Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Rob G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
NVT
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tijdsplanning slecht, ivm theatherbezoek om 18.00 uur aan tafel gegaan. Hoofdgerecht kwam pas rond 19.30 uur!
Waardoor we dir snel moesten verorberen en het toetje helemaal moesten overslaan. Daarna nog moeten onderhandelen over de rekening vanwege het toetje wat we door de slechts tijdsplanning niet konden gebruiken!
Aren P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ik wilde schrijven eetcafe maar het is gewoon een restaurant. Hele goede kaart met mooie producten. Ook een leuk geprijsd seizoensmenu én een wildmenu. Het eten smaakte top!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Keurig welkom door vriendelijke dame die ons naar de plaats bracht. We kwamen met de A.H. kaart en kregen ook nog een amuse en stokbrood met saus, heel gastvrij. Een zeer vriendelijk meisje serveerde het prima eten. Alles smaakte goed, de carpaccio de varkenshaas met garnituur en een heerlijk toetje. Voor herhaling vatbaar!
ingermuijen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Dit restaurant is een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Prijs-kwaliteitsverhouding ook erg goed.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De prijs kwaliteit verhouding was prima. Wij waren hier met de AH aktie. Vriendelijke en enthousiaste bediening..
Zowel voor als hoofdgerecht was smakelijk en goed verzorgd. Het toetje de Tiramisu viel iets minder in de smaak erg eenvoudig.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Goede services. Bediening is gaat vriendelijk.
Rolstoel toegankelijk. Wel via de achter gang naar binnen hier is gelukkig wel rekening mee gehouden.
IlseRemmert .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en er werd ons soeciaal gevraagd of we daarna een voorstelling hadden on de schouwburg. Erg attent.
Zoals eerder aangegeven wel erg veel rumoer.
Misschien is het een idee om de boven ramen te voorzien van gordijnen zodat het geluid wat gedempt wordt
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prijs kwaliteit kan zeker beter. De garnituur friet met salade was erg miniem. Waren wij met ons tweeen geweest hadden wij hetzelfde gekregen. Friet bij gevraagd en dat stond extra op de rekening. Salade bestond alleen uit verschillende soorten sla met bijna geen dressing dressing.
j O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
we gingen met ons zessen uit eten. En voor ons allemaal geldt: zeer tevreden over het heerlijke eten, de vlotte en vriendelijke bediening.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was erg goed! Mijn dochter en ik hebben een gluten - en lactosevrij dieet en het personeel is van dit dieet heel goed op de hoogte! Erg vriendelijk personeel! Het was daarom puur genieten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals wel vaker hebben we weer heerlijk gegeten in deze ongedwongen sfeer. Kan alleen maar zeggen: VOOR
RAL ZO DOORGAAN!!!
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een leuke avond gehad mede dankzij Lisa en haar collega’s.
Het was een gezellige en goed verzorgde avond!

Fam. Lutke Veldhuis & Peeze
wilma.hamhuis .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten, amuse en stokbroodje vooraf van het huis, erg gastvrij. Het is elke keer weer een feestje om hier te eten.
christenhuis .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Diner was uitstekend! De bediening goed en de entourage naar tevredenheid. Al met al absoluut 100 procent waar voor je geld.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening maar wat jammer was het vele lawaai door de hoeveelheid mensen die er waren.

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben een leuke en gezellige avond gehad.Het eten was goed en de bediening was zeer gemotiveerd.wij gaan hier zeker nog een keer naar toe om eerst even lekker iets te drinken en vervolgens lekker te eten. Ik vind het een aanrader .Gr Jan
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden een AH spaarkaart, genoeg keus, nette en vriendelijke bediening!
We komen zeker terug wel of niet via AH actie.
Ineke D.
Bediening was top!
Zowel de dame als de heer in de bediening waren vrolijk, dienstbaar en vlot.
Het AH menu was lekker en zeker aan te bevelen met ruime keuze.
Lidy T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, viel op dat gasten bloemen bij zich hadden. Deze werden keurig in een vaas gezet. Dat zijn de kleine zaken die belangrijk zijn. We komen graag terug.