Over het restaurant Eetcafe de Eend

Een magisch diner

Ben jij een liefhebber van romantiek en sfeer? Ga dan een keer dineren bij Eetcafe de Eend. In dit restaurant wordt je omarmd door een ongedwongen sfeer van warmte en gastvrijheid. Het restaurant is beroemd om de geweldige bourgondische lamsschouder, maar ook de Loosdrechtse specialiteiten zijn om je vingers bij af te likken. Dit alles in combinatie met het schitterende uitzicht over de Loosdrechtse Plassen zorgt ervoor dat je zeker weten een magische avond tegemoet gaat.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Eend

bus 121

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Waardeloos en onhygiënisch personeel natte honden die achter mijn tafel lagen te stinken ongevraagd de dame vd bediening die de hond aaide en zonder handen te wassen verder ging met haar werkzaamheden en de heer vd bediening die gemorste slagroom van zijn hand likte en ook niet even zijn handen waste bah het eten smaakte dan ook niet meer zo lekker!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke plek, ondanks drukte goed geholpen en ook best vlug. Heerlijk eten, lekker puur. Niet echt veel poespas en lekker vers! We komen zeker nog een keer terug met mooi weer!
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige familieavond gehad, ambiance was prima, lekker gegeten. Keuze menu een beetje beperkt.
Zeer vriendelijk, attent personeel. Als het restaurant vol zit dan moet iedereen zijn stem verheffen en dat betekent nog meer rumoer.
m.y.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
een paar gezellige uurtjes, met lekker eten en zeer leuke bediening. We kwamen hier in de zimer al veel, lekker buiten op het terras, en zullen dit beslist blijven doen.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Weer voortreffelijk gegeten via de IENS aktie. Bij iedere gang keuze uit 3 gerechten, voor elk wat wils. Hier is goed over nagedacht ! Gezellige inrichting met veel lichtjes, en de bediening zeer vriendelijk !
We komen hier zeker weer terug !
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ook dit jaar weer met smaak gegeten bij De Eend tijdens de AH-Iens Actie. Het was een zonnige winterse dag en we hebben heerlijk gezeten in de serre met mooi uitzicht op de Vuntusplas. Vooraf mosterdsoep met zalm, als hoofdgerecht eend en quiche, toe de scroppino. De patates frites was lekker gekruid en ook de appelmoes was heerlijk, we misten alleen een schaaltje verse groenten. De bediening is vriendelijk en zeer klantgericht. Tip: even verderop kun je een prachtige wandeling maken. Routebeschrijving is terug te vinden op de website van natuurmonumenten.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De eend was uitstekend met de zelfgemaakte appelmoes was voortreffelijk zeker de moeite waard om nog eens terug te komen,een aanrader
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het speciale IENS keuzemenu was erg goed. Keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Bediening was erg vriendelijk en deskundig. Vragen werden op deskundige wijze beantwoord, de sfeer was prima en er was ook tijd voor een gezellig babbeltje aan tafel.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vandaag met groep van 8 personen lunch gebruikt. Gezellig - leuk restaurant. Ik had "Uit d' ouwe doos" - ragout met bladerdeeg en voor 11.50 wel een heel klein portie. Twee puntjes bladerdeeg en 1 schep ragout. Een van de tafelgenoten had de "de King" een flinke hamburger met patat en mayo voor 9.50. Denk dat het portie ragout best iets meer had mogen zijn in verhouding met de prijs!
lupos .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij zijn al meerdere keren in de EEND geweest. Was altijd prima.
Nu was het erg lawaai en we moesten soms wel lang wachten.
Wat ons stoorde was dat er twee honden in de zaak rondliepen. Dat vonden we niet zo hygiënisch.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellig restaurant met gastvrije bediening. Zeker de moeite tot proberen waard!! Gaan zeker nog een keer terug bij daglicht. Gewoon omdat we benieuwd zijn naar de voor ons onbekende omgeving.
tomroefs .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het Albert Heyn menu was gored. Ik heb als hoofdgerecht gekozen voor de specialiteit lamsschouder tegen een bijbetaling. Dat was geen problem. Al met al een geslaagde avond. We waren hier niet voor het eerst en komen bij gelegenheid weer terug.
C L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten. Goed oplettende bediening en attent
M. H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk en gezellig geluncht met uitzicht op een mistige plas
Ries B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom heerlijk en ontspannen gegeten. Als wij daar gaan eten is het net een arm bad. kwaliteit en bediening blijvend op een goed en hoog niveau. Ook niet te... gewoon een uitstekende gelegenheid om er met je dierbaren te zijn om in een ongedwongen sfeer te dineren.

Nb Een beetje extra grind op het aanloop terrein jachthaven zou geen kwaad kunnen, maar een dergelijke aankomst heeft ook weer zijn charme. dat je denk waar kom ik in godsnaam terecht, maar eenmaal binnen, alles gewoon goed en super. Ik kijk al weer uit naar de volgende keer om er met goede onbekenden te gaan eten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellig restaurant een vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Zeer verrassend er werd olie uit eigen olijfboomgaard in Italië geserveerd. Wij komen zeker nog een keer terug.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Omdat het hotel had aangegeven geen diner-faciliteiten te hebben door die avond hebben we hier geboekt. En heel eerlijk, we zijn blij dat dit zo was. Hoewel we 's middag tijdens een wandeling hier langs waren gelopen hadden we nog wel zo iets "gaan we hier vanavond echt eten" Binnen was het gezellig, leuke bediening. Kregen van het huis een schaaltje olijfolie met stokbrood. Aan het einde van de avond hebben we olijfolie mee naar huis genomen. Was echt super. Eten was goed en als je bij de eend gaat eten eet je natuurlijk ook eend. Kortom, zeer de moeite waard.
Reinier107 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De Eend zit op een leuke locatie waar je tegen een betaalbare prijs heel erg lekker kan eten in een mooie ambiance met zeer vriendelijk personeel
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuke locatie aan het water. Vriendelijke bediening, heerlijk geluncht. Kan niet beter!
janssenrs .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten smaakt goed, echter het restaurant staat te vol. Hierdoor is het aan de ene kant heel rumoerig en aan de andere kant heb ik het gevoel alsof ze hierdoor zelf het overzicht ook kwijt zijn. Ik zag gerechten naar verkeerde tafels gaan en zelf heb ik bijvoorbeeld meerdere malen om de wijnkaart moeten vragen en tevens werden drankjes meerdere malen vergeten. Het personeel moesten ik zelf aanhalen, want uit zichzelf zijn ze bij ons niet aan tafel gekomen.