Eetcafe de Kneut

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg voordelig
Wimsaapkegmailcom .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bij Eetcafe De Kneut gedineerd via een voucher van vakantieveilingen.nl. Ondanks de voucher was er toch volop keus. Zelfs 4 gangen, en alles was even heerlijk. Zowel de kwantiteit als de kwaliteit waren ruim voldoende. Vlotte en gezellige bediening. Tussen de "gangen" niet te lang wachten, maar ook weer niet alles vlot achter elkaar, het was precies goed. Zeker om nog een keer terug te gaan.
Sascha013 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Na een vriendelijke ontvangst en aperitief duurde het vrij lang voordat we de kaart kregen. Keuzemenu was niet onaardig maar ook niet speciaal te noemen.
Opmaak van gerechten ouderwets klassiek met veel fruit.
Drankjes moesten we zelf om vragen. Service liet veel te wensen over.
Na erg lang te hebben moeten wachten totdat het hoofdgerecht werd uitgehaald werd wel zonder pardon binnen 2 minuten het dessert op tafel gezet. Geen communicatie. Er werd iedere keer maar erg snel langs onze tafel gelopen. Contact vermijdend. We moesten zelf om een verrassing voor de kids vragen die bij het kindermenu zat. Fooi bijpinnen kon ook niet. Erg vreemd..

De naam 'De Kneut' doet eer aan.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren bij de Kneut wezen eten. Hadden dit cadeau gehad. Was helemaal top. Personeel zeer hartelijk en wisten waar ze mee bezig waren. Er werd een keer voor ons gekookt en dat op zalige manier. Edgar en superkok bedankt was een heerlijk avondje uit. Groeten van Indolin, Baarle Nassau.
Gponstein .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vanavond gegeten via Vakantieveilingen bij De Kneut,nou het was in 1 woord TOP:Het menu klopte helemaal vooral de Filet Mignon was geweldig,gastheer had oog en aandacht voor zijn gasten,hier gaan wij zeker nog een keer naar toe maar dan a la carte
Vanessie71 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Via vakantieveilingen zijn wij met z'n vieren gaan eten. Het was weer er gezellig en de bediening weer zeer vriendelijk. Het eten was top. Het voorgerecht zou langer duren ivm met grotere groep maar na 10 minuten hadden wij het al. We begonnen met een amuse daarna 3-gangen. Ik had vooraf tomatensoep met pesto, kipsate met div. groenten, patat, aard. kroketjes, salade. Als nagerecht kletskop met boerenijs karamelsaus en slagroom. Ik zat werkelijk vol. Als afsluiter nog heerlijke verse muntthee daarbij een klein likeurtje met snoeperijen en de avond was alweer voorbij. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Wimsaapkegmailcom .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
We hebben weer gegeten bij eetcafe De Kneut, (met bon van vakantieveilingen). Een 4 gangen menu, en keuze genoeg. Evenals de vorige keer was ook nu alles weer lekker, heerlijke voorgerechten, nog lekkerder hoofdgerecht ( niet te groot voor ons ), en ook weer lekkere nagerechten ( ijs, en niet zo'n kleintje ook, maar genoeg, en mooi opgediend.) Zeker een reden om de reis naar dit restaurant nog eens te doen. Voor ik het vergeet, de service was Prima, complimenten voor personeel en kok. !!
Johnny1105 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wij zijn hier meerdere malen wezen eten afgelopen vrijdag 8 mei wederom een hele goede beleving gehad, Eten veel en lekker, Personeel attent,punctueel en toch ook meegaand met een geintje. Dank jullie wel Kneut team jullie weten hoe het hoort.
Chengcheng Y.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Vorige week samen met mijn zusje geweest, was lekker. Alle eten heel mooi versierd. Het vis pannetje vind ik persoonlijk een beter zout. Maar dat pannetje met kip was erg lekker. Wij zaten aan het einde van de avond helemaal vol, de eten was dus een beetje veel. Maar we zijn natuurlijk ook maar kleine eters. Wel een klein restaurantje (maar ja, in zo'n plaatsje is wel groot genoeg) romantisch, sfeer was daardoor ook goed met romantische achtergrond erbij.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Met een grote grote groep hebben we hier gegeten; het zogenaamde panschransen. Eenvoudig menu met keuze uit kip, schnitzel of spare ribs; geserveerd met frietjes en enkele groenten in een braadpan. Ondanks dat we met een grote groep waren, was de bediening prima en kwamen we niets te kort.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Prima sfeer, klein, intiem restaurant/eetcafe met heerlijke stoelen.
Geen rumoerige muziek od achtergrond.
Heerlijk gegeten en meer dan uitstekende bediening, vriendelijk en deskundig.
Aanrader!!
Hartelijk dank voor uw reactie!
Hier doen we het voor.

Tot snel weer eens.

Mvg eetcafé de Kneut
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gisteren gegeten bij Eetcafé de Kneut in Ulicoten!Na hier al eens gegeten te hebben met vakantieveiling(wat heerlijk was)nu ala carte ..we hebben gekozen van het speciale maandmenu..heerlijk allemaal wat zag het er fantastisch uit en smaakte het heerlijk!De zaak was sfeervol aangekleed voor Valentijn..de bediening was erg vriendelijk..kortom een topavond gehad..we komen zeker nog eens terug
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
na vorige keer een zeer fijn en lekker menu te hebben gehad met een fijne bediening.Werd vanavond op mijn man z,n 65 ste verjaardag het eten op de tafel gesmeten, een vriendelijk woordje kon er niet af de bediende was erg gestrest.Wij waren met z,n 6 en zaten achter in het restaurant. Het was een zware tegenvaller met ook nog koude soep!
Marcopas .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met 5 personen (2 volwassenen een 3 kinderen) bij 'de Kneut', dit met een Groupon voucher. Het eetcafe is mooi aangekleed en de bediening is vlot en keurig. Niets op aan te merken.

Ons diner bestond uit een 4 gangen diner waar we met zijn allen heerlijk hebben van gegeten. De kwaliteit en de hoeveelheid van het eten is niet op aan te merken. We komen zeker nog eens terug.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Voor een eetcafé hebben wij hier goed gegeten. Het 4-gangen menu werd met een aardig snel tempo opgediend. Pannetje gebakken scampi’s in knoflooksaus en het duo van bosvruchten en perzik yoghurtijs smaakte goed. Wat minder vonden wij de Runder carpaccio (ossenhaas was van matige kwaliteit) en de Dame Blanche (chocolade saus was niet lekker). Het eten werd in grote hoeveelheden geserveerd. Bediening was vriendelijk maar iets te amicaal naar onze mening. Verder gezellig bruin café decor.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Laat je niet tegenhouden door de beperkte kaart op internet, want de daadwerkelijke kaart is veel en veel uitgebreider! Vooraf broodje (wel aan de harde kant) met kruidenboterv het huis.Maaltijdsalade met ossenhaaspuntjes was ruime porties met daarbij nog keuze tussen brood of patat erbij. Varkensfilet van Iberico varken was heerlijk medium gegaard met daarbij salade, gebakken aardappeltjes en patat. Als dessert beide een moulleux van chocola, met bolletje strawberry cheesecake ijs. Heerlijk! alleen hiervoor zou je al terugkomen. Moet ik iets negatiefs noemen is dat de 2 dames van de bediening het op een bepaald moment niet meer aan konden, glazen bleven leeg en een ander tafeltje moest zelf aangeven na half uur wachten eten te willen bestellen. Maar mochten we in de buurt zijn, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Heerlijk genieten in een oud engelse stijl, als je voor het restaurant staat, lijkt het opeen frietboer, maar wat een verschil als je binnen komt.
Heerlijk eten, leuke bediening, gewoon heerlijk.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Na een eerdere (wat mindere) ervaring zijn we gisteren opnieuw bij de Kneut gaan eten via een vakantieveilingbon.
Wat een verschil zeg!
Voorgerechten: soep en zalmcarpaccio, waren beide heerlijk te noemen.
Hoofdgerechten: Varkenshaasje met spek en een schnitzel van 250 gram met spekjes, uien champignons en paprika, gecompleteerd met heerlijke gebakken aardappeltjes, vlaamse frieten en een salade waren zeer zeker de moeite waard.
Nagerechten: boerenroomijs met fruit en bosvruchten en perzikyoghurtijs in frambozencoulis waren een lekkere frisse afsluiter.
kortom, alles wat fout gegaan de eerste keer is meer dan goed gemaakt nu.
We gaan er zeer zeker nog eens a la carte eten in de toekomst!
Rosemie .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Via vakantieveilingen gekocht 4 gangenmenu aan 36 euro, voor 2 personen, (niet duur natuurlijk, maar voor ons is het altijd zo, dat we deze bons kopen om te weten of het tegen een normale prijs ook loont om terug te komen) thuis al gekozen wat we zouden eten, dat was dan makkelijk om direct te bestellen. Komen we daar, geven ons blad, oei het menu is 2 dagen geleden veranderd, maar hoe veranderd, duidelijk alles van het goedkoopste, scampi's in looksaus - schnitzel - of zalm i.p.v. Tongrolletjes in wijnsaus, mosterdsoepje, dessert i.p.v. Profitorolletjes overgoten met Belgische chocoladesaus, ne dame blanche. I.p.v. Een koffie met ouden avocaat, ne gewone koffie. Geen springplank naar nieuwe klanten toe.