Eetcafé De Loze Visser

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Loze Visser

• Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Richard0407 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben gisteren met de schoonfamilie die ook in de horeca zit een hapje gegeten bij de loze visser.Dit omdat wij altijd goede ervaringen hebben gehad bij dit restaurant en de familie vrij kritisch is..Ook zij hadden niets op de loze visser aan te merken.De op zijn spaans gewokte mosselen is echt een aanrader.saté en schnitzels zijn altijd zeer goed.vriendelijke bediening ,ook terwijl het erg druk was.royaal gevulde wijnglazen.wederom top!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, gebakken mosselen, mixed grill, snitsel en saté, helemaal top! Lekker drankje vd zaak na! Super aardige bediening, met tijd voor de gast! Komen graag terug !
Somswel .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We konden niet reserveren, maar er was bij aankomst voldoende ruimte. De uiensoep en sate waren erg lekker. Maar ook de koffie is erg goed.
Viooltje12 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Afgelopen woensdagavond bij dit restaurant geweest.
Voordien eerst hun site bekeken. Site zag er goed uit, en er stonden lekkere gerechten op de menukaart. Volgens de site was het restaurant geopend. We hadden niet gereserveerd aangezien het nu geen hoogseizoen is. Bij aankomst bleek het restaurant dat aan de buitenkant meer iets weg had van een klein eetcafétje op een camping, gesloten te zijn. Dus teleurgesteld zijn we maar weer vertrokken op zoek naar iets anders in de omgeving. Jammer gemiste kans voor een goede positieve recensie... de cijfers voor eten en decor zijn daarom vastgesteld aan de hand van de menukaart op de site en de buitenkant van het gebouw aanzien we dit niet goed hebben kunnen beoordelen omdat ze gesloten waren.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
We konden niet reserveren bij De Loze Visser. Maar er was voldoende plek vanavond, zei de vriendelijke jonge man aan de telefoon. Het is een zeer eenvoudig eetcafe en naar onze smaak een beetje zoutloos en smaakloos. Prima voor een snelle hap.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
De Loze Visser is flink opgepimpt en uitgebreid met een serre. Wij gaan daar regelmatig eten. Lekker eten en leuke bediening onder leiding van Frenk en Dave. Gisteravond hebben we een lekkere goed gevulde vissalade gegeten en wij waren niet de enigen. Zowel binnen als buiten waren alle tafels bezet.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Heerlijk gegeten met mijn vrouwtje leukeren tomatensoep goede garnalen cocktail heerlijke gamba's botervis om van te smullen lekkeren vismijn gril
Het was heerlijk de bediening was perfect echt genoten die 2keer dat we er hebben gegeten bedankt