Eetcafé De Dam

Buitenhaven 1 2965 AD Nieuwpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Dam

Bruine kroeg met eigentijds karakter

Een authentieke bar, houten stoelen en tafels, glimmende spiegels, oude foto’s en een afbeelding van Napoleon aan de muur. Nog meer voorbeelden om te geloven dat dit restaurant het karakter van een bruine kroeg uitstraalt en nog steeds een stukje historie ademt? Tegenover het stadhuis mag dit restaurant bovendien spreken van een toplocatie in het oude vestingstadje Nieuwpoort. Bij mooi weer geniet je op het terras van heerlijke gerechten en ook daar staat de bediening altijd voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Dam

maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Dam

Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede ontvangst en heel vriendelijke bediening. Lekker gegeten, hangt een goede sfeer. Was gezellig druk en het zag er verzorgt uit.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst. Duidelijke uitleg over de gerechten. Krijgen een broodmandje vooraf. Fijn dat je ook als je met AH actie mee doet toch kunt kiezen uit alle gerechten van de kaart bij betaling afhankelijk van het gerecht. Hebben hier al vaker gegeten. Sinds de vorige keer, 2 maanden geleden, is er wel veel veranderd aan de kaart. Wat minder gerecht nu, wat op zich wel begrijpelijk is aangezien de kaart voor een eetcafé wel zeer uitgebreid was. Voor de gewone gerechten is de beperking geen probleem, net zo lekker of nog beter, zoals bijvoorbeeld Ooster Stoofpotje vervangen door Belgisch stoof potje, is nog lekkerder. Salade warme geitenkaas stond nog steeds op het menu en is nog steeds heel lekker. Waar met name in geschrapt is zijn de vegetarische hoofgerechten, daar was voorheen meer keuze in, o.a. gerechten met linzen. Nu is er alleen 1 vegetarisch hoofdgerecht, vegetarische pasta die iets te zout werd ervaren. Nagerechten, chocolade dessert en fruit bakje zijn uitstekend. Al met al weer heerlijk gegeten en blijft een leuk restaurant, maar zet het lekkere vegetarische gerecht weer op de kaart !
Marijnnefs .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bij aankomst bleek allen een tafel bij de openstaande buitendeur beschikbaar te zijn. Toen we dit weigerde werden er een een zijzaaltje geplaatst waar we verder alleen zaten. We waren hier in het kader van de AH actie.
De soep was heerlijk. Het hoofdgerecht, pasta met zeevruchten, smaakte goed. De portie was echter aan de magere kant. Verder bleken er ongepelde garnalen in te zitten. Niet prettig om in de bijten als je hier niet op verdacht bent. Een groentengarnituur ontbrak helaas. Nagerecht matig, ijskristallen in het ijs en "nep-slagroom" uit een spuitbus. Jammer! Mijn partner had Hazelnootschuim gebak en dat smaakte haar uitstekend!
Dirrie B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het was niet de eerste keer dat we hier gingen eten!
We vinden het een heel goed eetcafe met een prima kaart en een fijne bediening!
Is een aanrader......
cb003845 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het vis pannentje had weinig of geen variatie.
Patat , oude en nieuwe patat geserveerd.
Dame blache chocoladesaus niet warm.
Ambiance was gezellig.
brewerplace .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig, ontspannen sfeer, een beetje gemoedelijk. Het eten was prima! Zeker een aanrader. Ze hebben een speciaal AH-menu en voor een kleine meerprijs kun je ook andere gerechten bestellen. Ik heb de kipfilet op, die was echt heerlijk. Vriendelijk personeel
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben genoten van alle heerlijke gerechten van de AH bon.
De sfeer was gezellig , ondanks het rustig was op de woensdagavond
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wat op de menukaart werd aangeboden als een krokant bladerdeeg mandje bestrooid met suiker, was een oud chinees-achtig loempia broodje waarin iemand bijna zou stikken, ook zo het krokante bladerdeegbroodje als voorgerecht.
dit was zeer teleurstellend en deed echt afbreuk aan het geheel, terwijl het hoofdgerecht goed was.
Carimmy .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening. Voldoende keuze uit de gerechten met veel diversiteit.
We hebben een leuke avond gehad.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, verder een hele gezellige en gemoedelijke sfeer. We gaan zeker nog een keer eten!!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten (AH-menu). Heerlijke zalmtompouce, gevulde kipfilet/ verrukkelijke Stoba, Caribische Stoofschotel en fruitbakje. Vriendelijke bediening, prima service. Echt een aanrader als je gewoon gezellig uit eten wilt!
Lucy K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuk terras op een mooie locatie. Lekker gegeten, gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Vlotte bediening. Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten smaakte allemaal erg goed was goed op temperatuur, Bediening was prima leuke vriendelijke mensen gaan er zeker naar terug
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Tweede keer in korte tijd dat we hier gegeten hebben.. Deze keer AH kaart vergeten. Werd wel aangeboden dat we die later nog wel konden brengen, dus dat is aardig. Maar omdat het voor ons niet echt dicht bij is, gewoon van de normale kaart gegeten, komen we nog wel een keer terug om de kaart alsnog te gebruiken :-) Was weer heerlijk. Salade met geitenkaas is heerlijk, Stoofvlees erg smakelijk en vegetarische pasta ook erg smaakvol, veel keus uit lekkere desserts. Voor een eetcafé uitgebreide kaart. Aan te bevelen
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
we hebben lekker op het terras gegeten
De bediening was goed , maar je moet wel de aandacht vragen want anders duurt het wat lang.
Willemien O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, prima bediening. Slechts één minpuntje: veel vlees en rijst of aardappelgerecht echter heel weinig groente. Zo wordt de minimale 2 ons per dag zeker niet gehaald.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hier gegeten met AH actie. Vriendelijke ontvangst in leuk ingericht pand. Er is keus uit een menu voor deze actie, maar voor elke gerecht kan ook eventueel van de gewone kaart gekozen worden waarbij dan een kleine meer prijs kan gelden, heel flexibel dus, op die manier kan iedereen altijd kiezen wat hij lekker vind. De gerechten waren allemaal heel lekker, voor vegetariërs ook voldoende keus, de vegetarische pasta was zeer smaakvol. Rundstoofpot ook zeer smakelijk. Voorgerecht zalmtompouce ook aan te bevelen, ook de nagerechten prima in orde. Dus alles positief, als ik dan klein minpuntje moet noemen is het dat de frietjes wat hard gebakken waren, maar dat is dan ook het enige wat er aan te merken is.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De jonge bediening was zeer vriendelijk. De keuze voor de deelnemers aan de AH-actie was goed. We hebben al een aantal malen gehoord dat deelnemers aan deze actie zich vaak als tweederangs gasten behandeld voelen en bepaalde restaurants de indruk wekken eigenlijk helemaal geen trek te hebben in deze restaurantbezoekers, maar dat was hier beslist niet het geval. Bijzonder zijn de zelfgemaakte goeddoorbakken frieten van nieuwe aardappelen, althans dat was onze indruk. Die zijn we nog nooit ergens anders tegengekomen. Geen slappe, bleekscheten dus, die een (onder)gemiddelde cafetaria of restaurant helaas altijd wel lijkt te leveren. Chapeau!
g.n.houweling .
de gerechten goed
de borrel vooraf ,jenever werd louw geserveerd toen daar een vraag over gesteld werd bleek er geen koude te zijn.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben in een heerlijke ontspannen sfeer genoten van de maaltijd. Alles werkte mee aan een geslaagde avond: de locatie van het restaurant in het mooie plaatsje Nieuwpoort, de 'warme' inrichting en niet in de laatste plaats de bediening. Alleen zitten wij normaliter iets korter in een kerkbank ☺.