur betaald. Voor die prijs zouden ze vooraf wel wat brood erbij kunnen serveren . Door de algehele ambiance , te snelle ,wel vriendelijke bediening, rumoerig [akoestiek], zijn we niet lang blijven na-tafelen.
Renhen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Kleine eetcafe, daar weten we dit nooit gezien daar waren we vaak langslopen. We zagen via AH restaurant, daar willen we dit reseveren. Daar zijn we heel blij mee. Dankzij AH restaurants spaarzegels. Binnen is primitief, en geweldig en oerheerlijk eten... De service is geduld en snel bediening daar zijn we heel tevreden!!!