Eetcafé De Gulzige Kater

Gedempte Kattendiep 33 9711 PM Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Gulzige Kater

Simon W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ongeveer drie week geleden hier wat gegeten met collega's. Omdat het mogelijk is mixed menu's te kiezen, hebben we van alles wat kunnen eten. De kwaliteit van het eten is dikke prima, met een best aardige salade en knapperige friet. Verder een vriendelijke bediening en een aangenaam bruine aankleding. Dit eetcafé scoort terecht een acht plus.
HD77 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij de Gulzige Kater. Het restaurant was vol, de bediening prima en zeer vriendelijk. Het eten was super smakelijk (spareribs, varkensmedalions, gamba's en biefstuk). We hadden 2x een halve portie, een aanrader! Wordt keurig op twee aparte borden geserveerd, heel leuk en netjes!
We misten warme groenten bij de maaltijd (ze serveren friet en salade), maar we hebben ook niet gevraagd of dit kon. Maar als je geen salade lust is deze mogelijkheid wel gewenst.
Derkbosker .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Na een mislukt avontuur bij Het Heerenhuis (zie aldaar), neergestreken in de Gulzige Kater. Zeer sfeervolle ambiance en het eten was voortreffelijk! De mogelijkheid om van hoofdgerechten twee een half gerecht te nemen sprak mijn echtgenote zeer aan. Beperkte, maar originele, vega-kaart. Heerlijke gegrilde steak.
We komen terug!
YvonnevtO .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Zeer afwisselende kaart! Kom hier regelmatig eten en er staat altijd wel iets nieuws op. Begonnen met de smulkast. Fantastisch! Handig voor als je niet kan kiezen. O.a. Parmaham, tomatensoepje, kroketjes, olijven, bruscetta met heerlijke zalm en meer..
De hoofdgerechten kan je combineren. (1/2 + 1/2) Zo heb ik een kipstoofpotje met de geitenkaas in bladerdeeg gekozen. Stoofpotje was wat flauw, maar prima op smaak te brengen met wat peper en zout. Genoeg nagerechten om uit te kiezen, alleen geen ruimte meer voor. Patatjes & salade moet je overigens apart bijbestellen. Service was prima. Alert voor nieuwe drankjes en de gerechten keurig geintroduceerd door deze dame.
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met een gezelschap van vier volwassenen gegeten in de Gulzige Kater - het menu biedt de mogelijkheid om halve porties te bestellen als voorgerecht en hele porties als hoofdgerecht en de meeste gerechten zijn ook geschikt voor vegetariërs. De bediening is top : vriendelijk en heel servicegericht en niet opdringerig. de ambiance is goed : gedempt licht en veel warm rood.
De gerechten met bladerdeeg waren een beetje aan de vettige kant, jammergenoeg. Gelukkig hoefde je ook nooit lang te wachten op het eten.
E B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Leuk en lekker. Gezellige sfeer, wel wat rumoerig door een feestje op de bovenverdieping. Het menu bestaande uit alle hoofdgerechten was veel te veel, kleinere hapjes hadden volstaan. Voorgerecht heerlijk.
Mariska050 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Met 2 personen goed gegeten bij De Gulzige Kater. Als voorgerecht de eend met zuurkoolbitterballen gehad, deze was prima maar geen uitgesproken smaken. De paddestoelenkroketjes zijn een aanrader, goed van smaak! Als hoofdgerecht beide voor 2 halve gerechten gekozen, dus veel kunnen proeven. De spareribs waren super mals en hadden een goede marinade. De gamba's waren ook prima van smaak en kwaliteit. Ook voor de vegetariërs is er genoeg keuze, het bladerdeegpakketje met geitenkaas was erg goed op smaak. Daarnaast de diamanthaas van de gril met daarbij een smaakvolle puree en krokantje van serranoham gehad. Als toevoeging krokante friet en een frisse salade. Het dessert van stoofperen was prima, alhoewel de peertjes zelf wel wat zachter hadden gekund en aan de zoete kant waren. Het nagerecht van cheesecake met sinaasappelijs viel in goede smaak. Prettig personeel dat niet te vaak maar ook niet te weinig langs komt. De rode huiswijn is overigens prima.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Een superkaart met veel keus en als je niet kan kiezen, mag je zelfs 2 halve gerechten kiezen. Een heerlijke kaasfondue vooraf gehad (wel machtig, maar superlekker), daarna zarzuela (visstoofschotel) en als klap op de vuurpijl een verrukkelijk dessert ( black&white). Zeker een aanrader. Gelukkig zaten wij wel naast de verwarming, zodat we die heel snel uit konden draaien.
MichelleB85 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Door de leuke en orginele menukaart hebben we veel kunnen proeven.
Je kunt namelijk 2 halve hoofdgerechten kiezen. Op die manier kun je meer proeven. Zo orgineel!
Bediening was spontaan, professioneel en had kennis van zijn producten. Iets wat ik erg fijn vind als ik een vraag heb!
Zeker een aanrader, komen snel terug
Wildrik P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gisteravond met een groepje van 7 voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten. Drie gangen gegeten. Leuke, vlotte bediening. Geen uitleg bij het menu, wat opzich jammer is, omdat ze een dagmenu hebben en de mogelijkheid om 2 hoofdgerechten uit te kiezen half/half. Super leuk idee! Wij moesten redelijk lang wachten op het hoofdgerecht, dit kwam denk ik doordat er flink wat gasten zonder reservering binnen kwamen lopen. Bediening lostte dit goed op.

Ik heb zelf drie voorgerechten geproeft: Rundercarpacio, jaaa eindelijk weer een heerlijke carpacio, goede dressing ook! De eendenborst, lekker, vlees was erg koud, wellicht uit de koeling. De scampies, super lekker klein voorgerechtje.

Hoofdgerechten. Pepersteak dagmenu: medium gebakken, goed gebakken. Spareribs: goede spareribs! Niet te vet en lekker gekruid. Diamanthaas was erg lekker met een superlekkere salie jus.
Bij de hoofdgerechten kregen wij een lekkere frisse salade en goede doorgebakken frieten.

Nagerechten: Oranje boven en black and white. Heerlijke desserts, niet teveel en lekker met het verse fruit erbij.

Kortom: Super lekker gegeten, en 100% een aanrader. tot snel.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het eten is top. Kunnen kiezen uit halve hoofdgerechten is echt orgineel. Wijnkaart is beperkt en bediening is voldoende. Voor het eten, diamanthaas met rissotto, gaan we zeker terug.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een leuk eetcafe met een prima prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is altijd vlot en enorm vriendelijk, niets op aan te merken. Het eten is van goede kwaliteit. De spareribs zijn heerlijk en goed mals. De Varkenshaas-medaillons waren lekker, maar behoorlijke machtig. Ook het stoofpotje was heerlijk. Het concept dat je ook "halve" gerechten kunt bestellen is leuk bedacht. De Gulzige Kater is zeker een aanrader om een keer te gaan eten.
Pim W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Prima gegeten hier, gewoon normaal lekker. Uitstekende bediening. Wel moesten wij even wachten tot het eten op tafel kwam, maar na een keer vragen kwam het vervolgens vrij snel. Wel erg jammer dat je voor friet en salade bij het hoofdgerecht moet betalen, in andere restaurants is dit onderdeel van het hoofdgerecht.
Carinamisr .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
na eerder in dit jaar verrukkelijk te hebben gegeten bij gulzige kater vroegen wij 2 stellen uit om dit ook te gaan ervaren samen met ons. Er was een zomermenu met halve hoeveelheden van oa bestaande gerechten. Ook de prijs was uiteraard gehalveerd. Ik was nogal teleurgesteld toen ik 2 gerechten nam en zo weinig op mijn bord had. Mijn vrienden hadden pick en dip waar je pp 22.95 voor moest betalen. dus 46 euro voor een paar hapjes op een plank...beste mensen dit staat echt niet in verhouding. Ik had risotto en daar zat zegge en schrijve 2 happen op mn bordje...Jammer omdat de eerste ervaring fantastisch was...hebben hier niets van terug gezien. Bediening overigens top!
WaarisHetEi .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Onlangs voor het eerst bij dit eetcafe geweest. Het eetcafe had precies de inrichting waar ik van hou. Donker, met stevige, houtel meubels. De bediening was normaal, niet bijzonder of opvallend goed. Het eten was wel erg lekker. Ik ga hier zeker nog een keer heen.
Tikkels .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Ik kom hier zeker een aantal keren per jaar. De bediening is een voorbeeld voor de hedendaagse Horeca. Je voelt je er werkelijk een gast. Het eten liet even iets langer op zich wachten. Dat werd keurig gemeld en we kregen een glas wijn van het huis. gerechten zien er keurig verzorgd uit en de smaken zijn altijd in goede balans. Gerechten komen niet in hoe snelheid door zodat je lekker een avond kunt dineren.
Lenneke J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag weer eens een keer wezen eten bij de Gulzige Kater. Ik ben hier al vaker geweest en ben er altijd tevreden over, maar dit keer was het eten werkelijk waar verrukkelijk. Ze hebben bij de gulzige kater een 3-gangen menu, die volgens mij elke week varieert. Dit keer was het zalm (gravad lachs) met toast, een pepersteak met rode port saus en tiramisu. De zalm was lekker en de tiramisu ook, maar de steak was heerlijk. Ik bestel altijd rare en dit gaat vaak mis, maar hier dus niet. Het was heerlijk pittig en super mals. Gewoonweg een super maaltijd!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
We waren hier voor het eerst en dat viel niet tegen.
Zeer vlotte prettige bediening,
Het dagmenu kon voor wat betreft het voorgerecht aangepast worden, zonder toeslag op de rekening.
Uitstekende spareribs en de pepersteak die bij het dagmenu hoorde was precies goed gebakken alhoewel niet naar de garing gevraagd was.
Ook de bijlagen (frites en aardappeltjes) waren lekker.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Just-serious .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Prima eten. We aten hier vsker en de bediening is de ene keer top en ervaren de andere keer wat minder. Eten is prima prijs kwaliteit. Klein restaurant, daardoor wat opgepropt gevoel. Zou zeggen, gewoon eens proberen.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Onlangs wezen eten in de Gulzige Kater, was aangenaam in een prima prijs kwaliteits- verhouding.
Dit was voor mij niet de 1e keer dat ik er at, en valt me op dat keuken en bediening altijd dezelfde kwaliteit bied! ga zo door!