Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Anha82 B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met ons viertjes, vriendelijk personeel. En het was er gezellig druk.
Tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Danielle.lw .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Het driegangenmenu via de AH actie. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Kortom: een aanrader!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de ah aanbieding en hebben lekker gegeten. de wijn was prijs-kwaliteit ook prima. De achtergrond muziek was inderdaad achtergrondmuziek en de meisjes van de bediening waren erg prettig, kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten, met een fijne bediening. Wij komen zeker terug. dus
Gerardstegeman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
prima 3 gangen diner porties zijn voldoende, smakelijk en goede variatie, bediening zeer vriendelijk en attent
wij zullen de buurman etc zeker aanbevelen bij vrienden familie etc en niet alleen vanwege de ah actie
Jetje A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De sfeer was geweldig. Het eten gewoon goed.Correcte bediening door de 3 dames Lisa.Linda en Mieke. We hadden een tafel naast De Buurman in De Dragonder. Een prachtige ambiance. Heerlijk rustig.
Marloes_schepers .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten zondagavond! Alleen vonden we de bediening erg kort en bijna onvriendelijk overkomen. We kregen met ons vieren 1 klein schaaltje friet en salade. We hebben gevraagd voor een extra schaaltje en achteraf bleek dat we dat ook nog moesten betalen. Schandalig hoor!
B.G. A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Ietwat rumoerig/lawaaierig. Het is wel aan te bevelen na afloop de nota goed te controleren.
Howard H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuk ingericht monumentaal pand Verlichting flikkerde wat, wat een klein beetje irritant was. Personeel vriendelijk en eten was goed en werd niet te snel achter elkaar gebracht. Wanneer het vol is, dan is het wel rumoerig maar ook gezellig.
Enny1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zaterdag daar gegeten met de AH bonnen.
Carpaccio die wij aten was goed op temperatuur en de wraps van onze mede eters was ook goed zeiden ze.
Hoofgerechten van zowel de vis als het vlees werden door ons ook heerlijk gevonden en meer dan voldoende.
Desserts van crème brulee, ijs en kaasplankje ook prima.
Restoansha .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voorgerecht was goed.
Hoofdgerecht varkenshaas was te lang gebakken en taai,
groente bestond uit rodekoolsalade met appel (geen warme groente erbij)
dikke frieten te lang gebakken waren te hard. Toetje crème brûlée met capacino-ijs was wel goed en lekker .
Al diverse ah restaurants bezocht maar deze was het minst.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de bonnen van AH. Erg sfeerrvol. Bediening is erg vriendelijk. Echt een aanrader om nog eens daar te gaan eten
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goed en vriendelijk personeel in een prettige ambiance.
M.grobben1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk begin van een gezellige avond. Met een amuse en een mandje brood met knoflooksaus begonnen. Daarna keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten, voor ieder wat wils dus. Met de AH Restaurantactie voor 35 euro heerlijk gegeten met z'n 2. Ideale ligging voor als je nadien nog naar het theater gaat.
Belinda O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten in een sfeervolle ambiance! Ondanks dat het restaurant behoorlijk vol zat, kregen we alle tijd om rustig te eten en liepen de wachttijden niet enorm op. Aanrader!
HapenSnap .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben bij eetcafé de Buurman, gezellig en heerlijk gegeten! Zelfs op zaterdagavond een fijne en vlotte en goede bediening. De amuse vooraf was en lekkere verrassing. We gaan hier in het vervolg zeker weer terug komen.