Over het restaurant Eetcafé de Gans

Een culinair hoogtepunt

In dit gemoedelijke eetcafé steelt de gans op gepaste wijze de show, zowel in het interieur als op de kaart. Toch valt dit in het niet bij het fantastische team dat hier op u wacht. Oprechte persoonlijke aandacht met culinaire gerechten van hoog niveau zorgen ervoor, dat je aan het eind van de avond weer helemaal bent opgeladen. De internationale gerechten worden naar bereid met biologische ingrediënten uit de streek. De wijnliefhebber laat zich adviseren door de bediening.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Gans

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst en goede sfeer. Eten was heerlijk met lekkere wijn.
Wij komen zeker terug!
Jacomarie .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Culinaire maaltijd. Er is veel aandacht besteed aan de produkten en de klaargemaakte gerechten. Goed advies wat wijn betreft gekregen bij het vleesgerecht. De ambiance geeft een huiskamergevoel; dus redelijk knus en gezellig.
Alleen jammer, dat sommige gasten wat aan de luidruchtige kant waren. Al met al een gezellige avond met een overheerlijke maaltijd.
hanna_humenyuk .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vorige week hebben we heel erg lekker gegeten bij de Gans. De amuse van tomaat chutney met kaas koekje was lekker, en jullie brood met tapenade, olie en boter is altijd a winner! Elk gang was better en better, vooral de hoofdgerecht van wildstoofpot was heerlijk, om je vingers af te likken! en laatse - toetje - eton mess was geweldig, plus de kombinatie met de wijn was voortreffelijk! het was een zeer geslaagde avond en we komen graag terug bij de Gans!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een gezellig restaurant met simpel, maar zeer goed eten. Alles was goed bereid en had een goede smaak.
De prijs-kwaliteit verhouding is gunstig en meer dan redelijk.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en werken snel.

Zeker een aanrader
zacharias-waslander .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Dit was zeker een van de beste etentjes die wij het afgelopen jaar in de Groninger horeca hebben gehad (en we gaan vrijwel wekelijks uit eten dus dat zegt wel wat). Alledrie de gangen waren uitermate smaakvol en verzorgd. Chapeau voor zowel de kok als de vriendelijke bediening!
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Gans! Daarnaast was de service top! Markus en Lisa maken de sfeer gezellig door hun persoonlijke benadering en humor. Al met al een erg leuke beleving, waardoor zeker de moeite waard om terug te komen!
Marian F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk malse biefstukpuntjes en verrassende risotto balletjes (aracini). De eendeborstfilet als voorgerecht en huisgemaakte ijs waren ook bijzonder lekker. Persoonlijke vriendelijke ontvangst/service door onze tafelheer Maarten. (Olijven) broodjes vooraf is aan te bevelen. Uitstekende wijnen en Pivo bier, wel aan de prijs.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijke gerechten en bijzondere wijnen. Goede service en gezellig restaurant. Wel jammer dat we op de tocht zaten bij de deur.
Tia M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening met verstand van de gerechten en wijn!!
Ze noemen het een eetcafé maar dit was een culinaire verassing!!
Het is wel behoorlijk prijzig, maar ween komen zeker terug!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en zijn zeer gastvrij ontvangen. We aten hier met de AH-actie.
Er werd duidelijk vermeld dat er een apart menu was voor de actie. Het was ook mogelijk om van de kaart te eten, hiervoor werd een meerprijs gevraagd. Wij hebben de eendenborst salade, de biefstukspies en aardbei-basilicum ijs met brownie gegeten. Jammie! Hier word je blij van!
ramhwwierenga .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was lekker. Ik had de biefstuk aan een spies en mijn vriendin de vis van de dag (zalm in dit geval). Lekker mostersoepje vooraf en een lekker ijsje na. Goede service ook en erg vriendelijk personeel. Hier zullen wij zeker vaker te vinden zijn.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Partner had terrine van vis.Goede smaken en een goede hoeveelheid.Hoofdgerecht zalm was goed.Ikzelf had een goede mostertsoep.Vooraf hadden we een uitstekende broodplankje en mooi op temperatuur.
Biefstuk aan de spies was redelijk.Bijlagen waren goed.De twee sorbets waren erg lekker.
De droge witte wijnen waren o.k.
Hillll .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een heel sfeervol en eigen restaurant!
Ook zo leuk zijn al die items van de ganzen:)
Eten was goed en de bediening heel aardig!!
Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We kwamen voor het AH menu. Dat was een prima prijs -kwaliteitverhouding. Het extra broodje vooraf was warm en niet duur.
Foxje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eten was heerlijk, wijn ook, maar de wijnen zijn wel wat duurder dan in veel andere restaurants.
De uitleg over AH menu en a la carte had iets duidelijker gemogen.
annemiek.sinnema .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima ontvangst, lekker eten en lekkere bijpassende wijnen. Personeel doet er op een prettige manier alles aan om het je naar het zin te maken! Prijs iets aan de hoge kant.
E S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk en erg gezellig gegeten! Met persoonlijke wijntips en af en toe lekkere hapjes tussendoor van de kok. We hebben een erg leuke avond gehad bij de Gans.
Ps: het wildstoofpotje is een aanrader!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Onlangs een prijs gewonnen, uitgereikt notabene door de eigenaar van De Gans. Een avondje gratis eten, een leuke prijs dus. Ze waren beslist niet kinderachtig bij De Gans, we zijn prima verzorgd. Een 3-gangen menu, bijpassende wijnen (niet zuinig), we hebben uitstekend gegeten en ons uitstekend vermaakt. Wij gaan ook niet kinderachtig doen, binnenkort zien ze ons beslist terug!
doko .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het viel erg tegen deze keer! De vorige keer konden we kiezen uit de hele kaart. Nu waren er een aantal gerechten geselecteerd waar je uit kon kiezen. Helaas de zalm vond ik nogal vlak van smaak. Jammer!!
Abby W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed, vers & top gegeten. Porties prima. Bediening gastvrij, servicegericht en hartelijk. Sfeer goed, huiskamergevoel. Zalige wijn. Aanrader. Wij gaan zeker vaker terug!