Eetcafé De Kluis

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Kluis

• Terras
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Vrienden van ons zijn gisteren naar Ulicoten verhuisd. Zijn gelijk gaan kijken en na het meehelpen hadden we wel wat trek gekregen. Mn vriend had een asperge menu gezien dus wilde graag hier eten. Hij asperges met ham/ei genomen en ik het boeren pannetje. Beide zeer lekker en ruime portie. Toch nog lekker een toetje genomen om te snoepen, warme kersen met ijs en kletskoppen met ijs. De kletskoppen eigenlijk met mokka ijs maar geen probleem dat ik liever vanille ijs wilde. Heerlijk gegeten in een leuk en gezellig decor en vriendelijk personeel.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Zonder al te veel verwachtingen hier naar binnen gegaan. Het was echter meer dan prima! Leuke inrichting met oude guldens en dubbeltjes op de wand, heerlijke stoelen en best chique inrichting wat we niet verwacht hadden. Eigenaresse bediende ons en was erg vriendelijk. Erg ruime porties. Maaltijdsalade kip was erg pikant, beetje te pikan voor mij. Sissende boerenpannentje was voozien van salade, patat en aardapelkroketjes. Meer dan voldoende! Zowel dessert tompouce van sorbetijs als proeverij van chocolade waren zeer royale porties en heerlijk!
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Voor een lunch namen we plaats op het gezellige terras van eetcafé de kluis. Dit rustig gelegen eetcafé heeft een kaart met weinig verrassende gerechten, maar genoeg keus voor iedereen.
Het duurde even voordat we de aandacht van de serveerster hadden getrokken, waarna onze bestellingen worden opgenomen. Het bestelde werd vlot geserveerd maar viel een beetje tegen. Fantasieloze broodjes zonder garnering die verschilden in de mate van versheid.
Voor de prijzen die gevraagd worden mag je echter niet te veel verwachten.
Kortom een leuke plek om een drankje te drinken en als je trek hebt kun je hier terecht voor een lunchhapje, maar verwacht geen verrassende gerechten of culinaire hoogstandjes.