Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten en we zijn enthousiast over het behulpzame personeel, die snel een onverwachte situatie kunnen ombuigen en zodoende ons avondje uit tot een feest hebben gemaakt. Prima gedaan en onze welgemeende dank!!
carlijnraamsteeboers .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben hier nu al meerdere malen gegeten met de AH bonnen en alle keren hebben we heerlijk gegeten... leuk de amuse en het stokbrood vooraf! Wij komen zeker nog eens terug.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voldoende portiegrootte en attente bediening
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Helemaal goed! AH actie, maar ruime keuze, ruime porties. Schaaltje warme groenten had er nog bij gekund. Aardige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Jurriaan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Redelijke "gutbürgerliche" keuken, voorgerecht met gorgonzola parmaham en blauwe kaas niet echt goed gecombineerd, wildstoofpot was goed, wachttijd wat lang ondanks dat het niet superdruk was.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het eten was verrukkelijk. Ik heb zelf als hoofdgerecht de biefstuk van de diamanthaas gehad en die was ontzettend mals. Deze was ook heerlijk met de truffelsaus die erbij zat. Wanneer ik dikke frieten op het menu zie sta denk ik aan friet dat gesneden is op ongeveer de dikte van Vlaamse frieten dan wel iets kleiner. Voor mij waren dit gewoon normale frieten.
Voor de rest vond ik het heerlijk eten en helemaal met de ah restaurant actie (ook zonder) mag ik niet klagen over de prijs/kwaliteit verhouding. Dit restaurant is zeker een aanrader en ik kom dan ook graag een keer weer terug!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Jammer, onze verwachtingen gebaseerd op eerdere bezoeken aan de Dragonder werden niet waargemaakt.
ipv in het restaurant zaten we in het eetcafe gedeelte. Het eten op zich smaakte goed, echter was simpel, fantasieloos en sober. De bediening was vnl bezig met uitserveren en had geen aandacht voor de gasten.
Zo werd er niet een keer gevraagd of het voldoende of naar wens was en contact was moeilijk te krijgen omdat de serveersters met strakke blik heen en weer tussen de keuken en de tafels liepen zonder acht te slaan op de gasten. De wachttijd tussen de gangen was ook tamelijk lang.
Jules L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bijna alles tot tevredenheid.
Alleen bij de afrekening ging het fout.
Aantal drankjes te veel gerekend en andere drankjes te weinig.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Proffesionele en attente bediening.
Extra amuse en stokbrood.
Heel verrassend.
Top prijs/kwaliteit verhouding.
Komen zeker terug.
theatimmer .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We waren er vroeg maar kregen toch een onhandig tafeltje, voorafjes en drinken kwamen snel maar toen werd het erg druk en moesten we langer wachten. Dat was wel de moeite waard want het eten was weer heerlijk.
Komen zeker terug.
jetduring .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima eten, vriendelijke bediening, we maakten zoals vele gasten met ons op deze avond gebruik van het AH 3 gangenmenu. Aparte menukaart met keuze uit 3 voor-hoofd en nagerechten. Geen toetje, maar lieve koffie geen enkel probleem.
roelof I.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij vonden het een prettig restaurant en hebben genoten van een heerlijk diner en vriendelijke bediening.
Fam. IJspeerd Hengelo
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was onze tweede keer binnen een half jaar dat we bij de Buurman hebben gegeten. Het eten was weer heerlijk, maar waar ze de eerste keer de friet waren vergeten, waren ze ons na t hoofdgerecht helemaal vergeten en gingen andere ( meerdere later binnengekomen) gasten voor en hadden we na 2 uur alleen nog maar een hoofdgerecht genuttigd. Na excuses en aanbieden van een gratis drankje ging alles ineens in sneltreinvaart en werd hoofd en na gerecht supersnel na elkaar gebracht. En stonden we voor we er erg in hadden buiten.
Anha82 B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met ons viertjes, vriendelijk personeel. En het was er gezellig druk.
tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zaterdagavond 26-11 hier gegeten met 2 personen via de AH-actie. Restaurant was helemaal vol (op onze gereserveerde tafel na natuurlijk), dat is een goed teken. Speciale kleine kaart voor de AH-gasten. Heerlijke gerechten en ruime porties. Kortom gewoon lekker en heel smaakvol gegeten. Bediening ook vlot en netjes. Kortom een restaurant om weer opnieuw te bezoeken.
danielle.lw .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Het driegangenmenu via de AH actie. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Kortom: een aanrader!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de ah aanbieding en hebben lekker gegeten. de wijn was prijs-kwaliteit ook prima. De achtergrond muziek was inderdaad achtergrondmuziek en de meisjes van de bediening waren erg prettig, kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten, met een fijne bediening. Wij komen zeker terug. dus
gerardstegeman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
prima 3 gangen diner porties zijn voldoende, smakelijk en goede variatie, bediening zeer vriendelijk en attent
wij zullen de buurman etc zeker aanbevelen bij vrienden familie etc en niet alleen vanwege de ah actie