Over het restaurant Eetcafé de Gans

Een culinair hoogtepunt

In dit gemoedelijke eetcafé steelt de gans op gepaste wijze de show, zowel in het interieur als op de kaart. Toch valt dit in het niet bij het fantastische team dat hier op u wacht. Oprechte persoonlijke aandacht met culinaire gerechten van hoog niveau zorgen ervoor, dat je aan het eind van de avond weer helemaal bent opgeladen. De internationale gerechten worden naar bereid met biologische ingrediënten uit de streek. De wijnliefhebber laat zich adviseren door de bediening.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Gans

- Diner vanaf 17:30

Andre D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De Gans stelt nooit teleur
Meerdere malen geweest en nooit teleurgesteld altijd goed.
De soep van het AH menu was geweldig
Wineke B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en aangenaam verrast. Amuse was verrassend en smaakvol. Broodjes vooraf vers. Menu volgens de AH-actie was eenvoudig, vers, smaakvol en voldoende. Een aanrader en we komen hier graag nog eens terug.
brouwer.vanderweide B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijke gerechten en prima service! Oprechte aandacht. Gezellige inrichting.
Gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader! ????????????
Milly P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Aanrader, wij zijn hier voor de tweede keer geweest en wederom heerlijk gegeten een vriendelijke bediening wij gingen voor A&H menu maar dit hebben we geupgraded
familie Polderdijk
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima gegeten, lekkere gerechten, mooie wijnen en informele (maar niet te) bediening. Kortom een prima avondje uit. We komen nog eens terug.
Rinnie B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk broodje vooraf en lekkere amuse: gastvrij onthaal zonder al te veel opsmuk.
Deskundigheid mbt de te serveren gerechten en wijnen ( hoewel we die niet nuttigden).
Smaak en diversiteit bij nagerecht heerlijk en verrassend.
Vispotje beetje teleurstellend.
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving met vriendelijk, gezellig personeel.
Waren vaker geweest maar komen zeker terug.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Altijd heerlijk eten met uitstekende service.
frans H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
in kader van ah actie goed 3-gangen menu maar als het volle pond zou moeten worden betaald erg duur . Mogelijk zijn we teveel verwend maar geen schaaldieren in een stoofpotje van vis en nauwelijks geitenkaas op een tartaar van bietjes viel iets tegen. De wijnen waren fantastisch lekker. We komen terug want de vaste kaart (kon wel maar tegen bijbetalen) ziet er belovend uit.
Maire R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Mijn partner gaf aan dat hij op twee vingers kan tellen de keren waarop hij zo onwijs lekker heeft gegeten. Echt genieten hoe geweldig de service was, het eten en de sfeer!
Nogmaals heel erg bedankt!
p.michilsen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gegeten met de AH voucher. Een speciaal menu samengesteld hiervoor, waar we ons goed in konden vinden.
Carpaccio van rosbief niet heel spannend ,wel ok. Hoofdgerecht, kalfsvlees was heel goed, lekker zacht vlees en mooi opgemaakt. Nagerecht mooi en lekker was de keuze van de chef.
Heel vriendelijk personeel.
Cathrien W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was een vast menu maar je kon ook van de kaart eten, als je bij betaalde. Wij hebben het vaste menu genomen (AH) En hun specialiteit , pasta gemaakt aan tafel , op een kaas.
Al met al een geslaagde avond , wij komen vast eens terug.
Philip K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend en de chef/eigenaar erg uitnodigend! Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht nog lekkerder, en het toetje was al helemaal geweldig!
Thije Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was erg goed en ze zijn erg goed in het vinden van de juiste wijn voor bij het eten.
Een erg prettige avond gehad.
Jorn H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten, je merkt dat er mensen werken die doen wat ze leuk vinden! Aanrader!
jkhofman .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goede service. Een familielid kreeg ondanks dat we vooraf aangaven dat hij een pindaallergie heeft een nagerecht waarin pinda, s waren verwerkt. De bediening maakte dit direct goed door een ander passend nagerecht te serveren. Hulde aan de Gans!!!
l.gevers .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De Gans is een eetcafé, maar de gerechten en de heerlijke wijnen zijn veel meer dan een eetcafe. Echt een aanrader, we zijn hier nu voor de tweede keer geweest, maar wederom een fantastische avond gehad.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker gegeten van het opgestelde AH-menu. We komen zeker nog eens terug om de andere gerechten van de kaart te proberen.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Uitstekend gegeten en daarbij heerlijke wijnen gedronken. Het toetje was voor iedereen een feest! Gastvriendelijke en attente bediening. Mijn vrouw had zich bezig gehouden met een oude Nederlandse traditie en dat is zegels plakken in dit geval. Dus de zogenaamde AH menu was uitstekend te noemen. Maar buiten deze actie om komen we zeker nog een keer terug!
Ricky O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk eten met fantastisch voorgerecht pasta parmegiano.
Aan tafel werd een half kaaswiel met brandende wiskey afgeblust waarna de pasta daarin klaargemaakt werd!
Uiteindelijk hebben wij niet meer van de AH actie gebruik gemaakt maar van de kaart besteld.

Wel eerder met een AH actiekaart gegeten bij de Gans en hier krijg je dezelfde behandeling, kwaliteit en service als wanneer je zonder actie eet (iets wat andere deelnemende restaurants soms niet doen).