Eetcafe de Brasserie

Klaasstraat 64 5911 JR Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Brasserie

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heel prettig geluncht. De bediening was vlot, zeker met de drankjes. Op de gerechten moesten we wel even langer wachten dan normaal. Maar kregen toen wel de beste clubsandwiches, resp. kip en zalm, sinds lange tijd. En de Sauvignon Blanc uit Nieuw-Zeeland paste er prima bij. Is helaas uit de buurt, anders zou ik regelmatig terugkomen.
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Eet hier eigenlijk alleen maar lekker! Inmiddels veel kaartklassiekers, Zwarte kip - Scampi's - Saté, geprobeerd en vind ze allemaal even smakelijk! Mijn persoonlijke topper is wel de entrecote van de grill. Als je 'm rosé vraagt, krijg je 'm ook zo!
Venloosch heidegras, hele dunne frietjes, sla ik liever over. Bediening is meestal attent en alert. De inrichting is gewoon, passend bij een bruin (eet)café!
Rozjestrazlana .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Uitstekend eetcafe, groep 11 personen gegeten. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, alles even lekker. Vriendelijk en snel personeel ondanks dat het aardig druk was. Geen lawaaiig restaurant.Gratis kraanwater op tafel! Reserveer.
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Met zijn tweetjes gaan eten. Leuk ontvangen. Vooraf een bruschetta met serranoham. Lekker.
Als hoofd gerecht eenmaal een vis lasagna, goed gevuld met diverse vissoorten, heerlijk en een tournedos met scampi's en groenten. Voortreffelijk.
Het weer nodigde uit om nog op het terras een wijntje te drinken. Goed gekoeld.
Voor herhaling vatbaar.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Leuke brasserie in centrum Venlo. Op vakantie met de kinderen hier gegeten. Als je binnenkomt doorlopen naar achteren, voorkant is soort bourgondisch bierlokaal, achterin leuke plek om te eten.
Vriendelijk ontvangen (wel vergaten ze de menukaart te brengen, maar verdere service was prima), net personeel.
Heerlijk asperges gegeten. Tournedos was erg goed, zalm ook prima. Sinaasappelsaus bij zalm was wel heel erg zoet, leuk wel een dessert.
Kindermenu (patat met Schnitzel) vol bord voor scherpe prijs. Had wel wat simpele groente bij gemogen (wortel, brocolli, etc).

Leuke ongedwongen betaalbare plek, leuk ingericht met liefde, prima keuken en perfect voor kinderen (kleurplaten!). aanrader.
Luna63 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gezellig bruin Eet café in hartje Venlo.
Zeer vriendelijke ober.
Tapeshapjes als voorafje, een gevarieerd bordje. De zwarte kip was heerlijk mals en precies pittig genoeg. De frietjes waren ietwat hard gebakken.
Heerlijk goede warme koffie als dessert.
goede prijs kwaliteit verhouding.
Ramon Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Beste Entrecote sinds lange tijd hier gegeten. Perfect medium-rare geserveerd zoals gevraagd maar wat vaak nog niet zo makkelijk blijkt te zijn. Lekkere knapperige frieten erbij en heerlijke Italiaanse huiswijn. Qua prijs/kwaliteit verhouding een erg goed en gezellig eettentje waar ik met enige regelmaat graag kom en altijd lekker eet.
Culinairxp .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
super gegeten hier, heerlijke zeetong en geweldige stukken vlees bij het hoofdgerecht, iedereen aan tafel was aan het genieten, alleen een beetje meer aandacht voor het groente garnituur zou op zijn plek zijn. bediening heel vriendelijk en persoonlijk, alles werd met een lach gedaan. de inrichting is een beetje oud maar zorgt wel voor een ongedwongen sfeer. kortom een heel prettig restaurant en we komen graag terug!!
AnotherZoe .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier hebben we 's avonds gezeten met een biertje/wijntje. Ondanks het late tijdstip 22/23 uur) werd er nog volop gegeten. De bediening was leuk en de ruimte boven ook gezellig met uitzicht op de Klaasstraat.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Toen wij hier eind van de ochtend voorbij liepen kwam er een heerlijke geur uit de Brasserie en was ons direct duidelijk waar we een paar uur later zouden gaan lunchen.
Het was lang wachten op de broodjes (45-60 minuten), maar het was het wachten waard. De onvoldoende voor service heeft dan ook alleen te maken met de veel te lange wachttijden. De medewerkers waren erg vriendelijk en op verzoek werd de tafel direct schoongemaakt, met excuses dat dit nog niet gebeurd was doordat de vorige gasten juist vertrokken waren.

Kwaliteit van de broodjes goed; verfijnde smaak, vers belegd en goede porties. Als we weer eens naar Venlo gaan, komen we zeker terug. We zouden er graag eens dineren.
Schone toiletten.