Eetcafe de bourgondiër

Speulderweg 43 3886 LA Garderen Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafe de bourgondiër

Dinsdag t/m donderdag: 15.00 – 22.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 12.00 – 23.00 uur
Zondag 12.00 – 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe de bourgondiër

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
prima restaurant, aardig personeel en echt lekker gegeten. Ga zeker nog een keer terug, waren op vakantie!
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het restaurant oogt gezellig en knus. De bediening was vriendelijk. We hadden een reservering om 19u maar onze gerechten werden pas om 21.30u geserveerd. Er ontstond veel rumoer in het restaurant omdat veel bezoekers uren op hun eten moesten wachten. Onacceptabel. De bediening bleef vriendelijk, maar ging wel onhandig om met klachten. De prijs-kwaliteit verhouding was niet in orde. Een veel te kleine schnitzel voor €18,- kan niet. De patat was niet gaar, oneetbaar en de salade bedoeld voor 2 personen zou ik voor 1 persoon nog klein vinden. De salade was tevens oneetbaar, het dreef in de azijn. We kregen na het uiten van onze klachten 10% korting en gingen met honger naar huis. Geen aanrader en ik denk dat dit geldt voor veel mensen die er die avond waren. Ik heb 4 gerechten terug gestuurd zien worden naar de keuken.
Marie-Louise A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Beste eigenaar, je bent op de goede weg maar helaas nam je der verkeerde afslag. Met spanning wachten we op onze goed aangeprezen gerechten. Dit duurde echter 2 tot 2,5 uur per gerecht. De gerechten werden niet gelijktijdig uitgeserveerd en waren tot onze verbazing lauw en enorm vet. De Bourgondische plank is zeer onder de maat ten opzichte van de prijs. We hoopte vanavond met de eigenaar te spreken maar dit liet zich niet zien. Het personeel varieert enorm betreft kennis en kwaliteit en is niet op de hoogte van de kaart. Uitruimen van lege borden kennen ze niet en we zaten regelmatig op een droogje en hebben het dessert maar overgeslagen. Helaas, kans gemist.
Nora .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima ontvangst van de enthousiaste medewerkers, de reservering stond netjes genoteerd.
Fijne menukaart met voldoende keuze en ook "ouderwetse" heerlijkheden als kippenlever en schnitzel. Goede kwaliteit eten en ruim voldoende. Ook de glazen wijn worden ruim ingeschonken; niet zo "truttig" als we in Amsterdam gewend zijn, maar gewoon lekker bourgondisch.
Zeker een aanrader wanneer je op de Veluwe bent; wij komen absoluut terug, met spaarkaart waarmee in de toekomst, indien eenmaal volgestempeld, maar liefst 20,- euro korting gegeven gaat worden.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Ondanks een fout die ik gemaakt had tijdens het reserveren werden we uitermate vriendelijk ontvangen. Met 4 personen heerlijk gegeten in een zeer gemoedelijke sfeer. Zeker een restaurant om vaker terug te komen.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Niks op aan te merken, de service was ook super! Hier gaan we zeker eens naar terug als we in de buurt zijn! Bedankt!
Ladydepoes .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vriendelijk personeel. Ik nam de pittige maaltijdsalade met kip . Ik hou erg van pittig eten.Dit was zo heet dat ik mijn lippen brandde. Dan proef je niets meer. In overleg met vriendelijk personeels nieuwe salade gekregen. .in deze salade zat niets pittigs meer alleen maar gebakken kip die dreef in het vet. Geen blaadje sla meer te bekennen door de saus. Helemaal verweekt.Ik heb een paar stukjes opgegeten en de rest laten staan.Mijn man had de kogelbiefstuk die was erg lekker. Met afrekenen werd er niets meer gevraagd of gezegd ook geen gedag. Jammer leuk restaurant. Maar de kipmaaltijd salade zou ik erg afraden.begrijp niet hoe de kok dit kan serveren.. Ben de hele avond misselijk geweest door het vet.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. perfecte vriendelijke bediening.
Jhdv J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuke kaart met mooie gerechten. Gevulde champignons heel lekker. Maaltijd-salades werkelijk top. Smaak en hoeveelheid prima voor elkaar. Komen zeker terug.
Josephine O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten en zeer aardige bediening door eigenaar zelf die veel over zijn restaurant vertelde. Een aanrader
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Is heel gezellig om daar te eten voor een leuke prijs en goed en gezellige zitten binnen en buiten
BM V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
gezellig restaurant met gewoon goed eten en erg hartelijke ontvangst
jmvandijk V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima eten
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer gastvrij ontvangen, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten voor een leuke prijs.
M.C. G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
In dit voormalig jongeren dorpscafé is nu een leuke brasserie waar je lekker kan eten in een gezellige sfeer
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke gastheer.
Noud Petty V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Prima gegeten, leuke bediening.
Was zeker de moeite waard, ruime en zeker voldoende keuze mogelijk.
We werden ook nog geattendeerd op gerechten buiten de kaart om waar we dan ook direkt gebruik van hebben gemaakt.
Kortom niks mis mee en zeker voor herhaling vatbaar.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten en alles prima verzorgd.
John S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vriendelijk ontvangst. Klantvriendelijk. Altijd wel een keuze te maken uit de menukaart. Gevarieerd vlees en visgerechten. Verhouding kwaliteit - kosten goed.
Zeker de moeite waard voor een hapje en een drankje.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een heerlijk wijntje. Míjn gerecht was niet bijzonder maar de anderen hadden goed gegeten.