Over het restaurant Eetcafe de Eend

Een magisch diner

Ben jij een liefhebber van romantiek en sfeer? Ga dan een keer dineren bij Eetcafe de Eend. In dit restaurant wordt je omarmd door een ongedwongen sfeer van warmte en gastvrijheid. Het restaurant is beroemd om de geweldige bourgondische lamsschouder, maar ook de Loosdrechtse specialiteiten zijn om je vingers bij af te likken. Dit alles in combinatie met het schitterende uitzicht over de Loosdrechtse Plassen zorgt ervoor dat je zeker weten een magische avond tegemoet gaat.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Eend

bus 121

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Schitterende locatie met mooi terras aan het water. Inrichting wat oubollig, maar het enthousiaste team maakt alles goed. Hier kom ik zeker terug.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
altijd vriendelijke bediening. Prachtige plek . Lekker eten .
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goed restaurant, de Bourgondiër (lamsschouder) is al jaren een van mijn favorieten! Vriendelijk personeel, vlotte service.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Was heerlijk aanrader!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer veel keuze qua gerechten. We waren er in de asperge tijd dus was genieten. Het verwen menu is aan te raden, zo proef je verschillende gerechtjes van de menukaart. Als je er niet eerder bent geweest is de ingang van het restaurant altijd even zoeken, boten staan op het voorterrein geparkeerd. Maar Loosdrecht zonder boten is natuurlijk niet voor te stellen....
E D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuke locatie; je verwacht het niet zo van de weg af gezien. Erg vriendelijke bediening; zeer netjes en beleefd. Het eten is voortreffelijk; goede keuken. De porties zijn prima van kwaliteit en kwantiteit. De inrichting is gezellig; huiselijk en je hebt een mooi uitzicht op de Loosdrechtse Plassen. Een echte aanrader als je daar in de buurt bent.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Van de zomer al eens geluncht hier, wat een lokatie! Precies tussen twee Loosdrechtse plassen in, met een prachtig terras. Maar nu in maart gedineerd en in het donker krijg je weliswaar weinig mee van de omgeving, maar dat wordt goedgemaakt door de intieme en gezellige inrichting van de Eend. Heel aparte kaart met verschillende stijlen, van gestoofde paling op grootmoeders wijze, naar dim-sum hapjes en Peking eend. Goede prijs-kwaliteitverhouding en erg vriendelijk personeel.
Atme69 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ongedwongen huiselijk sfeer bij Eetcafé de Eend.
Personeel was erg vriendelijk.
Gerechten op de kaart werden aangepast naar wens.
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Waardeloos en onhygiënisch personeel natte honden die achter mijn tafel lagen te stinken ongevraagd de dame vd bediening die de hond aaide en zonder handen te wassen verder ging met haar werkzaamheden en de heer vd bediening die gemorste slagroom van zijn hand likte en ook niet even zijn handen waste bah het eten smaakte dan ook niet meer zo lekker!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke plek, ondanks drukte goed geholpen en ook best vlug. Heerlijk eten, lekker puur. Niet echt veel poespas en lekker vers! We komen zeker nog een keer terug met mooi weer!
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige familieavond gehad, ambiance was prima, lekker gegeten. Keuze menu een beetje beperkt.
Zeer vriendelijk, attent personeel. Als het restaurant vol zit dan moet iedereen zijn stem verheffen en dat betekent nog meer rumoer.
m.y.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
een paar gezellige uurtjes, met lekker eten en zeer leuke bediening. We kwamen hier in de zimer al veel, lekker buiten op het terras, en zullen dit beslist blijven doen.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Weer voortreffelijk gegeten via de IENS aktie. Bij iedere gang keuze uit 3 gerechten, voor elk wat wils. Hier is goed over nagedacht ! Gezellige inrichting met veel lichtjes, en de bediening zeer vriendelijk !
We komen hier zeker weer terug !
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ook dit jaar weer met smaak gegeten bij De Eend tijdens de AH-Iens Actie. Het was een zonnige winterse dag en we hebben heerlijk gezeten in de serre met mooi uitzicht op de Vuntusplas. Vooraf mosterdsoep met zalm, als hoofdgerecht eend en quiche, toe de scroppino. De patates frites was lekker gekruid en ook de appelmoes was heerlijk, we misten alleen een schaaltje verse groenten. De bediening is vriendelijk en zeer klantgericht. Tip: even verderop kun je een prachtige wandeling maken. Routebeschrijving is terug te vinden op de website van natuurmonumenten.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De eend was uitstekend met de zelfgemaakte appelmoes was voortreffelijk zeker de moeite waard om nog eens terug te komen,een aanrader
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het speciale IENS keuzemenu was erg goed. Keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Bediening was erg vriendelijk en deskundig. Vragen werden op deskundige wijze beantwoord, de sfeer was prima en er was ook tijd voor een gezellig babbeltje aan tafel.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vandaag met groep van 8 personen lunch gebruikt. Gezellig - leuk restaurant. Ik had "Uit d' ouwe doos" - ragout met bladerdeeg en voor 11.50 wel een heel klein portie. Twee puntjes bladerdeeg en 1 schep ragout. Een van de tafelgenoten had de "de King" een flinke hamburger met patat en mayo voor 9.50. Denk dat het portie ragout best iets meer had mogen zijn in verhouding met de prijs!
lupos .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij zijn al meerdere keren in de EEND geweest. Was altijd prima.
Nu was het erg lawaai en we moesten soms wel lang wachten.
Wat ons stoorde was dat er twee honden in de zaak rondliepen. Dat vonden we niet zo hygiënisch.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellig restaurant met gastvrije bediening. Zeker de moeite tot proberen waard!! Gaan zeker nog een keer terug bij daglicht. Gewoon omdat we benieuwd zijn naar de voor ons onbekende omgeving.
tomroefs .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het Albert Heyn menu was gored. Ik heb als hoofdgerecht gekozen voor de specialiteit lamsschouder tegen een bijbetaling. Dat was geen problem. Al met al een geslaagde avond. We waren hier niet voor het eerst en komen bij gelegenheid weer terug.