Eetcafé De Beurs

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Beurs

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dieuwjans .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
snel even een hapje eten met onze zoon van 3 jaar. De bediening was erg vriendelijk en probeerde ervoor te zorgen dat onze zoon het naar zijn zin had.
ik vond een deel van min kip iets te droog, mijn vriend vond zijn kalfslever ook aan de droge kant.
De frietjes en groente waren dik in orde evenals de compote en het desser.
kortom prima plekje om een stadshap te halen
Edwindrent .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Het eten is goed en lekker Waarvan de verrassing van de chef heel plezierig is namelijk sweet meet heerlijk. Voldoende groenten en garnituur. Bediening goed,vriendelijk,vlot en netjes. De inrichting doet een beetje oud en klein aan. Dit maakt het voor mij wel tot een gezellige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.
Laisha .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Dit is wat je verwacht van een eetcafe. Hier kan je lekker informeel eten voor weinig. Maar toch het idee van een avondje uit.
De zalmfilet is een aanrader.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Eetcafe de beurs heeft de uitstraling van een gezellig bruincafé met eten dat daar bij past. De bediening is fatsoenlijk, net als het eten. Dat er altijd minstens 4 dagmenu's beschikbaar zijn voor 10 euro vindt ik prijzenswaardig.

Eten:
Al het eten van het standaard menu is prima, wel is de keuze van de vaste kaart vrij beknopt. Daar moet bij gezegd worden dat een peppersteak met pepersaus voor 17.95 niet duur is. Tussen de variërende dagmenu's zit vaak ook wel wat lekkers. Al met al eerlijk eten voor een eerlijke prijs.

SERVICE
Betrokken klantgericht personeel dat doet wat het moet doen. Geen klachten.

DECOR
Een gezellig bruincafe met een terras in de Kerkstraat van Hoogeveen. Hoekjes waar je lekker weg kunt kruipen en een rustige, ongedwongen sfeer. Tafel afstand is gemiddeld en geluidsniveau normaal gesproken vrij laag. Wel houten stoelen maar er zijn ook kussentjes beschikbaar.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Wij komen hier al jaren ook met de kinderen. Heerlijke ambiance en gewoon prima eten. Met je gezin ben je gewoon altijd welkom en de kinderen worden echt verwend. Spareribs zijn echt aan te raden. Bediening is snel en alert.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vriendelijke bediening. Eetcaf? De Beurs, de kaart geeft meer de indruk dat ze een restaurant willen zijn, prijzen zijn daarna, kwaliteit van het eten niet. Voorgerecht gamba's met mango, gamba's, tsja grote garnalen leken uit de diepvries, mango leek uit blik. Italiaanse tomatensoep en mosterdsoep met droge worst waren wel prima. Hoofdgerecht surf en turf. Droge stukjes biefstuk, eveneens garnalen leken uit de diepvries, te veel saus, gewoon ketjap, chilisaus en mss wat gembersiroop, kan ik thuis beter maken. Sliptongetjes ok. Garnituur heel matig. Kleine schaaltjes gebakken aardappeltjes (smaakten als opgewarmd in de magnetron), sla en broccoli. Voor frites moet apart betaald worden.
We waren voor 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten, 1 dessert, 2 witte wijn, 4 pilsjes en 3 cola 135 euro kwijt. Heb voor iets meer pp veel beter gegeten in Hoogeveen.
BaileyJip .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Gezellig restaurant, goede sfeer. Het eten is goed, maar voor mijzelf wel wat veel. Ik vond de banken niet erg comfortabel. Niet uitzonderlijk.