Eetcafé de Koe

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Wi-Fi
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig personeel lekker gegeten en gedronken voor een goede priijs ideaal als je een voorstelling hebt in DeLaMar theater luitjes helemaal top en bedankt Frans en Stijntje.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ben al voor de 4e keer geweest, het is altijd heerlijk. Leuke sfeer, heel vriendelijk personeel. En het eten is super lekker. Ik had warme geitenkaas salade, zo heerlijk allemaal verschillende smaakjes, en Black Angus steak ook heerlijk met verse groenten en heerlijk sausje. En super, als je naar De La Mar moet.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kleine kaart, maar genoeg keuze.
Lekkere verse producten.
Heerlijk gegeten, de black angus steak was goed bereid en er zaten lekkere groente bij.
Als je naar theater gaat, is café de koe een prima aanrader.
Liesbet D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke service en ook belangrijk als je snel weg moet voor het theater: de rekening kwam gelijk na het dessert. Druk, beetje krap ingericht maar gezellig.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten in een gezellig geroezemoes. Bediening vriendelijk en attent. Eten niet bijzonder, maar wel goed klaargemaakt.
Brechjexx2 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gewoon goed! Keep up the good work! Fijn eten en fijne bediening. Houden er rekening mee als je aangeeft na het eeuwen nog iets op de planning te hebben staan.
Raymond G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik kom al 15 jaar bij De Koe en het is mijn favoriete eetcafé. Jammer dat de beroemde struisvogelbiefstuk niet meer op het menu staat, hopelijk komt dat ooit weer eens terug!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Eten en drinken in Café de Koe is altijd gezellig. Ook op woensdagavond een volle tent. Dit keer voor een event in De Melkweg gegeten. Beknopte kaart met voor elk wat wils. Kwaliteit van het eten gewoon goed, net zoals de bediening. De zalm en de Kippendijtjes zeker een aanrader, als dessert de cheesecake (witte chocolade en frambozen). Wil je lekker borrelen of even een snelle hap in eetcafé sfeer? Dan is de Koe meer dan geschikt!
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Lieve relaxte ontvangst, lekker gegeten en gezellige sfeer. Voorafgaand aan bezoek De La Mar theater fijn plekje om te eten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Super leuke bediening, lekkere drankjes. Alles goed als je eenmaal binnen bent (lokatie is krap, maar sfeer is goed). Aanrader.
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Erg warme avond, binnen bijna geen gasten. Geen spannend terras, maar gewoon paar tafeltjes en banken op de stoep, dat past bij Amsterdam! Zeer genoten van de Thaise beefsalade met overheerlijke munt-korianderdressing en zoete cashewnootjes! Ook kabeljauwhaasje met zoete aardappel en groene asperge was prima! Bediening vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding is gewoon goed. Kom zeker terug!
Tinekekleis .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eetcafé de Koe is favoriet bij ons ivm de korte afstand van oa theater De La Mar. Het eten is heerlijk, betaalbaar en men houdt er rekening mee dat je op tijd weg moet. De bediening is zeer vriendelijk.
Een aanrader!
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
kleine kaart, maar alles even heerlijk, leuke vlotte bediening, typisch Amsterdams eetcafeetje. Ja iets om voor terug te komen.
De steak en de cheesecake waren super.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ontspannen, gezellige sfeer. Bediening was aardig en goed bekend met de kaart. We hebben gezellig gezeten en heerlijk gegeten.
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Buiten gegeten voor ons bezoek aan het De La Mar theater. De tafeltjes stellen niet veel voor, maar buiten zitten met mooi weer was wel fijn. Eten was heerlijk en bediening liet vooral in het begin even op zich wachten, maar was later attent en hulpvaardig.
Prima locatie voor een snelle en lekkere hap voordat je het theater ingaat, of u erbarmt in de buurt bent.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Fijn eetcafé restaurantje! Fijne bediening, heerlijk eten, zelfs de huiswijn top. Aanrader!
Enig minpuntje kan zijn dat je totdat een voorstelling begint (uur of 1900 gaan de theatergangers wel zo n beetje weg) naast een groep kan zitten wat het lawaaierig maakt. Het mocht voor ons de eet-ervaring echter niet minder fijn maken.
Inke60 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Prima sfeer, lekker eten, aardige en vlotte bediening.
Voorgerecht gedeeld, een zalmsalade, net zo lekker als het er uit zag.
Als hoofdgerecht de eendenborst en de zalm, beiden prima! Borden mooi opgemaakt, meer aandacht aan besteed dan in de meeste restaurants! Dessert ook gedeeld, crème brulée van frambozen. Naast onze drankjes ook om water gevraagd, geen probleem, meteen karaf en 2 glazen gebracht. Vinden wij heel belangrijk, natuurlijk wel naast een drankje niet in plaats van.
Al met al, mochten wij weer naar de la Mar gaan wordt dit ons vaste eet-adresje, blij dit gevonden te hebben!
08082008 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening, er wordt met je meegedacht zodat je op tijd bij de voorstelling bent, lekker eten! Kortom een aanrader.......
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het restaurant is gevestigd in het souterrain en is klein en vol. Tafels dicht op elkaar en je kunt in de keuken kijken, hetgeen wij leuk vonden. Wij hebben met 4 personen goed gegeten. Vooraf respectievelijk ravioli met geitenkaas, salade geitenkaas en steak tartaar. Alle gerechten waren erg smakelijk en de porties zijn goed (salade zelfs groot) Helaas kwam 1 van de 4 gerechten wat later door omdat dit niet goed bij de keuken was doorgekomen. Als hoofdgerechten hadden we, spareribs, black angus steak, black angus cheeseburger (helaas zonder de optionele bacon die er bij besteld was) en hertenbiefstuk met cranberry-saus. Ook deze gerechten waren qua hoeveelheid prima. Erbij verse frietjes, broccoli en Italiaanse salade (we hadden de kleine besteld maar ontvingen de grote). De fles rode wijn (montepulciano) smaakte prima bij de gerechten. De bediening was vriendelijk, de jongeman nog wat meer dan de jongedame. Voor een zeer schappelijke prijs hebben we prima gegeten in een ambiance die past bij een eetcafe.
Ron020 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Een simpel maar zeker goed eetcafé Als voorgerecht de zalm forel en hoofdgerecht de hertenbiefstuk een aanrader . De bediening zeer vriendelijk .Leuk dat dit soort restaurants er nog zijn in het centrum van Amsterdam.