Eetcafé De Basuin

Nieuwe Hollanderdijk 1B 8932 ES Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Basuin

Ad K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Net thuis van het eten was super hele schappelijke prijs je krijgt ruim voldoende een aanrader voor iedereen een mooie locatie midden in de wijk
Tjitskepol .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vanavond een hele gezellige (eet) avond gehad bij de Basuin met alle buren. ( 8 man)
Heerlijk gegeten voor een fantastisch schappelijk prijsje. Leuke gemoedelijke sfeer, fijne bediening, en een keurige sfeervolle inrichting. Komen zeker weer!!
Ook een aanrader voor een daghap, als je even geen tij of zin hebt om te koken.
Djura V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Vandaag weer eens gegeten bij de bazuin. Dit keer was het gelukkig weer goed, net als de eerste keer gelukkig.
Aankleding is mooi, service is voldoende en het eten dit keer weer goed net als de eerste keer. Was een beetje huiverig na een keer een half rauwe biekstuk te hebben gehad. Had toen het goede gedeelte gegeten en de rest laten liggen. Dit hadden we gedaan omdat we toen zo lang moesten wachten.
Paar dingetjes vielen mij vandaag op, maar ben er deze keer met tevredenheid weggegaan en lekker gegeten.
Hilda G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We hebben gekozen voor de proeverij. Dit moet van tevoren gereserveerd worden. Het was echt voortreffelijk voor een vriendelijke prijs. Personeel erg vriendelijk! Er werd steeds geëxcuseerd als het ook maar iets langer duurde terwijl wij nergens last van hadden. Vriendelijke inrichting passend bij een eetcafe. Echt een aanrader. Vlakbij het station dus ook met openbaar vervoer prima te bereiken.
Lekker Ite I.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Prima eetcafé. Eten is goed en niet duur. Personeel laat wel eens een steekje vallen (keuze aardappelen/friet komt niet altijd goed over), maar is wel altijd fleurig en vriendelijk. Aandachtspuntje: de muziek staat soms erg luid, in combinatie met de muziekkeuze niet altijd voor iedereen een positieve ervaring.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
In dit eetcafé gelegen in een vooroorlogse wijk van Leeuwarden, achter het NS-station heerst een gezellige sfeer. Jarenlang heeft er een verschillende bestemming op dit pandje gezeten, tot een Leeuwarder (interieur)bouwer het heeft gekocht en de exploitatie ook in de familie heeft gehouden. Van tomatensoep tot schnitzel en een dagplate van het krijtbord, het is allemaal te koop. Ik heb heerlijk gegeten van de schnitzel met en boerengarnituur, gebakken aardappelen, verse worteltjes, salade en (gratis) mayonaise. Aanrader voor nog geen € 11,- !!! Geen geld voor deze tijd. Mijn zoon nam een ijsje na welke bij serveren al bijna was gesmolten, geen nood, kom maar mee dan mag je nog een ijsje uitzoeken. Zo hoort horeca te zijn.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Goed eten voor een redelijke prijs, elke dag een dagschotel die erg goedkoop en goed is. Bediening en kok's ook prima.kortom een aanrader en nog gezellig ook !!!