Eetcafé De Kleine Prins

Bagijnestraat 1 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé De Kleine Prins

Zolang de klant honger heeft...

Op steenworp afstand van het Binnenhof is Eetcafé De Kleine Prins gevestigd. Dit gezellige restaurant onderscheidt zich, naast zijn vele soorten gin en whiskey, door de bijzondere openingstijden van de keuken. Zolang jij als klant honger hebt, zolang zal het fornuis blijven branden. Hier geniet je van voortreffelijke gerechten tegen een vriendelijke prijs. Een echte aanrader in de bruisende Hofstad!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Kleine Prins

Dinsdag en Woensdag vanaf 16:00
Donderdag t/m Zaterdag 16:00 - 02:30
Zondag Gesloten

Voordelig
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten, leuke en gemoedelijke sfeer.
Komen zeker terug !!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellig en gemoedelijk eetcafé, een oase in het Haagse uitgaansgeweld.
David D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gemoedelijk en gastvrij, soort van thuiskomen. Lekker gegeten en de Gin tonics zijn feestelijk!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk restaurantje. Heeft veel te bieden voor studenten. Redelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Groot assortiment aan bier en aan G&T's.
Kok.shira .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk gegeten en leuk personeel! Van te voren goed op de hoogte gesteld van de afwezige gerechten, wat er gelukkig weinig waren. Eten was snel klaar gemaakt en smaakte meer dan heerlijk! Zeker een aanrader.
Simone_dB .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het eten was OK, maar niet bijzonder. Op basis van de eerder recensies hadden we beter verwacht.
Min:
- de inrichting is te rommelig
- de menukaart was niet up-to-date
- de frieten waren veel te zout
Plus:
- de bediening is lekker relaxed
- de prijs kwaliteit verhouding
Schouw1978 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs! Na alleen after diner drinks te hebben gedronken nu eens gezellig een hapje gegeten bij De Kleine Prins. Volgende keer maar eens op een donderdag, vrijdag of zaterdag gaan voor de Roti. Maar de biefstuk en het stoofvlees waren heerlijk!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Verrassend eetcafe op steenworp afstand van het Plein. Ongedwongen sfeer, super bediening, mooie gin tonic, stoofpotje een aanrader, gaan zeker terug
Jandriest .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Een prima maaltijd voor een eetcafé. Goeie prijs-kwaliteit verhouding. Eenvoudig en smakelijk. Zeer prettige bediening die goed meedacht om ook aan vegetarische wensen te kunnen voldoen. Een gezellig onderkomen waar je ook nog een gesprek met elkaar kunt voeren.
Degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Perfecte biefstuk in een gezellige zaak gegeten.
Leuk: goede sortering whisky's .
Aardige bediening, aanbeveling van onze kant!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Het was weer een moeilijke keuze uit al het lekkers maar de barra en roti waren ook dit keer favorietven heerlijk. Daarna nog wat slokjes genomen van mooie kleurtjes en iets wat brandde. Serge en Sandra maken met hun voortreffelijke service en sfeer het huiskamergevoel compleet. Bedankt voor wederom een gezellige avond. Tot snel.
Stefensofie .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Leuke starter met de gin-tonic die door de gastvrouw uitgekozen werd rekening houdend met onze voorkeuren naar prijs en smaak. Maken er geen probleem van om voldoende tijd te laten tussen voor en hoofdgerecht. Je bepaalt je eigen tempo van eten. Spare ribs waren enorm lekker , alsook de mixed grill waar je zelf mee mag bepalen hoeveel stukjes vlees je wil.

Heel vriendelijke mensen en een aangenaam decor
Claudiablok .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten was heerlijk, de menu kaart zeer gevarieerd. Van roti tot heerlijke procureur lapjes. Een gezellige avond, voor herhaling vatbaar.
Remcoensimone .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijke houthakkersteak, fantastisch stoofpotje en super lekkere kipgyros. Echt een aanrader! Wij komen in ieder geval terug voor de roti en de baras, want die hebben we nog niet kunnen uitproberen.

Liam B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van een drie-gangen diner bij de Kleine Prins! De zelfgemaakt roti was super, evenals de saté! De porties waren daarnaast ook groot genoeg. De eigenaren van dit eetcafé hebben hart voor hun zaak en dat merk je aan alles! Goeie sfeer, lekker eten, goeie prijzen. Als je in Den Haag bent is dit zeker een zaak waar je van gaat genieten!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eetcafé De Kleine Prins al jaren kom ik hier bij Serge en Sandra die met passie en liefde hun zeer gezellige eetcafé runnen. Altijd gezellig en welkom om met vrienden hier heerlijk wat drankjes te nuttigen. Gisteren samen met mijn vrouw en onze Kids na het shoppen in de Haagse binnenstad een hapje gaan eten .De saté en gegrilde kipfilet was net zoals de door mij gekozen Porc Steak weer verrukkelijk. Mijn zoontje vertelde aan Serge en Sandra dat ze maar een 5 ***** restaurant moeten beginnen . Lief hè .Tot snel. Groetjes Mary .Michel .Megan en Julian
Evelien1981 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Geweldig top eetcafe,lekker eten en persoonlijke aandacht.
De huiskamer van een lief stel dat hard werkt ,je bent echt gast niks is teveel.
Prettige sfeer ,als je eenmaal binnen bent wil je nooit meer weg.
Sandra en Serge ga zo door toppers
Marcvanwamelen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Leuk klein eetcafe. Gevonden via internet. Blij dat internet bestaat anders hadden we het niet gevonden danwel herkend als een eetcafe. Omdat het klein is heb je meteen contact met de uitbaters en medebezoekers.
Herkenbare kaart, heerlijk bereid. Echt een aanrader.
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Op verzoek maken ze stamppotjes voor je! Heerlijk! Heel gezellig en klantvriendelijke zaak. Je kan er nog een gesprek voeren zonder dat er te luide muziek is.
Annemarie-W .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Fantastisch, onverwacht leuk restaurant met een combi van Surinaams en Nederlands eten. Alles met liefde bereid en de eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Binnenstappen = je thuis voelen!