Eetcafé De baron

Kleine Berg 26 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé De baron

Avincentt .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor het 25jarig huwelijk van mijn ouders heb ik contact gezocht met de Baron om een hapje te kunnen eten voordat mijn ouders naar een concert zouden gaan. Ik kreeg ontzettend snel antwoord op mijn vraag of hiervoor iets geregeld kon worden. De Baron heeft vervolgens een geweldige avond georganiseerd met een speciaal en bijzonder lekker menu en een nagerecht speciaal gemaakt voor de gelegenheid. De bediening was geweldig, het eten was geweldig en de organisatie liep perfect. Dikke aanrader voor iedereen die van plan is een bezoekje te brengen aan de Baron. Alleen maar lof!
Paulmieke .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We eten regelmatig bij de Baron, eerst beneden een heerlijk wat drinken en hierna gaan we naar boven om te eten. Wij doen dit hier vaker omdat er gewoon een heerlijk ontspannen sfeer hangt. de bediening is 100% en daarbij is het eten echt alleen maar beter geworden. Op 1 klein dingetje (toetje) wat niet helemaal goed was...... Overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt en als je dit meld....en ook weer wordt opgelost. Dan verdien je een PLUIM !!
EefUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Vanavond lekker gegeten, gezin met 3 kinderen 7-9-12 jr. Mijn complimenten voor de bediening, nadat mijn jongsten eerst een papieren vliegtuigje bij zich hadden en een paar Japanse gasten origami voor ze hadden gemaakt bleek de rekening in het kistje.. als een vliegtuigje gevouwen :-) Top. Er werd ook meegedacht hoe we voor niet teveel geld een toetje konden krijgen, dat maken we wel anders mee en met z'n vijven word uit eten anders snel duur. Zalm (misschien kon die verser) met geadviseerde abdijbier was (toch) heerlijk, muffins met spinazie en wortel ook. Genoten en bedankt voor de sfeer.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
In het gezellige Eindhovense café- en restaurantstraatje de Kleine Berg is er een grote keur aan leuke eetgelegenheden. Zoals de tientallen andere zaken heeft ook De Baron een terras aan de straatkant met voornamelijk café-functie. Op de eerste verdieping- met zicht op beneden- is het eetgedeelte.
Én, als bijzonderheid is er aan de achterzijde een eigen dakterras. Het heeft als eetcafé een 'donkerbruine' uitstraling. De kaart is uitgebreid waarbij de prijzen inderdaad categorie eetcafé zijn, dus netjes. Verwacht geen topkeuken, maar wel lekkere originele verse producten. Een beetje alternatief mag het wel genoemd worden.
Bediening is vriendelijk, jong en enthousiast.
Het wordt volop bezocht door expats, studenten, dertigers en veertigers. Prima plek voorafgaand aan de film of avondje stappen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Het is hier altijd druk en het accent ligt op het cafe. Het eten is eetcafe-waardig. De dame die ons bediende was buitengewoon vriendelijk en dat was maar goed ook, want ze moest herhaaldelijk excuses maken namens de keuken. Deze kon de drukte duidelijk niet aan. Het was een leuke avond, maar niet perse dankzij De Baron.
Hautecausine .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Voor eet cafe hartstikke prima. Al meerdere malen gegeten bediening plus eten altijd goed. Leuk voor met meerdere personen niet echt voor een romantisch diner voor twee.
Gwen R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
zeer betaalbaar, genoeg keuze aan vegetarische gerechten en prima bediening. Zowel buiten als binnen kan je zitten evenals een terras buiten.
ReneU .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Prima eten, fantasierijke kaart, voor een prima prijs, maar de keuken kon het aantal gasten niet aan, daardoor erg lang wachten.
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
We wilde weleens wat anders en kwamen uit bij De Baron in Eindhoven.

Het ziet er allemaal wel zeer gezellig uit, maar ook een tikje verwaarloosd. Het eetgedeelte mogen ze zeker een keer onder handen nemen.
De gerechten op de kaart waren zeer standaard,maar wel lekker klaargemaakt.
Als je gewoon wat met je vrienden wilt eten is dit een aanrader.