Eetcafé de Kastanjeboom

Dorpsstraat 15 1746 AA Dirkshorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

In een paradijs van watersport

Dirkshorn is een waar paradijs voor watersporters en natuurliefhebbers. In het compleet vernieuwde dorpshuis te midden van al deze prachtige natuur vind je Eetcafe de Kastanjeboom. Je kunt hier terecht voor de meeste verrukkelijke en verse gerechten die bereid zijn met producten uit de streek. De ideale locatie om een dagje watersport af te sluiten met een sfeervol diner.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Kastanjeboom

Otto V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vlotte en aardige bediening reserve ring via Iens was bekend maaltijden waren goed verzorgd als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
1 persoon in de bediening die niet kon bijbenen. De boeren shnitzel was hard en gefrituurd. Kort maar krachtig de gerechten op de menukaart klonken lekkerder dan dat ze waren
Cindy Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het begon leuk maar wachttijd tussen gerechten zeer lang waarschijnlijk vanwege Ah restaurant actie. Bediening weerd na wat stress vanwege andere ontevreden gasten steeds snibbiger. Voor onze dochter van acht is voor een brood mandje een frikandel met patat en appelmoes en een bolletje vanille ijs met slagroom ook een menu prijs van maar liefst 27 euro 5o gerekend! Al met al heel aanrader. Voor de prijs van 155 best prima maar als het tweede menu niet gratis had geweest had ik voor ruim 300 euro erg ontevreden geweest. Om nog maar niet te spreken over het glaswerk wat over de tafel viel en wat niet adequaat is opgeruimd.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het eten was erug lekker het duurde alleen erug lang voor we het kregen
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Goed maar niet luxes
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Vlotte en hartelijke bediening, fles witte wijn en rosé lekker en goede prijs (€16,75) eten was goed. Fam. Stoop en Bleeker (6 pers.)
Muriel J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Met vrienden lekker op het terras gezeten en gegeten. Gastvrije ontvangst. Later verhuisd vanwege de zon en de koffie binnen omdat de temperatuur daalde. Allemaal geen probleem. Het eten was prima ! Zeker voor herhaling vatbaar...
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Leuk gezeten met goede gerechten en heel vriendelijke mensen
JandL .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Een eenvoudig restaurant/eetcafé met een niet al te uitgebreide menukaart. Ik heb er een duovis (filet van snoekbaars en schol) gegeten. De vis was tamelijk gepeperd en ietwat aan de droge kant. De friet was prima. Vlotte bediening.
Noëlle W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten! Aardig personeel ????????
J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Omdat wij per ongeluk gelijk aan een tafeltje gingen zitten was de ontvangst wat koel....moesten wat lang wachten voor wij het menu konden doorgeven. Daarna prettig geholpen, lekker gegeten voor een heel vriendelijke prijs! Zeer goed rekening gehouden met allergie van één persoon. Goede serveuse, konden zonder kosten extra patat bij bestellen. TOP !!
H K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegegeten goede sfeer fijne bediening enige minpuntje van buiten ziet het er uitnodigender uit binnen gedateerd fijne avond gehad
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heb er heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening . De sfeer was gezellig omdat het redelijk vol was.
Zeker de moeite waard om er nog een keer te eten
P.j. M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We waren door omstandigheden verlaat,maar zijn goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten en we
hebben niet lang hoeven te wachten.Dus super.
Simon en Tina S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima restaurant midden in het dorp. Heerlijk gegeten. Vispotje is een aanrader. Komen er zeker weer terug
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gré H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Echt lekker gegeten en er was ook heel veel keuze.
De kok verstaat zijn vak en de gerechten zien er verzorgd en mooi uit, maar vooral zijn ze goed van smaak.
We werden vlot en vriendelijk geholpen en we zijn dus zeer tevreden
ElsvG .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Er was een speciale menukaart voor de AH restaurantactie met een uitgebreide keuze. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten erg lekker. De sfeer was gezellig en ongedwongen.
K. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Restaurant was goed te vinden en we werden heel goed ontvangen. Er was geen muziek en dat vinden we heel prettig. De gangen volgden elkaar goed op en het smaakte prima! Een aanrader en we gaan er zeker nog een keer naar toe.
twj R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heerlijk gegeten, de sfeer was goed, vriendelijke bediening.
de tafels stonden een beetje staties had wat losser mogen zijn naar mijn smaak, we zaten in een treintje.