Eetcafé De Dam

Buitenhaven 1 2965 AD Nieuwpoort Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé De Dam

Bruine kroeg met eigentijds karakter

Een authentieke bar, houten stoelen en tafels, glimmende spiegels, oude foto’s en een afbeelding van Napoleon aan de muur. Nog meer voorbeelden om te geloven dat dit restaurant het karakter van een bruine kroeg uitstraalt en nog steeds een stukje historie ademt? Tegenover het stadhuis mag dit restaurant bovendien spreken van een toplocatie in het oude vestingstadje Nieuwpoort. Bij mooi weer geniet je op het terras van heerlijke gerechten en ook daar staat de bediening altijd voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Dam

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Marinka_wijk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant met de AH restaurant actie
Super bediening en sfeer.
Echt een aanrader !!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige leuke warme locatie Leuke aardige bediening en heerlijk eten. sfeer was heel relex leuke lokatie om heerlijk met een stel vrienden te genieten van het heerlijke eten en om bij te kletsen
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op een leuke en lekkere manier kennisgemaakt met Eetcafe De Dam via de AH aktie. Locatie en eetcafe overtroffen de Eigen aankondiging op de website van eetcafe De Dam. Eten is heel erg lekker, echt veel beter dan je bij een eetcafe verwacht. Grote porties en ondanks de AH actie toch de volledige keuze van de kaart. Achteraf gewoon 3 van de 6 voor-/hoofd-/nagerechten afstrepen op de rekening en 'klaar'.

Ter verbetering zou ik alleen de temperatuur in de zaal willen noemen, het was best fris binnen en ondanks dat het merendeel van de tafels bezet was bleef dat zo. Waarschijnlijk door de 2 open deuren naast de bar en naar de 2e eet\bar ruimte bleef de koude lucht stromen wat het niet behaaglijk maakte.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Troffen vlieg in het eten en werd afgedaan met 1 gratis kopje koffie!
Serveren van drank niet vlot of vergeten. Jammer!
Johnschultink .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel gezellig eetcafé, leuk ingericht. De bediening was heel gezellig en vriendelijk, gelukkig niet al te formeel. Als dan ook het eten van een bijzonder goede kwaliteit is, kan gesproken van een geslaagd etentje. Een aanrader voor iedereen.
Brewerplace .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant met een huiselijke sfeer. Eten was goed, maar niet goed warm. Vlotte vriendelijke bediening. Lekkere wijn.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben 30 oktober gezellig met vrienden gegeten. Het was erg goed, lekker en het personeel was uiterst vriendelijk. Een aanrader om hier ongedwongen een hapje te eten.
Yvonne.de.koning .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed eten vanaf de kaart met de ah actie. Dit was voor ons de 2e keer en het was weer goed. Ik had nu kabeljauw met zeekraal vooraf de salade met zalm en als toetje een bolletje eis, slagroom en het beroemde hazelnoot gebakje. Weer teveel gegeten en de komende dagen rustig aan doen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zijn heel vriendelijk ontvangen, in het gezellige restaurant.
Een paar stukjes brood vooraf was lekker.
Het voorafje: warme geitenkaas met honing en walnoot was heerlijk.
De Eisbein was heerlijk mals, maar de zalmfilet met doperwten puree waren ook zéker de moeite waard !!
Verrukkelijk !!
Het nagerecht : Hazelino was ook perfect.
We hebben hier heerlijk gedineerd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het was een gezellig uit eten. Eten was goed en smakelijk de opmaak leuk. Ook de toetjes waren leuk om te zien en goed van smaak. De sfeer was prettig en de tijden tussen de gangen goed, niet te snel en niet te lang.
Achtergrondmuziek ; ik ben zelf links doof en dat kan mijn beoordeling beinvloeden. De anderen vonden het niet storend.
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten! In gezellige oud-bruin eetcafe sfeer. Bediening is prima. En de wijn ook. Kaart van biefstuk en zalm tot hamburger en saté. En voor mij het eerste restaurant waar de 'rood' bestelde biefstuk ook echt 'rood' werd geserveerd, en nog mals was ook.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Gisteravond 22-sept 2016, met 4 personen heerlijk gegeten via bonnen van A.H .Eten van het drie gangen menu was erg goed.
Kregen alle vier gelijktijdig het eten geserveerd prima, wel anders meegemaakt Bediening was perfect ,gezellig en joviaal gebracht.
Zeker een aanrader, jammer weinig mensen aanwezig
Verdiend dit restaurant niet. Kan ook de dag zijn, Donderdag avond.
Cijfers, eten 8, bediening 9+ antourage 7+ groeten uit R`dam
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op zaterdagavond 10-09-2016 hebben we met 8 personen gegeten met de aktie van AH. We konden gewoon van de kaart 3 gangen menu uit kiezen. Dus voor iedereen wat. En het was heerlijk echt een aanrader.
De bediening was uiten gewoon. Topie
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
dit eetcafé ligt midden in het dorp Nieuwpoort , zittende op de terrassen is er van alles te zien, ondanks dat het echt een klein dorp is.
we vonden het fijn dat we het 3 gangen menu van de AH-actie zelf mochten samen stellen.
we hadden tomatensoep, die goed was.
en ik zalm en doperwtenpuree en mijn man spare-ribs[dat zo gaar was, dat het van het bot afviel] ,hoofdgerecht was ook prima.
en als dessert had mijn man, ijs en rood fruit en ik een hazelino[soort hazelnootgebak] met ijs.
alles was heerlijk.
Slap8449 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Met een gezelschap van 6 personen heerlijk buiten gegeten. Hebben een hele gezellige avond gehad en uitstekend gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en flexibel.
Ed.rombouts .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten in gezellig stadje Nieuwpoort, ruime keus uit menukaart, prima bediening door leuke meiden, we gaan zeker nog een keer terug met familie en/of vrienden.Ed Rombouts
Keesstok .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
wij hebben zalm en kabeljauw filet gegeten. Jammer dat er graten in zaten, daar had de kok beter op moeten letten. Helaas was de kabeljauw iets flauw. De bediening was vriendelijk.
Beste
Een graatje over het hoofd zien is inderdaad een foutje van de kok, de smaak van de kabeljauw te flauw is persoonlijk vandaar het zout en peper op tafel
Ondanks het missertje hoop ik dat u een geslaagde avond uit heeft beleeft bij ons
Met Vgr.Dolf Dickmann
Sandra.vanbeek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op terras in sfeervol historisch Nieuwpoort voorgerecht (bospaddestoelsoep en stoofvlees) en hoofdgerecht (vispotjr en saté) gegeten. Bedoening erg vriendelijk, eten goed van kwaliteit en smakelijk. Nagerecht binnen gegeten, gemoedelijk eetcafesfeer. Bavarois en frambosenparfait. lekker en alles met zorg bereid.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat hebben we weer geweldig gegeten bij jullie voor de eisbein was geweldig en het toetje was een complete verrassing voorgerecht toppie we komen zeker binnenkort weer GEZELLIE
Ellie30 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een verrassend binnenkomen in dit eetcafé, gezellig en ruim. Ruim wat je van de buitenkant niet zal verwachten! Heerlijk eten, en vriendelijke bediening maakt het avondje compleet!!