Eetcafé de Hut Diemen

keuken open van 11.30 tot 10.00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Hut Diemen

Elvira J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Eten is prima, maar dat is echt het max oordeel dat ik kan geven. Al het vlees is echt prima. Maar de vis vind ik echt te vet en de salade zwom in de dressing. Service is uitstekend. Super vriendelijk. Jammer dat het maar niet echt lijkt te lopen waardoor het echt heel rustig is en dat komt de sfeer niet ten goede. Het terras ziet er wat armoedig uit. Volgens mij is daar wel winst te behalen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Ik heb voor de inrichting teleurstellend opgegeven omdat ik vind dat de Hut betere stoelen moet kopen met een groter zitvlak. Ik wil tot dan toe alleen van de bank gebruik maken.
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Met 8 mensen van ons bedrijf hebben we een genoeglijke avond gehad. Zeer toegankelijke locatie. Vriendelijk bedienend personeel. Het vlees was van zeer goede kwaliteit Geen lange wachttijd. Leuke bar om nog even een aperitief te gebruiken. En de huiswijn was bijzonder lekker
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In een ongedwongen sfeer uitstekend eten en een prettige, vlotte bediening! Aanrader!
Clemens D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten met de familie op kerstavond. Leuke en vrolijke bediening, kortom: Prima avondje uit, een aanrader dus.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
gezellig restaurant en lekker gegeten gemoedelijke sfeer bediening komt regelmatig vragen of alles naar wens is een aanrader en wij gaan er zeker weer eten
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Knus, gezellig, lekker eten. De muziek mag ietsje zachter.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten en gedronken voor een mooie prijs.
Er is euke bediening en met zingende kok!
De muziek is altijd gezellig
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima gelegenheid, prima eten , verder geen klachten. Wij zouden de Hut aanraden!
E. R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig no nonsens plekje met meer dan voldoende keuze op de kaart gezamenlijk met de specialiteiten van de dag. We moesten wel behoorlijk lang wachten op de hoofdgerechten maar het resultaat was dan ook heerlijk, een hele tarbot en dikke rib eye beiden prima bereidt. De frietjes waren lekker dun en knapperig, de salade had wat meer mogen zijn dan de paar blaadjes met een plakje komkommer. Leuke bediening, we komen zeker terug!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
lekker/flinke portie alleen op het ijsje (dame Blanche) zou het sieren met ECHTE slagroom te garneren en geen spuitroom uit eenbus
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Tafeltjes erg op elkaar, tocht dus niet erg comfortabel. Vragen niet hoe jij je vlees wilt hebben dus mijn partner kreeg te rood vlees, dit werd op verzoek van ons wel opnieuw gebakken dus service is prima als je zelf maar assertief en oplettend bent. Carpaccio erg teleurstellend en franse friet erg vet en niet lekker. Prijs kwaliteitverhouding is niet goed.
Sfeer is wel huiselijk en aangenaam, ook prettige muziek die niet te hard stond.
Lienet J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker spare-ribs gegeten. Voor de tweede keer in korte tijd! Zowel de gewone als de Mexicaanse zijn erg lekker. Stoofpotje van mijn vriendin was oké, maar niet heel bijzonder. De desserts waren daarentegen fantastisch! We bestelden de stickytoffeetaart, maar waren ook best nieuwsgierig naar de Sinterklaas-cheesecake. Toen kregen we zomaar een extra stukje! Zonder erom gevraagd te hebben, zo onwijs attent! De stickytoffeetaart was heerlijk, maar die Sinterklaascheesecake was echt waanzinnig! En allebei zelf gebakken. Top!
We hadden gereserveerd via Iens en daardoor kregen we 50% korting op de rekening, heel gunstig dus. Anders vind ik de prijs wel een beetje aan de hoge kant voor een eetcafé.
José P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer,vriendelijk personeel echt een aanrader
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was erg lekker, het was gezellig druk , de bediening was erg aardig! Ook leuk verbouwd! Wij waren in de maand van 50 % korting waardoor wel alles positiever is.
Christine E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Eten was prima alleen veel grote tafels en erg rumoerig kon elkaar amper verstaant
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was heerlijk, maar er was ongelooflijk veel lawaai van muziek en bovendien van de bezoekers die aan de bar zaten.
Misja E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig
Goed eten, lekkere wijn
Leuke mensen
Top !!!
elly V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima eten en correcte vriendelijke vlotte bediening