Over het restaurant Eetcafe de Eend

Een magisch diner

Ben jij een liefhebber van romantiek en sfeer? Ga dan een keer dineren bij Eetcafe de Eend. In dit restaurant wordt je omarmd door een ongedwongen sfeer van warmte en gastvrijheid. Het restaurant is beroemd om de geweldige bourgondische lamsschouder, maar ook de Loosdrechtse specialiteiten zijn om je vingers bij af te likken. Dit alles in combinatie met het schitterende uitzicht over de Loosdrechtse Plassen zorgt ervoor dat je zeker weten een magische avond tegemoet gaat.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Eend

bus 121

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe de Eend

Margit S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Alles prima, de eend biedt een ouderwetse gezellige sfeervolle setting met prachtig uitzicht, vriendelijke bediening en bovendien altijd makkelijk parkeren!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
prima gegeten voor een zeer redelijke prijs in een gezellige sfeer.
Met name de lamsschouder is een aanrader. Wel voor de grote eter.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijk gegeten, de kreeft was uitstekend. Warm onthaald door het personeel op een koude nieuwjaarsdag. Het was een heel gezellige avond.
Sjoerd F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Waanzinnige service, zie je zelden zo goed als hier. Eten was niet enorm bijzonder, maar goed. Interieur ouderwets, maar de eerder genoemde service maakt alles goed.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ik kom daar meer.
Erg vriendelijk en gezellig.
Jammer dat de recensie 120 tekens moet zijn.
Dat bepaal ik graag zelf.
Kort en bondig is vaak beter.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Altijd heerlijk. Gezellig sfeervol restaurant met vriendelijk personeel.
Francoise T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Als altijd sfeervol, een gezellig eetcafe zowel in de zomer als in de winter. Nu extra gezellig door de kerstverlichting..
Smakelijk en verzorgd eten altijd voorafgegaan door vers stokbrood met heerlijke olijfolie van eigen pluk.
Wij komen er graag.
Ilana K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Fijn niet al te groot restaurant. Heerlijk eten en bedienend personeel die veel kennis van zaken hebben. Denken goed mee wanneer er iemand met een allergie is, komen zelf met suggesties en oplossingen.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima restaurant, met redelijk goede bediening en gerechten, een slechte zaak is dat je voor het afrekenen naar bar met de pinautomaat moet, dat hoeft toch niet meer in deze moderne mobile tijd.
Ook vind ik het niet gepast dat men voor gebruik van een credit card 3% rekent, dat zijn bedrijfskosten en volgens mij mag dit ook niet van de credit card maatschappijen
Jean L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De Eend, voor ons een begrip: de eigenheid, in lokatie, bediening, de gerechten... Afgelopen vrijdag Verse oesters en het Wild-Duo: wauw!! Alles keurig verzorgd, glimlachend opgediend en heerlijk ondersteund door een prima huiswijn... we blijven fan...
Francine T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig maar ietwat lawaaiig .
Jubileummenu prima .
Interieur oubollig .
Komen weer graag terug.
Corjan M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Je kan hier goed en betaalbaar eten. Leuke en gezellige in het restaurant.
Kees-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Na lange tijd weer eens gegeten bij De Eend. Het is nog steeds een uniek restaurant v.w.b. ambiance, aankleding en ligging. De sfeer is zonder meer goed. Het is eigenlijk al 25 jaar hetzelfde, maar dat maakt het bijzonder. De kaart is uitgebreid en biedt veel 'Hollandse klassiekers'. Eigenlijk moeten ze het daar bij laten en gerechten zoals dim sum niet aanbieden. Past niet! De kwaliteit van het eten was OK, maar zeker niet bijzonder. De uiensoep was prima, maar het (ene) stukje stokbrood met gesmolten kaas was keihard (magnetron?). De kaasfondue was goed van smaak, maar het brood was totaal niet geschikt bij het gerecht. Jammer. Bediening was an sich aardig, maar weinig attent. Biertje bestellen moest 3 keer opnieuw, terwijl er maar een paar tafels bezet waren. Leuke tent, past in het rijtje 'klassiekers', maar wel wat werk te doen.
carolinenieboer .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We waren hier met zakenpartners voor de lunch. We hadden een tafel bij het raam gereserveerd en die stond keurig klaar. Lunch was prima. Bij de bestelling voor een grote maaltijdsalade krijg je er frites en appelcompote bij, vreemde combinatie maar voor sommigen wellicht lekker. Wij kozen ervoor om ze te laten staan.
Ap R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, voordelig en goede menukeuze. Het lijkt me met mooi weer helemaal fantastisch aan het water. Top Restaurant!
leonschlosser .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De uiensoep van het menu was matig. Alleen de uitjes deden vermoeden dat het niet uit een pakje kwam, waterig.
Het hoofdgerecht, eend, was uitstekend. Niks aan toe te voegen. Garnituur was oke.
Het dessert was gewoontjes, niets bijzonders maar goed.
Al met al een menu dat vooral teert op de uitstekende eend. Als je dat niet wil vrees ik dat de prijs/kwaliteit uit de bocht schiet.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk eten en gezellig knus restaurant
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heb al verscheidene keren genoten van lunch of diner met vrienden. We worden altijd vriendelijk ontvangen en genieten niet alleen van de voortreffelijke keuken, maar ook van de prettige sfeer.
ger B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met zo veel mensen in het restaurant zou het prettig zijn als er wat meer ventilatie zou zijn.
Nu van tijd tot tijd te weinig zuurstof waardoor de dames van het personeel (en waarschijnlijk ook de gasten) bijna bezweken.
Cynthia O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke locatie zo aan het water! vriendelijke bediening , goed eten, ik denk vooral in de zomermaanden erg gezellig i.v.m het terras aan het water.