Eetcafé de Kastanjeboom

Dorpsstraat 15 1746 AA Dirkshorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

In een paradijs van watersport

Dirkshorn is een waar paradijs voor watersporters en natuurliefhebbers. In het compleet vernieuwde dorpshuis te midden van al deze prachtige natuur vind je Eetcafe de Kastanjeboom. Je kunt hier terecht voor de meeste verrukkelijke en verse gerechten die bereid zijn met producten uit de streek. De ideale locatie om een dagje watersport af te sluiten met een sfeervol diner.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
meriamkarel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
k.atema001 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten was ronduit slecht. Voorgerecht rosbief was verkeerd op de draad gesneden en echt niet te snijden e/o weg te krijgen. Hoofdgerecht varkenshaaspunten leeg helemaal nergens op. De haaspunten waren waarschijnlijk in water gekookt, hele licht grijs en door en door gaar. Verschillende desserts waren te eenvoudig en het zag er niet uit. Patat was overigens het beste gerecht op deze avond.
Het eetcafé leek een soort voetbalkantines uit 1970. Bediening was vriendelijk en het biertje uit de tap smaakte wel prima! Eenmalig bezoek en geen aanrader! De kok weet echt niet hoe het moet.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
eten was lekker , soort dorpshuis waar je gerust een hapje kan gaan eten en niet duur!!! met de ah bon had je genoeg keus dus wip maar een x naar binnen
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zaten gezellig aan een lange tafel met 11 personen waarvan 5 kinderen. Laatst genoemden hadden bijna geen tijd om te eten omdat ze zich kostelijk vermaakten in de ter beschikking staande sport/toneel-zaal.
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt een dorpscafé inclusief biljart. Goede gerechten, gelukkig niet te zout. De vitello tonnato vonden we heel erg geslaagd. Wat wijn betreft was er geen keuze. Het was merlot of merlot, en deze had weinig body.
Vriendelijke gezellige bediening!
Ik denk dat we er toch nog eens terggaan.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een leuke verrassing! Prima gegeten in dit café. Sober ingericht en ik had de tafeltjes anders geplaatst. Erg vrolijke bediening. We komen zeker terug.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was boven verwachting. de gerechten waren heerlijk en ruim voldoende en voor het ah menu heel goedkoop. De bediening was zeer vriendelijk, ook nadat we gezegd hadden dat we nog 1 uur moesten wachten op onze laatste gast. Niet opdringerig met extra veel drankaanbiedingen en ze hadden humor bij het bedienen. Zeer zeker de moeite van een volgende visite waard
Jacqueline1967 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Naar aanleiding van eerdere recensies een beetje bevooroordeeld, maar een leuke gelegenheid om met een gezin te eten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en fijne bediening.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het personeel was traag, ongeïnteresseerd en zeker niet vriendelijk. We hebben 1 uur moeten wachten op ons voorgerecht
Terwijl dit in 5 minuten is te produceren .Carpacho en vitello tonato beide koude voorgerechten. In dat wachter geen broodje of wat dan ook aangeboden gekregen. Daarna een uur voor hoofdgerecht . Kabaljauw goed bereid maar vergooid met een overheersende saus op basis van.......
Wokgroenten waren pap geworden. Op onze opmerking vreemde combinatie saus en Kabaljauw. Tja onze kok wilde eens wat anders. . Ons advies niet nemen. Nagerecht koffie geen commentaar.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Dorps, gezellig en ontzettend goed eten! Ik had carpaccio als voorgerecht, en als hoofdgerecht de kipsate. Een van de beste die ik ooit heb gegeten! Het was smullen!
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het restaurant was goed bezet. Hadden we niet verwacht op deze zondag in januari.. Het eten was goed, keuze uit 5 gangen bij het voor- en hoofdgerecht. Vis - kabeljauw was prima en vlees - varkenshaas medaillons apart klaargemaakt. Hoeveelheid was goed voor je gezondheid, niet overmatig veel. Daar hebben we overigens niet naar gevraagd. Prijs was volgens kaart en niet een duurder menu omdat het via Iens was.
Fokko D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk met z'n tweeën gegeten. De kaart bood een goede keus!
Verrassend was het om welkom te worden geheten door een oud-leerling. Erg gezellig!
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heb heerlijk gegeten! Kwam vrij laat binnen en het was geen enkel probleem om nog te eten. Kwaliteit was prima, de portie ook en de medewerkers waren erg vriendelijk. Zeker een aanrader om heen te gaan, zowel alleen als met vrienden!
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Gekozen voor de carpaccio, die prima in orde was. De schnitzel was kwalitatief niet hoog en was gefrituurd in plaats van gebakken. De groenten die er bij waren gebakken, heb ik deels laten staan en dat wil wat zeggen, want ik ben dol op groente. De sla zie ik graag met een olie/azijn dressing. Daar kunnen alle nederlandse restaurants nog wat leren van onze oosterburen. Die zijn altijd heerlijk op smaak gebracht. De bediening was vlot en vriendelijk.
Gré H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima en gastvrij geholpen en zeker voor herhaling vatbaar. Waar een iets kleiner dorp toch weer groots in kan zijn, de leukste eetgelegenheden vind je toch in de iets kleinere plaatsen.
Ruudbets .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer goed, met de AH actie gegeten , kwaliteit van de gerechten zeer goed, leuke bediening, top gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het is een dorpscafe dus je moet geen restaurant verwachten.. vriendelijke bediening en het gerecht voor deze actie is voldoende... smaak is goed... helaas was het erg koud omdat de verwarming afgeslagen was dat maakte de sfeer toch iets anders maar hier gingen ze wel iets aan doen dus zeker meedenkend. Ik zou er niet zo 123 gaan uit eten met een familiedinner maar zo om er even uit te zijn is het goed te doen.
S. M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het is een echt biljartcafé waar het biljart en de bar het grootste gedeelte van de ruimte in beslag nemen. Het eten was prima en de bediening, gezien de omstandigheden redelijk. Voor ons geen reden om terug te keren.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten!
Eten was goed voor elkaar en de bediening was heel vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar!