Eetcafé de Koe

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Altijd lekker eten, en gezellige sfeer. We komen graag iedere keer weer terug.
Onze favoriet , geitenkaassalade en black angus steak.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellig en lekker.
Bob_1011 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eetcafé de Koe geeft echt waar voor je geld. Goed eten in een leuke sfeer met vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.
Inke K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zoals altijd als wij naar het theater de la Mar gaan gaan wij vooraf in de Koe eten. Wel eens iets anders geprobeerd maar het eten bij de Koe is altijd gewoon heerlijk. En ook handig dicht bij het theater.
Beiden een salade als voorgerecht genomen, mijn man met gerookte kip en ik die met warme geitenkaas. De lekkerste salades eet je dus hier. Hoofdgerecht was bavette en de ander zalm , beiden ook weer prima. Het nagerecht hebben wij gedeeld, ook hier doen ze niet moeilijk over. En kraanwater natuurlijk wel naast een drankje is geen probleem. Een volgende voorstelling waarschijnlijk weer de Koe!
esthersentveld .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuk kleinschalig restaurant met goede kwaliteit gerechten. Wij hadden de Bavette met zoete aardappeltjes en een groentecurry met papadum. Vriendelijke bediening. We komen graag nog een keer terug.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima eten, goede sfeer. Creative chef verving onderdeel van gerecht met een handgemaakte variant op verzoek van mijn vrouw. Gezellige vlotte bediening.
ihvle .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vlotte en gezellige bediening! Het enige minpuntje was voor ons de open keuken in het restaurantgedeelte. Je ontkomt er dan niet aan dat je kleding enige bereidingsgeuren opneemt. En omdat we na het etentje naar een voorstelling in De La Mar gingen, was dat minder prettig.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en attente bediening. Kwamen regelmatig even langs de tafel om te vragen of alles naar wens was. Maar op zo'n manier dat het prettig voelde, niet opdringerig.
Eten was heerlijk, vegetarische curry. Was zelf een grote portie, dus geen ruimte meer voor dessert.
We komen zeker nog eens terug
Pauline R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en konden dankzij het mooie weer lekker buttent zitten. Vriendelijke bediening en lekker dichtbij het De La Mar theater!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Echt prima gegeten en gedronken en vriendelijke bediening! De kabeljauw was super. Eigenlijk geen bijgerechten nodig. Lekker dicht bij theater De la Mar.
Remar K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Alleen maar goed. Altijd fijn dat er meteen een karaf water op tafel komt. Zeer voorkomende bediening, heerlijke huiswijn.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Niet bijzonder. Porties niet in verhouding (veel brood, miniem smeersel) Friet heerlijk. Hoofdgerechten flauw. Heerlijke cheesecake.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Qua entourage wat je in de binnenstad van Amsterdam kan verwachten, met een Oud Hollands karakter en krap bemeten. Het belangrijkst vind ik altijd het eten.
Wij begonnen met brood en een smeersel, zoals bij veel restaurants niet in verhouding: heel weinig smeersel en veel brood.
Mijn partner had als hoofd de kippendijen met satésaus, hij ervaarde deze als wat flauw en de saus te waterig. Mijn angus biefstuk was ok maar qua smaak niet bijzonder te noemen. De bieten hierbij waren niet lekker, en te beoordelen naar de borden om mij hen van personen die hetzelfde hadden besteld, was ik niet de enige met deze mening
De frieten maakten het één en ander goed.
Het toetje, de chocolade cheesecake was echter subliem.
Overall genomen zie je mij hier echter niet terug. Daarvoor vond de prijs/kwaliteitsverhouding zoek.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Weer ouderwets goed gegeten in dit, een van de beste, eetcafés van amsterdam
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Leuke plek om te eten voordat je naar een voorstelling gaat maar wel erg druk omdat waarschijnlijk meer mensen dat doen:-). Vriendelijke bediening en lekkere burgers dus we komen zeker terug als we weer in Amsterdam zijn.
Moniquevanderhulst .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, verbazingwekkend ruime garnituur op de borden, superlekkere friet met schil. Vlotte bediening. Met zorg gekookt.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd warm welkom bij de Koe. Prima eten. Alleen duurde het dit keer wel erg lang. We hadden vooraf aangegeven naar theater te moeten en daar werd geen rekening mee gehouden. De koffie kwam wel snel en was gratis. Dat dan wel. We komen zeker terug.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gezellig eetcafe,, met heerlijk eten.
Dicht bij de theaters.
Marly M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten, een aanrader
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Altijd heerlijk eten, ideaal voor als je naar de La Mar gaat. Wel net een kippenhok, allemaal vrouwen dan, maar gezellig. Super eten.