Eetcafé de Meiden

Rochus Meeuwiszoonweg 10 3231 CM Brielle Nederland Kaart
31-181412080

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Meiden

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cor55net .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
JanWillemdeproever .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteren hebben we hier met 6 personen heerlijk gedineerd. Ik had zelf de surf en turf, het was royaal en de ossenhaaspuntjes waren erg mals. Het gezelschap was ook enthousiast over de andere gerechten, waaronder de spareribs ketjap en de onbeperkte schnitzels.
De bediening was zeer vriendelijk en de locatie is top direct aan het water.
We komen dit seizoen zeker terug voor het vakantiegevoel.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Restaurant met standaard menu en niet heel bijzonder eten. De service is wel top. Ook de locatie is prachtig aan het brielse meer met uitzicht op de boten. Parkeren is met mooi weer soms lastig.
LSvdB .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Afgelopen zondag gegeten met familie bij de Meiden in Brielle. Leuke, frisse, jonge bediening. We werden vriendelijk geholpen en hoefden niet lang op onze drankjes te wachten. Voordat we aan het diner begonnen, konden we lekker buiten zitten op het (deels overdekte, verwarmde) terras, waarna de bediening binnen een tafel voor ons had gedekt. Het terras is tevens ideaal voor mensen met een boot door de aanwezigheid van de aanlegsteiger. De kinderen konden lekker spelen op het grasveld en onder het eten konden ze kleuren, wat weer erg fijn was voor de ouders ;-). Ik had als hoofdgerecht een vegetarische pasta met paddestoelen, roomsaus, knoflook en parmezaanse kaas. Erg smakelijk en een grote portie (iets te groot voor mij, voor een man waarschijnlijk ruim genoeg). We komen zeker nog eens terug!
Koos54 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Zondag 16 augustus met 9 personen bij Eetcafe de Meiden gegeten.
Super mooie lokatie, heerlijk terras, zeer vriendelijk personeel en last but not least bijzonder lekker gegeten.
Nog lekker zitten genieten van een zalige bak koffie.
Waarna we zeer tevreden huiswaarts gingen.
Gefeliciteerd mensen van de meiden, we komen zeker terug.
Marga05 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Weer heerlijk gegeten bij De Meiden! Complimenten aan de kok en de bediening is klasse! Heerlijk terras aan het water. Ga zo door!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Superlocatie aan het water waar je je bootje voor de deur kunt aanleggen. Prima lunchkaart met Indische touch. Vriendelijke bediening!
Twanvantilburg .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Idyllisch en uniek plekje aan de Brielse Maas. Vrijwel iedere keer als we met ons bootje uitvaren, meren we even aan. De ene keer voor een broodje met smeersels, de andere keer voor een lekkere bittergarnituur. Ze hebben een uitgebreide kaart met diverse gerechten, veel keus en super ambiance. Zeker de Pindasoep en de ossenhaasspies zijn een aanrader!
Vriendelijk personeel, dat altijd klaarstaat voor een klein praatje.

Zeer vriendelijk personeel
Yasmientje91 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Ah! Heerlijk gegeten, ik had de zalm genomen en als mijn buikje het nog aankon zou ik een tweede hebben genomen. De ambiance en de service was geweldig en ook gelachen. Super vrolijk en enthousiast! En als dat nog niet genoeg was dan zou je het uitzicht moeten zien! Poeh hé ... Zó mooi! Echt een aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vandaag geluncht bij de Meiden in Brielle. Een sfeervolle strandtent aan het water, waar je ook heerlijk uit de wind kunt zitten. We werden vriendelijk ontvangen door een leuke ober. We bestelde thee, bier, (bruin) brood met ambachtelijke kroketten en een broodje Rendan.
Alles smaakte heerlijk en was leuk opgemaakt. Tijdens ons eten werd ons nog netjes gevraagd of alles smaakte. Ook bij het weg gaan werd ons nog een prettige dag gewenst.
Ja, een toptent die meiden.
Tac80 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wij hebben vanmiddag heerlijk geluncht bij de Meiden. Een lekkere uitsmijter ham/kaas en een meergranen triangel met huisgemaakte tonijnsalade. De locatie is prachtig. Gezellig terras aan het water. en super vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Wij komen hier van de zomer zeker nog terug.
Tanjasprockel .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Heerlijk eten en uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. De ambiance is ook uitstekend. Zeker met lekker weer wanneer je ook buiten kunt zitten aan het water. Bediening is vriendelijk, behulpzaam en netjes. Geen minpunten eigenlijk. (Behalve het weer dan ;) )
S.P V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Heerlijk als je hier met de boot aankomt om dan te vertroefen op het terras, goeie locatie dus.
We komen hier elke zomer en we hopen dat het snel beter weer wordt.
Bediening lief attent snel en af en toe een beetje rommelig maar dat nemen we voor lief.
Als we hier komen nemen we standaard broodplank "de meiden" en tapas schotel de meiden, we hebben er ook wel is geluncht en kwaliteit is het echt Top zowel de bereiding, presentatie, smaak geen enkele negatief punt te vinden.
Henmt .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
al een paar x gegeten daar zowel met z'n tweetjes als met een grote groep van 15 personen
zowel t eten als de bediening was klasse en zeker de locatie is prima(alleen t weer nag beter)