Eetcafé De Dam

Buitenhaven 1 2965 AD Nieuwpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Dam

Bruine kroeg met eigentijds karakter

Een authentieke bar, houten stoelen en tafels, glimmende spiegels, oude foto’s en een afbeelding van Napoleon aan de muur. Nog meer voorbeelden om te geloven dat dit restaurant het karakter van een bruine kroeg uitstraalt en nog steeds een stukje historie ademt? Tegenover het stadhuis mag dit restaurant bovendien spreken van een toplocatie in het oude vestingstadje Nieuwpoort. Bij mooi weer geniet je op het terras van heerlijke gerechten en ook daar staat de bediening altijd voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Dam

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
w.v.ooijen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekker gegeten. Snelle en goede bediening. We waren van de AH restaurantaktie en toch keuze uit de volledige menu kaart. Top! Enige nadeel dat het er erg koud was!
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk eetcafé met zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. Eten was ook erg lekker. Een gemoedelijke en gezellige sfeer. Alles is mogelijk in overleg. Salade met warme geitenkaas is erg aan te raden!
Dirrie B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zijn hier al vaak komen eten omdat het een goed restaurant is heerlijke gerechten,fijne bediening .Nieuwpoort is een mooie plek om te bezichtigen!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten in ongedwongen sfeer. Kleine maar effectieve kaart. Sommige gerechten sprongen positief er uit qua smaak / kwaliteit (Pork Belly -> Excellent)
w40timmer .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
wij zijn met vrienden een avond gezellig uit eten geweest,het eten was voortreffelijk,en we hebben er echt van genoten,ook de bediening en sfeer was prima,zeer zeker een aanrader voor een volgende keer.
gerdarobert .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
gezellig maar hadden een foutje met de rekening gemaakt maar na een mailtje keurig het teveel betaalde op rekening terug gestort .
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke sfeer. Een echt eetcafé, maar dan met bovengemiddelde en bijzondere gerechten. Helaas bij een van ons een verkeerd hoofdgerecht, maar dit werd zeer snel rechtgezet, waardoor we toch gezamenlijk de maaltijd konden genieten.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen weekend met 7 personen hier gegeten. Heerlijk gegeten (pittig stoofvlees is een aanrader!) en zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker weer terug!!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten in Eetcafé De Dam. De carpaccio was heel lekker, wat ook gold voor de kabeljauwfilet die lag op een bedje van zeekraal, heerlijk! Mijn tafelgenoot was enthousiast over het grote stuk eisbein dat uitermate mals was en makkelijk los liet van het bot. De ambiance is gezellig en het is er rustig genoeg om een goed gesprek met elkaar te kunnen hebben. De bediening was vriendelijk en attent.
MCVoogt .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gegeten met AH restaurantbon. We konden kiezen van de kaart. Zeer vriendelijke bediening. Komen van de zomer nog wel een keertje terug. Wij kwamen uit Gouda en het was zeker geen teleurstelling.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Aanvankelijk erg harde muziek. Omgevingstemperatuur was koud.
Snelle en vriendelijke bediening! Gerechten erg lekker, alleen nagerecht beetje eenvoudig.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke zakelijke lunch gehad. Een echte aanrader is wat mij betreft: de Saté! Fantastisch bereid met precies de goede gering en mooie kruiden!
roland.paula .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Lichten van de voorbijrijdende auto's schijnen soms recht in je gezicht. Dat is minder prettig. verder TOP
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben prima gegeten en zullen hier zeker nog een keer terug komen! De kwaliteit van al het eten is ook erg goed.. Bedankt.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was heerlijk en werd smaakvol opgediend.
Vriendelijke bediening, gezellige entourage.
Een echte aanrader voor een goed diner.
ambrandwijk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Waren hier al vaker. Was weer prima. Goede bediening en ook met AH-aktie hetzelfde menu als zonder! Kortom prima gegeten en gezellige avond!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Voortreffelijke en heerlijk gegeten.
Atente en vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit UITSTEKEND.
Gezellige inrichting.
esterbendijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben heerlijke biefstuk en vispotje gegeten. Super lieve mensen en bediening echt top. Voorgerechten waren ook top en het hazelnootgebakje toe mmmmmm zo lekker. Hier gaan we zeker nog een keer eten. De mannen aten belly porc en vooraf pittig stoofvlees. Ook een aanrader.
marinka_wijk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant met de AH restaurant actie
Super bediening en sfeer.
Echt een aanrader !!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige leuke warme locatie Leuke aardige bediening en heerlijk eten. sfeer was heel relex leuke lokatie om heerlijk met een stel vrienden te genieten van het heerlijke eten en om bij te kletsen