Eetcafé de Heeren

Rijksstraatweg 116A 3632 AG Loenen aan de Vecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Heeren

Wolstje .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Weer lekker geluncht afgelopen vrijdag; een niet al te uitgebreide kaart maar alles is mogelijk ook buiten de kaart om. Sfeer en service zijn top, we komen er graag....Samen of met onze kids. We zijn ook blij dat de Heeren nu ook in de ochtenden open is.
Linda2512 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Ik eet regelmatig bij de Heeren en de kwaliteit is stabiel. Geen culinaire hoogstandjes maar prima eten voor een goede prijs. Laatste keer geluncht. We hadden een salade gerookte zalm met kappertjes en een royale hoeveelheid zalm. Ik begrijp alleen nooit waarom restaurants bezuinigen op de hoeveelheid sla (dat zijn immers de kosten niet?) Wel lekker brood erbij. We waren dik tevreden. S avonds kun je er prima vlees of vis eten voor.
Proeverij1234 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Op een zonnige zomerdag gegeten op het terras. Daar zit je goed. Als voorgerecht vistrio, hoofdgerecht lamsburger geitenkaas. Dessert: chocoladetaart met bolletje ijs.
Pluspunten: heerlijk brood, zeer goede vis, zeer goed vlees, heerlijke frites, prima sla, goede koffie en goed lekkers bij de koffie. De bediening vind ik ook heel prettig! Het is een kleinigheid maar dat maakt net verschil soms: de wijn wordt uit de fles bijgeschonken. Dat komt op mij heel verzorgd over.
Minder positief over: kwaliteit van de geitenkaas, lamsburger op randje van gaar/ongaar (had ik iets kunnen zeggen maar niet gedaan), iets teveel zout in een van de drie voorgerechtjes.
Totaalcijfer: 7,5. Maar die keuze is er niet bij recenseren.
Mytte S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Veel keuze voor een eetcafe! Erg leuke sfeer met mooie terras waar de hele dag zon is. Aardige bediening die snelle service biedt. Lekker gegeten voor een prima prijs!
Gerard51 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
De Heeren is een leuke plek in Loenen om te zitten maar dat compenseerde de kwaliteit helaas niet. De sliptongetjes dreven in het vet en zelfs het ijsje dat we na afloop kregen had kraak nog smaak. Oké het is een eetcafe maar als ik twee keer zoveel betaal eet ik minstens drie keer zo lekker.
Diederik B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Prima eetcafe waar we heerlijk hebben gegeten. Soep van de dag was uitstekend, hoofdgerechten prima naar wens klaargemaakt. Lekker bakkie koffie toe, een prima avondje in Loenen aan de Vecht
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijke vitello en carpaccio als voorgerecht genoten met een lekkere huiswijn (Roja) daarna de kalfs entrecote , zacht en mals. We gaan zeker terug !
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Heerlijke carpaccio, verrukkelijke gambaas, prima vlees hoofdgerechten, vergezeld van betaalbare goede wijnen. We zijn buiten op het terras in de zon begonnen met een drankje, en door de vriendelijke bediening tijdig naar binnen geloodst voor het eten. Prima prijs-kwaliteitverhouding, een leuke plek en een lieve, attente mensen die je bedienen.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Tijdens drukke brocante markt hier gegeten. Uiensoep test: deze was lekker geconcentreerd en pittig van smaak. Mijn vrouw had de gamba's zij vond ze heerlijk vooral ook de saus en na proeven kan ik dat beamen. De spareribs die we beiden hadden waren mals en lekker gemarineerd. Krokante frites alleen over de salade volgende keer wat dressing. Daarnaast de vriendelijke bediening en prima prijs kwaliteit verhouding, we komen zeker nog eens terug.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Op terras gegeten, het zal vol op deze leuke zicht lokatie in het mooie Loenen. Er was niet een vegetarisch hoofdgerecht op de kaart voor handen. Het werd daarom in overleg een Ceasar salade zonder kip met gegrilde groenten. Het is dan jammer dat je voor het supplement de gegrilde groenten extra moet betalen. Service is goed, wel wat ons kent ons maar dat past wel bij de stijl. De mosselen van mijn tafelgenoot en de frieten waren goed. De wijntjes ook, dus een fijn adres voor een lekker hapje.
Benno78 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Doordat er een nieuwe eigenaar is heeft de zaak een flinke opknapbeurt gekregen. Prima ambiance met divers publiek (jong en oud). Heerlijke gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Vriendelijke bediening met oog voor de gast. De saté is een aanrader, evenals de spare ribs. Als dessert mag je de tiramisu niet missen. Wij komen zeker terug!
Maik V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Twee maanden geleden voor het eerst bij de Heeren gegeten en het eten beviel goed. Wat opviel was dat de inrichting wat tweeledig is: enerzijds een bruincafé en in een hoek een soort poging tot hip design dat de plank een beetje misslaat. Ook staan met name de tweepersoons tafeltjes wel heel dicht op elkaar. De bediening was wat rommelig en er werd vergeten om te vragen of we nog wat wilden drinken bij het hoofdgerecht. Maar de zeer malse, goed gemarineerde kip, prima salade en goede saté... genoeg reden om terug te komen. En dat deden we dan ook. 4 keer tot nu toe en de carpaccio is het vermelden waard, alhoewel hij de afgelopen keer helaas wat taai was. Ook opvallend is dat alle keren vergeten werd om te vragen of we nog iets willen drinken. Er zijn wat verbeterpuntjes, maar voor het eten is het absoluut de moeite waard om eens langs te gaan.
Natalie111 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
zooooooo heelijk gegeten hier
en de mensen zijn zo lief
speciaal voor onze trouwdag was de tafel versierd
alles was tot in de puntjes geregeld enze trouwdag blijven we hier lekker vieren
Mariam K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Op een leuk plekje in loenen staat dit gezellige eetcafé. Lekker eten, gezellig borrelen en een altijd druk terras zijn hier kenmerkend. Ik ga er graag naar toe al is de bediening wat minder de laatste tijd. Puntje om aan te werken misschien, maar verder altijd even gezellig en lekker!
Eelco T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Prima gegeten hier met drie personen. Wij kozen voor de Wijdemeren Entrecote, de Sate en de slibtongetjes. Royale porties (Entrecote 300 gram), borden goed op temperatuur en een keurige bediening. Leuke ongedwongen zaak, met niet zo'n uitgebreide kaart, maar goed bereid en keurig verzorgd. Het enige minpuntje is de afstand tussen de stoelen aan de tafels, erg beperkt. Prachtig terras, goede sfeer. Leuk!