Eetcafé De Hoek

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Hoek

RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit was een eetcafé die we zagen toen we onderweg waren naar B&B De Joppeheuvel. We zeiden bijna tegelijk: dit is wat we zoeken. En dat klopte, wat een gezellig eetcafé. De maaltijden waren uit de kunst. Als we weer in de buurt zijn, staat dit eetcafé zeker op het lijstje om weer te bezoeken.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Vanmiddag na het bezoek aan het mooie nieuwe museum MORE op aanraden van vriendelijke dame van plaatselijke Wereldwinkel geluncht bij Eetcafe De Hoek. Op het bord wat op de zijmuur staat geschreven klopt als een bus. Gewoon Gezellig en Goed eten. No nonsense, maar doe maar Normaal... Vriendelijke en snelle bediening. We hadden allebei een Herfst Burger op boerenbol besteld, samen met heerlijk bokbiertje. Leuk, gezellig ingericht Eetcafe, .... zoals je verwacht in zo'n plaatsje in de Achterhoek. Heerlijke broodje, met champignons, uien en kaaskrokantjes. Daarbij een lekker mini frituurmandje goudgele frietjes. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Eetcafe, cafe, cafetaria, buitenterras, dat is Eetcafe De Hoek. Prima zaak om een lekker hapje te eten. Nette ontvangst, vriendelijke bediening, standaard menukaart (voor iedereen wat wils). Vooraf een mandje brood met kruidenboter en knoflooksaus gekregen, lekker vers brood. Wij hebben alleen een hoofdgerecht gegeten, Hollands biefstuk en was mals bereid en op smaak. Meer dan voldoende bijgerechten en smaakvol. We konden om meer vragen, maar was niet nodig. Je betaalt er niet de hoofdprijs, dus een leuk adres voor een volgend bezoekje!