Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Marina B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij zijn hier met 2 personen wezen eten (1 zwanger) en het was een super gezellige avond. Proactief werd mij de vis/vega kaart getoond omdat er van de standaard kaart weinig keus was voor een zwangere, maar op die extra kaart stonden hele lekkere gerechten! Dus helemaal niet erg om vegetarisch te moeten eten.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Marita P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Tot nu toe altijd goed gegeten, jammer dat een van ons niet het bestelde gerecht kreeg. Ook na melding bleef men volhouden dat dit het juiste was. Na afloop werd de fout toegegeven en goedgemaakt met een kopje koffie. Aardig bedoeld maar toch jammer van de avond!
meriam H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben genoten van het mooie restaurant, de amuse die we kregen. Ook het diner was heerlijk. Vriendelijk personeel. Wat we erg prettig vonden was de privacy. Mooie ruimtes tussen de tafeltjes. Geweldig genoten
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben met vieren genoten van het 3-gangen diner. Vlotte bediening, en vriendelijke service. Een van ons was slecht ter been, is beetje lastig ivm trappen.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben met zijn zess en erg genoten van het eten en zullen hier zeker nog eens terug komen. De bediening was erg vriendelijk
mieke P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
prima locatie en vriendelijke bediening. mooi gebouw goed eten. ik weet niet wat ik nog moet vermelden. alles is gezegd. ga zo door!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Uitstekende maaltijd voor een goede prijs. In een rustige omgeving met een vriendelijke en behulpzame bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marita G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We waren met vrienden en hebben heerlijk gegeten. We komen zeker terug. Het personeel is ook zeer vriendelijk en een sfeervol restaurant.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij kennen het restaurant, ze hebben voortreffelijk e gerechten. Vooral vis,mosselen en hun carpaccio is heerlijk , vinden wij, en dan hun nagerechten!, ????????
elsbaltink .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben van de AH actie gebruik gemaakt en heerlijk gegeten bij de Buurman. Vlotte en leuke bediening! Zeker een aanrader om daar nog eens terug te komen!
esla29 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben hier vaker gegeten en zoals altijd was alles uitstekend. Lekker eten en vriendelijke bediening . Volgende keer dus weer hier heen
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Fijn restaurant, aangename sfeer, prettige jonge bediening en gewoon erg lekker eten! Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ondanks onze fout bij de boeking (geboekt voor vrijdag ipv zaterdag) werden we vriendelijk ontvangen en konden we toch terecht. Het aangeboden menu bood voldoende keuze, de gekozen items waren prima! Het wijnaanbod was ook prima en betaalbaar. Al met al een geslaagd diner in in prima ambiance. Men doet zichzelf te kort met de titel 'eetcafé'!
ElizeSophie .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heel vriendelijke, correcte bediening. Heerlijk eten!
Een aanrader! We konden kiezen uit drie gerechten. Alles, echt alles was smaakvol bereid.
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
wij hebben een prettige avond gehad.
aanmelding, herinnering, allemaal goed geregeld. aanbeveling waardig.
tot de volgende KEER!
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was verrukkelijk en de eerste keer een meerval geprobeerd was een groot succes. Het enige wat flink tegenviel wat het toetje. Ik had de limoen tiramisu besteld en wat ik kreeg leek meer een kindertoetje. Het was meer een limoen mouse erg zuur en niet goed van smaak met twee lange vingers erin. Vond het een spijtige afsluiten van een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht.
Desi L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Voorgerecht een 7, hoofdgerecht en toetje een 9. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding voor wat het eten betreft, qua wijn zou dat nog beter kunnen. Vriendelijke bediening, prettige atmosfeer.
Prisca B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We aten hier het AH driegangenmenu. Het was erg druk voor een dinsdagavond. Toch was de bediening wel vrij vlot. We vonden de kwaliteit van het eten teleurstellend. De carpaccio was wat flauw en bij de vis zat te veel kaas. Het nagerecht was wel erg lekker (limoncello tiramisu). Ook de ambiance was niet onze smaak. Ook moesten we tussen de verschillende gangen lang wachten. Leuk om een keer geprobeerd te hebben maar ik denk niet dat we hier nog snel terugkomen.