Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Maar de plek was slecht. We kregen een hele drukke groep naast ons zitten waardoor we elkaar niet meer konden verstaan en we snel ons eten hebben opgegeten en hebben betaald. De koffie hebben we elders in de stad koegedronken. We vonden dit erg jammer omdat we bewust voor dit restaurant hadden gekozen omdat deze naast de schouwburg zat en we daar naar toe zouden gaan. Jammer!
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten maar helaas hadden geen Prettige plek. Tijdens het eten kwam er een grote en luidruchtige groep naast ons zitten. We konden elkaar niet meer verstaan en hebben snel ons eten opgegeten en afgerekend. Jammer dat er ook niemand kwam vragen of alles naar wens was tijdens het eten dan hadden we dit misschien kunnen aangeven en een fijnere plek kunnen krijgen. Het was in het begin heel rustig in het restaurant maar toen het drukker werd was er weinig aandacht meer voor ons. We hadden graag nog een kop koffie gedronken maar hebben dit elders in de stad gedaan. We hebben onze teleurstelling bij het afrekenen laten weten en zijn toen gegaan.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige ambiance, leuk personeel en heerlijk gegeten. Top avond gehad!
BBERG1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Qua drukte en geluid leek het wel meer een echt eetcafe dan een restaurant (beide in de naam). Dat is niet negatief bedoeld, maar gewoon hoe we het ervaren hebben. Voor de rest was het eten prima en bediening ook lekker gezellig.
jmjydm .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten. Was alleen heel druk en daardoor erg lawaaiig en plaatsing met z'n tweeën niet echt gezellig.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede sfeer, lekker eten , prachtige ambiance
hanneke.mollink .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Personeel was correct en vriendelijk. Sfeer was goed. Een minpuntje vonden wij dat het vrij kil was in het restaurant . Ander klein minpuntje was dat we niet a la carte konden kiezen. Maar verder was het eten zeer goed, en we komen zeker een keer terug.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Dit was onze 3de keer en ook de beste keer. De bief was niet normaal gepeperd en niet te veel en ook salade ipv rode bieten was een goede zet.
geerhard.post .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Amuze en stokbrood vooraf was zeer attent. Lekker gegeten en een zeer goede bediening. De wachttijd was zeer kort. Wij komen zeker weer terug.
Flasonder .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prachtige avond gehad.
AH menu gehad was prima verzorgd.
Prijs 35 euro voor dit menu aan de hoge kant. 2e menu gratis maakt veel goed
Ben benieuwd wat dit menu normaal kost.
Verder niets dan lof.
yvonneheerbaart .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heel erg gezellig restaurant, met vriendelijk personeel en heerlijk eten geserveerd gekregen.de moeite waard om terug te komen.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het was een gezellige mooie avond met lekker eten
Kom graag weer terug
Goede bediening

.................................
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten en we zijn enthousiast over het behulpzame personeel, die snel een onverwachte situatie kunnen ombuigen en zodoende ons avondje uit tot een feest hebben gemaakt. Prima gedaan en onze welgemeende dank!!
carlijnraamsteeboers .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben hier nu al meerdere malen gegeten met de AH bonnen en alle keren hebben we heerlijk gegeten... leuk de amuse en het stokbrood vooraf! Wij komen zeker nog eens terug.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voldoende portiegrootte en attente bediening
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Helemaal goed! AH actie, maar ruime keuze, ruime porties. Schaaltje warme groenten had er nog bij gekund. Aardige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Jurriaan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Redelijke "gutbürgerliche" keuken, voorgerecht met gorgonzola parmaham en blauwe kaas niet echt goed gecombineerd, wildstoofpot was goed, wachttijd wat lang ondanks dat het niet superdruk was.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het eten was verrukkelijk. Ik heb zelf als hoofdgerecht de biefstuk van de diamanthaas gehad en die was ontzettend mals. Deze was ook heerlijk met de truffelsaus die erbij zat. Wanneer ik dikke frieten op het menu zie sta denk ik aan friet dat gesneden is op ongeveer de dikte van Vlaamse frieten dan wel iets kleiner. Voor mij waren dit gewoon normale frieten.
Voor de rest vond ik het heerlijk eten en helemaal met de ah restaurant actie (ook zonder) mag ik niet klagen over de prijs/kwaliteit verhouding. Dit restaurant is zeker een aanrader en ik kom dan ook graag een keer weer terug!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Jammer, onze verwachtingen gebaseerd op eerdere bezoeken aan de Dragonder werden niet waargemaakt.
ipv in het restaurant zaten we in het eetcafe gedeelte. Het eten op zich smaakte goed, echter was simpel, fantasieloos en sober. De bediening was vnl bezig met uitserveren en had geen aandacht voor de gasten.
Zo werd er niet een keer gevraagd of het voldoende of naar wens was en contact was moeilijk te krijgen omdat de serveersters met strakke blik heen en weer tussen de keuken en de tafels liepen zonder acht te slaan op de gasten. De wachttijd tussen de gangen was ook tamelijk lang.
Jules L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bijna alles tot tevredenheid.
Alleen bij de afrekening ging het fout.
Aantal drankjes te veel gerekend en andere drankjes te weinig.