Eetcafé De Kleine Beurs

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Kleine Beurs

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een hele leuke avond gehad in Eetcafé De Kleine Beurs. Heerlijk gegeten. Er was veel keus. Desgewenst werden frites en groenten aangevuld. De rode huiswijn zou beter kunnen. De bediening was goed en het restaurant ademt sfeer uit.
DubaiSliedrecht .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gisteren weer geweest met 5 personen, heerlijk gegeten en wat n keuze aan wild gerechten. ook dat was heerlijk, alles lekker warm en super zacht. De service is altijd goed Theo loopt de benen uit zijn lijf om het iedereen naar z'n zin te maken. Hij probeert zelfs nog regelmatig even aan je tafel te komen voor n praatje. 'N klein detail wat wij als advies willen geven, de stoofpeertjes waren heerlijk van smaak maar zouden nog lekkerder zijn als ze lauwwarm waren. Wij vinden de prijzen zeker redelijk als je vooral bedenkt dat de porties behoorlijk groot zijn en je telkens aanvulling krijgt op de groenten en aardappeltjes. Onze complimenten. Wij komen weer gauw terug..
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met 26 personen heerlijk en gezellig de 80e verjaardag van onze vader schoonvader,opa, broer,zwager wezen vieren. Het was voortreffelijk en heerlijk!!! Wij hadden in overleg een keuzemenu samengesteld met aspergesoep en brood, varkenshaas,stoofpotje of zalm.Als nagerecht roomijs met slagroom boerenjongens advocaat,warme kersen en warme chocolade.Het was heerlijk en heel gezellig mede dankzij Theo en Cora en personeel .
Kristel M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Wat een gezelligheid in 'De Kleine Beurs'. Zo leuk en naar het karakter van Hardinxveld aangekleed. Sfeer is super en ook aan de bediening kunnen wij niks negatiefs verbinden. Met de Kerst met onze dochter van 3maanden heerlijk gegeten. En ondanks haar leeftijd, wat voor problemen zou kùnnen zorgen (maar gelukkig niet is gebeurt) was ook zij van harte welkom en werd er gezorgd voor een plek met ruimte voor de wagen. Het eten is uitstekend en allemaal naar eigen smaak en inzicht vorm gegeven. Dit zorgt dus voor nèt dat beetje extra authenticiteit! Wij gaan hier absoluut vaker eten!
PGEngelberts .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Ons eerste kerst diner buiten de deur, met het hele gezin nooit gedacht dat het zo gezellig en sfeervol zou zijn.
Heerlijke kerstmenu's welke naar eigen smaak vooraf aangepast konden worden.
Dit alles voorzien van vers bereide bij gerechten.
Smaakvolle desserts en een gezellige ambiance.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar ook buiten de feestdagen
M I.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Overprijsd eetcafé!

Het eten, de service en de locatie ogen vooral simpelheid uit.
Verwacht wordt dan ook dat de prijzen hier ook naar zijn.

Prijs kwaliteit staan dan ook ver uit elkaar, de gerechten, sausjes en drank lijken veelal 1:1 te komen vanuit de groothandel. Het is dan ook moeilijk om de toevoeging vanuit de keuken te proeven daarnaast was de opmaak van de gerechten weinig verrassend was.

Jammer maar helaas, had beter thuis kunnen eten, scheelde me zowel in mijn 'beurs' en had lekkerder gegeten.
De 'kleine' beurs deed voor ons hierdoor niet zijn naam eer aan.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Met 7 personen en 2 baby's erg lekker en gezellig gegeten in dit kleine restaurantje waar de klant nog koning is. De mosterdsoep is een aanrader en aan de carpaccio kan ieder zijn eigen draai geven doordat verschillende ingrediënten los geserveerd worden. De bestelde hoofdgerechten (o.a. tournedos, peppersteak en vis) waren vrij divers maar allen zeer verzorgd en smakelijk. De bijgerechten waren (di)vers en met name de appelmoes is ontzettend goed. Kom je iets tekort dan kun je het gewoon bijvragen. Nagerechten zijn verzorgd en zelfs van een kopje koffie wordt een feest gemaakt met een overvloed aan bonbons, nougat en andere lekkernijen. Restaurant doet aan als een huiskamer waardoor je, je mede door de zeer vriendelijke bediening, meteen welkom en thuis voelt. Wij komen graag terug...