Eetcafe de Eend

Horndijk 23 1231 NX Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Eend

Een magisch diner

Ben jij een liefhebber van romantiek en sfeer? Ga dan een keer dineren bij Eetcafe de Eend. In dit restaurant wordt je omarmd door een ongedwongen sfeer van warmte en gastvrijheid. Het restaurant is beroemd om de geweldige bourgondische lamsschouder, maar ook de Loosdrechtse specialiteiten zijn om je vingers bij af te likken. Dit alles in combinatie met het schitterende uitzicht over de Loosdrechtse Plassen zorgt ervoor dat je zeker weten een magische avond tegemoet gaat.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Eend

bus 121

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

H.J F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
erg druk ,maar de gerechten aangepast aan het ah systeem terwijl ander zaken gewoon menu''s aangeven wat je wil hebben .
wickyvis .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten van de AH zegeltjes in een prima omgeving met alleraardigste bediening.
Jammer dat het slecht weer was en we niet buiten aan de plas konden eten, hoewel het binnen ook goed toeven was.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gereserveerd via AH restaurantactie. Bij binnenkomst kon men onze reservering niet vinden. Na over enthousiaste uitleg over de door hen gebruikte en te koop aangeboden olijfolie werd ons een menukaart uitgereikt. Nadat wij een keuze hadden gemaakt, hadden gegeten en na afloop gingen afrekenen werd onder excuses medegedeeld dat men ons de verkeerde menukaart had gegeven. Dus...... moesten wij na afloop veel meer afrekenen als waar wij op gerekend hadden. Domper op mijn verjaardagsfeestje. E.e.a. via chat kenbaar gemaakt en wat denk je........... het lag aan ons. Bij binnenkomst moeten melden. Staat toch in hun reserveringssysteem? Geen Eetcafé De Eend meer voor ons.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit verhouding goed.
Bediening correct en snel.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg fijn restaurant. Mooie locatie, lekker eten en goede bediening.
Aanbevelenswaardig!
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Goede ambiance en bediening en behoorlijk eten. Er mag kennelijk buiten nog steeds gerookt worden, wat door sommigen als bezwaarlijk kan worden ervaren.
Con123 H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben zeer lang moeten wachten na 2 uur hadden we pas ons voorgerecht het eten was redelijk al met al komen wij verlopig niet meer terug .
loekdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima restaurant, goed eten en redelijke prijs. Zeer zeker een aanrader met uitzicht op de Loosdrechtse plassen. deze keer gebruikgemaakt van de AH diner aanbieding waarvoor ze een speciaal menu hebben ontwikkeld. Dat is goed met mooie gerechten. Maar eerder ook al eens a la carte gegeten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was erg lekker, maar het duurde lang voor we het eten kregen.
Ook om een drankje moesten we meerdere vragen, alvorens ze bij ons kwamen
M M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zeer vriendelijke, toegewijde bediening. Met AH kortingscoupon, geen onderscheid met andere gasten. Eten, zeer smakelijk!
Hanar .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Op deze mooie locatie, met terras aan het water, smaakt alles lekkerder. Als voorgerecht nemen we een salade met gegrilde geitenkaas en een carpaccio. Heerlijk. Als hoofdgerecht geconfijte eend en een overheerlijk visgerecht. De witte wijn past hier prima bij. Als nagerecht nemen we een Dame Blanche en een Scroppino, een citroensorbet ijs met limonchello en prosecco. Een toppertje deze zomer.
De bediening is jong en vriendelijk. Onze hond krijgt een bak met water. Daar willen we naar terug.
Femke E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijke gegeten op het terras in de zon, met aardig personeel.
Unieke locatie bij de Loosdrechtse plassen,............
Rolf H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Wachttijden tussen de gangen uitstekend. Niet te lang maar ook niet te kort.
Mooie kaart met een goed prijskwaliteitsverhouding. Gewoon top en toch informeel. Ga zo door.
Helène & Rolf
Marnix L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wat een fijne, nostalgische tent is dit, met lieve mensen in de bediening en een rustiek uitzicht op het water, een verrukking voor een kreeft als ik! Dank dus, en god bless you!
Huib K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuk 3 gangen menu met wat klassiekers en ook een paar minder gangbare gerechten. Vlotte, attente en vriendelijke bediening.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed eethuis. Mooie ligging aan de plas. Prettige ontvangst en vlotte bediening. De gerechten waren niet bijzonder verfijnd, maar wel met goede ingrediënten en smaakvol bereid. Gewoon de degelijke keuken, die je in een dergelijk etablissement verwacht. Voeg daarbij het alleszins redelijke prijsniveau en het is duidelijk dat je veel waar voor je geld krijgt.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Waren een tijd niet geweest maar nog steeds erg gezellig en druk.
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij vonden het eten matig en de wijn gewoon slecht. We moesten steeds heel lang wachten voor het volgende gerecht. Dit is voor ons geen restaurant om terug te komen.
Guusje R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima gezellige eetgelegenheid met uitstekende gerechten en vriendelijke bediening, niet alleen voor vrienden, maar ook om met je partner te eten, familie of alleen.
William H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
door drukte duurde de opname bestelling en wanneer de gerechten kwamen, te lang.
Verder is de bediening juist en vriendelijk