Eetcafe De Klinkert

Klinkert 1 5151 RD Drunen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe De Klinkert

De Klinkert in Drunen is een gezellig, typisch Brabants eetcafé aan de rand van de mooie Loonse en Drunense duinen. Na een wandeling in het bos of de duinen kun je hier ontspannen met een lekkere kop koffie of thee en een stuk zelfgemaakt appelgebak. Of je hier nu komt om te lunchen, te dineren of om gezellig te borrelen, er is altijd een uitgebreide menukaart beschikbaar met gevarieerde gerechten, voor ieder wat wils. Zo zijn er broodjes, spareribs, mosselen en ga zo maar door. Op een zonnige dag kun je plaatsnemen op het terras en genieten van het mooie uitzicht en de frisse lucht in dit bosrijke gebied. Ervaar het zelf bij eetcafé De Klinkert!

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Klinkert

Maandag vanaf 11:00