Eetcafé de Elze

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00
Erg voordelig
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Kwaliteit gaat achteruit. Kregen kleine portie " afvalfrietjes " ( kleine uiteindes) en bij de spareribs zat maar een sausje ( soja ). Reactie op onze klacht ; excuses en hiermee was het afgedaan !!!

Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen week met een groot gezelschap de lunch genuttigd. Van te voren even gebeld of het wel uitkwam. Dat was verder geen probleem.

omdat we op korte termijn kwamen stelde de kok voor om de varkenshaas sate te pakken met een soep naar keuze. Dit was voor hem ook nog te bereiden in die korte tijd. Dus samen met het restaurant tot een goede deal gekomen. Ze waren erg behulpzaam en de kok kwam ook nog even hallo zeggen aan tafel. Dit zorgde voor een leuke sfeer.

Wat verder zeker in positieve zin opviel was de kwaliteit. De soepen waren heerlijk en goed van smaak. Maar ook de schotel met varkenhaas sate en friet was heerlijk. Eenvoudig maar goed van smaak.

En dit alles voor een erg gunstige prijs. Dus een super tent en echt een plek waar we nog eens naar toe gaan.
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Eten is prima. Bediening kan wat beter. Locatie is prachtig zeker als je buiten kunt eten.
Borrel (jonge jenever) aan de te dure kant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
een top eetcafe mooi terras jammer het regende Ik Moet de calamares die Moet je hier gaan eten gelukkig niet de bekende ringen maar baby inktvisjes Wilde eigenlijk nog meer maar ze waaren op omdat Ik in Rotterdam woon niet echt een optie om even om te rijden. Brasato runderfilet gestoofd in rode wijn was erg lekker en best veel. Dame Blanche als afsluiter. Vriendelijke en Vlotte bediening
Tbik .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wat een leuk eetcafe, met een rijke historie. Heel vriendelijke bediening, leuke kaart, heerlijk gegeten op het terras. De 'vijf' wordt snel in de klok ontdekt! Super kok, wij komen terug! Een adresje om voor om te rijden!