Eetcafé de Notaris

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Notaris

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Moniquevanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren een heerlijke high tea gehad bij de Notaris met 8 dames. Het eten was erg lekker, de bediening super goed, erg aardig personeel. Mooie locatie, komen zeker een keer terug.
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Hier voor de 2e keer gegeten. Net als vorige keer prima prijs-kwaliteit verhouding en uitermate vriendelijke en attente bediening. Als voorgerecht een heerlijke en zeer royale carpaccio. Bijna een maaltijd op zichzelf! Als hoofdgerecht de kipspiesjes met satésaus. Erbij heerlijke huisgemaakte spiesjes. Op zich geen verkeerd gerecht maar de spiesjes waren wat aan de droge kant. Het garnituur op het bord (saus, salade en atjar) was prima. De erbij geserveerde extra salade erg karig. Voor een groep van 6 personen 1 klein bakje salade. Dat mag wat royaler! Het was erg druk, maar toch lukte het om alle gerechten op tijd en gelijktijdig op tafel te krijgen. Ook kwam de bediening ondanks de drukte attent vragen of alles smaakte. Wel wat rumoerig met alle tafeltjes bezet. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar wel waar voor je geld en en dat is al heel wat in de Nederlandse horeca!
Geant .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heerlijke konijnenbout. Saus van viscurry was niet romig maar vet. Smaak was wel in orde. Lekkere toetjes en een fijn glas rode tempranillo. Ondanks volle bak, bleef de 2-persoons bediening goed functioneren. Wat echt heel goed is, is de prijs-kwaliteit verhouding.
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een lunch op zondagmiddag. Ik ben normaal geen echte hamburgerliefhebber maar hier zag hij er wel heel verleidelijk uit. Dus toch besteld en hij was prima! Lekker knapperig broodje, heerlijk gekruide hamburger en royaal belegd met allerlei garnituur. Heerlijk frietjes erbij. En voor minder dan een tientje. Prima prijs-kwaliteit erhouding diemik ook terug zag bij de gerechten die mijn tafelgenoten bestelden.
Bediening was vlot en attent.
De entourage is eenvoudig, hoewle het restaurant in een prachtig statig pand zit. Al met al een aanrader en we gaan zeler eens terug
inge_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Met twee personen genoten van de high tea!! Allemaal even lekker en het leuke is, ze serveren de high tea in gangen aan tafel. Erg vriendelijk personeel, wij hebben een heerlijke middag gehad!
Briljant .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Met vrienden wezen eten op een Thema avond.Dit keer was het Thema:Italië
We lieten ons verrassen door de keuken.
Heerlijke en gevarieerde gerechten en de hoeveelheid was ruim voldoende.
De ingrediënten waren vers en de opmaak zag er gezellig uit.
Het personeel was zeer attent en vertelde bij iedere gang precies wat het was.
Het arrangement was inclusief wijnen en daar was ruim voldoend van.
Kortom:Wij kijken reikhalsend uit naar het volgende Thema.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Al meerdere kerern gegeten. Prijs/kwaliteit is prima, terras en binnen stijlvol en modern vorm gegeven. Vooral goed is de service. Mensen die begrijpen wat horeca is en er duidelijk met plezier werken.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Gezellig restaurant. Flinke porties. Opmaak mag wat mooier. Lunch is hier super. ciabatta carpaccio voor 6,50 is een flinke bord vol.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Redelijke prijzen en grote porties. Wij hadden asperges + zalm, saté en gamba,s. De zalm iets te lang gegaard, de gamba's wat taai (uit de diepvries?) maar wel goede garnering en saus. De saté was heerlijk. Tip: een dame blanche hoort (tegen de trend in) in een coupe en niet op een plateau, want dan vloeit de chocoladesaus niet uit over je bord en kun je lekker smullen van het mengsel van gesmolten ijs en saus.