Eetcafé de Boerderij

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Voordelig
Bettina B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al een aantal keren heb ik bij eetcafe de boerderij mogen eten, het is een uitgebreid 3-gangenmenu met veel keus. De porties zijn royaal en bij het hoofdgerecht worden verschillende garnituren opgediend. Een aanrader!!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik kom hier regelmatig eten met familie en vrienden.
Het is een zeer goed restaurant met goede bediening en zeer goed en gevarieerd eten.
Het is een hele goede aanrader voor vrienden en familie omdat je in een omgebouwde boerderij eet en sfeervol is ingericht.
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Een zakelijke relatie komt regelmatig bij eetcafé de Boerderij en omdat wij ook met enig regelmaat graag buiten de deur eten kregen wij van hem de tip hier eens te gaan eten. Een eetcafé in Oosterwijtwerd is niet direct onze eerste keuze maar we zijn er naar toe gegaan. Niet gereserveerd, dat zou toch niet nodig zijn in een dorpje. Bij de locatie aangekomen erg veel auto's. Nu maar hopen dat we er nog bij kunnen. Gelukkig het lukt er waren nog een paar tafeltjes vrij. De bediening is attent en ondanks dat er een tweetal groepen waren, werden we snel geholpen. Tijdens onze aanwezigheid daalde de zon snel en kreeg ik last van de felle zon. Erg attent van een van de medewerksters, die op eigen initiatief, er voor zorgde dat ik geen hinder meer had van de zon. ( nog bedankt hiervoor)
Een drie gangen menu voor € 24,50?? Kritiek kun je natuurlijk altijd hebben en er is wel een detail te vinden wat voor verbetering vatbaar is. Maar kritiek ga ik nu niet geven. We hebben uitstekend gegeten voor totaal een bedrag van € 60,00 inclusief drankjes. Dit was lang geleden meestal moeten we meer betalen.
Een kleine opmerking wil ik toch nog maken. De huiswijn was niet echt mijn ding. Waarschijnlijk omdat er meer bier dan wijn gedronken wordt in een café. Maar we komen er zeker weer. Dan drinken we wel water en thuis weer een goed glas wijn.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Hier een 3 gangenmenu gegeten voor slechts 24.50 euro, Dit is een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte bediening in een sfeervolle verbouwde boerenschuur.