Over het restaurant Eetcafé de Gans

Een culinair hoogtepunt

In dit gemoedelijke eetcafé steelt de gans op gepaste wijze de show, zowel in het interieur als op de kaart. Toch valt dit in het niet bij het fantastische team dat hier op u wacht. Oprechte persoonlijke aandacht met culinaire gerechten van hoog niveau zorgen ervoor, dat je aan het eind van de avond weer helemaal bent opgeladen. De internationale gerechten worden naar bereid met biologische ingrediënten uit de streek. De wijnliefhebber laat zich adviseren door de bediening.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Gans

Marije W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Uitstekend gegeten en daarbij heerlijke wijnen gedronken. Het toetje was voor iedereen een feest! Gastvriendelijke en attente bediening. Mijn vrouw had zich bezig gehouden met een oude Nederlandse traditie en dat is zegels plakken in dit geval. Dus de zogenaamde AH menu was uitstekend te noemen. Maar buiten deze actie om komen we zeker nog een keer terug!
Ricky O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk eten met fantastisch voorgerecht pasta parmegiano.
Aan tafel werd een half kaaswiel met brandende wiskey afgeblust waarna de pasta daarin klaargemaakt werd!
Uiteindelijk hebben wij niet meer van de AH actie gebruik gemaakt maar van de kaart besteld.

Wel eerder met een AH actiekaart gegeten bij de Gans en hier krijg je dezelfde behandeling, kwaliteit en service als wanneer je zonder actie eet (iets wat andere deelnemende restaurants soms niet doen).
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben genoten van een verrassend driegangenmenu met daarbij goed passende wijnen van een mooie wijnkaart! Daarbij kwam een uitstekende bediening die accuraat was, niet te veel en niet te weinig aandacht!
Het is een aanrader en een van de "sterretjes" op het gebied van eten in Groningen. Ook zo mooi verstopt aan een
mooi plein waar de zon volop scheen, dus we zaten buiten op het terras. Wij gaan zeker terug...ook al moeten we er even voor fietsen!
Janette S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gingen met AH bonnen, maar hebben toch andere gerechten genomen tegen een kleine korting.
Leuke gelegenheid die je niet in een woonwijk verwacht.
Rudy M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Voor 2e x bij 'de Gans' gegeten. We zijn net als de vorige keer uitstekend bediend en we hebben weer heerlijk gegeten. Het was weer een topavond.
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met een vriendin heerlijk genoten van het drie-gangen-menu in een gezellige ambiance. De bediening was vlot, ook compliment voor de kok.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De gastheer en gastvrouw hebben het duidelijk naar hun zin en daar hebben ze alle recht toe, want de gerechten die ze op tafel mogen zetten zijn fantastisch.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuke bediening, lekker eten en goede wijnen!
Wij hebben een fijne avond gehad!
De inrichting (overal ganzen, in alle soorten en maten...) is niet helemaal onze smaak, maar de tafels en stoelen zijn goed en comfortabel! En je ziet dat er wijnliefhebbers werken, er liggen veel verschillende flessen wijn in wijnrekken in de zaak.
Silvana B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was heerlijk, lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben. Wijn op advies, prima! We gaan terugkomen! Bediening eveneens prima, vriendelijk en goed advies.
Paulmed .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Voor ons zeker niet de eerste keer dat we hier komen en maar elke keer is er goede variëteit in het eten.
We voelen ons er welkom, vriendelijke en vlotte bediening. Leuke amuse vooraf , Het 3 gangenmenu met de AH zegels actie had voldoende keuze, de gerechten qua opmaak zagen er mooi uit en waren goed van smaak .
Kortom voor ons een adres om terug te komen!
wilmaps .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten, leuke plek en leuke bediening. Prima wijn die goed bij de gerechten past. Lekker buiten gezeten met het warme weer :)
Aanrader.
brouwer.vanderweide B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
het was de eerste keer dat wij bij de Gans gingen eten en waren blij verrast! komen er zeker nog een keer terug.
heerlijk gegeten en fijne, gastvrije sfeer.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Heel prettig gezeten.
De kwaliteit van de gerechten was 'het betere eetcafé'. Prima, maar weinig verrassend. We hadden voor deze prijs (35 euro voor 3 gangen) meer kwaliteit/verrassing verwacht. De hoeveelheden waren aan de zuinige kant, vooral weinig van het bijgerecht salade. Wijnen waren in orde.
grunewald.frits G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben erg goed gegeten . We vonden het zeer creatief opgediend.
De bediening was prima.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisteren voor de tweede keer met vrienden in de Gans gegeten. Net als de eerste keer een zeer geslaagde avond. Smaakvolle gerechten, erg lekkere wijnen en plezierig persoonlijke bediening. Na afloop gelijk gereserveerd voor de volgende keer.
Bindi15 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hadden een aangepast AH-menu met 3 prima voor- en hoofdgerechten en het nagerecht was een heerlijke verrassing. Het is ook mogelijk om tegen een meerprijs een gerecht van de gewone kaart te kiezen. De bediening was deskundig, vriendelijk en alert. Wij komen zeker terug.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst en goede sfeer. Eten was heerlijk met lekkere wijn.
Wij komen zeker terug!
Jacomarie .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Culinaire maaltijd. Er is veel aandacht besteed aan de produkten en de klaargemaakte gerechten. Goed advies wat wijn betreft gekregen bij het vleesgerecht. De ambiance geeft een huiskamergevoel; dus redelijk knus en gezellig.
Alleen jammer, dat sommige gasten wat aan de luidruchtige kant waren. Al met al een gezellige avond met een overheerlijke maaltijd.
hanna_humenyuk .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vorige week hebben we heel erg lekker gegeten bij de Gans. De amuse van tomaat chutney met kaas koekje was lekker, en jullie brood met tapenade, olie en boter is altijd a winner! Elk gang was better en better, vooral de hoofdgerecht van wildstoofpot was heerlijk, om je vingers af te likken! en laatse - toetje - eton mess was geweldig, plus de kombinatie met de wijn was voortreffelijk! het was een zeer geslaagde avond en we komen graag terug bij de Gans!