Eetcafé de Koe

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Wi-Fi
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Prima p/k verhouding. Bediening was verschillend. Jonge dame was erg vriendelijk. Dame die ons ontving had er niet veel zin in. Eten was top!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een gezellig Amsterdamse gelegenheid om prima te eten in een prettige ambiance met zeer vriendelijke bediening.
bertdepijper .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
druk en gezellig restaurant. De bediening was goed maar een beetje onder bezet op een piekmoment van de avond. Dichtbij de la Mar theater. Ondanks de drukte op tijd klaar om naar het theater te gaan
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
waren helaas iets vertraagd door het verkeer, maar was geen enkel probleem. eten was lekker en de service was top! zeker een aanrader!
ka1981 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Altijd goed eten en vriendelijk personeel. Gelukkig blijft dit resataurant verborgen voor de grote toeristenmassa en zie je voornamelijk locals hier.. Heel fijn.. Vooral vanwege de gevarieerde keuken en de prima prijskwaliteitverhouding..
aglvdmeulen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
loopafstand van la mar, perfect om voorafgaand aan voorstelling even te eten. Ontspannen sfeer, relaxed personeel en lekker eten.
Stientje L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Altijd weer een fijne plek om te eten. Gezellige sfeer, redelijke prijs en goed eten. Eetcafe plus! Ik kom graag weer terug.
Marjon Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten met hele spontane attente bediening. We hadden eigenlijk geen idee wat we konden verwachten maar wat een ontzettend leuke ontdekking!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wat een leuk eetcafe! Het schijnt al heel lang te bestaan en terecht. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. We hebben genoten!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten in ongedwongen en ontspannen sfeer. We namen spareribs en kabeljauw, allebei goed klaargemaakt. Een aanbeveling als je daarna na het theater gaat.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Altijd gezellig eetcafe. Het is lekker vol, goede sfeer. Super ervaren personeel, waardoor alles vanzelf lijkt te verlopen. Lekkere burger met friet!
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig klein zaakje met goede service. Zorgen dat je ruim op tijd voor je voorstelling klaar bent met eten.
Houden je ook op de hoogte.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Smaakvolle gerechten, veel groente, mooi vlees, knapperige frietjes, prima glas wijn. Aardige bediening, ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voorafgaand aan een avondje Paradiso.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig personeel lekker gegeten en gedronken voor een goede priijs ideaal als je een voorstelling hebt in DeLaMar theater luitjes helemaal top en bedankt Frans en Stijntje.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ben al voor de 4e keer geweest, het is altijd heerlijk. Leuke sfeer, heel vriendelijk personeel. En het eten is super lekker. Ik had warme geitenkaas salade, zo heerlijk allemaal verschillende smaakjes, en Black Angus steak ook heerlijk met verse groenten en heerlijk sausje. En super, als je naar De La Mar moet.
J K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kleine kaart, maar genoeg keuze.
Lekkere verse producten.
Heerlijk gegeten, de black angus steak was goed bereid en er zaten lekkere groente bij.
Als je naar theater gaat, is café de koe een prima aanrader.
Liesbet D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke service en ook belangrijk als je snel weg moet voor het theater: de rekening kwam gelijk na het dessert. Druk, beetje krap ingericht maar gezellig.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten in een gezellig geroezemoes. Bediening vriendelijk en attent. Eten niet bijzonder, maar wel goed klaargemaakt.
Brechjexx2 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gewoon goed! Keep up the good work! Fijn eten en fijne bediening. Houden er rekening mee als je aangeeft na het eeuwen nog iets op de planning te hebben staan.
Raymond G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik kom al 15 jaar bij De Koe en het is mijn favoriete eetcafé. Jammer dat de beroemde struisvogelbiefstuk niet meer op het menu staat, hopelijk komt dat ooit weer eens terug!