Over het restaurant Eetcafe De Fles

Dineren aan de Prinsengracht

Aan één van de populairste grachten in Amsterdam vind je grill-restaurant De Fles. Dit is meer dan een plek voor touristen die toevallig langslopen, het is voor de echte grill liefhebbers. Naast lekkere steaks en vis die op de grill worden gelegd, kun je hier ook dippen met vrienden aan een tafeltje met een heerlijke pan kaasfondue. Lekker weer? Neem dan plaats op het terras aan de gracht, zeker de moeite waard!

Willen jullie alleen komen borrelen of iets drinken aan de bar? Het maken van een reservering is dan niet nodig!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Fles

Tram 6,7, 10 (halte Weteringcircuit) Tram 16,24, 25 (halte Keizersgracht) Bus De Opstapper of in 2050 de metro
  • Kom je met de auto?
    Let op, Eetcafé De Fles zit in het souterrain, dus links de trap naar beneden nemen.
  • : Op de gracht of na 18.00 uur in de Vijzelstraat, waar bijna altijd plek is

Maandag t/m woensdag: 15:00 - 01:00
Donderdag t/m zaterdag: 12:00 - 01:00
Zondag: 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe De Fles

Linda F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Er werd niet goed geluisterd naar de dieetwensen. Dat is jammer.
Verder hebben wij het zelf gezellig gemaakt. En het weer was uitstekend. De banken buiten zitten niet echt comformtabel en de tafels wiebelen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekker gegeten op het terras bij De Fles. Gewoon een goed eetcafe met een verrassend grote ruimte binnen waarbij je wel moet bukken om naar binnen te gaan. Prettige en alerte bediening die ingrijpt wanneer nodig.

We komen zeker nog een keer in de winter terug om de 500gram tbone te testen.

Een aanrader voor de liefhebber van vlees (maar ook vis)
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Steak tartaar topkwaliteit; saté iets minder, mn satesaus te veel ketjap. Gezellig, leuk terras aan het water
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker buiten aan de gracht gezeten. Lekker eten en goede bediening
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Hele gezellige avond gehad, goed eten, lekker van de grill, en vlotte attente bediening
Ewald N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een Amsterdams eetcafé met een gezellig terras aan de gracht. Een aanrader, leuke mengeling van publiek.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ik kom al sinds circa 1975 bij De Fles. Het is een gezellige drukke tent met lekker eten en drinken, en een vriendelijke en behulpzame staf. Ik kan me niet herinneren ooit echt te zijn teleurgesteld. We gaan zeker weer.
Wouter F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige kroeg, goed eten goede muziek en er is me nog nooit zo vaak gevraagd of alles naar wens was. En dat was het wel!
Max W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Hele fijne sfeer, muziek en aankleding. Vierde mijn verjaardag hier met 8 mensen dat was zeer geslaagd! Het eten was erg goed, zeker de tapas. Het hoofdgerecht was zelfs iets te groot, iets wat ik niet vaak mee maak.
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Zeer gezellig geborreld en verrassend goed gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Aangenaam plekje voor verschillende gelegenheden.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Leuk eetcafé, waar je prima kunt eten voor een redelijke prijs. Op loopafstand van bioscoop (de munt) en niet al te druk. Klandizie is gevarieerd wat het ook leuk maakt om met anderen te spreken
Simon L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige bistro alleen de tafels achterin het restaurant waren niet behaaglijk qua temperatuur.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker gegeten in een leuk ingericht restaurant. Biefstuk was heerlijk. We zaten op het "balkon" waar je een mooi overzicht hebt op de bar. Vriendelijk en vlotte bediening, we komen hier zeker terug.
LynnvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heel gezellig en sfeervol restaurant. Als voorgerecht koos ik de garnalen cocktail, die was een beetje flauw maar wel prima. Het hoofdgerecht daarentegen was heel erg lekker, ik koos voor de spare-ribs met wat frites. De spareribs waren perfect bereid, ik kon het zo van het bot af krijgen. De locatie aan de gracht is heel leuk, ik was hier in de winter maar kom zeker een keer terug om te kijken hoe het hier in de zomer is.
mark W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hele goede service en het eten was prima! De tartaar is een echte aanrader.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer goed en gezellig eten, top service van vrolijke medewerkers en zeker voor een eetcafé hoge kwaliteit!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten, grote hoeveelheden, bediening aardig, maar ze konden er wel iemand extra bijnemen, ze hebben het erg druk. We zaten eerst naast een groep schreeuwers maar zijn toen verhuisd en dat was een stuk beter. Leuk eetcafe, en duidelijk populair onder expats. We gaan nog 'ns terug omdat de saté echt heerlijk was.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zo wil je bediend worden. Eten te gek in + lekker bier in kroegvibe, maar toch privé. Plus altijd wel tafeltje te ritselen last minute.
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke sfeer met super vriendelijke bediening. Bij de steak een uitstekende gemengde salade met een goede bite... Boontjes, suger snaps, groene asperges, etc. Veel beter dan de gemiddelde bak sla voor "erbij" dat je altijd voor merendeel laat liggen.

Aanrader!
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig eetcafé, op redelijke afstand van Carré. Prijs kwaliteit verhouding prima. Hartelijke ontvangst, lekkere biertjes en goede wijn. Vooral de salade erg lekker.