Eetcafé de Likkepot

7,2
7,1
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Jammer dat het tijdens de lunch erg rumoerig was maar door de snelheid van het serveren van de lunch maakt dat het weer helemaal goed. Lekkere Capaccio Likkepot gegeten.
Hoedinida .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Leuke locatie centraal in Rosmalen met flink terras. Prima om wat te drinken en te snacken maar minder om te eten (diner). Biefstuk was taai en smaakte een beetje naar rubber. Vis was te droog. Hamburgers en saté zijn prima. Als het vol zit kan het personeel het net niet bijbenen
Frans Van Hoof .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Een gezellig dorpscafé met een aparte restaurantruimte, maar eten in het café kan ook. Leuke kaart, prima service, heerlijke schnitzels met pepersaus en kipsaté met (op verzoek) pittige pindasaus. Niks mis met dit eetcafé !
Florie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Deze zomer eetcafé Likkepot ontdekt en sindsdien al diverse keren geluncht. De inrichting is gezellig, warm, heel sfeervol en er hangt een heel ontspannen, knusse sfeer. Bij mooi weer kun je buiten op het gezellige en ruime terras zitten.
De lunchgerechten zijn heerlijk. Favoriet bij ons is het overheerlijke boerenbrood en mijn persoonlijke favoriet is het broodje carpaccio met overheerlijke basilicumdressing. Zoooo lekker! Absoluut het lekkerste broodje carpaccio dat ik ooit heb gegeten. Ze gebruiken mooie verse en kwalitatief goede producten, de smaakcombinaties zijn heel goed en de presentatie van de gerechten is top! Ook heel fijn is dat de kok heel goed rekening houdt met allergieën/dieetwensen.
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Het samengestelde voorgerecht was heerlijk! Maar daarna ging het mis. het broodje van de hamburger was nat en zacht, nadat we dit hebben gemeld was er een sorry, maar geen kopje koffie van het huis oid. Het inzichtelijk maken van de prijs kan ook te ver gaan. 1,25 Euro voor kraanwater. 0,50 Euro voor de honing in de verse munt thee. Ik kan er niet zo goed mee omgaan. Verwerk dit soort dingen toch gewoon in de prijs. Ik zou er niet meer gaan eten, want ik heb er een "kater" aan overgehouden.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Gezellig wezen eten voor de wedstrijd OJC Rosmalen tegen Sparta Nijkerk. Begonnen met een koffie en een biertje daarna een sinas die we 2 keer moesten bestellen. Daarna de menu kaart gevraagd. Spare ribs en Sate besteld was heerlijk een koffie en een thee aan het eind.
Roossanne .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Op het terras lekkere asperges met zalm gegeten en een hemels chocoladetoetje na.
Zit hier geregeld met vrienden voor een drankje en de bediening is (zoals andere recensies ook beschreven) niet altijd even vlot, maar wel erg hartelijk!
Anouschka T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Ik dineer en lunch regelmatig bij de Likkepot met vrienden. Hoewel de kaart kort geleden nog is uitgebreid, bestel ik bijna altijd hetzelfde: als ik lunch een carpaccio salade en als diner de spareribs. Deze gerechten worden namelijk nergens zo lekker klaargemaakt als in dit gezellige dorpsrestaurantje. Ook is het betaalbaar. Zo betaal je voor de spareribs geloof ik maar 16 euro. Als het zonnetje schijnt en ook heel het terras vol zit met mensen die er gaan eten, kan het wel eens zijn dat je even moet wachten op je drankje en gerecht, is de ervaring. Ook is de bediening erg informeel: daar moet je van houden. Ik voel me in ieder geval erg thuis!
Nini V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Het eten is qua prijs/kwaliteit goed. De carpaccio is erg goed gevuld

Personeel is traag en vaak boers en lomp in gedrag

Erg lang wachten op je eten omdat het extreem lang duurt voordat je kunt bestellen

Deze recensie is naar aanleiding van meerdere ervaringen
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Het eten is super!!!!! Kan ik van de bediening niet zeggen!!!, dat ene meisje wat ons hielp, we zaten nog niet of ze kwam al vragen wat we wilde drinken, niet eerst verwelkomen, en ze trok er een gezicht bij!!!ze was ons liever kwijt hadden we het idee!!!!! En zo deed ze bij alle klanten !!!!niet erg klant vriendelijk !!!!!
FayeFaye .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
We zijn hier wezen lunchen en dat kun je hier prima! Een heerlijk broodje vers en zelfgemaakte tonijnsalade gegeten. Het terrasje is een beetje saai, mag wel wat meer sfeer in.
Prietpraat .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Kwam omstreeks dinnertijd op de snelweg vast te staan,op de Tom Tom gezocht naar een Restaurant of eetgelegenheid in de omgeving.
Kwam uit in het centrum bij de Likkepot met 4 pers , geen spijt van gehad.
Leuke rappe bediening,in een zaak die bijna vol zat, sfeer goed ,eten geweldig
prijs betaalbaar,kraanwater gratis bij gebruik van nog wat andere vloeibare consumpties,
kortom geweldig en weer tevreden naar huis (Wijk bij Duurstede).
P .Willemsen
Aanbevelenswaardig !!