Eetcafe De Kooiker

Kooikersgracht 9 3831 NG Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe De Kooiker

Heerlijk dineren in Leusden

Eetcafe De Kooiker zit in hartje Leusden, midden in het gezellige winkelcentrum. Bij Eetcafe De Kooiker rust je uit met een fris drankje op hun altijd zonnige terras en geniet je van de meest vriendelijke bediening. Richard en Kitty Westerdijk zorgen voor een persoonlijke benadering en een menu voor een goede prijs. Met hun altijd lekkere 3-gangen menu kun je hier terecht voor een grote maar ook een kleinere trek!

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Kooiker

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe De Kooiker

Albert V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer smaakvol, vlotte bediening met een glimlach.
Prima kaart met prettige prijsstelling.
P.W. L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel keus en alles was van goede kwaliteit. Met de bon van AH konden we gewoon van de kaart kiezen. Echt een aanrader.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding! Vriendelijke bediening. Kom er zeer zeker vaker. Heb een reservering voor 6 personen gemaakt.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zijn met 6personen wezen eten bij restaurant De kooier in Leusden met de ah kaart.
Het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.wij gaan zeker terug.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hadden weer een gezellig tafeltje gereserveerd aan het raam en genoten van de lekkere keuken van Eetcafé de Kooiker. Een aangenaam klein restaurantje, waar men heerlijk kan tafelen. Vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils, wat wil een mens nog meer. We komen graag terug en raden deze gelegenheid zeker aan!
teundijkhorst .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ontvangst vriendelijk, reservering in orde, voorgerecht de uiensoep was uitstekend, hoofdgerecht Thaise biefstukpuntjes en op verzoek het tweede gerecht ipv biefstuk varkenshaas. Beide gerechten van zeer goede kwaliteit en zeer smakelijk. Het toetje dame blanche met en zonder advocaat en warme chocolade, heerlijk.
Avond geslaagd ook namens de goede bediening.
Nijkerkers .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De gebakken mosselen, soep, varkenshaassate en biefstukstukjes waren verrukkelijk. De warme groente op aanvraag moeten iets gaarder. Dat was ons enige verbeterpuntje eventueel.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Wat een bijzondere vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
De gerechten zagen er mooi verzorgd uit. H.L.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijn restaurant. Prettige bediening. Lekker eten en flinke porties.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
W.J.A T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Sfeervol eetcafé, goed eten en redelijke prijzen. We komen vast nog een keer terug en ook aanbevelen aan vrienden en familie. Locatie minder geschikt voor kleinere kinderen. Geen speelhoekje.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig eetcafé waar je heerlijk kunt eten
Ongedwongen sfeer met een vriendelijke en vlotte bediening
Zeker voor herhaling vatbaar
mja.leliveld .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Kleine bistro met erg standaard inrichting beetje rommelig, maar dat doe5 niets af aan de keuken. Ruime keuze, warm geserveerd, vriendelijke bediening, redlijke prijzen. Gewoon doen als je zelf eens niet kookt!
Christy H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het eten was heerlijk, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Maar neem je spareribs dan is een voorgerecht eigenlijk teveel was onze ervaring en er zouden ook alleen of frites of aardappeltjes bij mogen zitten. Hoeft niet persé dubbel. Kan ook even gevraagd worden waar de voorkeur naar uit gaat. Is anders zo zonde als het overblijft.

De bediening was netjes, vrolijk en vriendelijk.
Tip: zet standaard mayonaise erbij of vraag het. Het viel mij op dat zowel wij als de andere mensen aan tafeltje verderop hier om vroegen.
jserton .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Na dat we er al meerdere keren er zijn geweest was het weer zeer goed.
Je mag zelf een 3 gangen menu samen stellen wat zeer prettig is.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ik was met vrienden ze hebben heerlijk gegeten en is aan te bevelen dat zal ik zeker doen.

Het was ook heel fijn dat het alacarte was dan kan iedereen kiezen wat ze wilden en dat werd ook gedaan.
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Een vriendelijke bediening, ook door de in te werken dame.
De uiensoep was heerlijk, geserveerd in een authentieke soepkom. De tomatensoep was goed gevuld en lekker van smaak
De biefstuk saté, meer dan voldoende met goed vlees en een lekkere satésaus.
De ossenhaas stukjes waren met de saus lekker. De patat, gebakken aardappelstukjes en salade waren goed.
De bijbestelde groente prima
Het toetje, de coupe kooiker, was lekker en meer dan voldoende.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij, stel 59 en 57 jaar waren met 2 dochters gezellig dagje weg en het etentje in de Kooiker was een goede afsluiting van de dag.
sfeer is relaxed en persoonlijke wensen qua kleine aanpassing in menu was geen probleem.
Er kwam een ander gezin met een man in rolstoel, deze werden ook heel hartelijk ontvangen en de tafel met stoelen werden verschoven om op die manier dit gezin ook goed te kunnen plaatsen.
Kortom gezellig en lekker eten in relaxte sfeer.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
wij waren middels recensies al "gewaarschuwd" voor prima eten en meer dan genoeg. Wij waren desondanks nog zeer verrast door de perfecte kwaliteit van het eten!! En dan ook nog eens meer dan genoeg. In onze ogen kan het niet beter. Al de verschillende soorten vlees ieder zeer goed van smaak, prima gebakken en heel goed van temperatuur. Ook de bediening heel goed. Top gegeten.
Fam. Leeraar
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een heerlijk etentje gehad. Gastvrij ontvangen. Het was levendig, want de zaak was vol. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.