Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gezellig restaurant, goede service en heerlijk gegeten
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
goed en lekker gegeten. Bediening vriendelijk. Wij hebben een leuke avond gehad.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
7-gangen menu gehad. Was zeer goed en gevarieerd! Al met al ruim 3,5 uur heerlijk getafeld met vrienden.
P.s. vreemd genoeg waren ze niet op de hoogte van onze iens-reservering. Gelukkig was er wel plek.
anja D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Erg tevreden.. We komen zeker terug...
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten was goed, vriendelijke bediening en de tijd qua wachten tussen de gangen was ook precies goed.
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Met twee personen gegeten omdat we op internet hadden gezien dat er een wildmenu op de kaart stond. Beide een andere gerechten gekozen uit het Wildmenu zowel voor het voor- als hoofdgerecht. Een heerlijke Herten carpaccio (met een verrassende wildkroket) en een Salade Pulled Wild Boar als voorgerechten. Carpaccio was prima en de salade in principe ook alleen de smaak van het wildzwijn had wat mij betreft iets mee geaccentueerd mogen worden nu was de salade vooral aan de zoete kant. Als hoofdgerechten de Wildstoof (heerlijk en ruim voldoende) en de hertenbiefstuk (prima niets op aan te merken). Alles werd vergezeld door een prima wijntje (op advies van de bediening een Bonassia) en een Grolsch herfstbok. Door de vriendelijk en vlotte bediening nog een Cioccolato di Malaga en een Crème Brùlee laten serveren als afsluiter. Dit alles in een gezellige alleen wat rumoerige omgeving. Wat de prijs betreft niet de hoofdprijs maar ook zeker niet de goedkoopste maar de prijs-kwaliteitsverhouding vind ik wat aan de hoge kant.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker gegeten voor passende prijs. Het was er vrij druk, waardoor we wel wat moeite hadden elkaar te verstaan (tafel van 6).
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
NVT
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tijdsplanning slecht, ivm theatherbezoek om 18.00 uur aan tafel gegaan. Hoofdgerecht kwam pas rond 19.30 uur!
Waardoor we dir snel moesten verorberen en het toetje helemaal moesten overslaan. Daarna nog moeten onderhandelen over de rekening vanwege het toetje wat we door de slechts tijdsplanning niet konden gebruiken!
Aren P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ik wilde schrijven eetcafe maar het is gewoon een restaurant. Hele goede kaart met mooie producten. Ook een leuk geprijsd seizoensmenu én een wildmenu. Het eten smaakte top!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Keurig welkom door vriendelijke dame die ons naar de plaats bracht. We kwamen met de A.H. kaart en kregen ook nog een amuse en stokbrood met saus, heel gastvrij. Een zeer vriendelijk meisje serveerde het prima eten. Alles smaakte goed, de carpaccio de varkenshaas met garnituur en een heerlijk toetje. Voor herhaling vatbaar!
ingermuijen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Dit restaurant is een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Prijs-kwaliteitsverhouding ook erg goed.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De prijs kwaliteit verhouding was prima. Wij waren hier met de AH aktie. Vriendelijke en enthousiaste bediening..
Zowel voor als hoofdgerecht was smakelijk en goed verzorgd. Het toetje de Tiramisu viel iets minder in de smaak erg eenvoudig.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Goede services. Bediening is gaat vriendelijk.
Rolstoel toegankelijk. Wel via de achter gang naar binnen hier is gelukkig wel rekening mee gehouden.
IlseRemmert .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en er werd ons soeciaal gevraagd of we daarna een voorstelling hadden on de schouwburg. Erg attent.
Zoals eerder aangegeven wel erg veel rumoer.
Misschien is het een idee om de boven ramen te voorzien van gordijnen zodat het geluid wat gedempt wordt
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prijs kwaliteit kan zeker beter. De garnituur friet met salade was erg miniem. Waren wij met ons tweeen geweest hadden wij hetzelfde gekregen. Friet bij gevraagd en dat stond extra op de rekening. Salade bestond alleen uit verschillende soorten sla met bijna geen dressing dressing.
j O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
we gingen met ons zessen uit eten. En voor ons allemaal geldt: zeer tevreden over het heerlijke eten, de vlotte en vriendelijke bediening.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was erg goed! Mijn dochter en ik hebben een gluten - en lactosevrij dieet en het personeel is van dit dieet heel goed op de hoogte! Erg vriendelijk personeel! Het was daarom puur genieten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals wel vaker hebben we weer heerlijk gegeten in deze ongedwongen sfeer. Kan alleen maar zeggen: VOOR
RAL ZO DOORGAAN!!!