Over het restaurant Eetcafé de Gans

Een culinair hoogtepunt

In dit gemoedelijke eetcafé steelt de gans op gepaste wijze de show, zowel in het interieur als op de kaart. Toch valt dit in het niet bij het fantastische team dat hier op u wacht. Oprechte persoonlijke aandacht met culinaire gerechten van hoog niveau zorgen ervoor, dat je aan het eind van de avond weer helemaal bent opgeladen. De internationale gerechten worden naar bereid met biologische ingrediënten uit de streek. De wijnliefhebber laat zich adviseren door de bediening.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Gans

- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Gans

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. Toprestaurant!
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vorige week een hapje gegeten met een collega bij De Gans.

Na binnenkomst een warme begroeting van de uitbater die me inmiddels herkent. We eten hier wel vaker en altijd tot ons genoegen, zo ook weer deze keer.

De Gans onderscheidt zich als eetcafé/restaurant door pretentieloos toch heel aparte gerechten met een zeer constante kwaliteit op de kaart te zetten. Gerechten die overduidelijk met liefde en inspiratie zijn bereid en die niet snel vervelen.

Altijd geweldig is de Pasta Parmegiano die, als de drukte het toelaat, aan tafel wordt bereid in een heuse kaas. Daarnaast moet de ganzenbout, die volgens de overlevering zeker 24 uur langzaam heeft gesudderd, door een ieder eens geprobeerd zijn.

Ook qua decor en ambiance verdiend het restaurant ruime cijfers.

Het enige kleine verbeterpuntje, maar dat is natuurlijk persoonlijk, zijn de gebakken aardappeltjes in de schil waarvoor wellicht een complimenteuzer alternatief kan worden bedacht

Verder niets dan lof.
Niek O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten voor een goede prijs. Dit was de eerste avond van de vernieuwde kaart, super goede en originele smaakcombinaties. Maar ook de welbekende ganzebout heeft een nieuwe bereiding gekregen, nog beter dan voorheen!!
Tip: vraag de eigenaar voor een passende wijn. Hij heeft bij elke combinatie een goed verhaal en zeer veel kennis.
Niek O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gea M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteravond een heerlijke avond gehad. Ons drie gangen diner was heerlijk, de bediening prima en de atmosfeer
Helemaal top!
Wij komen zeker terug. Echt een aanrader!
rberting .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Teveel tafels of te weinig personeel of een combinatie van beide. Zeer, zeer lange wachttijden tussen de gerechten. Personeel is volstrekt niet professioneel bij het omgaan met klachten hierover. Gerechten op een fantasieloze wijze bereid en gepresenteerd. Al met al zeer teleurstellende ervaring, die absoluut geen herhaling behoeft.
yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prettig ingericht etablissement. Super gezellige avond gehad die me nog lang zal heugen.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten is van goede kwaliteit en de bediening is zeer aardig. Wij bevelen dit eetcafe zeker aan en zullen er zelf in de toekomst weer naar toe gaan.
Marline W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Onlangs hebben wij voor het eerst bij de gans gegeten. Heerlijk eten, goede bediening, erg vriendelijk en een goede sfeer.. kortom: een aanrader!
Erjan L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk eten. We waren via de AH-actie en hadden als voorgerecht. Rode bieten met geitenkaas en rundercarpaccio. Hoofdgerecht vispannetje en kalfsoester. De gerechten waren goed bereid en goed van smaak en porties waren precies goed. Tijdens het hoofdgerecht werd helaas niet gevraagd of alles naar wens was en of we nog drinken wilden. Zonder AH korting redelijk aan de prijs. Sfeer is precies goed, mooie inrichting en verlichting.
aleid H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Minimale keuzemogelijkheid. Geen Aha-Erlebnis, wel een AH erlebnis.
De AH actie is wederom een een wassen neus gebleken.
Je wordt verleid maar niet om terug te komen.
brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de AH actie er gegeten. Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de gerechten en het eten was goed. Wel moeilijk parkeren in de wijk.
Nellejet Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We vonden de kwaliteit van het eten uitstekend. We werden bovendien zeer vlot bediend en het personeel was vriendelijk en aardig
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De wijn glazen werden 1/3 gevuld en de prijs was hoog
Het voorgerecht was met te weinig geitenkaas geserveerd ( bietentartaar met geitenkaas)
Sami F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een lekker etentje bij vrienden. Zo hebben wij onze avond bij De Gans ervaren, terwijl wij er voor het eerst kwamen. Wij gebruikten een AH-restaurantbon, maar namen de gebraden gans als hoofdgerecht. Voorgerecht en nagerecht smaakten heel goed, maar de gans was alles wat de kaart beloofde en meer. Mals, geurig en mooi. Ook de wijnen bevielen ons bijzonder goed. De inrichting en sfeer zijn huiselijk, en dat past bij de vriendelijke en ongedwongen bediening. Wij komen graag terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was goed, niet spectaculair, maar dat verwachtte ik ook niet in een eetcafé.
De wijnen waren beter dan gemiddeld.
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ook het toetje boven verwachting. Zijn we weer in de buurt dan gaan we zeker weer een hapje eten. Parkeren was even moeilijk. Maar het restaurant een echte aanrader.
sannerixt .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening die veel wist over het eten en de verschillende soorten wijn. Zeker een restaurant waar er vaker gaan eten!
AnnSlo .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekkere gerechten. De Gans heeft lekkere wijnen. Het restaurant ligt op een mooi plekje in een Groningse stadswijk; dat geeft een leuke sfeer.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De gastvrouw is een heldin. Geweldige service, betrokkenheid en heerlijk eten. De sfeer in het restaurant is ook erg aantrekkelijk. De Gans is een echte aanrader.