Eetcafé de Meiden

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Meiden

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Meiden

cor55net .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren bij "de Meiden" de 60é verjaardag van m'n vrouw gevierd.
Hele leuke en gezellige inrichting, naast dat ik hele gezellige gasten had uitgenodigd was ook de bediening heel gezellig en vriendelijk.
We hebben er een topavond gehad en wil aan iedereen laten weten dat dit gezellige Strandcafé echt een aanrader is voor feesten en partijen. Helemaal Top.
JanWillemdeproever .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteren hebben we hier met 6 personen heerlijk gedineerd. Ik had zelf de surf en turf, het was royaal en de ossenhaaspuntjes waren erg mals. Het gezelschap was ook enthousiast over de andere gerechten, waaronder de spareribs ketjap en de onbeperkte schnitzels.
De bediening was zeer vriendelijk en de locatie is top direct aan het water.
We komen dit seizoen zeker terug voor het vakantiegevoel.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Restaurant met standaard menu en niet heel bijzonder eten. De service is wel top. Ook de locatie is prachtig aan het brielse meer met uitzicht op de boten. Parkeren is met mooi weer soms lastig.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Superlocatie aan het water waar je je bootje voor de deur kunt aanleggen. Prima lunchkaart met Indische touch. Vriendelijke bediening!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vandaag geluncht bij de Meiden in Brielle. Een sfeervolle strandtent aan het water, waar je ook heerlijk uit de wind kunt zitten. We werden vriendelijk ontvangen door een leuke ober. We bestelde thee, bier, (bruin) brood met ambachtelijke kroketten en een broodje Rendan.
Alles smaakte heerlijk en was leuk opgemaakt. Tijdens ons eten werd ons nog netjes gevraagd of alles smaakte. Ook bij het weg gaan werd ons nog een prettige dag gewenst.
Ja, een toptent die meiden.
S.P V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Heerlijk als je hier met de boot aankomt om dan te vertroefen op het terras, goeie locatie dus.
We komen hier elke zomer en we hopen dat het snel beter weer wordt.
Bediening lief attent snel en af en toe een beetje rommelig maar dat nemen we voor lief.
Als we hier komen nemen we standaard broodplank "de meiden" en tapas schotel de meiden, we hebben er ook wel is geluncht en kwaliteit is het echt Top zowel de bereiding, presentatie, smaak geen enkele negatief punt te vinden.