Eetcafé De Burgemeester

Grotestraat 58 7651 CK Tubbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Burgemeester

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gezellig eetcafe met vriendelijke bediening. De bestelde schnitzel was kingsize en overladen met gebakken spekblokjes, champignons en gebakken ui. Ongecompliceerd maar zeer smakelijk. Een gevarieerde en mooi opgemaakte rauwkostsalade completeerde samen met gekruide vlaamse frieten het geheel. Prijs-/kwaliteitsverhouding was prima.
Rinskev .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We schoven aan op de bank, naast een ander stel. Het was tamelijk druk in de zaak. We startten met een broodplankje. Dat smaakte goed: warme broodjes en doorsnee kruidenboter. Daarna volgde een mooi opgemaakt bord met mixed-grill en een varkenshaasje. Daarnaast lagen o.a. haricots verts omslagen met lekker spek en heerlijke rosti. De sla smaakte ook goed en de frietjes waren ook goed gebakken en lekker gekruid. De koffie met lekkers smaakte na de hoofdmaaltijd prima (kon er amper nog bij...)
We werden bediend door een jongen die er zichtbaar lol in had. Een prima gastheer. Verder vonden we de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Hier hopen we terug te komen.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wij hebben hier heerlijk geluncht. De clubsandwich was echt erg lekker en zag er mooi uit. Ook de uitsmijter en de tosti's vielen in de smaak bij ons gezelschap. Vriendelijke deskundige bediening en een gezellige sfeer. Wij komen hier zeker terug! Dan hopelijk met mooi weer zodat we op het terras kunnen zitten...
Marlies88 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Heerlijk gegeten, ik heb vooraf de champignons in bierbeslag gehad, erg lekker van smaak zeker in combinatie met de knoflooksaus. Als hoofdgerecht winterkabeljauw gehad, echt een mooi stuk vis perfect klaar gemaakt. Als extra hadden we de frietjes en dit is echt een aanrader.