Eetcafé De Kievitshoeve

Nijkerkstraat 1 5045 MC Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Kievitshoeve

Anne-Fleur R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Heerlijk gegeten in een gemoedelijk sfeer. Rappe bediening en kwalitatief goed eten. Personeel met hart voor de zaak die oprecht hen gasten het naar hun zin willen maken.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Ik at hier in juni 2014. heerlijk buiten in de warme zomeravondzon, in een oude boerderij in een moderne nieuwbouwwijk. Nog steeds overheerst het gevoel van 'net niet'! Te kort gebakken gamba's, sliptongetjes idemdito, amper groente, en weliswaar een prachtig kaasplateau, maar onevenwichtig samengesteld. Uiterst trage bediening Dus ook een slechte prijskwaliteitverhouding. Ik noteerde het als 'geen terugkom-adres'
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
ijs was dat wel dus dan verwacht je op zijn minst een degelijk broodje. Wat we kregen was net 15 cm lang, en leek goedkoop afbak stokbrood zo dun was het, met daarop op elke helft 1 plakje carpaccio! Er zouden spekjes op zitten die ontbraken zonder dat dit vermeld werd. Het was na rustig eten binnen 2 minuten op. De sla die ernaast lag was nog het meest ranzige van alles. Deze leek ruim een week oud.
Er werd niet meer na ons omgekeken dus ook geen drinken meer op tafel tijdens het eten, alleen onze lege glazen. We hebben dit alles ook gemeld maar hier kwam zeer weinig actieve respons op. De mevrouw die ons hielp gaf alleen aan dat ze zelf de sla ook niet zo eten! Helaas wel gewoon serveren en ook gewoon vol " luxe" betalen.
We zijn normaal niet super kritisch maar deze maaltijd staat met stip op nummer 1 van slechte maaltijden ooit!
Jammer van dit alles want buiten zou best leuk en gezellig kunnen zijn als het eten hierbij aan zou sluiten.
Eens maar nooit meer hier dus.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Sfeervolle zaak, veel hout maar toch niet oubollig. De kaart is vrij traditioneel, verwacht geen avontuurlijke gerechten. Maar wat ze koken wordt met liefde gemaakt, vers bereid met ingredienten van goede kwaliteit. Gewoon prima. Vriendelijk geprijsd; voor/na tussen 5-10 E en hoofd 15-20 E. Leuke wijnkaart. Het warme chocoladetaartje dat we als nagerecht hadden is het omrijden waard. A la minuut gebakken, knapperig van buiten en met een kern van nog net vloeibare chocola en frambozencoulis. Verrukkelijk. Wij komen terug.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Een Westmalle Tripel en wat wijntjes; portie bitterballen.
Vriendelijke Gastvrouw en een nieuwkomer in de bediening die nog wat tips kan gebruiken. Slim genoeg, dus die pikt dat wel snel op. Terras echt een aanrader en binnen ook sfeervol gehouden. Wacht op de nieuwe kaart om de kookkunsten van de kok weer eens op waarde te schatten. Alvast een veelbelovende start van dit koppel. Tip, plaats wat beugels op het Damestoilet voor de mindervaliden.