Eetcafé de Nar

zondag vanaf 17.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Nar

marijke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker eten in een gemoedelijke sfeer.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima eten service met een glimlach. Echt een prima plek.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima hap eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening, echt eetcafé
jeroen-van-der-burg .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten bij Eetcafé de Nar smaakt prima. Echter, relatief duur ten opzichte van andere restaurants die vergelijkbare of betere kwaliteit en service bieden.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heel goed gegeten hier. Als je n fijnproever bent, dan zit je hier goed. Ik heb niks met 'Narren',maar merkte dat kinderen het interieur wel interessant vinden. Ik kom zeker terug, om meer te proeven van t Narren-brood en ander lekkers.
ina L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Supergoed eten en Supergoed personeel. Een aanrader!
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De bediening was geweldig! Ik vond het eten tegenvallen, ik had 2 kroketten met brood en meer lag er ook niet op het bord! De kroketten waren te lang gebakken en bijna niet dor te snijden. De appel-crumble was geen appel-crumble. Navraag gedaan en het bleek dat het niet in de oven had gestaan omdat die op stomen stonden daarom was de appel in de pan gebakken en de bovenlaag gebrand, Wel een ander toetje gekregen.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Alhoewel dichtbij bezoek ik zelden dit eetcafe. Nu met de AH-actie de Nar weer es geprobeerd. Afzonderlijke kaart voor de actie (snap ik, 't moet toch ergens vandaan komen), maar weinig op aan te merken. Eenvoudig maar goed. Prima aanbod voor de AH/Iens-restaurantactie.
Restaurantje is gemoedelijk, klein en gezellig. Past prima
ROELROOK R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Een aanrader voor iedereen die in een zeer ongedwongen gezellige sfeer wilt eten
Was super
Wij gaan dit zeker herhalen
Clement T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eetcafé De Nar is ons niet onbekend. Sfeer is goed en ook het eten is goed. De eigenaar van Eetcafé De Nar komt altijd langs voor een praatje en dat wordt gewaardeerd.

M.b.t. de AH-aktie heeft de Nar een speciale kaart gemaakt. Echter wat de kosten hiervan zijn wordt (buiten een toeslag voor een bepaald gerecht) niet aangegeven. Dus dat is afwachten. 5 euro voor een glas wijn is te duur.
r W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor, hoofdgerecht en dessert heerlijk voorbereid.( Ah 3 gangen keuzenmenu aanrader ) en lekkere wijn erbij. Gezellig zitten en je wordt niet opgehaast. Vriendelijk personeel. Kortom prima locatie voor een gezellig avondje uit eten.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdagavond met vrienden bij eetcafé de Nar wezen eten. Wij werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. daar werd gevraagd wat we wilden drinken en toen dat geserveerd werd vroeg de serveerster of we misschien vast een mandje brood wilde. Dat mandje brood was heel verrassend, er zaten meerdere soorten brood in en het was zeer smakelijk. Een echte aanrader! Wij hadden de AH Restaurantactie, het 2e driegangenmenu gratis. De keuze bij het voorgerecht was een salade met Serano ham, een gerecht met geitenkaas en Rundercarpaccio. De Rundercarpaccio was helemaal geweldig vonden wij. Voor het hoofdgerecht hadden wij gekozen voor Varkenshaas medaillons en Tongfilet, ook voor deze gerechten niets dan lof en ik moet zeggen dat ook de bij geserveerde garni ruim voldoende was. Top! Wat wij een geweldig detail vonden waren de wijnglazen. Deze zijn gegraveerd met het logo van de Nar. Super leuk! Het nagerecht een huisgemaakt kletskoppentaartje was super en het kopje koffie wat erbij geserveerd werd was ook met zorg bereid. Later hoorde we dat de mensen van de Nar een workshop gevolgd hebben bij een Barista, om zo nog meer kwaliteit en zorg aan hun product te geven. Alles bij elkaar was het een hele gezellige avond bij een leuk eetcafé dat met veel passie gedreven word door Patrick en Yvonne en met Victor en Mark hebben ze ook twee toppers in de keuken. Je voelt je echt welkom en je gaat met een goed gevoel weer naar huis. Top avond en zeker een aanrader.
j L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gister een leuke avond met vrienden bij Eetcafe de Nar gehad. Wij bestelden de Ah Restaurantactie gratis 2e driegangenmenu en het was een succes. Heerlijk voorgerechten en daarna het hoofdgerecht vlees of vis. Het dessert was ook heerlijk.
Geweldige prijs/kwaliteit ( EURO 34.50 ) voor 2 personen.
Service was perfect en het eten was heel erg goed. Een aanrader voor iedereen die een avondlang culinair wil genieten voor deze prijs.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Goede prijs/kwaliteit. Had een specialiteit van het bord (pepersteak) en die was echt super! Ondanks de drukte toch snel ons eten op tafel.
willemijntje16 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Kom regelmatig bij de Nar. Eigenaars hebben kennis van zaken en zijn enthousiast. Mooie tuin. Laatste keer heerlijke garnalen in knoflookolie gegeten, en een malse entrecote met gebakken scampi's. Mijn partner had de vangst van de week, gebakken zalm met pasta en mosterdsaus. Allemaal goed bereid en smaakvol. Vrolijke en attente bediening. Als toetje een koffie á la de NAR met lekkere zelfgebakken koekjes, verse slagroom en bonbons, en een sorbet met vers fruit. Echte aanrader voor wie in de Krimpenerwaard komt!
SanneFe .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met een gezelschap van 4 personen werden we zeer warm en hartelijk ontvangen bij de Nar in Lekkerkerk. We werden er netjes op geattendeerd dat we wellicht wat op het terras zouden kunnen drinken, en dan naar binnen zouden komen voor het diner omdat het buiten anders toch best fris zou zijn. Attent!

Broodmandje met smeerseltjes vooraf was prima. Lekkere heksenkaas!
Hoofdgerecht betrof de mixed grill. Deze viel helaas tegen. Kip was droog, hamburgertje taai van structuur, spare ribs ook erg droog en aan het biefstukje zat weinig smaak. Het leek erop alsof zout en peper was vergeten. Hoeveelheid was voldoende. Frites en aardappels met sausjes werden erbij geserveerd, smaakte prima. De sla had weinig om het lijf: beetje verlept en veel dressing er doorheen.
Nagerecht was prima. Aardbeien waren vers, slagroom overduidelijk zelfgemaakt en ook erg lekker. IJs smaakte goed, evenals de aardbeienlikeur die men eroverheen kwam gieten.

De service was prima. Personeel is zeer vriendelijk en enthousiast. Je voelt je welkom bij de Nar. Decor was ook leuk. Het thema 'de nar' was overal in het restaurant terug te vinden en de Nar straalt vriendelijkheid en gastvrijheid uit.

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met vrienden gegeten voor 3 personen prima maaltijd maar voor de vierde was het minder als ik opgeef dat er een gluten en lactose allergie is hhort de kok toch te weten dat er geen broodcruttons en fetta kaas in de salade mogen zitten . Ook de serveerster was te onervaren voor een bevrijdingsdag drank zonder ijs besteld komt met ijs vragen over wijn worden beantwoord met het is roode huiswijn . Jammer ze kunnen er iets moois van maken maar zorg voor deskundig personeel.
Jammer dat u deze klacht niet op de avond zelf tegen eigenaar(s) heeft gezegd. Bij navraag werd namelijk gezegd dat alles naar wens was. Als u uw klacht direct had gemeld hadden wij er nog iets aan kunnen doen? Volgende keer beter zullen we maar zeggen!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Met vier oud-collega's doordeweeks uit eten. Ik vond het prima; voor EUR 40,- 3 gangen die weliswaar niet heel bijzonder waren maar smakelijk. Prijs/kwaliteit ok. De Nar houdt het midden tussen een eetcafé en een restaurant
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Door vrienden uitgenodigd, al vaker lekker gegeten hier. Echt een eetcafé, jammer dat de buitendeur alleen wordt afgescheiden met een rond gordijn, als de deur open ging voelde je echt een koude windvlaag binnen komen. Vriendelijke en goede bediening!! Goede wijn, lekker stokbroodje met boter. Uitgebreide menukaart, ik had de frisse salade met geitenkaas, erg lekker! en als hoofdgerecht de garnalen die ook heerlijk smaakten!! Nagerecht trio chocolade, als een echte chocoladefan kan ik je zeggen dat dit heerlijk was, 1 minpuntje.... het was voor mij te weinig :) Mijn tafelgenoten hebben ook lekker zitten smullen, stoofpotje, runder rib-eye, etc. dat smaakte ook allemaal lekker. Kortom het was lekker!!!