Over het restaurant Eetcafe De Fles

Dineren aan de Prinsengracht

Aan één van de populairste grachten in Amsterdam vind je grill-restaurant De Fles. Dit is meer dan een plek voor touristen die toevallig langslopen, het is voor de echte grill liefhebbers. Naast lekkere steaks en vis die op de grill worden gelegd, kun je hier ook dippen met vrienden aan een tafeltje met een heerlijke pan kaasfondue. Lekker weer? Neem dan plaats op het terras aan de gracht, zeker de moeite waard!

Willen jullie alleen komen borrelen of iets drinken aan de bar? Het maken van een reservering is dan niet nodig!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Fles

Tram 6,7, 10 (halte Weteringcircuit) Tram 16,24, 25 (halte Keizersgracht) Bus De Opstapper of in 2050 de metro
  • Kom je met de auto?
    Let op, Eetcafé De Fles zit in het souterrain, dus links de trap naar beneden nemen.
  • : Op de gracht of na 18.00 uur in de Vijzelstraat, waar bijna altijd plek is

Maandag t/m donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en zaterdag: 16:00 - 02:00
Zondag: 15:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe De Fles

Mark W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hele goede service en het eten was prima! De tartaar is een echte aanrader.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer goed en gezellig eten, top service van vrolijke medewerkers en zeker voor een eetcafé hoge kwaliteit!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten, grote hoeveelheden, bediening aardig, maar ze konden er wel iemand extra bijnemen, ze hebben het erg druk. We zaten eerst naast een groep schreeuwers maar zijn toen verhuisd en dat was een stuk beter. Leuk eetcafe, en duidelijk populair onder expats. We gaan nog 'ns terug omdat de saté echt heerlijk was.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zo wil je bediend worden. Eten te gek in + lekker bier in kroegvibe, maar toch privé. Plus altijd wel tafeltje te ritselen last minute.
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke sfeer met super vriendelijke bediening. Bij de steak een uitstekende gemengde salade met een goede bite... Boontjes, suger snaps, groene asperges, etc. Veel beter dan de gemiddelde bak sla voor "erbij" dat je altijd voor merendeel laat liggen.

Aanrader!
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig eetcafé, op redelijke afstand van Carré. Prijs kwaliteit verhouding prima. Hartelijke ontvangst, lekkere biertjes en goede wijn. Vooral de salade erg lekker.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke locatie. Lekker eten. Vlotte en vriendelijke bediening. Weinig ruimte op en om de tafel. En toilet is aan opknapbeurt toe.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten, leuke bediening. Gezellig druk.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We zaten hier prachtig op het kleine stukje boven, wat een leuk uitzicht oplevert op de Prinsengracht. We hadden vroeg gereserveerd dus we werden in eerste instantie snel geholpen, maar daarna leek het toch alsof de medewerkers de plekjes boven niet zo goed in de gaten hielden. Het duurde best lang tot we uiteindelijk konden bestellen, en het personeel was ook niet zo scherp op lege drankjes of borden.

Ons voorgerecht was de tapas, en dat was een zeer uitgebreid voorgerecht. Zo uitgebreid dat we eigenlijk spijt hadden dat we het genomen hadden: er hadden vier mensen van kunnen eten. Het lijkt ons handiger om de portie (en dan ook de prijs) te halveren. De tapas smaakte wel uitstekend, met albóndigas, een lekkere kroket, een gevulde zoete puntpaprika en inktvisringen.

Voor het hoofdgerecht hadden we bavette en spare ribs. Ze waren allebei prima, maar de spare ribs waren erg dik waardoor het vlees niet heel mals meer was. Het viel ook niet zo makkelijk van het bot af. De sauzen waren wel erg goed.
Brigitta S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker gegeten, royale porties, super vriendelijke bediening, gezellige inrichting. Alles was precies waarop wij gehoopt hadden.
mic H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
hoofdgerecht lekker en goed geprijsd. Voorgerecht (te) prijzig. Verder prima eetcafe leuke bediening................................................................
r.steinkuhler .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten bij een van de leukste authentieke (Nederlandse) restaurants in Amsterdam. Ron is een echte gastheer en ook het overige personeel is top. Wij komen zeker nog een keer terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Sfeervol eetcafe, met verse en smaakvolle gerechten. Met 4 personen gegeten en iedereen was enthousiast over voor-en hoofdgerecht. De bediening is zeer attent en de eigenaar komt een gezellig praatje maken aan tafel. Een uitstekende ervaring en zeker voor herhaling vatbaar .
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig eten in een eenvoudige ambiance en een spannende kaart met voldoende variatie voor ons hele gezelschap, vis vlees en vegetarisch. Met smaak en vers klaargemaakt in de open keuken. What yo see is what you get. Aardige bediening en lekker bier.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Erg leuke eetgelegenheid. Prima kaart, fijne sfeer.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Gerechten zijn dik in orde!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben vanavond buiten op het terras genoten van een goed biertje, gecomplimenteerd met een charcuterie en een portie bitterballen. Als hoofdgerecht een bavette, erg goed stukje vlees die goed bereid was. Aanrader. Het chocolade dessert was nog wat te koud (iets bevroren) maar wel lekker. Goeie tent!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker buiten kunnen zitten aan de gracht en lekker gegeten.
a M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Uitstekende en gezellige eetgelegenheid. Je moet vanaf de straat een trapje af en dat maakt de ingang wat obscuur, maar eenmaal binnen blijkt het reuze gezellig. Leuke mensen, lekkere biertjes en uitstekend eten. Voraf wat Tapas en als hoofdgerecht de steak van dikbil koe, uitstekend klaargemaakt. Een aanrader
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekkere hap net gegeten. Goede kwaliteit eten, sfeervol en geïnteresseerd, no-nonsense personeel. Aanradertje. Groet uit het noorden