Eetcafé de Kastanjeboom

Dorpsstraat 15 1746 AA Dirkshorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

In een paradijs van watersport

Dirkshorn is een waar paradijs voor watersporters en natuurliefhebbers. In het compleet vernieuwde dorpshuis te midden van al deze prachtige natuur vind je Eetcafe de Kastanjeboom. Je kunt hier terecht voor de meeste verrukkelijke en verse gerechten die bereid zijn met producten uit de streek. De ideale locatie om een dagje watersport af te sluiten met een sfeervol diner.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

7,1
Elisa Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Zeker qua prijs kwaliteit verhouding is het een échte aanrader. De bediening was alert, gastvrij en er zat precies de goede tijd tussen alle gangen om uit te buiken en door te eten.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het restaurant bevind zich aan een drukke weg in het midden van Dirkshorn. We hebben op het terras gegeten want het restaurant binnen zag er niet zo aanlokkelijk uit. het voorgerecht was prima. Pindasoep en een broodplankje. Het hoofdgerecht stelde niet zo veel voor. 1 satespies op een bedje van groente met te weinig pindasaus. de patat was echter prima. De ijsjes na waren wel lekker.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Gelegen midden in Dirkshorn, aan een drukke weg. Het terras was prima alleen een beetje gehorig door het autoverkeer. Het voorgerecht was smakelijk. Pindasoep en een broodplankje. Het hoofdgerecht van 1 sate-pen op een bedje van groenten stelde niet veel voor. De patat was lekker. De ijsjes waren prima.
Raymundo H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Verwacht hier geen 'haute cuisine', maar gewoon een goed en vooral lekker bord eten tegen een redelijke prijs! Dit geldt voor zowel voor- hoofd als nagerecht.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk in het zonnetje op het terras genoten van een prima maaltijd. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. De reservering verliep soepel.
Kuoz .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Weer lekker gegeten, ruime porties tegen zeer schappelijke prijs. Helaas konden we vanwege de wind niet op het verbouwde buitenterras zitten, maar binnen hadden we een mooie tafel. Lekker flesje Italiaanse wijn, die helaas iets te warm was, dus vraag bij bestelling een fles uit het magazijn.
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Iets betere tafels voor mensen met lange benen zodat je niet klem komt te zitten tussen stoel en tafel.
verder een prima dorps eetcafe gelegenheid
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuke tent, heel goed gegeten. Moesten alleen lang wachten totdat de menukaart kwam en we wat konden drinken. Verder prima!
meriamkarel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met een drankje op het zonnige net verbouwde terras gestart en daarna binnen begonnen aan het voorgerecht. Carpaccio scoorde bij ons hoog als voorgerecht en persoonlijk vond ik het vispotje die ik zelf als hoofdgerecht had gekozen echt smullen. Maar ook de enorme schnitzel, varkenshaaspuntjes en kipsate smaakten ons allemaal goed. Heel veel keus dus voor de AH actie. Over het toetje maakte ik me wat zorgen in de zin van of we dat nog wel op zouden krijgen. Gelukkig waren het kleine bolletjes ijs (keus walnoten of dame blanche) maar als afsluiting van een 3 gangen meer dan genoeg. Verrassend aan de locatie was nog de aangrenzende gymzaal waar de kinderen zich tussen de gangen door konden uitleven. Heel graag komen wij hier nog eens terug.
k.atema001 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten was ronduit slecht. Voorgerecht rosbief was verkeerd op de draad gesneden en echt niet te snijden e/o weg te krijgen. Hoofdgerecht varkenshaaspunten leeg helemaal nergens op. De haaspunten waren waarschijnlijk in water gekookt, hele licht grijs en door en door gaar. Verschillende desserts waren te eenvoudig en het zag er niet uit. Patat was overigens het beste gerecht op deze avond.
Het eetcafé leek een soort voetbalkantines uit 1970. Bediening was vriendelijk en het biertje uit de tap smaakte wel prima! Eenmalig bezoek en geen aanrader! De kok weet echt niet hoe het moet.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
eten was lekker , soort dorpshuis waar je gerust een hapje kan gaan eten en niet duur!!! met de ah bon had je genoeg keus dus wip maar een x naar binnen
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zaten gezellig aan een lange tafel met 11 personen waarvan 5 kinderen. Laatst genoemden hadden bijna geen tijd om te eten omdat ze zich kostelijk vermaakten in de ter beschikking staande sport/toneel-zaal.
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt een dorpscafé inclusief biljart. Goede gerechten, gelukkig niet te zout. De vitello tonnato vonden we heel erg geslaagd. Wat wijn betreft was er geen keuze. Het was merlot of merlot, en deze had weinig body.
Vriendelijke gezellige bediening!
Ik denk dat we er toch nog eens terggaan.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een leuke verrassing! Prima gegeten in dit café. Sober ingericht en ik had de tafeltjes anders geplaatst. Erg vrolijke bediening. We komen zeker terug.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was boven verwachting. de gerechten waren heerlijk en ruim voldoende en voor het ah menu heel goedkoop. De bediening was zeer vriendelijk, ook nadat we gezegd hadden dat we nog 1 uur moesten wachten op onze laatste gast. Niet opdringerig met extra veel drankaanbiedingen en ze hadden humor bij het bedienen. Zeer zeker de moeite van een volgende visite waard
Jacqueline1967 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Naar aanleiding van eerdere recensies een beetje bevooroordeeld, maar een leuke gelegenheid om met een gezin te eten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en fijne bediening.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het personeel was traag, ongeïnteresseerd en zeker niet vriendelijk. We hebben 1 uur moeten wachten op ons voorgerecht
Terwijl dit in 5 minuten is te produceren .Carpacho en vitello tonato beide koude voorgerechten. In dat wachter geen broodje of wat dan ook aangeboden gekregen. Daarna een uur voor hoofdgerecht . Kabaljauw goed bereid maar vergooid met een overheersende saus op basis van.......
Wokgroenten waren pap geworden. Op onze opmerking vreemde combinatie saus en Kabaljauw. Tja onze kok wilde eens wat anders. . Ons advies niet nemen. Nagerecht koffie geen commentaar.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Dorps, gezellig en ontzettend goed eten! Ik had carpaccio als voorgerecht, en als hoofdgerecht de kipsate. Een van de beste die ik ooit heb gegeten! Het was smullen!
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het restaurant was goed bezet. Hadden we niet verwacht op deze zondag in januari.. Het eten was goed, keuze uit 5 gangen bij het voor- en hoofdgerecht. Vis - kabeljauw was prima en vlees - varkenshaas medaillons apart klaargemaakt. Hoeveelheid was goed voor je gezondheid, niet overmatig veel. Daar hebben we overigens niet naar gevraagd. Prijs was volgens kaart en niet een duurder menu omdat het via Iens was.
Fokko D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk met z'n tweeën gegeten. De kaart bood een goede keus!
Verrassend was het om welkom te worden geheten door een oud-leerling. Erg gezellig!