Eetcafé De Bekkerie

Wilhelminalaan 74 6301 GJ Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Bekkerie

Peterbuhrs .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
wij komen hier al jaren, een goede keuken met vriendelijke eigenaren. Ze doen echt hun best en dat merk je!
Constante goede kwaliteit!
Ardjoen L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Tijdens een weekend verblijf lekker gegeten bij Eetcafé De Bekkerie.
Er zit genoeg variatie in de menu, met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Een zeer vriendelijke bediening van het personeel en goede service. Zeker een eetcafé om terug te komen.
Dedikkepad .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Afgelopen vrijdag prima geluncht!
Mijn tafelgenoote was erg onder de indruk van de lekker losse kale meneer in de bediening met Maastrichts accent.
De wijnkaart was bijzonder, veel nieuwe wereld wijnen die de klok slaan. Na de Jacobs Creek 2011 Pinot Noir te hebben uitgekozen kon het genieten echt beginnen. Als eerste passeerde het signatuurgerechtje van de chef; uiensoep de revu.
Soep prima op smaak en de ui nog lekker knapperig.
Als hoofdgerecht voor de lunch hadden we een vers zuurdesembrood rijkelijk belegd met Livarachterham en oldamsterdam kaas en met een vers gesneden stuk ananas. Het broodjes was lekker even een paar minuten in de oven geplaceerd waardoor de kaas beetje gesmolten was. Erg lekker!! Na dit culinaire hoogstandje kwam de chef ook nog aan tafel. De chef zag er erg verzorgd uit. Wij komen zeker terug bij deze leuke zaak!