Eetcafé De Brabander

Erg gunstig
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een sfeervol restaurant.
Meerdere malen hier gegeten en is gewoon altijd goed.
Keuze uit vis, vlees, pannekoeken en pizza`s.
Wij gaan regelmatig uit eten en het valt me steeds meer op dat er vaak alleen een bakje sla op de tafel komt bij het hoofdgerecht.
Het zal wel trendy zijn maar als je niet van sla houdt dan ben je vaak de pineut.
Bij de Brabander krijg je zowel sla als warme groenten .
Ze komen ook op tijd aan tafel te vragen of alles naar wens is en of er nog iets moet worden aangevuld.
Personeel is alert en vriendelijk.
Dit restaurant serveert een goede maaltijd en qua prijs helemaal prima.
Inmiddels is dit toch wel 1 van onze meest favoriete restaurant`s
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een sfeervol restaurant.
Meerdere malen hier gegeten en is gewoon altijd goed.
Keuze uit vis, vlees, pannekoeken en pizza`s.
Bij de Brabander krijg je zowel sla als warme groenten .
Personeel is alert en vriendelijk.
Dit restaurant serveert een goede maaltijd en qua prijs helemaal prima.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen weekend in Hindeloopen geweest. We hebben een knus hotel geboekt bij de Stadsboerderij en heerlijk gegeten bij eetcafé de Brabander. Niets was teveel voor de bediening, we konden heerlijk van onze avond op het terras genieten.
S V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wij aten zaterdag in de Brabander. Helaas geen succes.
De pizza die aangeprezen wordt als op chamotte steen gebakken, klinkt als zelfgemaakt maar ziet eruit als een kant en klare bodem. Uit het vriesvak van de supermarkt zijn ze echt beter. Bovendien kwam de pizza 10 minuten later dan de schnitzel van mijn gezelschap. Die schnitzel was overigens redelijk.
Het decor is wel ok, veel Hindeloopens schilderwerk op tafels en stoelen, ziet er best leuk uit. Naast het restaurantgedeelte een cafe met bar, waar het zo te zien gezellig is. Dat daar gerookt wordt, merk je gelukkig niet als je eet.
het personeel is vriendelijk maar blijft op ruime afstand als we eten.
De koffie die we tot besluit nemen is slap, de cappucino is een soort warme melkdrank, licht zoet. De dubbele espresso smaakt als een normale, wat slappe filterkoffie.
We kwamen hier terecht omdat de restaurants bij de haven vol waren. Hier was wel plek, en dat begrijpen we nu.