Eetcafe De Kooiker

Kooikersgracht 9 3831 NG Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe De Kooiker

Heerlijk dineren in Leusden

Eetcafe De Kooiker zit in hartje Leusden, midden in het gezellige winkelcentrum. Bij Eetcafe De Kooiker rust je uit met een fris drankje op hun altijd zonnige terras en geniet je van de meest vriendelijke bediening. Richard en Kitty Westerdijk zorgen voor een persoonlijke benadering en een menu voor een goede prijs. Met hun altijd lekkere 3-gangen menu kun je hier terecht voor een grote maar ook een kleinere trek!

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Kooiker

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe De Kooiker

jsj .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
A. M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een prima eetgelegenheid, zeer vriendelijke bediening op het juiste tempo, een voldoend gevarieerde kaart en een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Een adres om zeker vaker heen te gaan, ook alleen met partner of familie.
A. L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Royale porties. Erg vriendelijke bediening. Het was ook fijn dat je met de AH-actie gewoon van de hele kaart kon kiezen.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
hartelijke ontvangst door medewerkster die haar laatste dienst daar draaide. zal een verlies zijn voor de zaak dat ze naar Amsterdam gaat. geweldige sfeer. bij het bestellen werd geadviseerd even te wachten met het opgeven van het nagerecht. tijdens de hoofdmaaltijd begrepen we waarom. wat een geweldige hoeveelheden eten voor weinig geld en een prima kwaliteit. uiteindelijk toch een nagerecht genomen wat ook al fenomenaal van smaak en afmeting was. werkelijk genoten en het adres opgeschreven voor een volgend bezoek wanneer we weer in de buurt zijn.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
het was heel lekker eten en best veel , vriendelijk personeel die ook de tijd voor je nemen . we komen zeker nog eens terug .
wimcorbee .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zoals altijd weer gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten. En als uiteindelijk alle gasten lang zal hij leven voor je zingen kan je avond niet meer stuk. De Kooiker raad ik echt iedereen aan.
Marlissa K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We werden erg gastvrij ontvangen. Het is een leuk en warm eetcafé waar je gewoon jezelf mag zijn. Het eten was heerlijk en warm en grote porties. Alles was perfect en de gastvrouw was enorm vriendelijk en maakte een praatje met ons. Wij komen zeker een keer terug, aanrader!
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie. We waren veel te vroeg maar dat was geen probleem.
Vriendelijke serveerster, gerechten waren ruime porties en lekker.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
wat een gezelligheid,,heerlijk eten en een superservice,,,had mijn portemonee op tafel laten liggen en de ober kwam al rennend achter ons aan om die terug te geven
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
super lekker gegeten en komen beslist weer terug
koekestein .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zoals gewoonlijk weer goed eten en gezellige ambiance! Ongedwongen sfeer, goede kaart met lekkere gerechten en erg lekkere rode huiswijn!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Zoals ja van een eetcafe kunt verwachten. Grote porties, prima klaargemaakt. Goede sfeer, het was er erg rustig.geen lange wachttijden, is wel eens anders geweest.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar! Prima maaltijden, goede service. Gaan er beslist nog meer keren heen!
Rustige omgeving.
Het vegetarische menu excellent.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
goede prijs-kwaliteitsverhouding, gezellig eetcafé met vriendelijke bediening, waar je zowel binnen als buiten leuk kunt zitten
m D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima gegeten. Schnitzel besteld, zo groot dat wij hem beide niet op konden. Zeer attente dame in de bediening. Kreeg even een kriebel in de keel en hoestbui en zij stond direct klaar met een glas water.
Als wij nog eens in de buurt zijn gaan wij zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
M'n lamscarbonaatjes mochten iets malser. 5 stuks is vee\l te veel voor iemand van 74 jaar.Goed gegrild!
Liever groente en vers dan 2 x aardappels. Coupe Kooiker lekker maar ook weer zo veel. Iets minder van alles en de kwliteit iets beter heb ik liever.
Dat er ook een seniorenkaart was hoorde ik bij het afrekenen, dat is te laat. Groot op de menukaart.
Heel vriendelijk personeel.!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voor de 2e keer door de AH-actie hier geweest. Prima eten en vlotte, gezellige bediening. We gaan hier na de AH-actie zeker terugkomen.
be-as .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Via de AH-restaurantactie zijn we hier terecht gekomen. Leuk restaurant, vriendelijk personeel. We waren iets te vroeg maar konden direct aan tafel. Wachttijden vonden we wel wat lang. Leuk dat we alles van de kaart mochten bestellen, dus geen restricties wegens de actie. De soep was echt geweldig lekker! We hadden Tomaat-basilicum met kaas en een Uiensoep, alles prima op smaak en goed warm. Hoofdgerecht waren Edammer schnitzel, hawaischnitzel, vistrio en kabeljauw Napolita. Alles netjes verzorgd en heel lekker. Frietjes, gebakken aardappelen en salade werd bijgeleverd, was voldoende voor 4 personen. Als toetje hadden we 2x de Luikse wafel met ijs en 2x suikerwafels met ijs en slagroom. Niet heel bijzonder, we verwachten een verse warme Luikse wafel maar dat was het niet. Als met al lekker gegeten. Rekening viel een klein beetje tegen omdat er op de AH-boekingssite een richtprijs van €24,= per stel stond. We waren uiteindelijk bijna €75 kwijt, wat nog een prima prijs is voor een 3-gangen menu met drinken erbij.
To H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een goed verzorgde maaltijd. Meer dan voldoende. Goede muziek op de achtergrond, jaren 60. Konden kiezen uit de hele menukaart.
Cjcm V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. Kon toch van de menukaart bestellen. Het goedkoopste gerecht werd niet berekend van voor-hoofd-en nagerecht.
1 persoon was lactosevrij en daar werd goed over meegedacht. Prima.
De uiensoep en inktvisringen als voorgerecht waren goed. Als hoofdgerecht vis trio en sliptongen lekker en goed. Nagerecht was heerlijk, ook al was het koffie met Drambuie en een vruchtencompositie. Een aanrader.