Eetcafé de Koe

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Wi-Fi
Marjon Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten met hele spontane attente bediening. We hadden eigenlijk geen idee wat we konden verwachten maar wat een ontzettend leuke ontdekking!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wat een leuk eetcafe! Het schijnt al heel lang te bestaan en terecht. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. We hebben genoten!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten in ongedwongen en ontspannen sfeer. We namen spareribs en kabeljauw, allebei goed klaargemaakt. Een aanbeveling als je daarna na het theater gaat.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Altijd gezellig eetcafe. Het is lekker vol, goede sfeer. Super ervaren personeel, waardoor alles vanzelf lijkt te verlopen. Lekkere burger met friet!
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig klein zaakje met goede service. Zorgen dat je ruim op tijd voor je voorstelling klaar bent met eten.
Houden je ook op de hoogte.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Smaakvolle gerechten, veel groente, mooi vlees, knapperige frietjes, prima glas wijn. Aardige bediening, ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voorafgaand aan een avondje Paradiso.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig personeel lekker gegeten en gedronken voor een goede priijs ideaal als je een voorstelling hebt in DeLaMar theater luitjes helemaal top en bedankt Frans en Stijntje.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ben al voor de 4e keer geweest, het is altijd heerlijk. Leuke sfeer, heel vriendelijk personeel. En het eten is super lekker. Ik had warme geitenkaas salade, zo heerlijk allemaal verschillende smaakjes, en Black Angus steak ook heerlijk met verse groenten en heerlijk sausje. En super, als je naar De La Mar moet.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kleine kaart, maar genoeg keuze.
Lekkere verse producten.
Heerlijk gegeten, de black angus steak was goed bereid en er zaten lekkere groente bij.
Als je naar theater gaat, is café de koe een prima aanrader.
Liesbet D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke service en ook belangrijk als je snel weg moet voor het theater: de rekening kwam gelijk na het dessert. Druk, beetje krap ingericht maar gezellig.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten in een gezellig geroezemoes. Bediening vriendelijk en attent. Eten niet bijzonder, maar wel goed klaargemaakt.
Brechjexx2 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gewoon goed! Keep up the good work! Fijn eten en fijne bediening. Houden er rekening mee als je aangeeft na het eeuwen nog iets op de planning te hebben staan.
Raymond G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik kom al 15 jaar bij De Koe en het is mijn favoriete eetcafé. Jammer dat de beroemde struisvogelbiefstuk niet meer op het menu staat, hopelijk komt dat ooit weer eens terug!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Eten en drinken in Café de Koe is altijd gezellig. Ook op woensdagavond een volle tent. Dit keer voor een event in De Melkweg gegeten. Beknopte kaart met voor elk wat wils. Kwaliteit van het eten gewoon goed, net zoals de bediening. De zalm en de Kippendijtjes zeker een aanrader, als dessert de cheesecake (witte chocolade en frambozen). Wil je lekker borrelen of even een snelle hap in eetcafé sfeer? Dan is de Koe meer dan geschikt!
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Lieve relaxte ontvangst, lekker gegeten en gezellige sfeer. Voorafgaand aan bezoek De La Mar theater fijn plekje om te eten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Super leuke bediening, lekkere drankjes. Alles goed als je eenmaal binnen bent (lokatie is krap, maar sfeer is goed). Aanrader.
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Erg warme avond, binnen bijna geen gasten. Geen spannend terras, maar gewoon paar tafeltjes en banken op de stoep, dat past bij Amsterdam! Zeer genoten van de Thaise beefsalade met overheerlijke munt-korianderdressing en zoete cashewnootjes! Ook kabeljauwhaasje met zoete aardappel en groene asperge was prima! Bediening vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding is gewoon goed. Kom zeker terug!
tinekekleis .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eetcafé de Koe is favoriet bij ons ivm de korte afstand van oa theater De La Mar. Het eten is heerlijk, betaalbaar en men houdt er rekening mee dat je op tijd weg moet. De bediening is zeer vriendelijk.
Een aanrader!
cees K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
kleine kaart, maar alles even heerlijk, leuke vlotte bediening, typisch Amsterdams eetcafeetje. Ja iets om voor terug te komen.
De steak en de cheesecake waren super.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ontspannen, gezellige sfeer. Bediening was aardig en goed bekend met de kaart. We hebben gezellig gezeten en heerlijk gegeten.