Eetcafe De Kooiker

Kooikersgracht 9 3831 NG Leusden Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafe De Kooiker

Heerlijk dineren in Leusden

Eetcafe De Kooiker zit in hartje Leusden, midden in het gezellige winkelcentrum. Bij Eetcafe De Kooiker rust je uit met een fris drankje op hun altijd zonnige terras en geniet je van de meest vriendelijke bediening. Richard en Kitty Westerdijk zorgen voor een persoonlijke benadering en een menu voor een goede prijs. Met hun altijd lekkere 3-gangen menu kun je hier terecht voor een grote maar ook een kleinere trek!

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Kooiker

Voordelig
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goed gegeten, waren met AH zegels, konden gewoon van de kaart eten.
Eten was erg lekker. Bediening was zeer vriendelijk. Komen echt nog een keer terug.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Vooraf soep van de Sjef, in dit geval was dit een heerlijke soep van bospaddenstoelen. Mijn tafelgenoot had de Franse uiensoep gekozen. Ook dit was een prima keuze. Het hoofdgerecht was een boerenschnitzel. Een heerlijk en groot stuk vlees. Daarbij frietjes en gebakken aardappeltjes. Ook een schaaltje salade werd er bij geserveerd. Als dessert hadden we beide gekozen voor een grote coupe vanille roomijs met slagroom en veel vruchten er in. Daarna als afsluiter nog een lekker kopje koffie met een koekje er bij. We komen hier zeker terug. Heerlijk eten voor een redelijke prijs en vooral ruime porties. Bovendien een erg vriendelijke en alerte bediening. Een sfeervolle inrichting met rustige muziek op de achtergrond zodat een normale conversatie mogelijk is. Ook ruim voldoende en gratis parkeergelegenheid vlak bij is een pluspunt.
Jw.saathof S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was weer gezellig en lekker gegeten.
Bakkernes .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Voor de 3e keer hier gegeten in verschillende gezelschappen. Steeds erg lekker gegeten. Flinke porties en goede kwaliteit. Ook de garnituren, verse aardappelen in schil gebakken. Echt een aanrader. AH restaurantactie: je kunt gewoon alles van de kaart kiezen en die kaart is erg uitgebreid. Als je een glas water wilt, krijg je ook gewoon een glas kraanwater. Dit is kosteloos. Dit zie je nog steeds niet vaak. Ga zo door, wij komen hier zeker terug! Complimenten voor de vriendelijke bediening.
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Erg vriendelijk personeel, prima en meer dan genoeg eten, muziek een beetje te hard naar onze smaak. Makkelijk en dichtbij gratis parkeren.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor de tweede keer in twee weken gegeten hier. Nu met 6 personen en het eten was wederom erg lekker. Kwaliteit van de gerechten is uitstekend en de bediening persoonlijk. De sfeer in dit kleinschalige restaurant is rustig en sfeervol. Zeker een aanrader om eens naar toe te gaan. Wij komen zeker terug.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
was top, heel gezellig en lekker gegeten,
geen opdringerig personeel, hele aardige dames
we waren met zijn 4tjes veel bij te kletsen en daar werd geweldig op gereageerd door het personeel
makkelijk dichtbij gratis parkeren een groot pluspunt
het is niet groot maar knus ingericht
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
een vriendelijk en niet zo groot restaurant met persoonlijke benadering. De menukaart was zeer uitgebreid het personeel vriendelijk en het eten was goed. Het enige was dat we een beetje krap zaten, maar verder een prima restaurant waar ik zeker nog een keer terug ga komen.
Jsj .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het is al eerder genoemd op deze site Eetcafe De Kooiker is no-nonsense en een leuke plek om heel goed te eten voor een goeie prijs, met de AH actie alle keus uit de kaart en het wordt prettig verrekend, de kwaliteit van het eten is heel goed met hele goede friet en de gerechten zijn ruim en goed verzorgd! Hier moet je echt een keer gaan eten en ik weet het zeker .....je komt terug!
Bart-nl .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een typisch eetcafe met een vriendelijke ontvangst. Het was er op dinsdagavond erg rustig. Vanwege mogelijkheid om met AH actie vrij van de kaart te kiezen hier terecht gekomen met 4 personen. Lekker eten zonder opsmuk. Verwacht geen verfijnde gerechten. Al met al een prima avond voor een goede prijs.
Floon .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Leuk, klein restaurantje. Eigenares in de bediening, eigenaar in de keuken. Doen erg hun best en heel vriendelijk.
Genoeg keus in de gerechten, die altijd smakelijk zijn. Een aanrader voor wie lekker wil eten zonder de portemonnee geheel te moeten legen. De inrichting is eenvoudig, maar knus. 's Zomers ook nog een terras buiten, zonnig en beschut.
R T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Boven verwachting. Hier neergestreken op vakantie en met AH kaart in de hand. Goed en veel eten (wel wat zout naar onze smaak). Vriendelijke ontspannen bediening, beetje een knusse stamkroeg sfeer waar we samen met de bediening konden lachen om kleine imperfecties. Voor de formule zou ik bij een driegangen diner de porties en de prijzen iets kleiner maken met een maxiversie voor de locals voor de afzonderlijke gerechten. Mijn garnalensalade was bijkans een complete maaltijd. En toen ik mijn bord met het hoofdgerecht kreeg zag ik drie keer de portie die mij geserveerd werd in het hotel waar wij verbleven. Nu hou ik van vlees, en het was heerlijk. Wij waren positief verrast in ieder geval.
Riet.janoost .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016

heb genoten van het eten,maar duurde wel wat lang.
tip,vraag gasten of ze gebakken aardappelen willen of patat.
beiden is te veel en jammer om weg te gooien.
met vr.groet, fam.Oost
Egjroskam .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
hoofdgerecht kabeljauw Napoli was echt verrukkelijk.voor en nagerecht waren ook heerlijk.
kortom een zeer geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vooraf hadden we de uiensoep en de carpaccio. Beiden waren heerlijk en volledig naar wens. Als hoofdgerecht hadden we beiden saté. Het vlees was mals en goed klaargemaakt. De salade en aardappel/friet was ook prima. Wij zijn grote eters en konden het niet op! Het personeel was buitengewoon vriendelijk.
Jeberendse .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
eten was heerlijk en de bediening geweldig. dachten goed met ons mee.
Het was erg warm dus we konden eerst buiten wat drinken en ook het toetje konden we buiten gebruiken.
Anitavandijk12 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was heerlijk de slibtongetjes goed van maat en lekker gebakken. We waren met zijn, zessen van de A-H actief konden gewoon ala carte eten.
De bediening is vriendelijk en correct we hebben meteen weer gereserveerd.
Corvanslochteren .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker gegeten, gezellig buiten op het terras. Je kunt uit de hele kaart kiezen. De preisoep en de Thaise beefpuntjes sprongen er uit! Aardige bediening.
Wimcorbee .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening is uiterst vriendelijk.
Een aanrader om hier naar toe te gaan.
Voor ons was het niet de eerste keer dat we hier aten en zeker ook niet de laatste keer.
Yleysner .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Simpele gerechten met weinig smaak voor veel te veel geld. Als we de AH actie kaart niet hadden gehad dan waren we voor 2 stukjes stokbrood, 2 frisdrank een water, een thee en een koffie en 2 simpele vleesgerechten maar liefst € 64,00 kwijt geweest. Eens maar nooit weer..