Eetcafé De Dam

Buitenhaven 1 2965 AD Nieuwpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Dam

Bruine kroeg met eigentijds karakter

Een authentieke bar, houten stoelen en tafels, glimmende spiegels, oude foto’s en een afbeelding van Napoleon aan de muur. Nog meer voorbeelden om te geloven dat dit restaurant het karakter van een bruine kroeg uitstraalt en nog steeds een stukje historie ademt? Tegenover het stadhuis mag dit restaurant bovendien spreken van een toplocatie in het oude vestingstadje Nieuwpoort. Bij mooi weer geniet je op het terras van heerlijke gerechten en ook daar staat de bediening altijd voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Dam

maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, verder een hele gezellige en gemoedelijke sfeer. We gaan zeker nog een keer eten!!
Lucy K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuk terras op een mooie locatie. Lekker gegeten, gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Vlotte bediening. Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten smaakte allemaal erg goed was goed op temperatuur, Bediening was prima leuke vriendelijke mensen gaan er zeker naar terug
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Tweede keer in korte tijd dat we hier gegeten hebben.. Deze keer AH kaart vergeten. Werd wel aangeboden dat we die later nog wel konden brengen, dus dat is aardig. Maar omdat het voor ons niet echt dicht bij is, gewoon van de normale kaart gegeten, komen we nog wel een keer terug om de kaart alsnog te gebruiken :-) Was weer heerlijk. Salade met geitenkaas is heerlijk, Stoofvlees erg smakelijk en vegetarische pasta ook erg smaakvol, veel keus uit lekkere desserts. Voor een eetcafé uitgebreide kaart. Aan te bevelen
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
we hebben lekker op het terras gegeten
De bediening was goed , maar je moet wel de aandacht vragen want anders duurt het wat lang.
Willemien O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, prima bediening. Slechts één minpuntje: veel vlees en rijst of aardappelgerecht echter heel weinig groente. Zo wordt de minimale 2 ons per dag zeker niet gehaald.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hier gegeten met AH actie. Vriendelijke ontvangst in leuk ingericht pand. Er is keus uit een menu voor deze actie, maar voor elke gerecht kan ook eventueel van de gewone kaart gekozen worden waarbij dan een kleine meer prijs kan gelden, heel flexibel dus, op die manier kan iedereen altijd kiezen wat hij lekker vind. De gerechten waren allemaal heel lekker, voor vegetariërs ook voldoende keus, de vegetarische pasta was zeer smaakvol. Rundstoofpot ook zeer smakelijk. Voorgerecht zalmtompouce ook aan te bevelen, ook de nagerechten prima in orde. Dus alles positief, als ik dan klein minpuntje moet noemen is het dat de frietjes wat hard gebakken waren, maar dat is dan ook het enige wat er aan te merken is.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De jonge bediening was zeer vriendelijk. De keuze voor de deelnemers aan de AH-actie was goed. We hebben al een aantal malen gehoord dat deelnemers aan deze actie zich vaak als tweederangs gasten behandeld voelen en bepaalde restaurants de indruk wekken eigenlijk helemaal geen trek te hebben in deze restaurantbezoekers, maar dat was hier beslist niet het geval. Bijzonder zijn de zelfgemaakte goeddoorbakken frieten van nieuwe aardappelen, althans dat was onze indruk. Die zijn we nog nooit ergens anders tegengekomen. Geen slappe, bleekscheten dus, die een (onder)gemiddelde cafetaria of restaurant helaas altijd wel lijkt te leveren. Chapeau!
g.n.houweling .
de gerechten goed
de borrel vooraf ,jenever werd louw geserveerd toen daar een vraag over gesteld werd bleek er geen koude te zijn.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben in een heerlijke ontspannen sfeer genoten van de maaltijd. Alles werkte mee aan een geslaagde avond: de locatie van het restaurant in het mooie plaatsje Nieuwpoort, de 'warme' inrichting en niet in de laatste plaats de bediening. Alleen zitten wij normaliter iets korter in een kerkbank ☺.
Sara1966 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met de AH actie hier heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mooi terras erbij.
Vooral het voorgerecht met zalm is zeker aan te bevelen.
abr58 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was redelijk. Soep was koud, dit werdt wel goed opgelost.De bediening was prima. Maar het was erg ongezellig,dit kwam waarschijnlijk omdat wij wel wat vroeg waren, en binnen wilde eten Want buiten waren de banken gereserveerd, en ik zie het niet zitten om te eten aan van die kleine tafeltjes
L V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Hebben hier heerlijk in een ontspannen sfeer gegeten. Jammer dat het begon te regenen anders hadden we lekker buiten kunnen zitten en dan heb je een prachtig uitzicht over een authentiek stukje Nieuwpoort.
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
't Was druk in het restaurant, veel gasten(veel geluid). Personeel behulpzaam konden het dessert buiten gebruiken.
De rekening verliep een beetje moeizaam, drukte?
Wytske S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg vriendelijke jongedame, eerst al via de telefoon vanwege problemen met het reserveren met de Iens Cadeaubon, en later tijdens het eten ook zeer attent zonder opdringerig te zijn. Paar verrassende gerechten op de menukaart.
Heerlijk gegeten! Tomatensoep en carpaccio waren prima. Biefstuk van bijzonder goede kwaliteit, het stoofpotje met rundvlees was ook heel erg lekker. Ontzettend lekkere patat, niet vet en erg 'knapperig'.
Een dessert hebben we helaas niet genomen, vanwege de royale porties eten waren we al vol, maar wat we voorbij zagen komen, zag er erg goed uit en ook weer behoorlijk veel. Wij komen zeker snel terug!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Eetcafé de Dam. Wij komen uit de buurt en zijn vaak langs gefietst, maar hadden hier nog nooit gegeten. Het heeft onze verwachtingen zeker overtroffen. De keuze via de AH-actie was groot en divers. Zelf koos ik voor een pittige Spaanse pasta als vooraf, dit was heerlijk, veel luxer dan ik van een eetcafé verwachtte. Ook het hoofdgerecht en dessert vielen in de smaak. Zeker een aanrader en we komen zeker nog eens terug.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hier gereserveerd vanwege de goede recensies op Iens maar helaas..... Slechte bediening (menukaart kwam nadat de bediening elkaar (hoorbaar) afvroeg na 15 min. "Of die tafel al kaarten had gekregen". Het eten was ronduit slecht, gortdroge spareribs en weinig smaakvolle kip konden de verwachtingen niet waarmaken. Niet voor herhaling vatbaar.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Fijne locatie aardige bediening en prima kaart!!!! Aanrader!!!
Hilkyja C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Lekker gegeten ,carpaccio was heerlijk. Spareribs waren aan de drogere kant ,beetje jussaus zou geen kwaad kunnen,maar de smaak was goed. Fijne bediening
w.v.ooijen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekker gegeten. Snelle en goede bediening. We waren van de AH restaurantaktie en toch keuze uit de volledige menu kaart. Top! Enige nadeel dat het er erg koud was!