Eetcafé de Gans

Diephuisstraat 6 9714 GW Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Gans

Een culinair hoogtepunt

In dit gemoedelijke eetcafé steelt de gans op gepaste wijze de show, zowel in het interieur als op de kaart. Toch valt dit in het niet bij het fantastische team dat hier op u wacht. Oprechte persoonlijke aandacht met culinaire gerechten van hoog niveau zorgen ervoor, dat je aan het eind van de avond weer helemaal bent opgeladen. De internationale gerechten worden naar bereid met biologische ingrediënten uit de streek. De wijnliefhebber laat zich adviseren door de bediening.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Gans

- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Gans

HM B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten! Geen op-en aanmerkingen.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Na een lange tijd weer eens gegeten bij "Eetcafé De Gans". Heerlijk gegeten in een gemoedelijke omgeving. Als voorgerecht hadden wij als specialiteit van het huis, pasta bereid in een geflambeerde parmezaanse kaas, echt overheerlijk! Het hoofdgerecht bestond uit een langzaam gegaarde ganzenbout met bijpassende saus. De ganzenbout was zo gaar dat het vlees vanzelf van het bot viel, de smaken waren erg zacht en verfijnd. Als nagerecht hadden we proeverij van diverse desserts, ook erg lekker. De bijpassende wijnen sloten ook naadloos op de gerechten aan. De bediening was ook ongedwongen, correct en vriendelijk. Echt een aanrader!
John K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Altijd goed en vers eten. Gezellig ook. De parmeggio (schrijf je dat zo?) Als voorgerecht is nog altijd voortreffelijk . We waren er met 5 personen. De ganzebout, de vegetarische kroket het runderstoofpotje en de ribeye zeer lekker. Al met al, nog steeds een van onze favorieten in Stad.
Johannes N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Positief, ik kom daar al vele jaren.
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuke frisse bediening. Heerlijk eten en perfect passende wijn.
Was weer erg aangenaam
Jolande
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zeer betrokken bediening en het eten was voortreffelijk.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima , prettige service!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Voor het eerst hier gegeten en wij waren erg enthousiast over het driegangendiner met zowel in voor- als hoofdgerecht gans. De ontvangst was hartelijk, alsof we er al jaren kwamen.
Maud O.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Hartelijk ontvangen, heerlijk gegeten, verrassende gerechten, zeer smaakvolle wijnen: kortom, een echte aanrader!
Emmeke O.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Fantastische bediening met heerlijke wijnadviezen. Een absolute aanrader!
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
het hoofdgerecht van gans was heel goed, het dessert was lekker, het voorgericht was matig van smaak (biet iets te rauw, kaas niet zo uitgesproken van smaak, en ik zou er zelf geen filodeeg onder leggen).
Reinate V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten en zeer persoonlijke service! Komen hier met enige regelmaat terug ????
Trui V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik kom terug! En bovenal, ik zeg het voort.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Mijn vriend de ganzenbout en voor mij een biefstuk op spies met chimmichurry. De ganzenbout is een ware klassieker op de kaart en is en bmijft verrukkelijk. De biefstuk was heerlijk mals. Met een nagerecht in Valentijn sfeer toe.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening. Helaas krap plekje met zijn 2-en en om 22 uur wilden ze sluiten. Dat was wat vroeg voor ons.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, met prima wijn advies. Een TOP avond gehad.
harry W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super etentje met veel uitleg van de eigenaar over het eten en de bijpassende wijnen. Bitterbal van gans echt geniaal! Gerechten ganzebout en ossenhaas van paard, heerlijk. Fijne salade erbij ook. Toetjes tarte tartin van peer en creme brullee van kokos, smullen. Gaan vast nog eens terug
IJde Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Prima gegeten en prettig geadviseerd.
David I.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en leuk personeel
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was niet de eerste maal bij de Gans. Deze maal viel het wat tegen, en dat is erg jammer met de Kerst. We hadden een lekkere amuse, maar de uitleg ontbrak. De bereidingen van gans waren lekker, maar ook zonder uitleg (pate? en bitterbal). Een misser vind ik dat gegrilde witlof als hoofdgroente wordt gekozen. Niet alleen een groente die niet door velen wordt geapprecieerd, maar door het grillen wordt het extra bitter. Het dessert was pracht, maar opnieuw zonder uitleg. De kwaliteit van het gebodene was zondermeer goed, maar de puntjes op de i ontbraken. Jammer