Eetcafe De Klinker

Roode Steen 13 1621 CV Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Klinker

BedanktRob .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mijn Paella zag er prachtig uit en was goed gevuld met mossellen, kreeftjes en vis. De rijst was wel iets te papperig. Kinderen (Broodje Hamburger en Vegetarische Couscous) en vrouw (Sate) hebben ook lekker gegeten. De bij de paella aanbevolen wijn paste daar goed bij. Bediening vlot en vriendelijk. Het voor ons vieren wat kleine tafeltje dat een beetje plakkerig was stond wat te wiebelen op de klinkers van het terras, maar dat werd door onze serveerster charmant verholpen. Er werd wel veel gerookt en luid getelefoneerd op het terras, maar ja het is dan ook een eetcafe. Al met al een sfeer- en smaakvolle ervaring.
SK7 K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Slechte ervaring. Heel lang moeten wachten voor een broodje.
Zeepin wc was op. Toen ik het melde, was het antwoord. Ja dat is al een hele tijd maar ik doe de bestellingen niet.??
Bij afrekenen werd er afgerond in eigen voordeel.
Slechte zaak
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Redelijk en plezierig gegeten bij de Klinker in Hoorn. Op een van de mooiste plekjes van Hoorn nog lekker buiten gegeten onder de terrasgrill. Voor het eerst in tijden minder dan 30 euro kwijt voor twee personen en voldaan het pand verlaten. We hadden beiden een simpel gerecht, een vegetarisch en een vleesgerecht. Finesse was niet te bespeuren, maar het was goed bereid en smakelijk. De barkeeper was tegelijk de enige bediening en hij had het wat druk. Hij was vriendelijk en dat is al heel wat. Tip voor de eigenaar; gewoon lekker zo houden...