Eetcafe De Crimpenaar

Elckerlyc 1 2922 VZ Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafe De Crimpenaar

Het lekkerste uit de streek

Een begrip in de Krimpenerwaard! Met liefde voor streek- en seizoensproducten zet de chef de lekkerste gerechten op tafel. Pure smaken, geen poespas, maar echt eten! De bediening heeft ontzettend veel plezier in het werk en geeft je echt het gevoel dat je thuis bent.

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Crimpenaar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Erg voordelig
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het afgesproken tweede menu gratis met een AH dinerbon kon niet, het menu was al te goedkoop. Logisch uiteraard, maar ook misleidend. Nog steeds voor een koopje heel lekker gegeten, zomaar even op de dinsdag in ons eigen dorpje. Lekker groentesoepje, 3 snackgarnaaltjes met chilisaus en garnituurtje van sla/tomaat/komkommer. Allebei een prima biefstukje met frietjes, niks mis mee. Tot slot mijn man een ijsje met slagroom en ik een perfecte panna cotta. Kortom, dik voor elkaar!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een zeer lage prijs. Kwaliteit was prima. Mooie nieuwe inrichting. Wachttijd tussen ge gnagen mag van mij wel iets korter.
C S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zonde van zo'n zaak dat de service echt bar slecht is.. werken meisjes die 0,0 horeca ervaring hebben. Eten is prima voor de prijs die ze vragen, maar er wordt niet naar je omgekeken of je nog wat te drinken wilt. Uit irritatie omdat wij maar zaten met lege borden en glazen wilde we geen dessert meer. En geloof me het was echt niet druk in de zaak. Zwaar teleurgesteld kom dus ook niet meer terug.
Berlinerbol .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
Vanwege de ruime indeling had je geen "hinder" van de
andere gasten.
P.de.jong2 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alle gerechten prima ! Lekker !
bediening goed en snel !
Jammer dat het niet drukker is in deze zaak.
Te weinig naamsbekendheid ?
Leco54 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
nette gelegenheid. Beetje degelijke uitstraling.
door locatie geen aanrader!
diner goed verzorgd en smakelijk.
prima gelegenheid voor lokale inwoners Krimpen aan den ijssel.
Imkoburema .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was matig. De bediening ging maar ook niet meer dan dat. De relatie prijs kwaliteit was onder de maat. Al met al teleurstellend
Beste familie Burema,

Allereerst bedankt voor jullie bezoek aan ons eetcafé. Als uitbater kan ik iets niet volgen, er is meerdere keren gevraagd of alles naar wens was, geen klachten op dat moment en bij het afrekenen heeft onze gastvrouw nog een gezellig/uitgebreid gesprek gehad met 1 van jullie (man)!.
Uit jullie recensie maak ik nu op dat er niets van klopt. Twee tafels verder op waren gasten laaiend enthousiast over zo als ze het eten/avond hadden ervaren en zie ook de recensie hierboven!
Uit de vele goede bericht binnen maar ook buiten het Eetcafé, zijn wij van mening dat wij de balans, eten/sfeer/bediening, goed op orde hebben.
Hopelijk mogen wij jullie nogmaals een keer begroeten in ons Eetcafé.

Met gastvrije groet,
Kees.

Reactie van proever:

Heten was bijna gewoon matig. Geen of weinig groente. De garnalensalade??? Dubieus qua grootte. De bediening was redelijk. Het jongere meisje had weinig begrip van het serveren. Hetwas geen feestje
Annekelems .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het hoofdgerecht de Biefstuk was perfect heerlijk gegeten, Jammer van het voorgerecht ik heb de carpaccio genomen maar die was niet bijzonder anderen hadden de garnalen en die waren goed.
Lizette_post .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben lekker gegeten.
Het was niet slecht maar wel gewootjes.
carpaccio was niet vers,biefstuk was prima gebakken in de croma en niet in de roomboter. Geserveerd met patat en een bolletje kant en klare huzaren salade van een bekend merk.
stoofpeertje op het bord was wel een leuk detail.
Sfeer is oké, bediening zeer vriendelijk.
Moniquescheer .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
personeel was zeer enthousiast.. ondanks dat wij vrij kort voor het verschijnen gereserveerd hadden en ze dit nog niet gezien hadden.. eten was heerlijk en sfeer erg goed..
kregen ook nog de tip dat na 1 september het consept van de zaak gaat veranderen en er voor een nog leukere prijs gegeten kan gaan worden.. dit gaan wij zeker eens doen.
Sunita M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten was erg goed, ik had een tournedos.
Deze was heel mals, mijn partner had een zalm moot en ook deze was heerlijk.
De bediening was goed, de dames waren attent en gezellig.
Het enige wat wel jammer was dat , je bij een vast gesteld 3 gangen menu niet van dessert
mag wisselen.
Het decor was gezellig , was erg huiselijk , en warm.
Heb zelf niet het gevoel gehad dat ik in een eetcafe zat, meer in een restaurant.
Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen bij mijn vrienden.
Frits En Pino D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij hadden het 3 gangen menu voor € 29,95. (1 gratis ivm Shell actie). Eerste wat opviel was dat het er erg warm was, en donker. Toiletten zijn aan vervanging toe. Lokatie is niet erg aantrekkelijk met uitkijk op de parkeerplaats.
Het was goed dat we de 2 voor 1 actie van Shell hadden want € 29,95 voor dit menu is wel wat overvraagd. Ik had me dan wel bekocht gevoeld. De kogelbiefstuk was geen kogelbiefstuk maar een gewone en niet de allerbeste ook nog eens. Misschien ook niet na gegaard. De groente waren ver te zoeken; 3 snijbonen en een half stoofpeertje. De bijgeserveerde friet was wat fantasieloos, gewoon fabrieksfriet. Dan moet echt anders tegenwoordig. De schnitzel was prima behalve dat er een heel dun schijfje citroen werd bijgeserveerd, zo eentje die op rand van je glas tonic thuis hoort. Dit was niet uit te knijpen over je schnitzel, te weinig en te onhandig.
Nagerecht zijn fantasieloos; aardbeienijs en dame-blanche. 2 bolletjes ijs op een schoteltje met 2 toefjes slagroom. Bij de dame-blanche zat er dan een heel dun slingertje chocoladesaus uit een flesje op terwijl je daar natuurlijk een apart kannetje met warme chocolade bij hoort. Alles bij elkaar een tegenvaller en niet voor herhaling vatbaar.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Goede bediening, erg vriendelijk. Heerlijk eten, leuk ook met zo'n amuse van de kok. De aankleding verandert steeds positiever. Ziet er mooi uit.
Legendan .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker gegeten. 3 gangen menu op. Smaakte prima.genoeg keuze ook. We vonden het binnen wel wat donker kwa licht. Maar door de service en het eten stoor je er niet aan.en de wc's waren wat verouderd.
Pim1010 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben hier op 29-05-2016 gegeten met de Tank en Dineeractie van Shell. De prijs was helaas niet helemaal 2 voor de prijs van 1, maar dat hadden we telefonisch al begrepen toen wij om het menu vroegen die bij de actie hoorde.
Bij aankomst zag het pand er van buiten niet heel fraai uit. Bij binnenkomst keerde dit gelukkig om en waren wij in een gezellig restaurant beland.
We kregen eerst een specialiteit van de chef, dit was een aangename frisse verrassing. Het door ons gekozen voorgerecht, carpaccio, deed naar mijn mening iets goedkoop aan. De saté smaakte erg goed als hoofdgerecht. Als nagerecht nog een ijs op. Dit was niet heel bijzonder, maar smaakte gelukkig wel goed.
Al met al geven wij voor het eten een 7 in relatie tot de prijs die bij de actie hoorde (29,95 EUR voor twee personen excl. drinken).
Deligt .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vrijdag jl. waren we bij eetcafé de Crimpenaer. We hebben lekker gegeten. Het voorgerecht (carpaccio) was super mals, beter dan de biefstuk die ik als hoofdgerecht had gekozen. Maar ik zou de Crimpenaer zeker aanbevelen bij vrienden.
Tinekemulder .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Eten was goed, maar de groente moest je wel zoeken. Lange wachttijd tussen gerechten. Bediening vriendelijk, maar liet ons wel een beetje zitten voor ons gevoel. Interieur eenvoudig maar wel heel sfeervol. Uitzicht op parkeerplaats maakt dat het geen luxe ambiance heeft.
Cornelis13 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Verrassend dat deze bistro er is in Krimpen, leuke en warme inrichting, prettige en persoonlijke bediening, we hadden een menu met keuzes, de carpaccio, biefstuk en dame blanche waren goed bereid en smakelijk. Prijs kwaliteit klopt. Zeker een plekje om nog eens te eten.
Mmvdslikke .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het was niet druk maar de serveerster deed er alle aan om het gezellig te maken.
Daarin is zij geslaagd.
Het eten was goed en de ambiance eenvoudig
Inekedenouter .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vorig weekend gebruik gemaakt van het moederdag-weekend menu.
Gezellige ambiance en erg vriendelijke bediening.Het eten was vers en lekker bereid.Zeker voor herhaling vatbaar.