Over het restaurant Eetcafe De Fles

Dineren aan de Prinsengracht

Aan één van de populairste grachten in Amsterdam vind je grill-restaurant De Fles. Dit is meer dan een plek voor touristen die toevallig langslopen, het is voor de echte grill liefhebbers. Naast lekkere steaks en vis die op de grill worden gelegd, kun je hier ook dippen met vrienden aan een tafeltje met een heerlijke pan kaasfondue. Lekker weer? Neem dan plaats op het terras aan de gracht, zeker de moeite waard!

Willen jullie alleen komen borrelen of iets drinken aan de bar? Het maken van een reservering is dan niet nodig!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Fles

Tram 6,7, 10 (halte Weteringcircuit) Tram 16,24, 25 (halte Keizersgracht) de metro halte vijzelstraat
  • Kom je met de auto?
    Let op, Eetcafé De Fles zit in het souterrain, dus links de trap naar beneden nemen.
  • : Op de gracht of na 18.00 uur in de Vijzelstraat, waar bijna altijd plek is

Dinsdag tot en met zondag geopend van 15.00u - 01.00u
Maandag gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe De Fles

Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Tv hard aan, eten koud en berg waterige sla doordrenkt met saus. Zwaar overpriced.

Toen we feedback gaven gaf de bediening aan het wel lekker te vinden en kwam de kok uitleggen waarom het wel goed was.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
De Fles
Wow! In de winter moet je hier als slecht ter been zijnde persoon niet zijn en in de zomer ook niet want dan kan je het toilet niet bereiken. We komen via een smal trappetje binnen in een supergezellig eetcafé. Wat een fijne sfeer van zichzelf al. Vriendelijke bediening! Grote porties voorgerecht (we namen de charcuterie), waardoor het heerlijke hoofdgerecht (sliptongetjes en sappige spareribs beide met een heerlijke salade en goede patat).niet helemaal opgegeten werd. We komen er absoluut terug!
Romi M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Het eten op zich was echt heerlijk. Bediening vruendelijk maar erg verstrooid.

Mijn vriendin en wilden beide kaasfondue, hoewel het als 1 persoonsgerecht op de kaart staat. We wilden het graag samen uit 1 pan; op zich vrij normaal. Uiteindelijk kregen we 1 portie kaasfondue met 2 borden groente. Dit was idd 1 pers portie dus veel te weinig. Toen we dit aankaartten kregen nogmaals zo’n kleine 2 pers portie, die ook te weinig bleek te zijn. Terwijl het zo lekker was, heel jammer
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Leuk, gezellig, Asterdams!
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Gastvrije ontvangst, zeer vriendelijke bediening en heel erg lekker eten. Vooral het toetje was fantastisch!
Marijtje V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heel gezellig en lekker gegeten op een rustige zondagavond in een relaxte sfeer. Vrolijke en attente bediening. Al eerder goede ervaringen op het terras.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Geen kapsones. Goed eenvoudig eten. Goede muziek.
Ar M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik eet vaak bij De fles, maar gisteren was het een verschrikkelijke ervaring! we wachtten meer dan anderhalf uur om te eten. Het eten was niet zo goed als altijd (mijn griekse salade was erg zout en de spareribs waren verbrand).
We wachtten een uur om twee glazen wijn te drinken. Het personeel is erg vriendelijk, maar de service is slecht en traag. Jammer voor een zo gezellig café!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ik eet hier altijd goed. De bediening is super vriendelijk!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Een gezellige plek aan de gracht met heerlijke kaasfondue en fantastische service! Wij zaten boven en daar kon je leuk de keuken in kijken en hoewel we in een lastig bereikbaar hoekje zaten, kwam de bediening vaak genoeg langs om een drankje bij te schenken en te peilen of alles naar wens was. Beneden zaten studenten aan de bar drankjes te doen wat zorgde voor een gezellige informele sfeer.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Lekker eten, gezellige sfeer en enthousiaste bediening. LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Dit restaurant is gunstig gelegen dichtbij het nieuwe metrostation Vijzelgracht. De bediening is gastvrij en zeer vriendelijk. Wat uit de keuken komt is perfect en verrassend was het voorgerecht met gefrituurde aubergine! De kok is creatief en serveerde een lekker nagerecht dat niet op de kaart stond. Bravo dus voor de kok, de bediening!
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Er werd niet goed geluisterd naar de dieetwensen. Dat is jammer.
Verder hebben wij het zelf gezellig gemaakt. En het weer was uitstekend. De banken buiten zitten niet echt comformtabel en de tafels wiebelen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekker gegeten op het terras bij De Fles. Gewoon een goed eetcafe met een verrassend grote ruimte binnen waarbij je wel moet bukken om naar binnen te gaan. Prettige en alerte bediening die ingrijpt wanneer nodig.

We komen zeker nog een keer in de winter terug om de 500gram tbone te testen.

Een aanrader voor de liefhebber van vlees (maar ook vis)
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Steak tartaar topkwaliteit; saté iets minder, mn satesaus te veel ketjap. Gezellig, leuk terras aan het water
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker buiten aan de gracht gezeten. Lekker eten en goede bediening
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Hele gezellige avond gehad, goed eten, lekker van de grill, en vlotte attente bediening
Ewald N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een Amsterdams eetcafé met een gezellig terras aan de gracht. Een aanrader, leuke mengeling van publiek.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ik kom al sinds circa 1975 bij De Fles. Het is een gezellige drukke tent met lekker eten en drinken, en een vriendelijke en behulpzame staf. Ik kan me niet herinneren ooit echt te zijn teleurgesteld. We gaan zeker weer.
Wouter F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige kroeg, goed eten goede muziek en er is me nog nooit zo vaak gevraagd of alles naar wens was. En dat was het wel!