Eetcafé De Dorpsgek

Kaatsbaan 31 3601 EB Maarssen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Dorpsgek

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier binnen komen lopen met 3 vrienden. Je wordt vriendelijk geholpen maar iets te amicaal naar mijn mening. Vooraf een karafje water geen probleem..

Het eten is prima, sate is goed. De new york ribs vonden we maar erg droog.

Bij het betalen is het wel zo netjes om de rekening door middel van een mapje of bonnetje aan de gast te geven. Niemand zit erop te wachten om te weten wat elke tafel heeft besteedt.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Even in een gemoedelijke sfeer een hapje eten. Vooraf een stokbroodje en als hoofdgerecht de spareribs. Zoals aangegeven een grote hoeveelheid maar toch nog een boerensorbet als desert genomen. Alles bij elkaar een zeer goede maaltijd voor een schappelijke prijs. Gauw nog eens doen.
M J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Dorpscafe met dorps-menukaart. Lekker grote porties, goede prijzen. Dorpsgek sate of de biefstuk zijn altijd goed. Toetjes zijn een maaltijd an-sich.
Alexandra75 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Echt n leuk bruin dorps-eetcafe! Vrolijke bediening, stevige stoere gerechten, flinke porties. Aan de bar een vaste kern gasten. Diner aan n tafeltje geeft je wat meer rust. Broodje & smeersels vooraf van t huis is een fijne service. Saté ossenhaas een echte aanrader! (Zorg wel dat je flinke trek hebt)
Dick Dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
hier naar binnen gegaan voor een snelle lunch. vrolijke jongen hielp ons snel en netjes. bal gehakt was erg waterig en garnituur uit blik. brood met gerookte zalm z dreef in de dressing maar zalm was goed. mooie ruime zaak en leuk terras aan de voorkant
Scheer63 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Ik heb mijn verjaardag hier gevierd. We kregen een voorgerecht als verrassing van het huis. Een soort grand desert,maar dan als entree. Geroote zalm,carpaccio van ossehaas,pasteitje en geitenkaas in spek en wat al niet meer....!! Het was verrukkelijk. Als hoofdgerecht de rib-eye,zo mals kom je ze weinig tegen. Ook de ossehaaspuntjes waren om te zuigen . De bediening was uitermate vlot en vriendelijk. Wij komen hier vaker. Gezelligheid alom.Hardstikke bedankt!!
Sjors G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het restaurant zat vol, maar we mochten plaatsnemen aan de statafel naast de gokkast. Daar kregen we bier en een menukaart. Typisch eetcafé eten voor een eetcafé prijs. De verwachtingen waren niet hooggespannen.
Om het brood moesten we vragen, dat kwam zwartgeblakerd aan - oneetbaar. De spareribs waren koud van binnen en werden teruggestuurd naar de keuken. Na een minuut stonden ze weer op tafel. Dat was knap, en een klein beetje verdacht. De gamba's uit de surf and turf waren verre van vers. Ze roken onfris en waren niet te eten, net als de spareribs overigens. Die kwamen niet los van het bot. Soms heb je zin om daar iets van te zeggen en soms weet je dat het een hopeloos geval is, zoals nu. Terwijl het personeel weinig opzichtig over ons aan het roddelen was, namen we de eetbare delen van het bord. Daar waren we snel klaar mee. Net als met de Dorpsgek, daar komen we nooit meer. Nul sterren.
Petra2891 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Supergezellig eetcafé in het hart van Maarssen. Al meerdere malen geweest voor lunch, toast met rijk belegde zalm en lekkere uitsmijters, maar ook dineren is iedere keer een feest. Heerlijke varkenshaas saté, maar ook ossenhaas puntjes in pepersaus of Spare Ribs. Service goed en leuk, kom er zeker dit jaar nog eens terug!
Gonzosz V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Zoals een eetcafé hoort te zijn, gezellig, hartelijk en warm. Het eten was zeer compleet en lekker. Zelf had ik voor de tweede keer hun spies weer genomen met twee soorten vlees, lastig om beide vleessoorten even goed te krijgen. Maar ook dit keer mooi gelukt!
Voor herhaling vatbaar als ik weer op de route zit, naar Venlo.
Pullens .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Goed ontvangen een beetje rumoerig maar daar is het een eetcafe voor. Wat buiten de kaart om was te bestellen was daardoor niet helemaal duidelijk.
Zeer vriendelijk personeel. Vooraf werdt meteen stokbrood geserveerd met knoflook olie en aolie. Keuze viel op de sate van varkenshaas en sate van kip. Beiden zeer aan te raden en meer dan genoeg. Afgesloten met een latte Machiato en een ijs Dorpsgek.
Zeer goed gegeten ik zou hier zeker terugkomen rekening nog geen 40 euro.
Houd rekening dat pinbetaling niet mogelijk is.
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat een fantastische spareribs heeft de Dorpsgek! Veel, héél erg lekkere smaak en ook goed gegaard, echt genieten. Daarnaast ook ruim voldoende servetten, doekjes en vingerkommen met citroen, om weer schoon te worden, hetgeen ik altijd erg weet te waarderen na spareribs.
We waren er vroeg (17:45) dus kregen alle aandacht van het personeel. Ze vroegen vrij vaak of we nog iets te drinken wilden bestellen. Dat is volgens mij oneindig veel beter dan dat je steeds contact met de bediening moet zoeken.
Het is er gezellig rumoerig zoals je in een dorpscafé met een grote bar verwacht.
Yoke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vrijdag 31 juli met 3 personen geluncht in De Dorpsgek.
Jammer genoeg konden we niet buiten zitten omdat de zon de overkant verhitte maar niet onze kant.
De bestelde omeletten waren heerlijk. De porties zeer groot met een lekkere salade erbij.
Prijs kwaliteit verhouding prima en de bediening snel, correct en vriendelijk.
Aanrader.

Jose N.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
De beroemde sate was overheerlijken ook de schnitzel was mals en erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Zonder vragen een bakje water voor de hond met koekjes! Goed eten zonder poeha. Heerlijk!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Tot nog toe altijd met plezier gegeten, geen hoogstaande kookkunst maar altijd goed bereid en voor een redelijke prijs.
Recente personeelswisseling zorgt wel voor een matige bediening: Kwartier wachten voordat je gezien wordt, kwartier wachten op de kaart, half uur wachten voordat je wat kunt bestellen en elke keer naar binnen lopen als je wat te drinken wilt bestellen, want de serveerster heeft weinig oog voor de klanten...
Achteraf hebben we nog de tip gegeven "dat het misschien handig is om klanten even op de hoogte te stellen dat het wat langer duurt omdat het vat leeg is" , maar daar werd de serveerster zo boos om dat ze ons alleen nog maar vernietigend aan kon kijken, kortom: het leek af en toe net de NS; je zit te wachten, maar je weet niet waarop...
Het geeft niet natuurlijk als er iets misgaat, maar een excuus of een beetje betrokkenheid zou wel aardig zijn. Zoals eerder gezegd: in het verleden goede ervaringen, maar het bedienend personeel laat echt gaten valen. Wellicht in de toekomst (als er weer een nieuwe serveerster is) een nieuwe poging wagen, maar voorlopig even niet meer!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Leuk gastvrij eetcafe! Ik woon al zo lang in Maarssen, nooit uitgeprobeerd omdat ik niet een cafe-type ben.
Die sfeer proef je hier wel, maar daardoor ook een bepaalde Hollandse gezelligheid.
Het eten was royaal en voor een eetcafe heerlijk! Met goede persoonlijke aandacht voor je wensen. De hond mocht ook mee en daar werd een bakje water voor geregeld.
Prijs-kwaliteit is erg prettig! Gemiddeld betaal je voor een royaal hoofdgerecht 15 €.
Jean-Marie G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Lekker gegeten, opgediend door vriendelijke mensen. Prijsklasse ok. Wij, als Belgen zijn er heel goed ontvangen op een toch redelijk laat uur. Maar ze deden prima hun best om het naar onze zin te maken. Als we nog eens in de buurt zijn lopen we zeker nog eens binnen.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Na de slechte ervaring bij Callas richting de dorpsgek gereden. Hier had ik al vaker met veel plezier en genoegdoening gegeten en ook vanavond was het weer helemaal top. Heerlijk gegeten, ontzettend goed behandeld, we voelden ons thuis. Blijf vooral zo doorgaan!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Op een zachte zomeravond op het buitenterras gegeten. Zeer attente bediening. Duidelijke uitleg over de menu's die binnen op schoolboeken staan weergegeven. De tappenade en de olijfolie met knoflook bij het stokbrood was goed, maar op verzoek werd ook nog verse kruidenboter gebracht. Heerlijke spare-ribs en een erg lekkere vegetarisch schotel waar vooraf goed in werd meegedacht. Verse dikke frieten en een lekkere salade. Een heerlijke avond. Prima prijs-kwaliteit, we komen zeker terug!
Pvz .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Gezellige betaalbare eetcafe goede service ondanks drukte personeel heeft tijd voor een praatje.met 2 rolstoelen werd meteen een goede gangbare plaats aangeboden dicht bij toilet.
Meedenkend personeel.
Zeker de moeite waard ,een licht verstandelijke gehandicapt medereiziger kon een ijs niet helemaal op er werd voor haar een speciaal klein ijsje geserveerd .compliment vor kok en bediening
Dineetje81 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Gezellig eetcafe in het centrum van Maarssen.
Verwacht geen luxe poespas maar goed eten voor een goede prijs.
Lekkere volle borden, de bistro spies en vooral de gehaktballen zijn aanraders!