Eetcafe De Kooiker

Kooikersgracht 9 3831 NG Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe De Kooiker

Heerlijk dineren in Leusden

Eetcafe De Kooiker zit in hartje Leusden, midden in het gezellige winkelcentrum. Bij Eetcafe De Kooiker rust je uit met een fris drankje op hun altijd zonnige terras en geniet je van de meest vriendelijke bediening. Richard en Kitty Westerdijk zorgen voor een persoonlijke benadering en een menu voor een goede prijs. Met hun altijd lekkere 3-gangen menu kun je hier terecht voor een grote maar ook een kleinere trek!

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Kooiker

hermensl .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
floon .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Lekker en goed gegeten, bediening erg vriendelijk, kortom voor herhaling vatbaar. Minpuntje: je kreeg wel veel, we konden het niet op eten samen. Toetje, dame blanche en coupe Kooiker was voortreffelijk, ook veel, maar nu opgegeten.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Op mooie zomer avond buiten op terras genoten van een heerlijk avondje uit-eten. Fijne ontvangst en gastvrije bediening. zeker voor herhaling vatbaar.
mjpoot .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Superlekker gegeten. Buiten op een warme zomeravond op het terras aan het water. Bediening was erg vriendelijk. echt een avondje uit om nog vaak aan terug te denken.
jvanwilpen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ontvangst, eten, gezelligheid alles was goed in de eetcafe. wij hebben van een uitsekende maaltijd mogen genieten. bediening was professioneel, vriendelijk en soms ook grappig naar de klanten. wij gaan hier zekeren nog een keer eten. aanrader voor het hele gezin.
dianavanweiden .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We waren met 9 personen, iedereen heeft genoten van de heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten! Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel die je netjes te woord staan! Er is genoeg keuze op de menukaart en zeker een aanrader om te gaan eten!
Wat wij heel fijn vinden is dat je met de A.H. actie uit de hele menu kaart mag kiezen bij dit restaurant!
suijk253 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Twee dagen achter elkaar gewenst. De eerste keer was het diner fantastisch, voor ons alle twee ( mijn vrouw en ik) een 9/10. De tweede dag was mijn voorgerecht, garnalen in knoflookolie een absolute afrader: de (Noorse?) garnaaltjes waren totaal smakeloos; de knoflookolie bevatte geen of niet te ruiken en proeven knoflook. Dit gerecht zou dit etablissement absoluut van de kaart moeten verwijderen ( of veranderen). Het haalt de kwaliteit van de keuken die wij buiten dit gerecht erg goed vonden, belangrijk naar beneden. Nog een in mijn ogen leuke anekdote over de bediening. De eerste avond, een tafel naast , had een heer een rode tafelwijn besteld, was daar erg over te spreken en wilde de bediening daar over complimenteren.Hij deed dat met de vraag;"Wat heb ik hier in mijn glas" waarop een antwoord volgde "Rode wijn meneer"' Komisch. De bediende had de wijn ook niet aan tafel uitgeschonken , maar kwam een ingeschonken glas wijn aan tafel brengen zonder de fles te tonen
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zeer goed gegeten en netjes te woord gestaan door personeel. Makkelijk te vinden en goede parkeerruimte in de nabije omgeving.
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben lekker gegeten! Zonder AH-restaurantbon zouden we hier nooit gegeten hebben, we wonen op afstand en hebben de keuze gemaakt op basis van wat anderen over dit restaurant geschreven hebben.
janvanjeveren .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Eetcafé gesitueerd in winkelcentrum van Leusden! Prettige bediening en zeer ruime porties! We hebben een gezellig dinertje gehad met onze vrienden
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Met dit Restaurant Eetcafé De Kooiker zijn we weer een ervaring rijker. We werden vriendelijk ontvangen en het eten was echt lekker. Er was een ruime keuze aan gerechten op de kaart beschikbaar en we komen zeker terug om nog wat lekkers uit te proberen.
vanruler1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker gegeten,gezellig buiten op het terras. Fijn dat je uit de hele kaart kan kiezen met de AH actie. aardige bediening Vooral de gebakken aardappeltjes en de spareribs waren top. sla zag er vers uit alleen beetje grof en de dressing vind ik wat minder Maar alles bij elkaar heerlijk gegeten.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Er was een gezellige sfeer en een prettige bediening. Eetcafé "de Kooiker" is een aanrader ☺
teundijkhorst .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed eetcafé om je uitje mee af te sluiten. Ontvangst hartelijk, vlotte bediening, de voorgerechten waren goed, de hoofdgerechten waren heel goed en goed en het nagerecht was weer voortreffelijk. Zeker een plaats om terug te keren wat wij dan ook regelmatig doen.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
het uiterlijk van het eetcafe vonden we niet zo mooi maar het eten was heerlijk. we mochten gewoon van de kaart kiezen dus er zat voor iedereen wat bij. personeel was ook erg vriendelijk
wimcorbee .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een top restaurant. Begint langzamerhand ons standaard restaurant te worden. Heerlijk eten en een fantastische bediening. Wij komen snel weer terug. Echt een aanrader.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Tweede keer in 14 dagen tijd gegeten bij de Kooiker te Leusden.
Verderom was het erg goed,
Leuke avond met 6 personen en erg klantvriendelijke bediening, De jonge medewerker heeft een grote sprong vooruit gemaakt en is erg klantvriendelijk,Wij hopen dat hij er nog een tijd zal werken,
Ja ons zien ze wel vaker bij de Kooiker want het is een fijne plek om te verpozen..
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hebben hier met de AH kaart gegeten en mochten van de hele kaart kiezen. Ruime keuze, vriendelijke bediening en lekker buiten gezeten
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten komen zeker eeniet keer terug