Eetcafé de Koe

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Wi-Fi
Moniquevanderhulst .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, verbazingwekkend ruime garnituur op de borden, superlekkere friet met schil. Vlotte bediening. Met zorg gekookt.
Spoort .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd warm welkom bij de Koe. Prima eten. Alleen duurde het dit keer wel erg lang. We hadden vooraf aangegeven naar theater te moeten en daar werd geen rekening mee gehouden. De koffie kwam wel snel en was gratis. Dat dan wel. We komen zeker terug.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gezellig eetcafe,, met heerlijk eten.
Dicht bij de theaters.
Marly M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten, een aanrader
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Altijd heerlijk eten, ideaal voor als je naar de La Mar gaat. Wel net een kippenhok, allemaal vrouwen dan, maar gezellig. Super eten.
Anje V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Aanrader!! heerlijk gegeten de huisgemaakte ravioli was subliem.
Er werd rekening gehouden met het tijdig uitserveren i.v.m theaterbezoek.
We komen zeker terug.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
lekker gegeten en de bediening helemaal top!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Gewoon lekker en niet te duur eten voor een voorstelling in de buurt, Leidscheplein. Prettige snelle bediening. Geen pretenties, een café dat er al minimaal 30 bijna onveranderd is. Heerlijk!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten, sommige vlees en andere gamba's of vis. Plezierige en aardige bediening. Als je snel wilt eten, moet je dat direct zeggen.
Tike D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
De Koe is een prettig eetcafe met aardige mensen, lekker eten en drinken. De kaart is prettig klein, en toch voor ieder wat wils.
Koen L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk dinertje gehad ter ere van mij verjaardag. Zeer vriendelijke, correcte en vlotte bediening. Gezellig restaurantje, wel reserveren want zit snel vol!! Aanrader.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Goede kwaliteit/prijsverhouding voor Amsterdam. Het kabeljauwhaasje met pastinaakpuree en gemengde groenten smaakte prima, evenals de huisgemaakte frites. De gemarineerde kippendijfileetjes met satésaus en salade konden iets pittiger en de satésaus, hoewel goed op smaak was wat dun. Maar de (kleine) salade vond ik echt onvoldoende. De sla was vers en knapperig, maar meer dan de helft van de salade bestond uit zoetzuur uit een potje. Ik telde alleen al meer dan twintig schijven augurk! Voortaan dus graag meer verse sla, tomaat komkommer enz. En ietsje meer dressing zou fijn zijn.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Prima p/k verhouding. Bediening was verschillend. Jonge dame was erg vriendelijk. Dame die ons ontving had er niet veel zin in. Eten was top!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een gezellig Amsterdamse gelegenheid om prima te eten in een prettige ambiance met zeer vriendelijke bediening.
bertdepijper .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
druk en gezellig restaurant. De bediening was goed maar een beetje onder bezet op een piekmoment van de avond. Dichtbij de la Mar theater. Ondanks de drukte op tijd klaar om naar het theater te gaan
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
waren helaas iets vertraagd door het verkeer, maar was geen enkel probleem. eten was lekker en de service was top! zeker een aanrader!
ka1981 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Altijd goed eten en vriendelijk personeel. Gelukkig blijft dit resataurant verborgen voor de grote toeristenmassa en zie je voornamelijk locals hier.. Heel fijn.. Vooral vanwege de gevarieerde keuken en de prima prijskwaliteitverhouding..
aglvdmeulen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
loopafstand van la mar, perfect om voorafgaand aan voorstelling even te eten. Ontspannen sfeer, relaxed personeel en lekker eten.
Stientje L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Altijd weer een fijne plek om te eten. Gezellige sfeer, redelijke prijs en goed eten. Eetcafe plus! Ik kom graag weer terug.
Marjon Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten met hele spontane attente bediening. We hadden eigenlijk geen idee wat we konden verwachten maar wat een ontzettend leuke ontdekking!