Eetcafé De Buren

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Buren

7,1
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Typisch eetcafe waarvan het interieur niet erg gezellig oogt. Buiten zitten en daar eten vind ik gezelliger. De gerechten zijn wat je kan verwachten in een eetcafe, biefstuk, kipsate en spareribs. Niks mis mee als je opzoek bent naar een lekkere hap zonder al te veel poespas. Bediening is meestal wel goed, snelheid is ook prima.
Sittard .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken bij cafedeburen erg goede kwaliteit en goede service, laatst ook gaan eten in hun heerlijke tapas restaurant Isabella. Beiden zijn echt een aanrader om een heerlijke lunch of avondeten te nuttigen, de kwaliteit en prijs zijn super! Erg leuk om hier op het terras te zitten of in het sfeervolle restaurant binnen.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Dit is een ideaal lunchrestaurant, als het weer goed is, zodat je lekker in het zonnetje kan eten en genieten van de ambiance van het marktplein. Als je binnen moet gaan zitten, raad ik het af.... Het is er donker en alles kan cq. moet eens vernieuwd worden...
We hebben op het terras gelunched, mijn vrouw de clubsandwich De Buren en ik de uitsmijter De Buren. Prima verzorgd! Verse producten, lekkere side salad, mooi opgemaakt. Het smaakt allemaal prima. Ook het personeel bleef ondanks de drukte op het terras vriendelijk en daadkrachtig. Aanrader op de markt in Sittard.
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Het restaurantdeel achter in de zaak was vol. We zijn in het voorste gedeelte van het café gaan zitten. Mijn Iberico-burger (van topkwaliteit varkensvlees??) was verre van top klaargemaakt. Het bord was rommelig waarbij de vlees-jus en de salade zich tot een onbestemde natte prak hadden gemengd. Het beste aan deze plek was de Grimbergen dubbel.
Lot1993 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Tops:
- Leuke locatie
- goede/uitgebreide kaart
- aardige bediening

Tips-:
- de bediening was het nog aan het leren waardoor niet alles vlekkeloos verliep
Samengenieten .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Restaurant ligt op een mooie locatie aan het plein. We hebben heerlijk gezeten op het terras. De bediening was vriendelijk. We hebben gegeten een hamburger 'De Buren' met een schaaltje salade en friet. Een echt bord vol met goed vlees en verse salade. Als dessert een heerlijke Dame Blanche.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Dit is een lekker restaurant om te eten na het winkelen. Verwacht geen Haute cuisine maar gewoon sate, hamburger, diverse salades, chili e.d. Wel lekker hoor! We zijn hier al regelmatig geweest. Het wordt wel steeds duurder, maar dat zal wel aan de crisis liggen...Portie mayonaise bijvoorbeeld kost €0,60...Dus wel lekker maar beetje duur voor een eetcafe.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Twee weker terug bij Cafe de Buren gegeten op het terras. Vooraf carpaccio, heerlijk, alleen wat teveel saus waardoor de andere smaken vervielen. Als hoofd salade met gebakken spekjes, lekker! Minpuntjes: de huiswijn, zowel wit als rosé heeft weinig smaak (en er staan geen andere wijnen op de kaart) en voor een flesje water moest ik maarliefst 6,50 afrekenen, omdat kraanwater niet mogelijk was. Bediening wel erg vriendelijk.