Eetcafé De Dam

Buitenhaven 1 2965 AD Nieuwpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Dam

Bruine kroeg met eigentijds karakter

Een authentieke bar, houten stoelen en tafels, glimmende spiegels, oude foto’s en een afbeelding van Napoleon aan de muur. Nog meer voorbeelden om te geloven dat dit restaurant het karakter van een bruine kroeg uitstraalt en nog steeds een stukje historie ademt? Tegenover het stadhuis mag dit restaurant bovendien spreken van een toplocatie in het oude vestingstadje Nieuwpoort. Bij mooi weer geniet je op het terras van heerlijke gerechten en ook daar staat de bediening altijd voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Dam

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
w40timmer .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
gerdarobert .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
gezellig maar hadden een foutje met de rekening gemaakt maar na een mailtje keurig het teveel betaalde op rekening terug gestort .
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen weekend met 7 personen hier gegeten. Heerlijk gegeten (pittig stoofvlees is een aanrader!) en zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker weer terug!!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten in Eetcafé De Dam. De carpaccio was heel lekker, wat ook gold voor de kabeljauwfilet die lag op een bedje van zeekraal, heerlijk! Mijn tafelgenoot was enthousiast over het grote stuk eisbein dat uitermate mals was en makkelijk los liet van het bot. De ambiance is gezellig en het is er rustig genoeg om een goed gesprek met elkaar te kunnen hebben. De bediening was vriendelijk en attent.
MCVoogt .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gegeten met AH restaurantbon. We konden kiezen van de kaart. Zeer vriendelijke bediening. Komen van de zomer nog wel een keertje terug. Wij kwamen uit Gouda en het was zeker geen teleurstelling.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Aanvankelijk erg harde muziek. Omgevingstemperatuur was koud.
Snelle en vriendelijke bediening! Gerechten erg lekker, alleen nagerecht beetje eenvoudig.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke zakelijke lunch gehad. Een echte aanrader is wat mij betreft: de Saté! Fantastisch bereid met precies de goede gering en mooie kruiden!
roland.paula .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Lichten van de voorbijrijdende auto's schijnen soms recht in je gezicht. Dat is minder prettig. verder TOP
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben prima gegeten en zullen hier zeker nog een keer terug komen! De kwaliteit van al het eten is ook erg goed.. Bedankt.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was heerlijk en werd smaakvol opgediend.
Vriendelijke bediening, gezellige entourage.
Een echte aanrader voor een goed diner.
ambrandwijk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Waren hier al vaker. Was weer prima. Goede bediening en ook met AH-aktie hetzelfde menu als zonder! Kortom prima gegeten en gezellige avond!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Voortreffelijke en heerlijk gegeten.
Atente en vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit UITSTEKEND.
Gezellige inrichting.
esterbendijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben heerlijke biefstuk en vispotje gegeten. Super lieve mensen en bediening echt top. Voorgerechten waren ook top en het hazelnootgebakje toe mmmmmm zo lekker. Hier gaan we zeker nog een keer eten. De mannen aten belly porc en vooraf pittig stoofvlees. Ook een aanrader.
marinka_wijk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant met de AH restaurant actie
Super bediening en sfeer.
Echt een aanrader !!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige leuke warme locatie Leuke aardige bediening en heerlijk eten. sfeer was heel relex leuke lokatie om heerlijk met een stel vrienden te genieten van het heerlijke eten en om bij te kletsen
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op een leuke en lekkere manier kennisgemaakt met Eetcafe De Dam via de AH aktie. Locatie en eetcafe overtroffen de Eigen aankondiging op de website van eetcafe De Dam. Eten is heel erg lekker, echt veel beter dan je bij een eetcafe verwacht. Grote porties en ondanks de AH actie toch de volledige keuze van de kaart. Achteraf gewoon 3 van de 6 voor-/hoofd-/nagerechten afstrepen op de rekening en 'klaar'.

Ter verbetering zou ik alleen de temperatuur in de zaal willen noemen, het was best fris binnen en ondanks dat het merendeel van de tafels bezet was bleef dat zo. Waarschijnlijk door de 2 open deuren naast de bar en naar de 2e eet\bar ruimte bleef de koude lucht stromen wat het niet behaaglijk maakte.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Troffen vlieg in het eten en werd afgedaan met 1 gratis kopje koffie!
Serveren van drank niet vlot of vergeten. Jammer!
Johnschultink .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel gezellig eetcafé, leuk ingericht. De bediening was heel gezellig en vriendelijk, gelukkig niet al te formeel. Als dan ook het eten van een bijzonder goede kwaliteit is, kan gesproken van een geslaagd etentje. Een aanrader voor iedereen.
brewerplace .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant met een huiselijke sfeer. Eten was goed, maar niet goed warm. Vlotte vriendelijke bediening. Lekkere wijn.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben 30 oktober gezellig met vrienden gegeten. Het was erg goed, lekker en het personeel was uiterst vriendelijk. Een aanrader om hier ongedwongen een hapje te eten.