Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Beursstraat 2 7551 HV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

Dineren als een vorst

Deze mooie witte villa van De Buurman kent een lange geschiedenis waar verenigingen, een hotel en een radiozender achtereenvolgens neerstreken. Tegenwoordig zit je hier als vorst te genieten van onder meer malse steak en sliptongetjes of een betaalbare daghap. Een volledig verzorgde catering neemt je alle zorgen uit handen op elke gelegenheid!

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Buurman - Restaurant de Dragonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• MasterCard , Pin , Visa card
Emmie W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
3 personeersleden op een zaal vol klanten was wel weinig! Ze deden prima hun best maar de wachttijden waren wel wat lang. Het eten maakte dat weer goed.
wdijkhuis .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijk personeel en goede bediening. Een heerlijk voor- hoofd en nagerecht met een prima tijd tussen het brengen van de gerechten. Een echte aanrader dus.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We waren sinds lange tijd weer eens uit eten, sinds mijn man aan een koolhydraat arm dieet is, zoeken we naar een restaurant met een kaasplankje toe en dat hebben ze hier! Geen dikke patatten dus voor hem en na het een paar keer aangeven te hebben, wel een extra portie groente. Dat de bediening dat niet aan elkaar door had gegeven, was eigenlijk het enige minpuntje. Verder lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
lekker en gezellig gegeten,voor herhaling vatbaar.porties goed en de vis was heerlijk.gratis water en dat was wel nodig op deze warme dag
Giny B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten chapeau en en vriendelijke bediening
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met zijn drieen namen we het menu met varkenshaas, alle drie waren ze te droog.
De rest was wel lekker. Ik ga niet zo snel weer naar De Buurman. En even nog dit de wc bij mannen was vies.
ppm.dam .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hadden een driegangenmenu en alle gerechten waren heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk, de inrichting gezellig. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. We komen nog een keer terug.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het was lekker en gezellig. Bij het hoofdgerecht werden twee kleine bakjes friet en een klein bakje rauwkost geserveerd. Dat laatste was erg weinig voor vier personen. Dat zijn wij anders gewend.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prettige ontvangst en goede bediening. Kwaliteit van de gerechten was prima.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
anne R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Hier is maar een reactie mogelijk fantastisch sfeer bediening echt perfect een reden om hier vaker te
gaan eten

A.Rosing
B K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor en hoofd gerecht prima, konden patat bij bestellen. Kregen dit na 10 min, toen het eten op was.
Na-gerecht was erg karig.
Bediening op één uitgezonderd goed.
Adm1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Er was een keuze uit 3 gerechten per gang, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht als het toetje waren goed.
Vooraf kregen we een amuse en een mandje stokbrood en indien gewenst was een glas kraanater gratis te krijgen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goede service en prima kwaliteit gerechten.
Personeel is erg vriendelijk en betrokken bij keuze gerechten.
Ambiance is gezellig door ouderwetse accenten.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke en meedenkende bediening. Beleefd ook. Eten was uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Een eet café dus wat rumoerig maar niet storend. Bediening vroeg of de deur open mocht ivm de warmte. Attend!
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ik ben zeer blij en tevreden dat ik voor dit restaurant heb gekozen. Wat een vriendelijk bediening. Eén ven de medewerkers liep met mij. als zeer slechtziende naar de toilet en hij hielp mij zeer correct
Leonne B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Super goed eten, in goede porties ook. Lekkere rode wijn.
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen zeker een keer terug.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteravond samen met mijn vriend bij de buurman gegeten. Was super lekker. Menu van ah. Echt heerlijk gegeten. Alle gerechten. Complimenten voor de manlijke ober. Ontzettend attent en heel vriendelijk. Top avond gehad. Komen snel terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Toch altijd weer leuk om hier neer te strijken. Erg attent dat er zo rekening wordt gehouden met een voorstelling in het theater. Ook dit keer zijn ze er weer in geslaagd om een aantal leuke keuzes op de kaart te krijgen voor de AH actie. Leuke variatie, bravo. Prima gegeten, vers en met smaak. ruime portie meerval dit keer. Hier komen we vast nog eens terug.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij eten vaak bij de Buurman. Altijd heel erg tevreden over zowel het eten als de bediening.
Dit keer hadden we een concert om 20.00 uur in het naastgelegen Rabotheater.
Op de site aangegeven dat we daar op tijd moesten zijn.
We hadden om zes uur gereserveerd, en dus bijna twee uur voor ons menu.
Amuse, brood en drinken was er snel.
Voorgerecht duurde wat langer.
Hoofdgerecht kregen we pas om 19.30 uur!!!!
We zaten dus met een gehaast gevoel te eten. Jammer want het eten was lekker. We hebben echt moeten proppen.
Tijd voor het nagerecht was er niet meer. Jammer want daar hadden we ons erg op verheugd.
Snel afgerekend en aangegeven dat we niet blij waren met de gang van zaken. Helemaal omdat we het zo duidelijk hadden aangegeven.
Kregen een bijgerecht gratis en een "tegoedbon" voor de volgende keer.
Heel eerlijk gezegd waren we zwaar teleurgesteld. We hadden ons verheugd op een gezellig, relaxed etentje.
Dat is het uiteindelijk niet geworden.
Het eten was prima, geen commentaar daarop. Zoals altijd verzorgd.