Eetcafé De Gouden Kolibrie

7-A Sint Liduinastraat 3117 CN Schiedam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Gouden Kolibrie

Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Roti kipfilet besteld en opgehaald. Erg lekker en lekker vers bereid. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Nicabo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Lekker eten, vlot geserveerd door een zeer vriendelijke gastvrouw. Voor mijn smaak was het lamsvlees wel wat pittig, zodat ik vooral het pittige proefde en minder het vlees zelf maar ik kan ook weinig hebben wat pittigheid betreft. Het was wel heerlijk mals en een ruime portie!
Let op: je kunt hier alleen contant betalen en niet pinnen.
Minpuntje dat het damestoilet buiten gebruik was en het herentoilet erg simpel en niet brandschoon...
McGerrrit .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Na lange tijd hier weer gaan eten. De nasi met lamsvlees smaakt nog als vanouds. Mijn vrouw had de roti en deze was ook heerlijk. De service was en is nog steeds uiterst vriendelijk. Het decor wat gedateerd, maar dat past wel bij dit leuke zaakje!
Echt een aanrader (ook om te laten bezorgen).