Eetcafe de Kers

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
een gezellig ingericht eet café met voor de kinderen een mooie speelkamer die op scherm te zien is van uit het eet gedeelte. sanitair netjes en schoon, bediening en koks zien er ook verzorgt uit. de door ons gekozen soepjes smaakte prima, ook de spareribs waren goed op smaak, net als de biefstuk de rodewijn saus had weinig smaak, en de kip de kersschotel smaakte goed maar is erg machtig door de hoeveelheid gesmolten kaas. er is ook genoeg keuze uit desserts en de door ons gekozen coup aardbeien smaakte dan ook heerlijk. koffie ook prima en ze schenken een net glas bier en wijn.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Ideaal voor kinderen.
Maaltijdsalades zijn heerlijk en de spare ribs.
Laatst hebben we op een vrijdag avond daar met een verjaardag tapas gegeten. Heeeeeeerlijk!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Dinsdag weer eens gegeten in "Eetcafé De Kers" in Oerle. De tomatensoep was goed op smaak en ook de tongfilets smaakte me goed. De bediening was uiterst correct en vriendelijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
In eerste instantie had ik op de site van dit eetcafé moeite om de mogelijkheden te vinden. De vismaaltijden staan namelijk bij de "Hoofdgerechten vlees". Dat lijkt mij voor echte visliefhebbers, zoals ik, die willen weten wat "De Kers' te bieden heeft aan diverse soorten vis niet echt verstandig. Maar als je wat verder zoekt in de menukaart op internet of ter plaatse kom je bij "Hoofdgerechten vlees", naast 4 mogelijkheden vlees, ook 4 mogelijkheden vis tegen. Dus toog ik naar Oerle om daar hopelijk te genieten van een op de huid gebakken kabeljauw. Je kunt daar kiezen uit 1, 2 of 3 porties vlees of vis van 100 gram en dat vind ik heel positief. Niet iedereen wil een groot stuk vlees of vis. Ik koos voor de kabeljauw vergezeld door wok groenten, frites, salade en fritessaus, met als dessert de "Tricolore". Het eten was goed en de bediening was heel vriendelijk. Kortom: ik heb me er geen buil aan gevallen om te gaan eten in een eetcafé wat de sfeer ademt van een ouderwets "bruin café".
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Het eten is voortreffelijk en de rekening maakt je blij, de kinderen hebben het reuze naar hun zin in de speelkelder, op televisieschermen in het restaurant kan je je kinderen in de gaten houden.
kortom wij komen hier heel vaak naar volle tevredenheid
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Eetcafé de Kers is leuk om heen te gaan wanneer je met kinderen bent. In de kelder kunnen zij heerlijk spelen terwijl de volwassenen gezellig bijkletsen aan tafel. Het eten is redelijk bereid. Wat je ziet is wat je krijgt en dat maakt de prijs / kwaliteit-verhoudingen in mijn ogen te duur.
Vooral de victoriabaars als ook de garnalencocktail waren niet goed op smaak gebracht.