Eetcafe de Eend

Horndijk 23 1231 NX Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Eend

Een magisch diner

Ben jij een liefhebber van romantiek en sfeer? Ga dan een keer dineren bij Eetcafe de Eend. In dit restaurant wordt je omarmd door een ongedwongen sfeer van warmte en gastvrijheid. Het restaurant is beroemd om de geweldige bourgondische lamsschouder, maar ook de Loosdrechtse specialiteiten zijn om je vingers bij af te likken. Dit alles in combinatie met het schitterende uitzicht over de Loosdrechtse Plassen zorgt ervoor dat je zeker weten een magische avond tegemoet gaat.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Eend

bus 121

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe de Eend

Fons S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geen bijzondere ervaring, maar prima restaurant om even snel een sate te eten. Prijs kwaliteit verhouding menu viel tegen.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima restaurant met een goede keuken en vriendelijk en beleefd personeel.
Zeer zeker een aanrader het mooiste plekje is de serre met zicht op het water.

Joop en Gerda Pees
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Erg mooie locatie. Heerlijk geluncht, met glutenvrij brood. Er werd ook goed rekening mee gehouden met lactose vrij. Ik twijfelde of het goed was door gekomen bij de bediening, maar het was goed doorgekomen. Met allergenen of intolerantie kan je bij de Eend gerust lunchen of eten.
Y K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Wellicht door de drukte, maar één v.d. dames was even heel erg onhebbelijk tegen mij, toen ik haar even snel iets wilde vragen. Ze kwam er gelukkig later zelf even op terug, maar voelde me echt voor schut gezet en dat vond ik echt niet fijn.
m.y.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Alle lof voor kok en bediening. Had gevraagd om koolhydraatarm het diner te bereiden. Nou, dit is prima gelukt en we hebben uitstekend gegeten. Ook partner die het diner "gewoon" had.
Voor herhaling vatbaar.
Renie V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De Eend is al jaren een topper! Geweldige locatie, gelegen aan het water. Informeel, hartelijk en flexibel personeel. Eten is prima, veel keuze uit nieuwe gerechten maar ook uit succesnummers.
Koritsi W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De Eend is een leuke plek bij mooi weer,maar het is dan wel erg druk.We kozen voor een vis menu, vistrio en lekkerbekjes en vooraf carpaccio van tonijn en waren heel tevreden over alles. Een lekker dessert maakte er een leuke middag van.
Koosje V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Unieke lokatie aan het water met bedrijvigheid van zeilschooltjes
Het was de mooiste dag van Augustus, dus erg. druk
Dus dat ging ten koste van de snelheid van bedienen
Voor de kinderen minder , maar voor ons extra lang genieten van de sfeer
Ik kom er vaak en graag
john K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zoals gewoonlijk nieuw personeel goede mix geworden met veel service
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wat een slechte bediening! Onbegrijpelijk. Terwijl het altijd zo'n leuk restaurantje was. Gisteravond met 6 man gegeten bij De Eend. Gereserveerd, want natuurlijk: overvol. De bediening was ronduit pinnig ("O, u komt voor dat AH-menuutje") en tegen elkaar ruziemakend (aan onze tafel werd onze ober grof weggestuurd door een andere, oudere ober omdat wij nog even om de kaart vroegen halverwege). Bij het bestellen: direct ook het nagerecht opgeven - wat je dan meestal nog niet weet. Bij het afrekenen: 6% kost het betalen met credit-card. Na een opmerking daarover: nee, 3%.... Wat is er mis met deze tent? Kunnen ze de drukte niet aan? Hebben ze genoeg van al die AH-diners? Het eten was best lekker, maar of dit 3-gangen-menu nou 34,50 waard was? Nee. Duur.
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De Eend is een leuk gelegen en ongedwongen restaurant. Vriendelijke service en we hebben lekker gegeten.
Ik vind het jammer dat het AH menu een aparte, beperkte kaart is. Het reguliere menu krijg je niet onder ogen, zodat je geen weet hebt van wet er allemaal nog meer voor moois te krijgen is. Dan krijg je geen volledige indruk van het restaurant, kan van invloed zijn op een beslissing om nog eens te gaan.
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Mochten de tafel kiezen, raam werd ivm tocht gesloten, vlotte aardige attente bediening ondanks de drukte.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zoals altijd weer genoten van de sfeer, fijne bediening, mooie locatie en heerlijk eten. Vooral de eendelever was niet te versmaden!
lvanrumt .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Het personeel was vriendelijk personeel en de prijzen in verhouding met de kwaliteit. We kunnen het zeker aan bevelen.
Mevr.van der L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mijn enige minpuntje zou zijn; bij het paling-gerecht, wat meer paling en iets minder saus,
maar ook wat meer groenten. Dan maar iets duurder.
Tosca H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
we vonden de wijnen die geadviseerd werden bij de gerechten erg lekker! Met name de rode wijn uit de PIemonte.
We konden buiten eten: een betere plek kun je je niet wensen!
Atie A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. We kregen mandje stokbrood met olijfolie aangeboden ( gratis ) Echt een verrassing! Ook een kan water geen probleem. Een leuk restaurant om te vertoeven. Jammer dat we door de regen niet buiten konden zitten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Via ah geresrveerd. Vriendelijke ontvangst en bediening. Kiezen uit diverse gerechten. Vooraf werd een heerlijke uiensoep geserveerd en als hoofdgerecht gebakken dorade. Heerlijk gegeten een aanrader !!!
brouwer.evelien .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We werden zeer hartelijk ontvangen en konden direct na ontvangst onze drankbestelling opgeven. Het meisje dat daarna de bestelling opnam vertelde ons uitgebreid wat de alternatieven waren. Het eten was lekker en de bediening goed. De prijs t.o.v. de grootte van het hoofdgerecht vond ik ietwat aan de hoge kant, terwijl het dessert gunstig geprijsd was. We zijn eerder geweest bij De Eend en vinden het nog steeds de moeite waard om er weer heen te gaan.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke mosselen gegeten, zelden zo lekker!