Eetcafe De Mens

Kerkstraat 27 3891 ET Zeewolde Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eetcafe De Mens

Een knus eetcafé waar je altijd welkom bent! Een ongedwongen, haast huiskamersfeer, maakt dat het bijna voelt of je bij vrienden bent uitgenodigd. Het eten is altijd met veel zorg klaargemaakt en aanpassingen vanwege allergieën of een dieet is geen enkel probleem. Er staan voornamelijk herkenbare, Nederlandse gerechten op het menu, maar een uitstapje naar het internationale is ook terug te vinden op de kaart.

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Mens

Maandag t/m donderdag 11.00 - 01.00 uur