Over het restaurant Eetcafé de Gans

Een culinair hoogtepunt

In dit gemoedelijke eetcafé steelt de gans op gepaste wijze de show, zowel in het interieur als op de kaart. Toch valt dit in het niet bij het fantastische team dat hier op u wacht. Oprechte persoonlijke aandacht met culinaire gerechten van hoog niveau zorgen ervoor, dat je aan het eind van de avond weer helemaal bent opgeladen. De internationale gerechten worden naar bereid met biologische ingrediënten uit de streek. De wijnliefhebber laat zich adviseren door de bediening.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Gans

- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Gans

Nellejet Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We vonden de kwaliteit van het eten uitstekend. We werden bovendien zeer vlot bediend en het personeel was vriendelijk en aardig
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De wijn glazen werden 1/3 gevuld en de prijs was hoog
Het voorgerecht was met te weinig geitenkaas geserveerd ( bietentartaar met geitenkaas)
Sami F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een lekker etentje bij vrienden. Zo hebben wij onze avond bij De Gans ervaren, terwijl wij er voor het eerst kwamen. Wij gebruikten een AH-restaurantbon, maar namen de gebraden gans als hoofdgerecht. Voorgerecht en nagerecht smaakten heel goed, maar de gans was alles wat de kaart beloofde en meer. Mals, geurig en mooi. Ook de wijnen bevielen ons bijzonder goed. De inrichting en sfeer zijn huiselijk, en dat past bij de vriendelijke en ongedwongen bediening. Wij komen graag terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was goed, niet spectaculair, maar dat verwachtte ik ook niet in een eetcafé.
De wijnen waren beter dan gemiddeld.
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ook het toetje boven verwachting. Zijn we weer in de buurt dan gaan we zeker weer een hapje eten. Parkeren was even moeilijk. Maar het restaurant een echte aanrader.
sannerixt .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening die veel wist over het eten en de verschillende soorten wijn. Zeker een restaurant waar er vaker gaan eten!
AnnSlo .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekkere gerechten. De Gans heeft lekkere wijnen. Het restaurant ligt op een mooi plekje in een Groningse stadswijk; dat geeft een leuke sfeer.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De gastvrouw is een heldin. Geweldige service, betrokkenheid en heerlijk eten. De sfeer in het restaurant is ook erg aantrekkelijk. De Gans is een echte aanrader.
Paulmed .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was goed toeven bij de Gans, we zijn hier al meerdere keren geweest en ze blijven ons verrassen met heerlijke gerechten met goede passende "sexy" wijnen erbij. We komen zeker weer!
PennyB .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
met de AH actie kun je kiezen voor het speciale AH menu maar je kunt ook "gewoon" van de kart kiezen. Let op: je bent dan wel een stuk duurder uit. een gewoon drielingen menu is 34,95 Euro maar als je met de AH actie komt betaal je de hoofdprijs. De chardonnay is 5 Euro per glas. Wij kozen het voor- en nagerecht van het AH menu maar we kozen een hoofdgerecht van de gewone kaart. We dronken ieder 2 glazen wijn en betaalden tenslotte 75 euro . Wet wat prijzen voor "2e 3-gangen diner gratis". Overigens kregen we wel een voucher van 10% korting voor een volgende keer (al is deze niet geldig met een actie (b.v. die van AH).
Het eten was goed maar we kregen slechts een klein bakje met stukjes aardappel in de schil en een klein bakje salade bij ons hoofdgerecht. Deze porties zijn eerder geschikt voor 1 dan voor 2 personen.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
zeer goed bereid eten. Dit restaurant bevindt zich midden in een woonwijk en dat is juist de charme ervan. Een restaurant met de uitstraling en gemoedelijkheid van een eetcafé met een uitstekend kookniveau. Aanrader!
areintke57 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met AH bon sinds lange tijd weer eens in de Gans. Prijs voor 'eetcafe' wel wat aan de hoge kant, maar erg goed eten. Alles uiterst verzorgd, fantastische Italiaanse wijn (al kostte deze 6 euro voor een glas). Al met al een aanrader!
johan S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een heel gezellig buurt restaurant . Voor herhaling vatbaar. de medewerkers heel vriendelijk en kregen bi elk gerecht een kleine toelichting zeer attent
Sannie V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We konden voor ons 3gangendiner nog even heerlijk op het terras zitten in de zon. Zoals afgesproken werden we gewaarschuwd, dat ons voorgerecht klaarstond. We zaten in het hoekje van de muziek. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit aangenaam vindt. Wij vonden het acceptabel.
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De bediening was zeer gemoedelijk en vriendelijk en het eten was uitstekend verder niks aan toe te voegen.
De wijnen waren ook uitstekend passend bij het gerecht
Liselot V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben hier erg lekker gegeten, en de bediening was super, heel aardige en professioneel. Zeker een aanrader. We komen zeker nog eens terug.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Eten niet bijzonder prijs aan de hoge kant vergelijk met andere eetcafés. Vispotje met gemengde vis en schaaldieren, helaas alleen een soort vis, geen schaaldieren gezien! Bediening is wel prima
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De Gans stelt nooit teleur
Meerdere malen geweest en nooit teleurgesteld altijd goed.
De soep van het AH menu was geweldig
Wineke B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en aangenaam verrast. Amuse was verrassend en smaakvol. Broodjes vooraf vers. Menu volgens de AH-actie was eenvoudig, vers, smaakvol en voldoende. Een aanrader en we komen hier graag nog eens terug.
brouwer.vanderweide B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijke gerechten en prima service! Oprechte aandacht. Gezellige inrichting.
Gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader! ????????????