Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben een leuke en gezellige avond gehad.Het eten was goed en de bediening was zeer gemotiveerd.wij gaan hier zeker nog een keer naar toe om eerst even lekker iets te drinken en vervolgens lekker te eten. Ik vind het een aanrader .Gr Jan
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Bediening was top!
Zowel de dame als de heer in de bediening waren vrolijk, dienstbaar en vlot.
Het AH menu was lekker en zeker aan te bevelen met ruime keuze.
Lidy T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, viel op dat gasten bloemen bij zich hadden. Deze werden keurig in een vaas gezet. Dat zijn de kleine zaken die belangrijk zijn. We komen graag terug.
Anha82 B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en komen graag nog eens terug.
Bediening zeer vriendelijk en accuraat.
Ook de meegenomen familie was zeer tevreden en we hebben samen genoten.
Katinka B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben bij restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder in Hengelo een heerlijk driegangen diner gehad ter gelegenheid van mijn verjaardag. We waren met 6 personen, waarvan er drie lactosevrij en suikervrij wilden eten en één vegetarisch. Voor ons was het in eerste instantie heel lastig om de juiste keuze te maken omdat overal melkproducten en koolhydraten in zitten, maar de zeer vriendelijke en behulpzame bediening en de keuken hebben heel veel moeite genomen om onze wensen naar volle tevredenheid om te zetten. Ze verdienen een grote pluim. We kunnen het restaurant zeer aanbevelen.
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit restaurant bezocht in het kader van de AH Restaurantactie. Keuze uit een goed menu, en wat er geserveerd voldeed ook daadwerkelijk aan de verwachtingen, daarbij was het ook nog eens lekker ook!!
Freddy Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een leuke avond gehad met de A-H kaart. Goede keuze kunnen maken uit het aanbod. De inrichting vond ik een beetje gedateerd en met een volle bezetting toch rumoerig. Dames van de bediening verdienen een dikke pluim en ook de koks. Zou zeker nog een keer terug komen.
Met vr. gr. Fred.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekende bediening , serveerster met humor.
Klein minpuntje, op het eind van de avond geen toiletpapier op de dames wc, heren-wc niet al te schoon meer.,wellicht moet hier iemand wat vaker naar kijken.
Wij komen beslist weer eens terug
marsch.62 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
wij hadden een goede serveerster die (gelukkig) tegen een leuke grap kon. Hartelijk dank nog , we hebben genoten.
Wij vonden het er wel erg warm daar binnen daar mag wel iets aan gebeuren.
Angeline R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig restaurant, gegeten met AH bon. Keuze uit meerdere voor, hoofd en nagerechten.
Prima bediening en de smaak van de door ons gegeten gerechten waren top
Leuke en gezellige avond gehad!!!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Reuze gezellig gezeten en lekker gegeten en gedronken! Kom snel terug.Groeten, Maria M.
Er wordt om meer leestekens gevraagd en om een korte eerlijke feed back, geef ik hem kort, is het niet genoeg pfff.
Ancilla K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
lekker gegeten met de AH restaurant actie (aparte kaart met beperkte keuze). Zeer vriendelijke personeel er werd goed rekening gehouden met van te voren doorgegeven allergie en het verzoek om matig zout te gebruiken.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De biefstukpuntjes zo goed mals en precies goed gekruid. Vriendelijke en behulpzame bediening. Gewoon een aanrader!
Wij komen er zeker vaker!
Traian D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was goed. Personeel had het te druk om voldoende aandacht aan je te besteden. Ze deden wel hun best.Daarentegen was het erg rumoerig in de ruimte. Dat was erg jammer.
Lidy T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De sfeer was goed, de bediening klantgericht en zeer vriendelijk.
Wij houden niet van knoflooksaus , het werd vervangen door kruidenboter of cocktailsaus.
De smaken van de producten waren geweldig en ook de samenstellingen van de gerechten was top
Harrie E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima restaurant
Hermien B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben een AH menu gekozen. Alles smaakte lekker en zag er mooi uit. Bediening was vriendelijk.
We hadden voldoende keus!
Ine M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
het was een gezellige avond voor ons 2tjes en we hebben heerlijk gegeten en wijn gedronken, prima, we komen zeker terug.
annie K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
gastvrij lekker eten jammer wat rumoerig volgende keer misschien een doordeweekse dag kiezen kom zeker nog eens terug.
groet annie
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De ontvangst was erg attent en de bediening was gewoon goed, vriendelijk en lintpasta vervangen door dikke frieten geen enkel probleem. De kwaliteit en hoeveelheid van de gerechten lieten niets te wensen over. Er werd gevraagd hoe we de biefstukjes wilden hebben en dat werd ook goed uitgevoerd. Dat als nagerecht bij een AH menu kaas besteld kan worden vind je niet veel, een extra pluim. Terug komen ? Ja graag.