Eetcafé de Kastanjeboom

Dorpsstraat 15 1746 AA Dirkshorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

In een paradijs van watersport

Dirkshorn is een waar paradijs voor watersporters en natuurliefhebbers. In het compleet vernieuwde dorpshuis te midden van al deze prachtige natuur vind je Eetcafe de Kastanjeboom. Je kunt hier terecht voor de meeste verrukkelijke en verse gerechten die bereid zijn met producten uit de streek. De ideale locatie om een dagje watersport af te sluiten met een sfeervol diner.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Omdat wij per ongeluk gelijk aan een tafeltje gingen zitten was de ontvangst wat koel....moesten wat lang wachten voor wij het menu konden doorgeven. Daarna prettig geholpen, lekker gegeten voor een heel vriendelijke prijs! Zeer goed rekening gehouden met allergie van één persoon. Goede serveuse, konden zonder kosten extra patat bij bestellen. TOP !!
H K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegegeten goede sfeer fijne bediening enige minpuntje van buiten ziet het er uitnodigender uit binnen gedateerd fijne avond gehad
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heb er heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening . De sfeer was gezellig omdat het redelijk vol was.
Zeker de moeite waard om er nog een keer te eten
P.j. M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We waren door omstandigheden verlaat,maar zijn goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten en we
hebben niet lang hoeven te wachten.Dus super.
Gré H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Echt lekker gegeten en er was ook heel veel keuze.
De kok verstaat zijn vak en de gerechten zien er verzorgd en mooi uit, maar vooral zijn ze goed van smaak.
We werden vlot en vriendelijk geholpen en we zijn dus zeer tevreden
Simon en Tina S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima restaurant midden in het dorp. Heerlijk gegeten. Vispotje is een aanrader. Komen er zeker weer terug
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ElsvG .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Er was een speciale menukaart voor de AH restaurantactie met een uitgebreide keuze. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten erg lekker. De sfeer was gezellig en ongedwongen.
K. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Restaurant was goed te vinden en we werden heel goed ontvangen. Er was geen muziek en dat vinden we heel prettig. De gangen volgden elkaar goed op en het smaakte prima! Een aanrader en we gaan er zeker nog een keer naar toe.
twj R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heerlijk gegeten, de sfeer was goed, vriendelijke bediening.
de tafels stonden een beetje staties had wat losser mogen zijn naar mijn smaak, we zaten in een treintje.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Al een beetje voorbereid dat de accomodatie op een kantine leek dus geen schrik toen we daar kwamen.. De verlichting staat heel fel en dat maakt het minder gezellig..
Maar het eten was prima, de bediening top.
ton_grekromhout K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
we zijn met de vrienden voor de tweede keer geweest en weer genoten van de gerechten, worden nu trouwe klant op de woensdag avond.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben hier lekker gegeten, het komt meer over als een kantine dan een restaurant maar alles is schoon en netjes dus wij hebben dat niet als storend ervaren, kwaliteit van het eten is heel goed. Personeel is vriendelijk en we zijn goed geholpen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Veel keus in de voor-, hoofd- en nagerechten. Fantastische kwaliteit zonder bijbetaling!! Leuke bediening. Heerlijk gegeten voor respectievelijk weinig geld. Toppertje!!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
ontvangst liet te wensen over,gezien het feit dat wij ook een twee jarig kleinkind mee hadden
en met 6 personen was dit wat teleurstellend
M.H. G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik zou deze eetgelegenheid aanbevelen aan iedereen.
De bediening is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.
De Porties zijn zeer goed verzorgd.
Sanny H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
In een voormalig dorpshuis, een grote maaltijd gegeten. De schnitzel was lekker, het vispotje niet.
De kok heeft een royale hand van zout strooien. Prijs overeenkomstig de kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Meerdere keren geweest met 6, 4 en nu 2 personen, altijd heerlijk gegeten allemaal, precies zoals je het zou willen.
Een levendig restaurant waar het goed toeven is.
ton_grekromhout K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De maaltijden waren prima het voorgerecht uit de kunst, mijnvrienden hebben het zeer positief ervaren en komen zeker met zijn allen nog en keer terug.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten van de AH restaurantbonnen. Een van de weinige restaurants in de regio met een uitgebreid keuzemenu. Ruime porties, ook voor de grotere eters.
vanveen.111 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een gezellig Eet café alleen de plakkerige vloer vond ik storend. Prijs kwaliteit oké . Koude borden dus het eten koelde snel.