Eetcafe de Groes

Stationsstraat 2 7021 CK Zelhem Nederland Kaart
31-314622044

Over het restaurant Eetcafe de Groes

Bij Proeflokaal de Groes in Zelhem kun je jezelf eens laten verrassen door een wat anders concept. Hier geniet je onbeperkt van heerlijke warme en/of koude, vlees- en visgerechten.

De gepassioneerde koks van Proeflokaal de Groes maken de lekkerste gerechtjes van een gevarieerde menukaart voor je klaar. Voor maar €26,95 kun je de hele avond allerlei diverse gerechtjes bestellen met een zoete traktatie tot slot. Kinderen tot 11 jaar genieten van de smakelijke avond voor €15,50.

Proef en geniet van smakelijke gerechten samen met je vrienden en familie bij Proeflokaal de Groes in het Gelderse Zelhem.

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Groes

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe de Groes

Rinske M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke en snelle bediening en kwaliteit van het eten is top!
Zeker een aanrader om heen te gaan!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Gezellig ingericht accommodatie. Vlotte bediening. En er werd goed rekening gehouden met een glutenvrij dieet. De carpaccio en gamba`s in roomsaus waren heerlijk evenals de dame blance. Voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Serina R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gisteren met collega's wezen eten, ik had bij de reservering niet goed gekeken en dus in plaats van het proeflokaal gereserveerd bij het eetcafé. Helaas was het proeflokaal al vol geboekt, erg jammer! Maar dit werd super opgelost door de medewerkers, dan wel niet "proef lokaal style" maar alsnog lekker kunnen genieten van het heerlijke eten. Top geregeld ????
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Snelle en vriendelijke bediening! Heerlijk eten, al was het een beetje veel. Maar het overgebleven eten komt goed terecht want dat gaat allemaal naar de vrije uitloop varkens werd ons verteld ???? Zeker voor herhaling vatbaar.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
De Groes is een gezellig eetcafe, lekker en goed eten. Sfeer is erg gezellig.
Bediening was spontaan en allert.
Verder geen opmerkingen.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Kipburger was ronduit slecht. Niet te herkennen als zijnde kippenvlees. Een grote klomp samengeperst vlees met een krokant jasje dat overigens prima smaakte. Broodje waar alleen een beetje salade-achtige rauwkost op zat, geen sausje o.i.d. Broodje was een grote deegbal met weinig smaak.
Kristel H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hier al vele malen gegeten, maar de kwantiteit/kwaliteit gaat voor ons idee wel achteruit.
Vorige keer ging onze bestelling al niet goed en deze keer ook niet. Waarna het bestelde niet voldeed aan de verwachting. Geprobeerd op telossen door eigenaar/manager.
Aan het einde bleek er op de rekening ook nog niet bestelde drank op staan!?
Nee voorlopig even niet meer.
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was goed en betaalbaar. Bediening was vlot en vriendelijk. Je kunt er goed zitten. Ik zal het zeker aanbevelen.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Lekker gegeten bij het Proeflokaal. Door de goede kleine porties hebben we alles kunnen proberen wat we wilden van de kaart. Fijn dat er geen tijdslimiet aan zit. Heerlijk toetjes en vriendelijke bediening. Ik denk dat iedereen bij het Proeflokaal wel iets lekkers kan bestellen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Sinds er nieuw personeel werkt is de gemoedelijke Achterhoekse ambiance verdwenen. Het eten is ook van mindere kwaliteit, de wachttijd is lang en de menukaart is aangepast, het vertrouwde is eraf gehaald.
Verder een lawaaierige omgeving, helaas is de Groes niets bijzonders meer. Ik ga er niet snel meer naar toe.
yourstruly R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Eenvoudige kaart met overzichtelijke gerechten. We gingen voor het stoofpannetje en een kipburger. de stoofpannetjes werden door ons als te zout beoordeeld, verder prima qua bereiding en smaak.
Burger was apart qua opzet met kippevlees ipv rund maar smaakte prima. We zaten op het sfeervolle terras waar we echter met een vervelend fenomeen werden geconfronteerd: rokers aan de tafels rondom ons. Vreemd dat dinerende mensen hier nog steeds last van kunnen hebben, het was zodanig dat we opschoven naar een andere tafel. Ik zou zeggen: roken tijdens dinertijd ook op het terras niet toestaan. Als we niet hadden kunnen wisselen, het terras was bij aankomst nl vol, waren we beslist vertrokken.
Groes is een prima adres met waar voor je geld, alleen het 28 euro kostende voorgerecht voor 2 bestaande uit diverse warme en koude hapjes plus brood is zwaar overprijsd, daar trappen we geen tweede keer in.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Leuke ontvangst en zeer attente bediening. De glazen werden in de gaten gehouden en een nieuw drankje werd snel gebracht. Bij de wijn standaard een glas water. Ook de asbak werd tussentijds steeds verschoond. Vanwege de warmte alleen een hoofdgerecht gegeten. Saté met gegrilde ananas, lekkere salades, heerlijk gebakken gekruide aardappeltjes en frites en spareribs die ook prima waren, maar iets malser had ook gemogen. Wij komen zeker terug.
erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Prima restaurant, lekker eten voor een goede prijs. Erg vriendelijk, attent en correct personeel. Ik heb hier een vleesschotel gegeten, 3 soorten vlees. Aanrader. Ook de salades zijn hier lekker. Dame blanche als nagerecht kun je makkelijk met zijn tweetjes van eten. Enige minpuntje was de frites, die waren helaas wat slapjes.
pieterpad1973 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Asperges waren heerlijk. Ook cheesecake als dessert fantastisch. Hele leuke menukaart (een krantje)
Jessietes .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met een groep hier gegeten. De hoofdgerechten zijn hetzelfde als een paar jaar geleden. Weinig keus in visgerechten. We kozen met zn allen voor het groepsmenu. Helaas 2 uur moeten wachten op het voorgerecht. Dat smaakte overigens prima. Hoofdgerechten helaas matig. Als bijgerechten veel friet en aardappels, beetje rauwkost. Helaas geen warme groentes. Toetje was prima, maar ook niet hoogstaand. Bediening matig, zelf steeds vragen om drank, tafels werden niet afgeruimd.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren in het proeflokaal gegeten...erg lekker,maar ik heb vaker in dit soort proeflokalen gegeten en als je daar een stoofpotje kreeg was daar ook iets aardappel puree bij ,dan eet je niet alleen vlees in een saus.Het zelfde met de vis ragout met bladerdeeg,erg klein stukje bladerdeeg je eet alleen de ragout...verder helemaal perfect, vooral het dessert is erg lekker
Djincha .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
in het Proeflokaal gegeten, het eten was echt top, veel keuze uit de hapjes,
zowel koud als warm, leuke bediening, gezellig restaurant. Zeker aan te bevelen.
Anne5101987 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Wij komen hier altijd graag met onze familie een hapje eten en/of drankje doen. We voelen ons altijd welkom! Heerlijke mosterdsoep!
Bruno P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Onder een prima atmosfeer in een leuke ambiance met eenvoudige kaart heerlijk gegeten in Zelhem bij de Groes.
Op een betrekkelijk rustige avond, ondanks de feestweek(!), met z'n tweeën genoten van een hoofdgerecht.
Aanrader is de sateschotel, ruim voldoende en lekker.
Vlotte en nette bediening door enthousiast personeel. Hierdoor aangestoken ook gekozen voor een nagerecht. Een prettig wijntje, standaard gepresenteerd met glas water, maakt het tot een klein feestje. Kortom aanrader.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Afgelopen week gezellig een hapje gegeten. Het is er iet wat donker, maar hoort ook wel weer bij het type etablissement. De ontvangst was vriendelijk en gaf tijd voor meer dan t standaard praatje. Voorafgaand aan misschien wel de lekkerste spareribs die we ooit hebben gehad, bestelden we champignons in bier bslag en flammkuchen. Beiden ook zeer smakelijk. Nog een pluspunt, iets wat je nog zelden ziet, standaard een glaasje water bij de wijn. Dat alles voor een zeerk redelijke prijs.