Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Leonne B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Super goed eten, in goede porties ook. Lekkere rode wijn.
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen zeker een keer terug.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteravond samen met mijn vriend bij de buurman gegeten. Was super lekker. Menu van ah. Echt heerlijk gegeten. Alle gerechten. Complimenten voor de manlijke ober. Ontzettend attent en heel vriendelijk. Top avond gehad. Komen snel terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Toch altijd weer leuk om hier neer te strijken. Erg attent dat er zo rekening wordt gehouden met een voorstelling in het theater. Ook dit keer zijn ze er weer in geslaagd om een aantal leuke keuzes op de kaart te krijgen voor de AH actie. Leuke variatie, bravo. Prima gegeten, vers en met smaak. ruime portie meerval dit keer. Hier komen we vast nog eens terug.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij eten vaak bij de Buurman. Altijd heel erg tevreden over zowel het eten als de bediening.
Dit keer hadden we een concert om 20.00 uur in het naastgelegen Rabotheater.
Op de site aangegeven dat we daar op tijd moesten zijn.
We hadden om zes uur gereserveerd, en dus bijna twee uur voor ons menu.
Amuse, brood en drinken was er snel.
Voorgerecht duurde wat langer.
Hoofdgerecht kregen we pas om 19.30 uur!!!!
We zaten dus met een gehaast gevoel te eten. Jammer want het eten was lekker. We hebben echt moeten proppen.
Tijd voor het nagerecht was er niet meer. Jammer want daar hadden we ons erg op verheugd.
Snel afgerekend en aangegeven dat we niet blij waren met de gang van zaken. Helemaal omdat we het zo duidelijk hadden aangegeven.
Kregen een bijgerecht gratis en een "tegoedbon" voor de volgende keer.
Heel eerlijk gezegd waren we zwaar teleurgesteld. We hadden ons verheugd op een gezellig, relaxed etentje.
Dat is het uiteindelijk niet geworden.
Het eten was prima, geen commentaar daarop. Zoals altijd verzorgd.
A N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Bediening traag....vergat sneller uit te serveren
marianbaake .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We zijn vriendelijk ontvangen en bediend. Tot onze verrassing werd er van het huis een amuse en stokbrood geserveerd. De sfeer was prima en de keuze uit 3 voor- hoofd en nagerechten is genoeg. Het eten was heerlijk. De topper voor mij was de limoentiramisu: lekker fris maar toch ook zoet. We komen zeker terug, ook als er geen restaurantactie is!
H T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ah-restaurant-actie. Leuk dat je kon kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Prima eten. Het 3-gangenmenu kostte 35 euro. Omdat de tweede gratis is, is de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend. Als je echt 35 euro zou moeten betalen voor dit menu, dan zou ik niet zo tevreden zijn. Daar is het dan toch iets te eenvoudig voor.
Heel aardig, enthousiast personeel.
Verder een leuke, gezellige ambiance. Een plek waar ik naar terug zou gaan.
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Was er lang niet geweest. Echt de moeite waard met de AH restaurant kaart!
Zeer vriendelijke bediening en erg lekker gegeten.
markees .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie: 2de 3 gangendiner gratis.
Het was gezellig; we hebben heerlijk gegeten; de bediening was attent en vriendelijk!
Han L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima keuken met fijne gerechten. Bediening mag vlotter zijn. Maar gezellig is het wel. Er hangt een ontspannen sfeer.
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Maar de plek was slecht. We kregen een hele drukke groep naast ons zitten waardoor we elkaar niet meer konden verstaan en we snel ons eten hebben opgegeten en hebben betaald. De koffie hebben we elders in de stad koegedronken. We vonden dit erg jammer omdat we bewust voor dit restaurant hadden gekozen omdat deze naast de schouwburg zat en we daar naar toe zouden gaan. Jammer!
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten maar helaas hadden geen Prettige plek. Tijdens het eten kwam er een grote en luidruchtige groep naast ons zitten. We konden elkaar niet meer verstaan en hebben snel ons eten opgegeten en afgerekend. Jammer dat er ook niemand kwam vragen of alles naar wens was tijdens het eten dan hadden we dit misschien kunnen aangeven en een fijnere plek kunnen krijgen. Het was in het begin heel rustig in het restaurant maar toen het drukker werd was er weinig aandacht meer voor ons. We hadden graag nog een kop koffie gedronken maar hebben dit elders in de stad gedaan. We hebben onze teleurstelling bij het afrekenen laten weten en zijn toen gegaan.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige ambiance, leuk personeel en heerlijk gegeten. Top avond gehad!
BBERG1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Qua drukte en geluid leek het wel meer een echt eetcafe dan een restaurant (beide in de naam). Dat is niet negatief bedoeld, maar gewoon hoe we het ervaren hebben. Voor de rest was het eten prima en bediening ook lekker gezellig.
jmjydm .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten. Was alleen heel druk en daardoor erg lawaaiig en plaatsing met z'n tweeën niet echt gezellig.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede sfeer, lekker eten , prachtige ambiance
hanneke.mollink .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Personeel was correct en vriendelijk. Sfeer was goed. Een minpuntje vonden wij dat het vrij kil was in het restaurant . Ander klein minpuntje was dat we niet a la carte konden kiezen. Maar verder was het eten zeer goed, en we komen zeker een keer terug.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Dit was onze 3de keer en ook de beste keer. De bief was niet normaal gepeperd en niet te veel en ook salade ipv rode bieten was een goede zet.
geerhard.post .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Amuze en stokbrood vooraf was zeer attent. Lekker gegeten en een zeer goede bediening. De wachttijd was zeer kort. Wij komen zeker weer terug.
Flasonder .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prachtige avond gehad.
AH menu gehad was prima verzorgd.
Prijs 35 euro voor dit menu aan de hoge kant. 2e menu gratis maakt veel goed
Ben benieuwd wat dit menu normaal kost.
Verder niets dan lof.