Eetcafé De Dam

Buitenhaven 1 2965 AD Nieuwpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Dam

Bruine kroeg met eigentijds karakter

Een authentieke bar, houten stoelen en tafels, glimmende spiegels, oude foto’s en een afbeelding van Napoleon aan de muur. Nog meer voorbeelden om te geloven dat dit restaurant het karakter van een bruine kroeg uitstraalt en nog steeds een stukje historie ademt? Tegenover het stadhuis mag dit restaurant bovendien spreken van een toplocatie in het oude vestingstadje Nieuwpoort. Bij mooi weer geniet je op het terras van heerlijke gerechten en ook daar staat de bediening altijd voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Dam

maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Dam

Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
een sfeervol gezellig restaurant
Een aanrader om daar naar toe te gaan
vriendelijke ontvangst
parkeergelegenheid ook aanwezig .
A.G. D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten. Banken wat hard om te zitten. Bediening goed. Leuk even uit eten geweest. Met bon van AH lekker voordelig.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon. Dit jaar een keuzemenu, niets mis mee.
Voor het hoofdgerecht kozen we Eisbein van de gewone kaart met een kleine bijbetaling.
Vooraf de garnalen met rivierkreeftjes salade.
Na de hazelino voor meneer en voor mij een Irish coffee.
Bediening super aardig en met humor.
We komen graag terug om de rest van de kaart te proeven.
Lowieke .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gewoon heerlijk ontspannen met zijn viertjes gegeten met de AH kaarten. Zoals het naar ons idee hoort te zijn. Alle vier volledig tevreden. En als je geen keuze kunt maken uit de AH-menu's mag je uit de andere kaart bestellen, soms met bijbetaling. Prima geregeld.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
gezellige met vriendinnen voor de 2 keer wezen eten.een goede bediening vriendelijk ontvangst.
Gaan als ze volgend jaar weer mee doen ,van zelf sprekend een keer terug.
B.C. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, korte wachttijd en vriendelijke bediening.
Goede sfeer, voor herhaling vatbaar.
Je bent welkom als gast.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede ontvangst en heel vriendelijke bediening. Lekker gegeten, hangt een goede sfeer. Was gezellig druk en het zag er verzorgt uit.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst. Duidelijke uitleg over de gerechten. Krijgen een broodmandje vooraf. Fijn dat je ook als je met AH actie mee doet toch kunt kiezen uit alle gerechten van de kaart bij betaling afhankelijk van het gerecht. Hebben hier al vaker gegeten. Sinds de vorige keer, 2 maanden geleden, is er wel veel veranderd aan de kaart. Wat minder gerecht nu, wat op zich wel begrijpelijk is aangezien de kaart voor een eetcafé wel zeer uitgebreid was. Voor de gewone gerechten is de beperking geen probleem, net zo lekker of nog beter, zoals bijvoorbeeld Ooster Stoofpotje vervangen door Belgisch stoof potje, is nog lekkerder. Salade warme geitenkaas stond nog steeds op het menu en is nog steeds heel lekker. Waar met name in geschrapt is zijn de vegetarische hoofgerechten, daar was voorheen meer keuze in, o.a. gerechten met linzen. Nu is er alleen 1 vegetarisch hoofdgerecht, vegetarische pasta die iets te zout werd ervaren. Nagerechten, chocolade dessert en fruit bakje zijn uitstekend. Al met al weer heerlijk gegeten en blijft een leuk restaurant, maar zet het lekkere vegetarische gerecht weer op de kaart !
Marijnnefs .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bij aankomst bleek allen een tafel bij de openstaande buitendeur beschikbaar te zijn. Toen we dit weigerde werden er een een zijzaaltje geplaatst waar we verder alleen zaten. We waren hier in het kader van de AH actie.
De soep was heerlijk. Het hoofdgerecht, pasta met zeevruchten, smaakte goed. De portie was echter aan de magere kant. Verder bleken er ongepelde garnalen in te zitten. Niet prettig om in de bijten als je hier niet op verdacht bent. Een groentengarnituur ontbrak helaas. Nagerecht matig, ijskristallen in het ijs en "nep-slagroom" uit een spuitbus. Jammer! Mijn partner had Hazelnootschuim gebak en dat smaakte haar uitstekend!
Dirrie B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het was niet de eerste keer dat we hier gingen eten!
We vinden het een heel goed eetcafe met een prima kaart en een fijne bediening!
Is een aanrader......
cb003845 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het vis pannentje had weinig of geen variatie.
Patat , oude en nieuwe patat geserveerd.
Dame blache chocoladesaus niet warm.
Ambiance was gezellig.
brewerplace .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig, ontspannen sfeer, een beetje gemoedelijk. Het eten was prima! Zeker een aanrader. Ze hebben een speciaal AH-menu en voor een kleine meerprijs kun je ook andere gerechten bestellen. Ik heb de kipfilet op, die was echt heerlijk. Vriendelijk personeel
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben genoten van alle heerlijke gerechten van de AH bon.
De sfeer was gezellig , ondanks het rustig was op de woensdagavond
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wat op de menukaart werd aangeboden als een krokant bladerdeeg mandje bestrooid met suiker, was een oud chinees-achtig loempia broodje waarin iemand bijna zou stikken, ook zo het krokante bladerdeegbroodje als voorgerecht.
dit was zeer teleurstellend en deed echt afbreuk aan het geheel, terwijl het hoofdgerecht goed was.
Carimmy .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening. Voldoende keuze uit de gerechten met veel diversiteit.
We hebben een leuke avond gehad.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, verder een hele gezellige en gemoedelijke sfeer. We gaan zeker nog een keer eten!!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten (AH-menu). Heerlijke zalmtompouce, gevulde kipfilet/ verrukkelijke Stoba, Caribische Stoofschotel en fruitbakje. Vriendelijke bediening, prima service. Echt een aanrader als je gewoon gezellig uit eten wilt!
Lucy K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuk terras op een mooie locatie. Lekker gegeten, gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Vlotte bediening. Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten smaakte allemaal erg goed was goed op temperatuur, Bediening was prima leuke vriendelijke mensen gaan er zeker naar terug
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Tweede keer in korte tijd dat we hier gegeten hebben.. Deze keer AH kaart vergeten. Werd wel aangeboden dat we die later nog wel konden brengen, dus dat is aardig. Maar omdat het voor ons niet echt dicht bij is, gewoon van de normale kaart gegeten, komen we nog wel een keer terug om de kaart alsnog te gebruiken :-) Was weer heerlijk. Salade met geitenkaas is heerlijk, Stoofvlees erg smakelijk en vegetarische pasta ook erg smaakvol, veel keus uit lekkere desserts. Voor een eetcafé uitgebreide kaart. Aan te bevelen