Eetcafé de Koe

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
ihvle .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vlotte en gezellige bediening! Het enige minpuntje was voor ons de open keuken in het restaurantgedeelte. Je ontkomt er dan niet aan dat je kleding enige bereidingsgeuren opneemt. En omdat we na het etentje naar een voorstelling in De La Mar gingen, was dat minder prettig.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en attente bediening. Kwamen regelmatig even langs de tafel om te vragen of alles naar wens was. Maar op zo'n manier dat het prettig voelde, niet opdringerig.
Eten was heerlijk, vegetarische curry. Was zelf een grote portie, dus geen ruimte meer voor dessert.
We komen zeker nog eens terug
Pauline R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en konden dankzij het mooie weer lekker buttent zitten. Vriendelijke bediening en lekker dichtbij het De La Mar theater!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Echt prima gegeten en gedronken en vriendelijke bediening! De kabeljauw was super. Eigenlijk geen bijgerechten nodig. Lekker dicht bij theater De la Mar.
Remar K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Alleen maar goed. Altijd fijn dat er meteen een karaf water op tafel komt. Zeer voorkomende bediening, heerlijke huiswijn.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Niet bijzonder. Porties niet in verhouding (veel brood, miniem smeersel) Friet heerlijk. Hoofdgerechten flauw. Heerlijke cheesecake.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Qua entourage wat je in de binnenstad van Amsterdam kan verwachten, met een Oud Hollands karakter en krap bemeten. Het belangrijkst vind ik altijd het eten.
Wij begonnen met brood en een smeersel, zoals bij veel restaurants niet in verhouding: heel weinig smeersel en veel brood.
Mijn partner had als hoofd de kippendijen met satésaus, hij ervaarde deze als wat flauw en de saus te waterig. Mijn angus biefstuk was ok maar qua smaak niet bijzonder te noemen. De bieten hierbij waren niet lekker, en te beoordelen naar de borden om mij hen van personen die hetzelfde hadden besteld, was ik niet de enige met deze mening
De frieten maakten het één en ander goed.
Het toetje, de chocolade cheesecake was echter subliem.
Overall genomen zie je mij hier echter niet terug. Daarvoor vond de prijs/kwaliteitsverhouding zoek.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Weer ouderwets goed gegeten in dit, een van de beste, eetcafés van amsterdam
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Leuke plek om te eten voordat je naar een voorstelling gaat maar wel erg druk omdat waarschijnlijk meer mensen dat doen:-). Vriendelijke bediening en lekkere burgers dus we komen zeker terug als we weer in Amsterdam zijn.
Moniquevanderhulst .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, verbazingwekkend ruime garnituur op de borden, superlekkere friet met schil. Vlotte bediening. Met zorg gekookt.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd warm welkom bij de Koe. Prima eten. Alleen duurde het dit keer wel erg lang. We hadden vooraf aangegeven naar theater te moeten en daar werd geen rekening mee gehouden. De koffie kwam wel snel en was gratis. Dat dan wel. We komen zeker terug.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gezellig eetcafe,, met heerlijk eten.
Dicht bij de theaters.
Marly M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten, een aanrader
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Altijd heerlijk eten, ideaal voor als je naar de La Mar gaat. Wel net een kippenhok, allemaal vrouwen dan, maar gezellig. Super eten.
Anje V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Aanrader!! heerlijk gegeten de huisgemaakte ravioli was subliem.
Er werd rekening gehouden met het tijdig uitserveren i.v.m theaterbezoek.
We komen zeker terug.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
lekker gegeten en de bediening helemaal top!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Gewoon lekker en niet te duur eten voor een voorstelling in de buurt, Leidscheplein. Prettige snelle bediening. Geen pretenties, een café dat er al minimaal 30 bijna onveranderd is. Heerlijk!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten, sommige vlees en andere gamba's of vis. Plezierige en aardige bediening. Als je snel wilt eten, moet je dat direct zeggen.
Tike D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
De Koe is een prettig eetcafe met aardige mensen, lekker eten en drinken. De kaart is prettig klein, en toch voor ieder wat wils.
Koen L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk dinertje gehad ter ere van mij verjaardag. Zeer vriendelijke, correcte en vlotte bediening. Gezellig restaurantje, wel reserveren want zit snel vol!! Aanrader.