Eetcafé de Koe

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Koe

Sanna V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heel gezellig, net anders dan anders eetcafé. Fijn voor een avondje theaterbezoek, informeel en knus en lekker eten en drinken. Aanrader!
Moniquevanderhulst .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Vlotte service ivm avondje uit in de nieuwe de la mar. Zou er elke avond kunnen eten.
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekker eten, zeer vriendelijke bediening. Prima gelegenheid om naar toe te gaan voor theater bezoek.
We hebben wat gerechten gedeeld, dat was geen probleem.
ihoogeveen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Aardige mensen, lekker eten, mooi opgemaakte borden. Prima voor een informeel familie-etentje. Dicht bij het Leidseplein, maar de prijzen van het eten zijn een heel stuk lager. Dus loop even 300 meter de Marnixstraat op. Dat loont in alle opzichten.
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig en sfeervolle plek vlakbij de theaters. Vriendelijke bediening. Je kunt er gezellig lang tafelen maar ook letten ze op de tijd als je naar een voorstelling moet. Kom zeker terug!
Mesu A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuk klein restaurantje, vlak bij Delamar Theater.
Ernaast zit een coffeeshop, maar daar heb je geen last van. Klanten voor die gelegenheid worden met een vriendelijk bordje naar de buren verwezen.
We kregen meten een karaf met water! Erg fijn met dit warme weer. Het eten was van goede kwaliteit.
Jammer was dat de service wat verslapte toen er een grote groep zat en wij erg lang op ons desert moesten wachten dat ondertussen smeltend op de toonbank stond. Dit is een klein verbeterpunt.
Verder verrassend leuk!
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Krappe tafels en looppaden
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Voor een concert in Paradiso bedacht om in de Koe een hapje te gaan eten. Het eten was lekker, de bediening aardig en super attent en het is natuurlijk een gezellige tent!
Johanna R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Echt de allerlekkerste spare ribs die ik ooit heb gegeten- en nu ook een fantastische brownie met ijs en fruit op het menu, echt heerlijk gegeten!!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We waren laat dus hadden onwijs veel haast om op tijd in het theater te staan. Maar we zijn keurig geholpen en het eten was heerlijk!
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heel vriendelijke bediening. Lekker gegeten. We komen zeker terug.
Marjel64 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Hier gegeten voor we naar een voorstelling in Le Mare theater gingen. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en als kers op de taart gratis water wat ongevraagd bijgevuld werd. Zou in ieder restaurant gewoon moeten zijn
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Verukkelijk eten en dat voor een zeer schappelijke prijs. Wij hadden de zeewolf met knapperige groenten en een heerlijk sausje. Origineel en heel lekker. De zelfgemaakte friet zag er zo smakelijk uit dat we die ook hebben bijbesteld. MJAM! Ik had de neiging om mijn bord af te likken na afloop. Aanrader!
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Weer top gegeten! We waren iets verlaat door het verkeer maar dit werd super opgelost door de bediening zodat we keurig op tijd in het theater waren!
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het is de 2e keer dat ik er met familie en in dit geval met mijn man was.
Ik voel me thuis ondanks dat wij 76 en 78 waren.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegegeten bij eetcafe de Koe! Vlotte alerte bediening waardoor je prima op tijd bij het theater kan zijn! De perfecte plek om wat te eten voorafgaand aan een avondje theater!
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
GOED ETEN, PRIMA SERVICE.
SFEER AANGENAAM EN RELAXT, WE WAREN HIER VOOR EEN SNELLE HAP VOOR ONZE VOORSTELLING.
MAAR DE BEDIENING WAS ECHT GOED EN HET HET ETEN MEER DAN SMAAKVOL.
KOMEN ZEKER TERUG ALS WE WAT MEER TIJD HEBBEN.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Rumoerig door het schuiven van stoelen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
In combinatie met voorstelling De La Mar hier gegeten. De kok had ongelukje gehad in de keuken, daarom duurde het helaas lang. Wel begrip voor natuurlijk alleen moesten we nu veel te snel het heerlijke eten wegwerken om nog op tijd te komen. Maar we komen zeker terug! Heerlijk eten, prijs/kwaliteit prima, zeer vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor de tweede mal bezocht en wederom erg goed. Vriendelijk en bekwaam personeel. Fijn dat je voor het eten even een drankje kan doen in het café boven het restaurant. Dit is een blijvertje op ons lijstje.