Eetcafe De Blauwe Engel

Burgemeester Jansenplein 18 7551 EC Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe De Blauwe Engel

Dit is een eetcafé waar alle goede dingen in het leven samenkomen: eten, drinken, muziek en ontspannen in een warme sfeer. Een plek waar je graag komt en waar je kunt genieten van een lekker biertje en een goed bereid gerecht. Kwaliteit waar je graag nog eens voor terug komt. Heb je weinig tijd? Elke dag kun je hier een ‘daghap’ of ‘lunchtip’ bestellen; smakelijke gerechten die in no time voor je op tafel staan. Gemaakt van topingrediënten en tegen een betaalbare prijs. Plannen voor een avond uit? Kom je hier zeker aan je trekken!

Glas champagne

- Ontbijt 10:00 - 14:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe De Blauwe Engel

Rita V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Te snel voor een dessert. Mag iets meer tijd tussen zitten. Krijg zo het gevoel dat ze ons zo snel mogelijk weg willen hebben. Met andere woorden, plaats maken voor een ander.
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima gegeten
Phineke H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gisteren spontaan daghap gegeten.Zag er goed uit en was lekker.Steak met salsa saus frites en rauwkost.e hoeveelheid was genoeg.Er had wat meer dressing op de rauwkost gemogen maar dat is voor iedereen persoonlijk.De drankjes maken de daghap van 10 euro wel duur maar dat heb je zelf in de hand.De bediening was snel en vriendelijk.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk geluncht op zondagmiddag.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten gezellige maar kleine ambiance heel sfeervol. Alleen op de verhoging tafeltjes te kort op elkaar en geen verlichting bij de afstapjes in het donker gevaarlijk.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten op basis van AH actie, dus ook voor een leuk bedrag!!
Jammer dat de slagroom bij het toetje niet echt was.
Vriendelijke en vlotte bediening.
m_lunter .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Was voldoende keus en we hebben echt heerlijk gegeten....
Niets op aan te merken....

Zeker voor herhaling vatbaar.
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hadden een AH bon. Ze hadden een aparte kaart waar je uit kon kiezen. Keuze genoeg. Echt aan te bevelen.
Bertie K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was erg gezellig en heel erg lekker. Voor herhaling vatbaar.
We komen wel vaker bij de Blauwe Engel en het eten en de ambiance zijn altijd goed
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier 2 weken geleden gegeten met de AH actie, we hadden een 3 gangen menu. We waren er om 18 uur, en moesten om 20 uur in het theater zijn, dit werdt een beetje krap met het toetje. Wel jammer aangezien we dit van te voren hadden aangegeven. Qua eten was het heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellige drukte in "De Blauwe Engel". Bediening is vriendelijk en hulpvaardig. Het eten is er van zeer goede kwaliteit.
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed personeel. Behulpzaam en ondanks drukte krijg je rustig de tijd om te eten en te drinken. Personeel is ook vriendelijk.
H L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het duurde erg lang toen wij het hoofdgerecht hadden gehad, vergeten hoekje waar wij zaten. het blijkt dat je met een AH kaart komt, de klanten langer moeten wachten, a la carte / kaart heeft blijkbaar voorrang, dit hoor ik meer van mensen die ook naar andere eetgelegenheden gaan bv de Buurman Hengelo
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bediening was miezerabel. Na een uur maar eens gaan vragen om de kaart. Drie kwartier na het voorgerecht kwam iemand vragen of alles gesmaakt had. Later, de rode poon was hard doorbakken en taai. De friet was hard doorbakken en vet. Toen ik op de vraag of allles naar wens was naar waarheid antwoordde dat het niet te eten was geweest, was het antwoord: Maar u hebt toch alles opgegeten.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eten was erg goed en ruim voldoende. Compliment voor de keuken
Prettige bediening en leuke sfeer met voor ons goede muziek op de achtergrond.
Het werd op een gegeven moment wel erg warm binnen.
Ridi S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
lekker gegeten.
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
restaurant actie met AH; is 1 menu gratis, maar rekenen ze ineens € 40,- voor dat andere menu terwijl dat daar normaal geen € 40,- kost (hebben we ook op de andere kaart nagekeken) Dat wordt dan en beetje gecompenseerd lijkt het met een spoom maar was helaas geen echte spoom : glaasje met "goedkope" Hugo oid en wat stukjes fruit erin. Geen bolletje ijs wat volgens mij toch wel in een spoom hoort. Jammer, want haalde het juist naar beneden, terwijl wij de rest van de gerechten prima vonden.
karlabusschers .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Op zich was het prima, vond alleen dat het voordeel van de kotingskaart in het niet viel, alleen een menu keuze van 40 euro, als je er gewoon een daghap eet betaal je 10 euro
Gert Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Keuken is veranderd. Worden veel fouten gemaakt in de uitlevering van het bestelde. Verandering is geen verbetering.Jammer
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Bestelling voor mijn gehandicapte man werd op mijn verzoek keurig gesneden in de keuken zonder dat de presentatie daar onder leed.
Garnituur was echt heel erg weinig. Bij t afrekenen werd gemeld dat we hadden kunnen bij vragen.
Tja......
Tagliatelle met zalm was echt goed.
Kipsaté was in orde.
Daghap (varkens saté) was oké maar niet verrassend. De beloofde kruidenboter ontbrak.
Gaan we gauw nog een keer.......mwah, ik denk het niet.